handdator

Visa fullständig version : biljett passfråga


Notchy
2016-04-22, 19:51
Ska åka till Rhodos 11 maj och såg nu att jag glömde mitt ena efternamn när jag bokade resan, skrev alla 3 namn jag har och 1 efternamn. Ska flyga med Ryanair. Har ett nytt pass jag skaffade förra året med fingeravtryck och grejer. Ska ta kontakt med Expedia jag bokade ifrån. Men det måste ju gå att ordna gissar jag

Rahf
2016-04-22, 20:03
För helvete, den här frågan tar du med kundtjänst! Som straff för att du slösat Kolos tid måste du bevittna denna video:

MujRLvZ61jE

PureWhey
2016-04-22, 20:13
För helvete, den här frågan tar du med kundtjänst! Som straff för att du slösat Kolos tid måste du bevittna denna video:

MujRLvZ61jE



+1
Wow.

tomccc
2016-04-22, 23:17
Om du bokade nyss kan man byta namn på Ryanair inom vad det nu är 48 timmar. Annars borde det vara lugnt om ett efternamn finns med.

Asdf
2016-04-23, 01:27
Ska åka till Rhodos 11 maj och såg nu att jag glömde mitt ena efternamn när jag bokade resan, skrev alla 3 namn jag har och 1 efternamn. Ska flyga med Ryanair. Har ett nytt pass jag skaffade förra året med fingeravtryck och grejer. Ska ta kontakt med Expedia jag bokade ifrån. Men det måste ju gå att ordna gissar jag

Det är ok /thread

sp123ltd1
2016-04-23, 09:58
Beror på vart du ska flyga någonstans. Har också dubbla efternamn och har varit tvungen att bli förhörd av polis efter vi landat och skulle gå igenom passkontrollen för att ena efternamnet inte var med.

jcs
2016-04-23, 10:53
På visum och inresedokument från sydamerika till sydostasien har de alltid konsekvent skrivit mitt mellannamn som förnamn, struntat helt i mitt riktiga förnamn och fuckat upp mitt efternamn. Aldrig vart något problem någonstans. Tror pass är en bluff ;)