handdator

Visa fullständig version : Vem på Kolo byter du kropp och liv med?


MackeJuve
2016-05-13, 16:32
Om du var tvungen att byta kropp och liv med någon på Kolo, vem väljer du då? Hyfsat utförlig motivering är ett krav.

Du ska m.a.o. vara så tillfreds som möjligt med ålder, utseende, fysik, yrke, fritidsintressen etc.

Jag pulat med den här tråden i snart en kvart nu för jag kommer inte på vem fan jag ska välja. Känns illa med en frågetråd där TS inte börjar. Kanske "gunhamn". Jag älskar styrka men har inte huvudet för att bli framgångsrik. Skulle kunna konkurrera om VM-titlar samt vara bäst i marklyft, favoritövningen. Känns rätt ok att bo i Kalmar och han verkar vara en skön person. Är inte alltför oäven att svinga några bägare då och då(rätt viktigt att mitt nya jag inte är nykterist). Samma ålder som mig. Jag är lite osäker på vad han jobbar med så där kan väl skon klämma lite. Men va fan, kan jag vinna VM i det roligaste jag vet så känns inte jobbet exakt lika viktigt som det gör nu!

Blomkål
2016-05-13, 17:10
Jag tror Yes är en kandidat för mig. Verkar ha en del av de egenskaperna jag värdesätter hos mig själv, utan att det kommer med att vara ett känslomässigt vrak. Stabil karriär, stabilt psyke och en kropp som borde vara duglig med tanke på forumet han hänger på (aldrig sett bild). Har för mig att han rätt snyggt fejs också. Bra åsikter vilket tyder på hjärna. Minus för att han är ett par år äldre mig och jag vill inte vara äldre.

130kg finsk sisu tar nog andra platsen. Livet verkar vara lugnt och stilla, stabilt och han är bäst i världen i bänkpress. Med rätt coach från Sats Odenplan hade han kunnat vara riktigt stor på instagram och andra sociala medier men han skiter i det vilket måste vara ett tecken på att han är väldigt tillfreds med sig själv, sitt liv och sin tillvaro. Han vill framåt och krigar som ett djur men behöver inte ropa sig hes så hela världen hör på vägen dit.

Men helst av allt Blomkål. Trots allt älskar jag mig och mitt liv.

Sparven från Minsk
2016-05-13, 17:16
Squatmata.

Biffigare snubbe får man leta efter.

shoe
2016-05-13, 17:27
Grandmaster, Martin Berkhan. Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar hans stil. Tuff, stark och en för jäkla skön dialekt. Kort motivering, men den får duga :)

Gober
2016-05-13, 17:43
Vet inte tillräckligt om någon på Kolo för att ta ett sådant beslut. Dessutom vill jag inte byta liv med någon däremot tar jag gärna någon snygg stark kropp ;).

Men om jag tvingas byta så är väl Magnus farsan Larsson den enda jag sett tillräckligt av för att tro att han befinner sig på en bra plats i livet. Familj med ett gäng härliga ungar, uppskattar bra mat och dryck och andra trevligheter. Har bra jobb (även om det nog inte är inom den karriär jag har tänkt mig). Och av den sporadiska forumkontakt jag haft med honom så verkar han lugn, trygg, bildad, trevlig och rolig. Dessutom biffig, stark och ett jävla bra skägg. Dock ingen hund!!?


Vilken kärleksförklaring det blev *maybe homo*

unsuspected
2016-05-13, 17:49
944RS bara för att han har en 964 Turbo i garaget.

Scratch89
2016-05-13, 18:11
King Grub. Motivering överflödigt, men; bra kropp, kul fritidsintressen, intelligent.

Yes
2016-05-13, 18:11
Jag tror Yes är en kandidat för mig. Verkar ha en del av de egenskaperna jag värdesätter hos mig själv, utan att det kommer med att vara ett känslomässigt vrak. Stabil karriär, stabilt psyke och en kropp som borde vara duglig med tanke på forumet han hänger på (aldrig sett bild). Har för mig att han rätt snyggt fejs också. Bra åsikter vilket tyder på hjärna. Minus för att han är ett par år äldre mig och jag vill inte vara äldre.

Tackar för de vänliga orden, men gör inte misstaget att byta kropp med mig. På tok för lite träning och för mycket öl och god mat för att det ska vara en bra deal. :D

JHilding
2016-05-13, 18:16
Blir nog King Grub här med. Det Scratch sade + kunna äta mängder av socker och ändå ha grym fysik och han verkar jobba hemifrån vilket är min dröm.

Carlo Fatface
2016-05-13, 18:18
Squatmata.

Biffigare snubbe får man leta efter.




Var tränar du/alt.byt gym bara :d



Kan alldeles för lite om folk och är inte särskilt intresserad av vilka människorna bakom på ett forum är men spontant tror jag användaren Yes,som jag ofta tycker verkar vettig.

Men iofs,byta liv...vet inte tillräckligt men låt gå.

MackeJuve
2016-05-13, 18:21
Blir nog King Grub här med. Det Scratch sade + kunna äta mängder av socker och ändå ha grym fysik och han verkar jobba hemifrån vilket är min dröm.

Jag tänker att du får ju träna för det också. Acceptera en timme(?) tråkig cardio(typ trappmaskin) en eller två gånger om dagen och sammanlagt tre till fyra timmars träning per dag. Du skulle ju kunna göra just den saken redan nu, som dig själv, men det är ju helt enkelt för tråkigt och jobbigt.

MackeJuve
2016-05-13, 18:24
Bubblare:

Börje H
Roligt jobb, bor på ett fint ställe, verkar ha ett allmänt kul liv och tränar på ett sätt som tilltalar mig. Det som talar emot är att jag får hoppa över 15 års liv.

Diomedea exulans
2016-05-13, 18:53
Utan tvekan King Grub. Som Scratch89 nämnde så är förklaring överflödig, men ni vet ju hur jag är, jag älskar att skriva - och TS ville ju ha utförlig förklaring - så here goes. Vi tar det i punktform, det gillar jag.

- Han behöver bara sova 4 timmar per natt. Jag behöver sova 8 timmar per natt. Om jag blev King Grub skulle varje upplevt dygn bli 4 timmar längre.

Har ni funderat på hur härligt det vore att ha det så? Om jag måste upp 6 på morgonen så måste jag se till att ha somnat vid 22 (eller inte ha sovit ut). Om King Grub ska upp 6 på morgonen så kan han vara vaken till 2 på natten. För att sätta det i perspektiv så kan King Grub alltså titta på fyra fler avsnitt av Game of Thrones än mig, varje dygn. Fyra! Varje dygn!

- Han har bättre minne än mig. Han skrev i någon tråd att han "aldrig glömmer någonting". Förmodligen en mild överdrift, men man kan nog sluta sig till att hans minne är hyfsat.

Mitt dåliga minne är nog det jag ogillar mest med mig. Det förstör livet på så många plan; socialt (folk blir sura när man glömmer allt från vad de heter och vad de jobbar med till att komma ihåg att hålla saker man lovat dem); studiemässigt (lätt att plugga när man glömmer allt man lärt sig?) och jobbmässigt (man tenderat att inte bli långvarig på jobb när man glömmer bort instruktioner jämt och tar längre tid på sig än alla kollegor att lära sig nya arbetsuppgifter). Så ett bra minne hade varit fantastiskt.

- Han skadar sig aldrig när han tränar. Jag skadar mig bokstavligt talat varenda pass. Senast idag tyckte jag det gjorde pyttelite ont mellan två kotor i svanken när jag inte lyckades hålla bålen 100 % rak under ett set militärpress. Att kunna träna så hårt man vill utan att oroa sig för skador vore, förlåt för att jag tjatar, fantastiskt.

- Han är smartare än mig, hur man än definierar intelligens.

- Han är åtminstone lika snygg som mig i ansiktet. Visst, han kanske inte är en överjordisk skönhet som Bailah eller Langster, men han är gott och väl så snygg så ansiktet inte är en begränsande faktor i något sammanhang.

- Han verkar åldras långsammare än mig. Tror han är 10+ år äldre än jag, men det skulle inte förvånar mig om jag trillar av pinn, av ålder, före.

- Han verkar vara helt säker på vem han är. Jag har inte sett honom byta åsikt en enda gång under tiden jag "känt till" honom.

- Han verkar inte jobba, eller åtminstone jobba med något han gillar.

- Kroppen, såklart.

- Och sist, men viktigast: Han verkar vara en person totalt befriad från bekräftelsebehov. Han skulle kunna lägga in en bild per dag i dagsformstråden och fullkomligt drunkna i hyllningar. Men King Grub bryr sig inte om sånt, så därför har vi bara fått se... En underarm, en ansiktsbild och en triceps (?) de senaste fem åren. För att inte tala om hur mycket uppmärksamhet han skulle fått om han startade en träningsjournal, en blogg, eller delgav sig av mer än minsta möjliga mängd av sitt liv på något annat sätt.

Jag har under större delen av mitt vuxna liv varit ett enda stort bekräftelsebehov på två ben. Jag inbillar mig att jag har arbetat bort mycket av det de senaste åren, men det är fortfarande en betydande del av vem jag är. Inget kan få mig lyckligare än att få ett helt bort människor att skratta. Jag älskar att få många delningar och gillningar på Facebook. Jag vill synas och älskas, in absurdum.

Jag kan inte ens föreställa mig hur det vore att ha ett så lågt bekräftelsebehov som Grubben, men som jag ser det så måste det innebära att han är fullständigt tillfreds med sig själv. Vilken härlig känsla.

Jag tänker att du får ju träna för det också. Acceptera en timme(?) tråkig cardio(typ trappmaskin) en eller två gånger om dagen och sammanlagt tre till fyra timmars träning per dag. Du skulle ju kunna göra just den saken redan nu, som dig själv, men det är ju helt enkelt för tråkigt och jobbigt.

Han kanske tränar fyra timmar per dag, men de timmarna tar han ju igen genom att sova fyra timmar mindre. Och jag är rätt säker på att jag inte skulle kunna träna så utan att skada mig.

Livet
2016-05-13, 18:57
King Grub och sedan skulle jag totalt förstöra hans kropp bara för att jag kan.

Eller MrBoris för jag har fått intrycket att han får ****** mycket.

Gober
2016-05-13, 19:02
Inget illa menat mot King Grub. Men att träna fyra timmar per dag, jobba och ägna resten av den vakna tiden åt internet och dataspel resten av livet är inget jag skulle vilja byta till mig. Men det är bara mina fördomar, Andreas kan ju egentligen vara vem som helst utanför sin internetpersona.

anvihl
2016-05-13, 19:07
Nån av dom jag ogillar, inga namn nämnda. Fetma, hänghud och bristningar över hela kroppen, lägg sedan till en kropp sliten av 30års missbruk av olika slag, your welcome.

Förutom att jävlas vill jag inte byta med någon :cool:

BelowAverage
2016-05-13, 19:09
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/126/903/tumblr_ldhwhbtojn1qdp4xbo1_500.jpg

str's förmåga ligger högt på min önskelista.

Diomedea exulans
2016-05-13, 19:09
Inget illa menat mot King Grub. Men att träna fyra timmar per dag, jobba och ägna resten av den vakna tiden åt internet och dataspel resten av livet är inget jag skulle vilja byta till mig. Men det är bara mina fördomar, Andreas kan ju egentligen vara vem som helst utanför sin internetpersona.

Fast han verkar göra det han verkligen vill. Om han (hypotetiskt) inte träffar folk någonting så verkar han vara helt nöjd med det. Nu blev det lite meta, men. :)

Gober
2016-05-13, 19:15
Fast han verkar göra det han verkligen vill. Om han (hypotetiskt) inte träffar folk någonting så verkar han vara helt nöjd med det. Nu blev det lite meta, men. :)

Givetvis, jag påstår inte att KG är en deprimerad man med social fobi som mår skit. Menade bara att det livet inte lockar mig (förutom i kortare perioder).

shoe
2016-05-13, 19:16
så därför har vi bara fått se... En underarm, en ansiktsbild och en triceps (?)

Var hittar jag denna?

mangemani
2016-05-13, 19:22
ryggen byter jag gärna med valfri översittare på forumet.
har inte riktigt sett någon här med ett så pass spännande liv så att jag skulle vilja byta, så jag nöjer mig med om en utav pajasarna får min rygg:)

Minikubik
2016-05-13, 19:26
Nån av dom jag ogillar, inga namn nämnda. Fetma, hänghud och bristningar över hela kroppen, lägg sedan till en kropp sliten av 30års missbruk av olika slag, your welcome.

Förutom att jävlas vill jag inte byta med någon :cool:

Så du menar att du vill byta med mig alltså :d

MackeJuve
2016-05-13, 19:28
ryggen byter jag gärna med valfri översittare på forumet.
har inte riktigt sett någon här med ett så pass spännande liv så att jag skulle vilja byta, så jag nöjer mig med om en utav pajasarna får min rygg:)

Nu var ju frågan vem du skulle välja om du var tvungen, inte att du får välja mellan att ha kvar ditt liv och din kropp eller ta någon annans.

Diomedea exulans
2016-05-13, 19:31
Var hittar jag denna?

Minns inte, du får söka!

westleage
2016-05-13, 20:34
Var hittar jag denna?

Tror inte att det finns någon chans att du hittar den tyvärr. Man måste vara på rätt plats vid rätt tillfälle för att få en skymt av Grub. Jag såg bilden för ett antal år sedan men inser att det var ett unikt tillfälle.

westleage
2016-05-13, 20:39
Utan tvekan King Grub. Som Scratch89 nämnde så är förklaring överflödig, men ni vet ju hur jag är, jag älskar att skriva - och TS ville ju ha utförlig förklaring - så here goes. Vi tar det i punktform, det gillar jag.

- Han behöver bara sova 4 timmar per natt. Jag behöver sova 8 timmar per natt. Om jag blev King Grub skulle varje upplevt dygn bli 4 timmar längre.

Har ni funderat på hur härligt det vore att ha det så? Om jag måste upp 6 på morgonen så måste jag se till att ha somnat vid 22 (eller inte ha sovit ut). Om King Grub ska upp 6 på morgonen så kan han vara vaken till 2 på natten. För att sätta det i perspektiv så kan King Grub alltså titta på fyra fler avsnitt av Game of Thrones än mig, varje dygn. Fyra! Varje dygn!

- Han har bättre minne än mig. Han skrev i någon tråd att han "aldrig glömmer någonting". Förmodligen en mild överdrift, men man kan nog sluta sig till att hans minne är hyfsat.

Mitt dåliga minne är nog det jag ogillar mest med mig. Det förstör livet på så många plan; socialt (folk blir sura när man glömmer allt från vad de heter och vad de jobbar med till att komma ihåg att hålla saker man lovat dem); studiemässigt (lätt att plugga när man glömmer allt man lärt sig?) och jobbmässigt (man tenderat att inte bli långvarig på jobb när man glömmer bort instruktioner jämt och tar längre tid på sig än alla kollegor att lära sig nya arbetsuppgifter). Så ett bra minne hade varit fantastiskt.

- Han skadar sig aldrig när han tränar. Jag skadar mig bokstavligt talat varenda pass. Senast idag tyckte jag det gjorde pyttelite ont mellan två kotor i svanken när jag inte lyckades hålla bålen 100 % rak under ett set militärpress. Att kunna träna så hårt man vill utan att oroa sig för skador vore, förlåt för att jag tjatar, fantastiskt.

- Han är smartare än mig, hur man än definierar intelligens.

- Han är åtminstone lika snygg som mig i ansiktet. Visst, han kanske inte är en överjordisk skönhet som Bailah eller Langster, men han är gott och väl så snygg så ansiktet inte är en begränsande faktor i något sammanhang.

- Han verkar åldras långsammare än mig. Tror han är 10+ år äldre än jag, men det skulle inte förvånar mig om jag trillar av pinn, av ålder, före.

- Han verkar vara helt säker på vem han är. Jag har inte sett honom byta åsikt en enda gång under tiden jag "känt till" honom.

- Han verkar inte jobba, eller åtminstone jobba med något han gillar.

- Kroppen, såklart.

- Och sist, men viktigast: Han verkar vara en person totalt befriad från bekräftelsebehov. Han skulle kunna lägga in en bild per dag i dagsformstråden och fullkomligt drunkna i hyllningar. Men King Grub bryr sig inte om sånt, så därför har vi bara fått se... En underarm, en ansiktsbild och en triceps (?) de senaste fem åren. För att inte tala om hur mycket uppmärksamhet han skulle fått om han startade en träningsjournal, en blogg, eller delgav sig av mer än minsta möjliga mängd av sitt liv på något annat sätt.

Jag har under större delen av mitt vuxna liv varit ett enda stort bekräftelsebehov på två ben. Jag inbillar mig att jag har arbetat bort mycket av det de senaste åren, men det är fortfarande en betydande del av vem jag är. Inget kan få mig lyckligare än att få ett helt bort människor att skratta. Jag älskar att få många delningar och gillningar på Facebook. Jag vill synas och älskas, in absurdum.

Jag kan inte ens föreställa mig hur det vore att ha ett så lågt bekräftelsebehov som Grubben, men som jag ser det så måste det innebära att han är fullständigt tillfreds med sig själv. Vilken härlig känsla.



Han kanske tränar fyra timmar per dag, men de timmarna tar han ju igen genom att sova fyra timmar mindre. Och jag är rätt säker på att jag inte skulle kunna träna så utan att skada mig.

Fascinerande på något sätt att du har så dåligt minne som du skriver. Vet du vad det beror på? Minns du allt dåligt? Ofta är det väl så att vissa saker fastnar mer än annat för att det betyder mer för en. Jag har tex utmärkt minne när det kommer till matematik, fysik, jobb, men är jättedålig på att minnas vad filmer jag sett handlar om eller heter.

Diomedea exulans
2016-05-13, 20:50
Tror inte att det finns någon chans att du hittar den tyvärr. Man måste vara på rätt plats vid rätt tillfälle för att få en skymt av Grub. Jag såg bilden för ett antal år sedan men inser att det var ett unikt tillfälle.

Hänger man på forumet tillräckligt mycket så kommer man sannolikt få se den, förr eller senare.

Fascinerande på något sätt att du har så dåligt minne som du skriver. Vet du vad det beror på? Minns du allt dåligt? Ofta är det väl så att vissa saker fastnar mer än annat för att det betyder mer för en. Jag har tex utmärkt minne när det kommer till matematik, fysik, jobb, men är jättedålig på att minnas vad filmer jag sett handlar om eller heter.

Jag minns definitivt inte allt lika dåligt; saker jag är intresserad av fastnar. Och när något väl har fastnat kan jag ofta plocka fram det årtionden senare, när alla andra har glömt det.

Kruxet är att jag inte är intresserad av så mycket, hehe.

Magnus Larsson
2016-05-13, 21:02
Vet inte tillräckligt om någon på Kolo för att ta ett sådant beslut. Dessutom vill jag inte byta liv med någon däremot tar jag gärna någon snygg stark kropp ;).

Men om jag tvingas byta så är väl Magnus farsan Larsson den enda jag sett tillräckligt av för att tro att han befinner sig på en bra plats i livet. Familj med ett gäng härliga ungar, uppskattar bra mat och dryck och andra trevligheter. Har bra jobb (även om det nog inte är inom den karriär jag har tänkt mig). Och av den sporadiska forumkontakt jag haft med honom så verkar han lugn, trygg, bildad, trevlig och rolig. Dessutom biffig, stark och ett jävla bra skägg. Dock ingen hund!!?


Vilken kärleksförklaring det blev *maybe homo*

haha fasen vad go du är gober! *hug*

rooz
2016-05-13, 21:03
Morrris. Eller Ceejay.

Sheogorath
2016-05-13, 21:05
Kropp känns ganska enkelt. Squatmata. Liv vill jag nog inte byta med någon. Trivs inget vidare i mitt liv just nu men jag kommer nog få rätsida på det.

1x0
2016-05-13, 21:12
Inget illa menat mot King Grub. Men att träna fyra timmar per dag, jobba och ägna resten av den vakna tiden åt internet och dataspel resten av livet är inget jag skulle vilja byta till mig. Men det är bara mina fördomar, Andreas kan ju egentligen vara vem som helst utanför sin internetpersona.
+1
Morrris. Eller Ceejay.
Ceejay tar jag också!
Letade i tråden bland nämna namn och hittade ingen lockande, tills nu. ;P

StarkaUlf
2016-05-13, 21:31
Finns det någon rik jävel på kolo?

Jag skulle vilja testa på att vara rik.

J.V
2016-05-14, 02:00
Finns det någon rik jävel på kolo?

Jag skulle vilja testa på att vara rik.Han som bott i Hong Kong, kanske? Hjarnslapp av rang nu sa jag kommer inte pa namnet. Har en stjart i kladd fargglada trosor som avatar.

Jag hade nog tagit over RassK. Snygg fysik, bra ansikte, allroundfitneZZ som nagon sorts gud och har traning som hobby OCH jobb. Yes homo. Precis det jag utbildar mig till att kunna gora, bara det att jag ar mycket fetare och svagare. Och inte ar fardigutbildad.

rooz
2016-05-14, 05:28
Robroy tänker du på JV.

cero
2016-05-14, 08:51
Hade varit nice att vara riktigt snorhård a lá Grandmaster/Berkhann. Hans liv vet jag dock ingenting om.

King Grub
2016-05-14, 09:02
En underarm, en ansiktsbild och en triceps (?) de senaste fem åren.

Jag har postat mer än så. Två benbilder, en armbild, överkropp framifrån, rygg och rumpa (!) och en vad. Och dom är fortfarande uppe. Mer är 95% av medlemmarna på forumet har gjort.

Ett groteskt ben. :p http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7053644&postcount=956

The_RobRoy
2016-05-14, 09:03
JV hehe bra att avataren etsat sig på minnet ;) Angående rik, visst jag tjänar bra, men det betyder ju inte så mycket med svenska skatter. Random person på forumet som under lång tid ägt större lägenhet i Sthlm innerstad eller villa i bättre områden har garanterat mer pengar än mig.

Om det inte vore för evigt vore det ju trevligt att vara tjej, oklart vem jag skulle välja dock :) Om det är för evigt blir det knepigare, Piranha kanske, eller någon riktig teen och göra om tonåren :)

Wormzie
2016-05-14, 09:05
Känns som att Maslows behovstrappa går att applicera på ganska mycket här:
https://figures.boundless-cdn.com/29841/large/Maslow's_hierarchy_of_needs.png

Att få ligga, bra jobb, tro på sig själv och inte så mycket bry sig om andra.. inte så mycket som handlar om självförverkligande dock, eller kan det vara så att jobba med att få optifysiken är ett slags självförverkligande? Det är ju också ett sätt att få kärlek och självförtroende.

Jag jobbar inom vården som fysioterapeut och tycker det är extremt givande men jag drömmer till och från om hur det skulle vara att jobba som läkare och vara med och rädda upp mer akuta situationer, det skulle också vara kul att jobba som skådespelare (utomlands, gillar inte så många svenska produktioner).. så har vi någon framstående läkare eller skådespelare på kolo som man skulle kunna byta med? :D

anvihl
2016-05-14, 11:05
Känns som att Maslows behovstrappa går att applicera på ganska mycket här:
https://figures.boundless-cdn.com/29841/large/Maslow's_hierarchy_of_needs.png

Att få ligga, bra jobb, tro på sig själv och inte så mycket bry sig om andra.. inte så mycket som handlar om självförverkligande dock, eller kan det vara så att jobba med att få optifysiken är ett slags självförverkligande? Det är ju också ett sätt att få kärlek och självförtroende.

Jag jobbar inom vården som fysioterapeut och tycker det är extremt givande men jag drömmer till och från om hur det skulle vara att jobba som läkare och vara med och rädda upp mer akuta situationer, det skulle också vara kul att jobba som skådespelare (utomlands, gillar inte så många svenska produktioner).. så har vi någon framstående läkare eller skådespelare på kolo som man skulle kunna byta med? :D

Jag har varit co-star i hemmainspelad smartphoneporr om det duger?; )

Wormzie
2016-05-14, 12:14
Jag har varit co-star i hemmainspelad smartphoneporr om det duger?; )

Taget. Anvihl säger jag :hbang:

Luca Brasi
2016-05-14, 12:19
Jag har postat mer än så. Två benbilder, en armbild, överkropp framifrån, rygg och rumpa (!) och en vad. Och dom är fortfarande uppe. Mer är 95% av medlemmarna på forumet har gjort.

Ett groteskt ben. :p http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7053644&postcount=956
Om man stalkar riktigt ordentligt i gamla gamla trådar så hittar man en helkroppsbild med tillhörande ansikte också.
:naughty:

King Grub
2016-05-14, 12:33
Det tvivlar jag starkt på.

Brofessorn
2016-05-14, 12:37
Även jag har sett den, för någon vecka sen bara.

Har för mig att den länkades i någon tråd med skämtbilder.

cero
2016-05-14, 12:39
det tvivlar jag starkt på.

:d

pepplez
2016-05-14, 12:58
Fösta användaren som slår mig ä numera inaktive Fredrik_S som länge levde på att endast äta chokladbollsmet och ändå såg ut som en gud. Dock verkade kanske inte hans liv i övrigt passa mig särskilt bra så jag skulle nog inte vilja byta.

Jobbet är viktigt för mig och nu kan jag inte komma på någon form av jobb jag hellre skulle vilja ha än exakt det jag har nu, men om man bortser från det har verkar shadowfire ha ett rätt intressant liv med mycket äventyr. Dessutom händig vilket jag skulle vilja vara men inte är :D

PureWhey
2016-05-14, 13:02
Fösta användaren som slår mig ä numera inaktive Fredrik_S som länge levde på att endast äta chokladbollsmet och ändå såg ut som en gud. Dock verkade kanske inte hans liv i övrigt passa mig särskilt bra så jag skulle nog inte vilja byta.

Jobbet är viktigt för mig och nu kan jag inte komma på någon form av jobb jag hellre skulle vilja ha än exakt det jag har nu, men om man bortser från det har verkar shadowfire ha ett rätt intressant liv med mycket äventyr. Dessutom händig vilket jag skulle vilja vara men inte är :D



Vart försvann han?

pepplez
2016-05-14, 13:03
Vart försvann han?



Ingen aning.

King Grub
2016-05-14, 13:04
Jag är vän med honom på Facebook. Han både tränar och tävlar.

Diomedea exulans
2016-05-14, 14:30
Jag är vän med honom på Facebook. Han både tränar och tävlar.

Vad tävlar han i? Vet att han jobbade som dansör...

shut teh face
2016-05-14, 14:48
Jag hade bytt till Diomedea exulans och tillagat ett gäng helstekta ankor :em:

Bailah
2016-05-14, 15:02
Kropp str. Dock inte mitt face el liv!
Bara kroppen som e sönder.

benk3
2016-05-14, 16:05
Här är lite ögongodis på King Grub för er som inte hittar några bilder...

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6974765&postcount=912

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6962200&postcount=906

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7069633&postcount=968

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7514859&postcount=993

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7316496&postcount=2595

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6716840&postcount=8170



Vore dock snuskigt kul med en bild från King Grubs ÅRSFORM 2016...

Ozziking
2016-05-14, 16:49
RassK, en självklarhet.

Fredrik_S skulle inte vara så dåligt heller

koloiten
2016-05-14, 16:51
Här är lite ögongodis på King Grub för er som inte hittar några bilder...

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6974765&postcount=912

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6962200&postcount=906

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7069633&postcount=968

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7514859&postcount=993

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7316496&postcount=2595

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6716840&postcount=8170



Vore dock snuskigt kul med en bild från King Grubs ÅRSFORM 2016...

Hur mycket ben ska man träna för att åstadkomma det där? Imponerande!

Jockefoten
2016-05-14, 16:52
Hur mycket ben ska man träna för att åstadkomma det där? Imponerande!

Det räcker med 4 timmar om dagen i 20 år.

cero
2016-05-14, 17:44
Finns koloiter som har mer massa helt klart, men den där formen är något helt annat. Det roliga är att Grub är en föredetta tjockis, för er som klagar på gener. ;)

Gober
2016-05-15, 21:10
Hade varit nice att vara riktigt snorhård a lá Grandmaster/Berkhann. Hans liv vet jag dock ingenting om.

Han är inte snorhård just nu iaf, men bättre än medelkolo ;). Stark som ett jävla as är han.

Agitator
2016-05-15, 21:29
Finns väl fler bilder på King Grub för övrigt. Vill minnas en helkroppsbild och 2-3 bilder till på underarmarna.

Diomedea exulans
2016-05-15, 21:39
Han är inte snorhård just nu iaf, men bättre än medelkolo ;). Stark som ett jävla as är han.

Finns hyfsat nya filmklipp på Instagram och leangains.com, tror jag. Han har ca 15 % kroppsfett nu, väger över 100 och markar över 300.

filmjölk
2016-05-15, 21:39
Det här låter kanske lite gay men hade jag vart tvungen att byta kropp och liv med någon hade jag valt en av tjejerna på Kolozzeum. Skall man ändå byta kan man ju göra det ordentligt. Sedan hade jag sagt upp mig från jobbet och spammat instagram med bilder av min egen röv hela dagarna.

Gerdler
2016-05-15, 22:33
Det här låter kanske lite gay men hade jag vart tvungen att byta kropp och liv med någon hade jag valt en av tjejerna på Kolozzeum. Skall man ändå byta kan man ju göra det ordentligt. Sedan hade jag sagt upp mig från jobbet och spammat instagram med bilder av min egen röv hela dagarna.
Fan du säger så mycket klokt. Kunde man få den kreativa delen av din hjärna och sen behålla resten så skulle jag vara sjukt nöjd. :hbang:

Agitator
2016-05-15, 23:13
Vill byta kropp med min årgång 2014. Skönt att väga 30 kg mindre igen sådär enkelt hade varit något!

Gober
2016-05-16, 10:09
Finns hyfsat nya filmklipp på Instagram och leangains.com, tror jag. Han har ca 15 % kroppsfett nu, väger över 100 och markar över 300.

Jag har sett honom irl nyligen, när han gjorde inbody-mätning. Vad han har för % osv skulle jag givetvis inte skriva/säga men han har iaf deffat ner sig sen marklyftklippen han la ut. Han har iaf ganska deffade käkmuskler :D

MackeJuve
2016-05-16, 10:13
Grandmaster glömde jag bort, han skulle jag inte ha något emot att byta med om jag var tvungen :) Lite skönt kartig, SM-stark, schysst kropp, otroligt kunnig och en, av vad jag har sett, skön inställning till livet. Duger ju fint :)

Macroman
2016-05-16, 14:36
JV hehe bra att avataren etsat sig på minnet ;) Angående rik, visst jag tjänar bra, men det betyder ju inte så mycket med svenska skatter. Random person på forumet som under lång tid ägt större lägenhet i Sthlm innerstad eller villa i bättre områden har garanterat mer pengar än mig.

Om det inte vore för evigt vore det ju trevligt att vara tjej, oklart vem jag skulle välja dock :) Om det är för evigt blir det knepigare, Piranha kanske, eller någon riktig teen och göra om tonåren :)

Ja, det vore kul!

Annars ingen direkt som jag skulle vilja byta med. Har för lite info plus att jag är nöjd som det är.

Diomedea exulans
2016-05-16, 15:30
Jag har sett honom irl nyligen, när han gjorde inbody-mätning. Vad han har för % osv skulle jag givetvis inte skriva/säga men han har iaf deffat ner sig sen marklyftklippen han la ut. Han har iaf ganska deffade käkmuskler :D

Det där med 15 % är något han själv skrivit, skulle själv aldrig våga göra en sådan gissning. :)

Grandmaster glömde jag bort, han skulle jag inte ha något emot att byta med om jag var tvungen :) Lite skönt kartig, SM-stark, schysst kropp, otroligt kunnig och en, av vad jag har sett, skön inställning till livet. Duger ju fint :)

Skulle inte vilja vara honom. Visst, han är skitcool, men på forumet brukade han vara väldigt elak. Väldigt elaka människor brukar inte må bra.

MackeJuve
2016-05-16, 15:32
Skulle inte vilja vara honom. Visst, han är skitcool, men på forumet brukade han vara väldigt elak. Väldigt elaka människor brukar inte må bra.

Känner honom inte men har inte fått intrycket av att han är elak utan snarare dryg, det kan jag leva med :)

anvihl
2016-05-16, 18:19
Det här låter kanske lite gay men hade jag vart tvungen att byta kropp och liv med någon hade jag valt en av tjejerna på Kolozzeum. Skall man ändå byta kan man ju göra det ordentligt. Sedan hade jag sagt upp mig från jobbet och spammat instagram med bilder av min egen röv hela dagarna.

Okej, får vi höra listan med vilka på forumet du fantiserat om att ligga med efter könsbytet? *popcorn*

DJJOHANSSON
2016-05-16, 20:05
Hänger inte så mycket i allmänt eller journaldelen så vet inte så mycket om folks fysiker längre. FredrikS hade det ju faktiskt ganska bra av det man såg på forumet.. Chokladbollar och festivaler hela sommaren samtidigt som han hade utseendet från en grekisk gud, kan tänka mig att han får möjligheten att dunka lite balettmorsor emellanåt.

Diomedea exulans
2016-05-16, 22:22
lite balettmorsor

Vem bryr sig om deras morsor? Det är väl ballerinorna själva som man vill bjuda hem på filmkväll?

Mmm... Muskulösa underkroppar... *drool*

Börje H
2016-05-17, 05:02
Bubblare:

Börje H
Roligt jobb, bor på ett fint ställe, verkar ha ett allmänt kul liv och tränar på ett sätt som tilltalar mig. Det som talar emot är att jag får hoppa över 15 års liv.

Haha, det var random att finna sitt namn här :D
Det var ju smickrande! Jag jobbar med att inse hur bra man egentligen har det. 15 bast är ju ingenting :hbang: Men, jag tror nog du skulle vilja hoppa över ett par av mina år iaf..

On Topic, för egen del... Ingen aning. Svår fråga. Skulle vara om nån hyfsad bra hockeyspelare förvillat sig in på kollo kanske?

Loke
2016-05-17, 07:48
Gudiol måste väl räknas som medlem här? Jag tycker han verkar leva ett riktigt glassigt liv. Möjligtvis har han inte en kropp att skryta med, men vad fan, det har inte jag heller.

Wormzie
2016-05-17, 08:34
Gudiol måste väl räknas som medlem här? Jag tycker han verkar leva ett riktigt glassigt liv. Möjligtvis har han inte en kropp att skryta med, men vad fan, det har inte jag heller.

Gudiol måste väl i dagsläget vara den mest beröma koloiten? Vi har ju världsmästare och dylikt här men Gudiol snurrar ju runt i media oerhört mycket.

Han är ju inte aktiv här längre men tror han är rätt nyfiken person av sig så han läser nog en hel del på forumet :)

King Grub
2016-05-17, 08:48
Gudiol måste väl i dagsläget vara den mest beröma koloiten?

Extremt långt ifrån. Vi har åtminstone en medlem som är internationellt välkänd var denne än visar sig. På en nivå där folk vänder sig om på gatan om tittar, oavsett om man är i New York eller Stockholm. Fast identiteten har jag lovat att hålla tyst om. :p

MackeJuve
2016-05-17, 09:55
Extremt långt ifrån. Vi har åtminstone en medlem som är internationellt välkänd var denne än visar sig. På en nivå där folk vänder sig om på gatan om tittar, oavsett om man är i New York eller Stockholm. Fast identiteten har jag lovat att hålla tyst om. :p

Borde väl vara i toppskiktet i alla fall :) Spännande med en kändis på forumet! Tankarna drogs direkt till typ Joel Kinnaman eller Alexander Skarsgård. Bör ju vara någon som är intresserad av träning i vilket fall!

anvihl
2016-05-17, 10:23
Borde väl vara i toppskiktet i alla fall :) Spännande med en kändis på forumet! Tankarna drogs direkt till typ Joel Kinnaman eller Alexander Skarsgård. Bör ju vara någon som är intresserad av träning i vilket fall!

Grub kan säga vad fasen han vill, inget vi kan kontrollera ändå, han gav ju inte ens ett användarnamn.

MackeJuve
2016-05-17, 10:31
Grub kan säga vad fasen han vill, inget vi kan kontrollera ändå, han gav ju inte ens ett användarnamn.

Nej, men skulle vara en väldigt töntig sak att ljuga om. Stämmer det så är det ju inte konstigt att användarnamnet inte outas.

Diomedea exulans
2016-05-17, 10:32
Är inte Kolozzeum Sveriges största träningsforum? Med tanke på hur utbredd styrketräning är vore det konstigt om några "riktiga" kändisar inte var medlemmar här.

Det skulle dock bli svårt för någon av dem att vara öppen med sin identitet, folk skulle nog tro att de ljög. "Nej, jag lovar! Jag är Ola Rapace på riktigt!" :D

Jockefoten
2016-05-17, 10:33
Kan erkänna att jag är en kändis.

Diomedea exulans
2016-05-17, 10:35
Kan erkänna att jag är en kändis.

Ja, det ser man ju på din avatar. Visste inte att du kunde svenska förresten. Coolt.

Tvingar regissören er att träna hårt inför Game of Thrones?

DJJOHANSSON
2016-05-17, 10:41
Finns antagligen väldigt många kändisar som någon gång varit aktiva på forumet.

Esport-profiler, DJ's och artister, skådisar..

Jockefoten
2016-05-17, 10:42
Ja, det ser man ju på din avatar. Visste inte att du kunde svenska förresten. Coolt.

Tvingar regissören er att träna hårt inför Game of Thrones?

Min träning består till största delen av att hänga i relationstråden och flukta efter tjejer jag inte kan få.
Ger ett extra djup till min karaktär.

hurril
2016-05-17, 10:44
Kan erkänna att jag är en kändis.

Nu väntar du på att Diomedea exulans ska glida förbi dig i motorcykelhjälmen och be om att få ta ett foto på dig?

Ado2000
2016-05-17, 12:06
Här är lite ögongodis på King Grub för er som inte hittar några bilder...

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6974765&postcount=912

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6962200&postcount=906

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7069633&postcount=968

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7514859&postcount=993

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=7316496&postcount=2595

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6716840&postcount=8170



Vore dock snuskigt kul med en bild från King Grubs ÅRSFORM 2016...


Första bilden med tricepsen har jag lyckats se hela av för längesen å jag minns att han är blond, det är allt tyvärr :D

King Grub
2016-05-17, 12:14
Här är en minutfärsk video med dagsformen.

PzG2-KOqJGQ

Diomedea exulans
2016-05-17, 12:16
Varken blodådror eller ribbor på fingret där, Grub... Besviken...

SannedTempos
2016-05-17, 12:30
Varken blodådror eller ribbor på fingret där, Grub... Besviken...

Dock bra fingeravtrück!

xanton
2016-05-19, 15:02
Proxy byter jag kropp med
Den kroppen är grym, ingen koll på hans liv men ideal kropp iaf.

agazza
2016-05-19, 15:15
Vi har väl en amerikansk BB (eller var det en tyngdlyftare?) som är medlem.

Har för mig det var en föredetta olympiadeltagare.

Men grub tänker säkert på någon annan

Dåren
2023-05-26, 10:09
Lafayette.

Rikard Jansson
2023-05-26, 10:13
Den här mannen; https://imgur.com/a/hUorWjm

Nej just det fan, det är ju jag 8)

Lafayette
2023-05-26, 10:29
Lafayette.

Så du vill bli kung

svag74
2023-05-26, 12:05
Så du vill bli kung

Han vill kunna gräva upp gamla trådar :d

Nä vänta, han gjorde ju nyss det - har ni redan bytt kroppar?! :Virro

MasterChief
2023-05-26, 16:44
Den här mannen; https://imgur.com/a/hUorWjm

Nej just det fan, det är ju jag 8)

Man får känslan att trapzen är grövre än quadsen.

skyffelmördarn
2023-05-26, 18:02
Så du vill bli kung

Inte ens vår kung vill vara kung.

Men leva på bidrag är väl så nära det går att komma.

Rikard Jansson
2023-05-26, 19:47
Man får känslan att trapzen är grövre än quadsen.

Kan stämma, därför benen inte är med på bild :laugh:

CalleP
2023-05-27, 10:54
Royboy i hongkong hade varit intressant, speciellt när han kom dit.

The_RobRoy
2023-05-27, 15:27
Royboy i hongkong hade varit intressant, speciellt när han kom dit.

Ja 2011 va heltklart ett magiskt år i mitt liv, tror de flesta hade varit nöjda att ha bytt med mig det året. Edit: Scrollade upp och insåg jag blivit omnämnd tidigare, helt glömt, kul när ens annorlunda liv står ut positivt för vissa :)

trädgårdsmöbel
2023-05-28, 06:42
Om man ändå byter så kanske man borde byta rejält? Jag väljer WSD.

wintersnowdrift
2023-05-28, 11:20
Om man ändå byter så kanske man borde byta rejält? Jag väljer WSD.

Perfekt timing, det betyder att du kommer få springa Stockholm Marathon på lördag! Vad ser du mer framemot att göra i min kropp? *popcorn*

kvarnis
2023-05-28, 12:20
Det första han kommer göra är att kolla vart g-punkten sitter i utbildningssyfte förstås.

trädgårdsmöbel
2023-05-28, 14:02
Perfekt timing, det betyder att du kommer få springa Stockholm Marathon på lördag! Vad ser du mer framemot att göra i min kropp? *popcorn*

Tjejsaker som att ha på mig en alldeles för stor kofta och dricka te med tvåhandsfattning och att känna mig bekväm med att bara vara påklädd på överkroppen.

wintersnowdrift
2023-05-28, 15:39
Det första han kommer göra är att kolla vart g-punkten sitter i utbildningssyfte förstås.

He's in for a treat.

Tjejsaker som att ha på mig en alldeles för stor kofta och dricka te med tvåhandsfattning och att känna mig bekväm med att bara vara påklädd på överkroppen.

Jag rekommenderar att du väljer min dyraste oversize polo från Filippa K helt i ull, för den ultimata upplevelsen.

Ett tips om vi råkar byta kropp under mens: kör menskopp och du kan njuta av den nakna underkroppen till fullo utan risk för blodspår.

skyffelmördarn
2023-05-28, 15:42
och att känna mig bekväm med att bara vara påklädd på överkroppen.

Kalle Anka har ju aldrig haft problem med det.

trädgårdsmöbel
2023-05-28, 16:06
He's in for a treat.



Jag rekommenderar att du väljer min dyraste oversize polo från Filippa K helt i ull, för den ultimata upplevelsen.

Ett tips om vi råkar byta kropp under mens: kör menskopp och du kan njuta av den nakna underkroppen till fullo utan risk för blodspår.

Urk feministisk menskopp, jag byter till tampong.

Kalle Anka har ju aldrig haft problem med det.

Kalle Anka är rätt fjollig.