handdator

Visa fullständig version : mest bedrövliga du sett;


drift
2016-05-12, 20:51
scha shca nej inte direk

Fuark
2016-05-12, 21:46
Håller med.

Captainwide
2016-05-12, 21:54
Ja fy fan vilket sätt.

King Grub
2016-05-12, 22:08
Blir förbannad bara jag tänker på det.

J.V
2016-05-12, 22:22
qft
Gör mig inte förbannad på en fredag :/

Diomedea exulans
2016-05-12, 22:27
Kollar när jag kommer hem, har bedrövlighetsfilter på mobilen.

Armsman
2016-05-12, 23:25
När jag ser små personer på gymmet, exempelvis från utlandet, som lastar på massor med små plattor på prästbänkens stång, sätter sig ned och börjar rycka/fuska sig igenom halv- eller tredjedelsrepetitioner och sen håller på så i tjugo minuter med fem minuters kompistjattrande vila på farsi mellan "set". Vad tror de utformningen/vinkeln på bänken är till för, liksom? Observerar de aldrig hur andra gör? Finns ett par riktigt, riktigt duktiga invandrare där också och de har all respekt, men de flesta är ren humor ibland, när de inte är i vägen/stör folk. Det där med gymetikett och förståelse för vad och hur man ska göra verkar vara väldigt svårt. Dock sett ett par äldre svenskar göra riktigt tossiga youtubevänliga saker också. Men det hör till ovanligheterna. Senast igår kom det en afrikansk liten snubbe och började utan tvekan köra på andra sidan cable crossovern mellan två set. Jag vila cirka 20 sekunder och stod där. Lät honom köra ett set, när han vilade så tog jag tillbaka handtaget och då lommade han iväg med butter min. Körde crossover curls. Rätt mycket kulturkrockar där jag tränar. Men det är väl bara att öppna hjärtat och paja träningen också, rent förutom allt det andra.

LillisJ
2016-05-12, 23:40
När jag ser små personer på gymmet, exempelvis från utlandet, som lastar på massor med små plattor på prästbänkens stång, sätter sig ned och börjar rycka/fuska sig igenom halv- eller tredjedelsrepetitioner och sen håller på så i tjugo minuter med fem minuters kompistjattrande vila på farsi mellan "set". Vad tror de utformningen/vinkeln på bänken är till för, liksom? Observerar de aldrig hur andra gör? Finns ett par riktigt, riktigt duktiga invandrare där också och de har all respekt, men de flesta är ren humor ibland, när de inte är i vägen/stör folk. Det där med gymetikett och förståelse för vad och hur man ska göra verkar vara väldigt svårt. Dock sett ett par äldre svenskar göra riktigt tossiga youtubevänliga saker också. Men det hör till ovanligheterna. Senast igår kom det en afrikansk liten snubbe och började utan tvekan köra på andra sidan cable crossovern mellan två set. Jag vila cirka 20 sekunder och stod där. Lät honom köra ett set, när han vilade så tog jag tillbaka handtaget och då lommade han iväg med butter min. Körde crossover curls. Rätt mycket kulturkrockar där jag tränar. Men det är väl bara att öppna hjärtat och paja träningen också, rent förutom allt det andra.

Varför är etnicitet relevant?

MackeJuve
2016-05-13, 07:24
Varför är etnicitet relevant?

Han har otroligt bra gener i sin släkt. De som pratar farsi är ganska långt ifrån hans fina släktträd. En gissning bara.

LillisJ
2016-05-13, 07:58
Han har otroligt bra gener i sin släkt. De som pratar farsi är ganska långt ifrån hans fina släktträd. En gissning bara.

Självklart, det ser man ju :laugh::d

Shqypnia
2016-05-13, 08:20
Armsman aka Jimmie Åkesson?

Donner
2016-05-13, 08:31
Tjäbbel
Så man får inte vila i 5 minuter mellan set? Eller är det bara invandrare som inte får göra det? Du hade hatat mig på gymet. Jag vilar 3-5 minuter och tränar jag med någon kommer jag prata med personen.

Akerhage
2016-05-13, 09:03
tänkte på detta imorse, så skapade du en tråd om det! sjukt

nisse1976
2016-05-13, 09:07
Skall det vara nån länk till en video eller nåt? Jag ser inget. Enbart texten "scha shca nej inte direk"

PureWhey
2016-05-13, 09:08
Varför är etnicitet relevant?

Kulturkrockar, som han även skriver. Inte konstigt, eller? Speciellt utbytesstudenterna från Asien har inte alltid full koll.

Diomedea exulans
2016-05-13, 09:12
Skall det vara nån länk till en video eller nåt? Jag ser inget. Enbart texten "scha shca nej inte direk"

Nej, det är en nonsenstråd. Men varför har Bamse en snippa på din avatar?

King Grub
2016-05-13, 09:14
Jag ser inget. Enbart texten "scha shca nej inte direk"

Det är bara för dig.

LillisJ
2016-05-13, 09:22
Kulturkrockar, som han även skriver. Inte konstigt, eller? Speciellt utbytesstudenterna från Asien har inte alltid full koll.

Tror bara han försöker gömma sig bakom ordet "kulturkrockar". Läser man andra posts från honom så förstår man att han är rädd för utländska människor. Såsom, "Hoppas Trump vinner så att han stoppar invandringen, ett steg i rätt riktning." osv.

Bahahahaha! Det låter som om du ska gifta dig med en sexåring :D.

LOL, nej jag är svensk. :P

Skämt åsido, det är mest på skoj. Men hon är lite som Phoebe i Vänner ibland, med funderingarna. Det är underbart. :P



För övrigt är det Svenska, blekfeta män som lastar vikter dom inte klarar av och djurar sig i en grupp om 6 pers i mitt gym. Kulturkrockar såklart. *rolleyes*

PureWhey
2016-05-13, 09:23
Tror bara han försöker gömma sig bakom ordet "kulturkrockar". Läser man andra posts från honom så förstår man att han är rädd för utländska människor. Såsom, "Hoppas Trump vinner så han stoppar invandringen!" osv.



Aha, inte hängt med.

LillisJ
2016-05-13, 09:24
Aha, inte hängt med.

*hug*

Diomedea exulans
2016-05-13, 09:29
Jag känner en person som kör turer med en båt. Häromdagen krockade han med en annan båt. Vi hade väldigt roligt åt honom efter detta. Det var en kul turkrock.

Armsman
2016-05-13, 09:34
Lillis, du verkar ha ett ohälsosamt sinne ungefär som en inkvisitör som gillar att bränna folk. Jag sa vad jag menar, därvid står jag. Om du är en sådan kärring att du inte tål att jag har åsikter, varför är du ens ute på internet? :D Varför tror du att allt som sägs måste godkännas av just dig? Typiskt vänstern. Och ja, jag vet, nu måste du trissa upp dig ännu mer och käfta på. Kör hårt.

LillisJ
2016-05-13, 09:36
Lillis, du verkar ha ett ohälsosamt sinne ungefär som en inkvisitör som gillar att bränna folk. Jag sa vad jag menar, därvid står jag. Om du är en sådan kärring att du inte tål att jag har åsikter, varför är du ens ute på internet? :D Varför tror du att allt som sägs måste godkännas av just dig? Typiskt vänstern. Och ja, jag vet, nu måste du trissa upp dig ännu mer och käfta på. Kör hårt.

Du är pinsam. :laugh: Tänker inte "trissa upp" mig och bli bannad över en nyreggad fjant som ska leka allanballan.

MackeJuve
2016-05-13, 10:01
Lillis, du verkar ha ett ohälsosamt sinne ungefär som en inkvisitör som gillar att bränna folk. Jag sa vad jag menar, därvid står jag. Om du är en sådan kärring att du inte tål att jag har åsikter, varför är du ens ute på internet? :D Varför tror du att allt som sägs måste godkännas av just dig? Typiskt vänstern. Och ja, jag vet, nu måste du trissa upp dig ännu mer och käfta på. Kör hårt.

Haha "typiskt vänstern" :D Det finns inget konstigt med att reagera på ditt inlägg, det förstår du väl? Du skriver ett förhållandevis långt inlägg om hur du stör dig på att folk som pratar farsi tränar konstigt och vilar fem minuter mellan seten i en tråd som inte ens innehåller någon fråga. Alla skribenter innan dig har förstått trådens icke-syfte och gör sig lite roliga över den. Sen kommer du med ett gravallvarligt inlägg som går helt i linje med dina tidigare invandrar-kritiska inlägg. Du får förstå att du kan få mothugg. Du är på internet.

/Högern

Matsa
2016-05-13, 10:06
Jag känner en person som kör turer med en båt. Häromdagen krockade han med en annan båt. Vi hade väldigt roligt åt honom efter detta. Det var en kul turkrock.

Jag känner en humoristisk kille från Turkiet som spelar i ett roligt rockband. Det är kul turkrock.

PureWhey
2016-05-13, 10:07
Jag känner en humoristisk kille från Turkiet som spelar i ett roligt rockband. Det är kul turkrock.

cofffee

Diomedea exulans
2016-05-13, 10:14
Jag känner en humoristisk kille från Turkiet som spelar i ett roligt rockband. Det är kul turkrock.

Det får mig osökt att tänka på den där filmen där en kille från en religiös sekt inte ser sig för och råkar gå rakt in i en farfarsklocka. En kult-ur-krock.

Stoltz
2016-05-13, 10:14
Skall det vara nån länk till en video eller nåt? Jag ser inget. Enbart texten "scha shca nej inte direk"

Ser du inte de tre snäckskalen??

PureWhey
2016-05-13, 10:15
Det får mig osökt att tänka på den där filmen där en kille från en religiös sekt inte ser sig för och råkar gå rakt in i en farfarsklocka. En kult-ur-krock.

https://media0.giphy.com/media/3orif4JrJbG1J4X9Ze/200.gif

Matsa
2016-05-13, 10:26
Det får mig osökt att tänka på den där filmen där en kille från en religiös sekt inte ser sig för och råkar gå rakt in i en farfarsklocka. En kult-ur-krock.

Hade killen från den religiösa sekten på sig en riktigt äcklig kappa? En kult-urk-rock?

MackeJuve
2016-05-13, 10:32
Jag jag gillar The Cult, klassiskt band från när rock var rock. Borde ha en egen genré; Cult-ur-rock.

Rahf
2016-05-13, 10:33
Ser du inte de tre snäckskalen??

Han har fullt upp med att svära framför bankomaten.

Zekerna
2016-05-13, 17:36
scha shca nej inte direk

Vad i helvete? När hände detta?

Don H
2016-05-13, 20:49
Helt briljant

JacobHeitmann
2016-05-13, 20:59
https://media.giphy.com/media/Hp16DlTOZR4s0/giphy.gif

Rawrx
2016-05-13, 21:01
Den här tråden antagligen

Derbel McDillet
2016-05-13, 21:07
Om du är en sådan kärring att du inte tål att jag har åsikter, varför är du ens ute på internet?

Om du inte tål noobs på gymmet, varför går du dit?

Luca Brasi
2016-05-13, 21:17
N37ExudOoa8

Aliaas
2016-05-14, 23:22
Du är pinsam. :laugh: Tänker inte "trissa upp" mig och bli bannad över en nyreggad fjant som ska leka allanballan.

Bra sagt, jag gillar dig.

Armsman
2016-05-15, 00:02
Bra sagt, jag gillar dig.

Ja man fullkomligt förbluffas över den enorma vältaligheten och poängen i det hela. Önskar att fler - som jag vet finns här, då nära nog hälften av alla svenska män är sverigedemokrater - skulle våga säga åt er förbaskade PK-muppar att sköta er själva och sluta hetsa upp sig. Big deal, invandrare gör korkade saker på gymmet. Det blir kulturkrockar. Vissa roliga, andra inte. Vissa gillar man, andra inte. Eller är varenda en av dem ett gyllene underbarn undantagen från all kritik? Är det här östtyskland eller något?

Ni marxister är likadana allihopa. Ni vill bara förtrycka folk och leka småpåve samt dunka rygg. Jag må vara obstinat och en av få som faktiskt vågar säga rakt ut vad jag tycker, jag struntar i hot och annat som kommer av det, men det finns många fler som ser er och som i hemlighet hatar er. Tro mig. Ni är inga helgon, ni är inte goda, ni är översittare. Inget annat. Notera att klimatet förändras. Ni är på väg ut, folk gillar er inte. Så håll fast vid dumheterna som övervintrade hippies om ni vill, men försök inte säga till mig att ni är normen. Det är ni inte, ni tror bara att ert beteende är socialt accepterat, eftersom det var det igår. Det är på väg ut och attityden gentemot sådan dynga och vänsterdumheter kommer vara hård. Sötebrödsdagarna är slut nu, vakna.

Bossebäver
2016-05-15, 00:25
Vad handlar den här tråden om? :confused:

AntonHA
2016-05-15, 00:31
Vad handlar den här tråden om? :confused:

Här har vi det mest bedrövliga jag sett

Agitator
2016-05-15, 00:54
Jag har ätit pannkakaaaah!

Manta
2016-05-15, 01:42
Vad handlar den här tråden om? :confused:

Enligt Armsman handlar den om att folk som talar farsi inte kan träna som folk. Jag litar på honom eftersom han har jättemånga gener för hög IQ.

HMS Laestander
2016-05-15, 01:44
Flashback is leaking boys. Hide, quickly.

/Den förbaskade PK-maffian.

Det är ju för övrigt kul att han nämner att vi är översittare och glider in på sina egna höga hästar. :)

J.V
2016-05-15, 02:41
Enligt Armsman handlar den om att folk som talar farsi inte kan träna som folk. Jag litar på honom eftersom han har jättemånga gener för hög IQ.Tehi. :D

Själv är jag fullständigt övertygad att den här tråden om potatismos.

Diomedea exulans
2016-05-15, 06:42
När jag ser små personer på gymmet, exempelvis från utlandet, som lastar på massor med små plattor på prästbänkens stång, sätter sig ned och börjar rycka/fuska sig igenom halv- eller tredjedelsrepetitioner och sen håller på så i tjugo minuter med fem minuters kompistjattrande vila på farsi mellan "set". Vad tror de utformningen/vinkeln på bänken är till för, liksom? Observerar de aldrig hur andra gör? Finns ett par riktigt, riktigt duktiga invandrare där också och de har all respekt, men de flesta är ren humor ibland, när de inte är i vägen/stör folk. Det där med gymetikett och förståelse för vad och hur man ska göra verkar vara väldigt svårt. Dock sett ett par äldre svenskar göra riktigt tossiga youtubevänliga saker också. Men det hör till ovanligheterna. Senast igår kom det en afrikansk liten snubbe och började utan tvekan köra på andra sidan cable crossovern mellan två set. Jag vila cirka 20 sekunder och stod där. Lät honom köra ett set, när han vilade så tog jag tillbaka handtaget och då lommade han iväg med butter min. Körde crossover curls. Rätt mycket kulturkrockar där jag tränar. Men det är väl bara att öppna hjärtat och paja träningen också, rent förutom allt det andra.

Du borde komma och träna på mitt gym, där är nästan alla invandrare perfekta gentlemän som tränar hårt.

Armsman
2016-05-15, 06:50
Som vanligt så påminner vänsteravskum och andra påhejare närmast om hyenor. Imorgon har ni säkerligen bytt åsikt och låtsas som om ingenting, i sann pöbelanda. Jag skriver det här inte för er, utan för de som bara läser utan att ge sig in i det. Notera de ädla herrarnas höga andel svada när de tufft klämmer ur sig lustigheter på en enda rad i medhållande syfte, i grupp. Tuffingar. :D

Diomedea exulans
2016-05-15, 07:02
Som vanligt så påminner vänsteravskum och andra påhejare närmast om hyenor. Imorgon har ni säkerligen bytt åsikt och låtsas som om ingenting, i sann pöbelanda. Jag skriver det här inte för er, utan för de som bara läser utan att ge sig in i det. Notera de ädla herrarnas höga andel svada när de tufft klämmer ur sig lustigheter på en enda rad i medhållande syfte, i grupp. Tuffingar. :D

Tror inte folk har problem med dig mestadels för dina rasistiska åsikter, utan för din skrytsamhet. Vill man få omvärlden att veta hur förträfflig man är så säger man det inte, man visar det. Ingen gillar en skrytmåns - det är en allmänmänsklig regel som inte har med PK att göra. Om man ändå skryter måste man kunna visa att skrytet var berättigat, som Muhammed Ali eller Salvador Dali.

Hur trodde du folk skulle reagera när du skrev att du hade bättre gener än 80-90 % av befolkningen, t ex? "Åh, coolt! Vad glada vi är att någon med bättre gener än oss är här! Led oss!"

Sen är det lite tjatigt att du ska propagera för din rasism i nästan varje inlägg. Fint att du brinner för någonting, men tänk om jag skulle prata om mina ankor i precis alla trådar; det skulle bli lite drygt, eller hur?

Brofessorn
2016-05-15, 07:40
Tror inte folk har problem med dig mestadels för dina rasistiska åsikter, utan för din skrytsamhet. Vill man få omvärlden att veta hur förträfflig man är så säger man det inte, man visar det. Ingen gillar en skrytmåns - det är en allmänmänsklig regel som inte har med PK att göra. Om man ändå skryter måste man kunna visa att skrytet var berättigat, som Muhammed Ali eller Salvador Dali.

Hur trodde du folk skulle reagera när du skrev att du hade bättre gener än 80-90 % av befolkningen, t ex? "Åh, coolt! Vad glada vi är att någon med bättre gener än oss är här! Led oss!"

Sen är det lite tjatigt att du ska propagera för din rasism i nästan varje inlägg. Fint att du brinner för någonting, men tänk om jag skulle prata om mina ankor i precis alla trådar; det skulle bli lite drygt, eller hur?

+1

Varför är Armsman den enda i den här tråden som verkar hålla en otrevlig ton, och kallar folk för "vänsteravskum", "hyenor" och "övervintrade hippies"? En övermänniska som honom, med jättehögt IQ, borde ju kunna hålla diskussionen på en respektfull och saklig nivå.

Aliaas
2016-05-15, 07:48
Som vanligt så påminner vänsteravskum och andra påhejare närmast om hyenor. Imorgon har ni säkerligen bytt åsikt och låtsas som om ingenting, i sann pöbelanda. Jag skriver det här inte för er, utan för de som bara läser utan att ge sig in i det. Notera de ädla herrarnas höga andel svada när de tufft klämmer ur sig lustigheter på en enda rad i medhållande syfte, i grupp. Tuffingar. :D
Tror det är dags för dig att byta forum gubben :)

Väl mött, hade bra osv...

Bärsärk
2016-05-15, 07:59
Ja så ska det helt enkelt inte få gå till!

Armsman
2016-05-15, 08:05
Tror inte folk har problem med dig mestadels för dina rasistiska åsikter, utan för din skrytsamhet. Vill man få omvärlden att veta hur förträfflig man är så säger man det inte, man visar det. Ingen gillar en skrytmåns - det är en allmänmänsklig regel som inte har med PK att göra. Om man ändå skryter måste man kunna visa att skrytet var berättigat, som Muhammed Ali eller Salvador Dali.

Hur trodde du folk skulle reagera när du skrev att du hade bättre gener än 80-90 % av befolkningen, t ex? "Åh, coolt! Vad glada vi är att någon med bättre gener än oss är här! Led oss!"

Sen är det lite tjatigt att du ska propagera för din rasism i nästan varje inlägg. Fint att du brinner för någonting, men tänk om jag skulle prata om mina ankor i precis alla trådar; det skulle bli lite drygt, eller hur?

Åh, vänta och se. För övrigt är ankorna fina och trevliga, så kör hårt.

Armsman
2016-05-15, 08:06
Tror det är dags för dig att byta forum gubben :)

Väl mött, hade bra osv...

K. Lär dig skriva.

Diomedea exulans
2016-05-15, 08:11
För övrigt är ankorna fina och trevliga, så kör hårt.

Tackar!