Chrilleee
2016-04-19, 20:16
Innan de la ner sin tjänst så använde jag Linkura (tidigare Kostplaneraren) - troligen den bästa sida jag använt för kostplanering! Den var så enkel att använda. Du kunde få upp en vy över hela veckan, lägga till ingredienser och rätter utan att sidan behövde ladda om, kopiera mellan dagar osv.
Finns det någon liknande sida i dag?
Jag har testat både Lifesum och MyFitnessPal, som verkar vara de populäraste i dag. Men både är väldigt klumpiga att använda. Du kan bara se en dag i taget, det krävs en massa klickande och laddande av nya sidor för att lägga till ingredienser, vilket gör det väldigt tidskrävande att testa lägga in ingredienser för att få en bra måltid som passar en dag.
Finns det någon liknande sida i dag?
Jag har testat både Lifesum och MyFitnessPal, som verkar vara de populäraste i dag. Men både är väldigt klumpiga att använda. Du kan bara se en dag i taget, det krävs en massa klickande och laddande av nya sidor för att lägga till ingredienser, vilket gör det väldigt tidskrävande att testa lägga in ingredienser för att få en bra måltid som passar en dag.