handdator

Visa fullständig version : magmuskler


isato
2004-04-19, 12:19
Alltså när man varit tjockis och lyckats banta ner sig får man ju en överflödig hud och några fettceller för mycket.... men hur är det med magmusklerna..... pajar dem?? på mig ser det bra ut från sidan och famifrån men snett framifrån sticker det ut ...alltså magen sticker inte ut mest vid naveln som på vanligt folk utan på sidan om?? liksom kantig kvadratisk mage....

Fartman
2004-04-19, 12:58
öhhh? skulle gärna se en bild på det där!

isato
2004-04-19, 13:09
såhär typ

isato
2004-04-19, 13:14
.....

kharon
2004-04-19, 15:33
Dina muskler kan inte ändra form och "paja".
Du är garanterat helt normal, bara att du har mer definition och tydligare muskler än tunnan du hade då du var tjockis...

EDIT:
Jag förstår ingenting av dina bilder...

Kan det inte bara vara så att du nu har en platt mage istället för en kula du hade tidigare?
Är det obliquesen du talar om kanske?

isato
2004-04-19, 18:12
men jag sökte på bukplastik sen och de sa att man sydde ihop musklerna som blivit förslappade och glidit isär typ

Fellan
2004-04-19, 22:04
Du sökte bukplastik, menar du att du har genomgått en bukplastik?

Jag förstår inte heller dina bilder överhuvudtaget, men eftersom du anser att magen ser "normal" ut rakt framifrån kan det inte vara nåt allvarligt. Låter mer som det kanske behövs ännu mer definition. Bukplastik i sig är ett ganska stort ingrepp ju och det låter inte precis som det är nödvändigt, dock ska erkännas att jag inte är någon expert.

/F

Dolce
2004-04-20, 09:02
Din bild såg ut som en ritning på 2 fort av en 5 åring hehe:smash:

lägg upp en riktig bild istället så blir det lättare att uttala sig.