handdator

Visa fullständig version : Hur mycket mer tjejer får man om man får magrutor och lite större muskler än medel?


8411143
2016-04-06, 16:20
Hur mycket mer tjejer får man om man får magrutor och lite större muskler än medel?

Jag tränar inte för min egen skull, jag tränar för att hålla nere mina kilon så jag inte blir fet MEN den största orsaken varför jag tränar är för att få mer tjejer.

Nå... Får man mycket mer tjejer än om man är en normal kille utan muskler?

Alltså om man skulle börja ragga på stan, får man mer tjejer om man skulle ragga på 10 tjejer på stan med muskler & magrutor än om man är en normal kille utan muskler?

Alexton
2016-04-06, 16:24
2 och 1/8 ganska exakt.


Hur fan ska någon veta det?

Alkro
2016-04-06, 16:25
Man får ungefär 3,5-3,75 gånger fler tjejer med magrutor och lite större muskler än medel.

KlopFer
2016-04-06, 16:26
:laugh:

Brofessorn
2016-04-06, 16:39
Hur ska tjejer på stan veta om du har magrutor eller inte?

Hövdingen
2016-04-06, 16:43
Hur ska tjejer på stan veta om du har magrutor eller inte?

Det syns väl om man går med bar överkropp (vilket man givetvis gör).

8411143
2016-04-06, 16:44
Hur ska tjejer på stan veta om du har magrutor eller inte?
Man ser ju om du har markerade käkben, då har du ofta magrutor eller om du har lite fett.

svenbanan
2016-04-06, 16:51
Går man med bar överkropp på stan så utgår tjejerna från att man är gay, så då blir det inga extra flickvänner.

4623
2016-04-06, 16:51
Titta på Jersey Shore så har du ditt svar.

Ajasoro
2016-04-06, 16:52
Hur många tjejer får du nu? Planerar du att börja ragga tjejer på stan i samma veva som sexpacket infinner sig?

8411143
2016-04-06, 16:53
Hur många tjejer får du nu? Planerar du att börja ragga tjejer på stan i samma veva som sexpacket infinner sig?
Aa kanske om det lönar sig.

Diomedea exulans
2016-04-06, 16:59
Kanske, men om du tagit pengarna från gymkortet och lagt dem på att supa dig full hade du garanterat fått fler tjejer.

Manta
2016-04-06, 17:01
Magrutor är bra för självförtroendet. Tjejer gillar självförtroende. Jag säger minst 5x fler.

Bärsärk
2016-04-06, 17:17
Det är inte så ovanligt längre att vara i bra form som kille, för 10 år sen kanske du kom undan med att se lite halvtaskig ut bara du var i bra form men nu måste du se bra ut också för att lyckas.

Tyvärr, du har instagram att tacka. De har ju förvrängt kroppsidealet för båda könen.

PureWhey
2016-04-06, 17:18
Ca 73.63%

Det är inte så ovanligt längre att vara i bra form som kille, för 10 år sen kanske du kom undan med att se lite halvtaskig ut bara du var i bra form men nu måste du se bra ut också för att lyckas.

Tyvärr, du har instagram att tacka. De har ju förvrängt kroppsidealet för båda könen.

Härligt när grupptryck och normer bidrar till ett hälsosammare samhälle :)

Bärsärk
2016-04-06, 17:24
1999 kom "Fight Club" ut som Brad Pitt hade en roll i och folk var ganska tokiga i hans fysik då på den tiden,

http://www.averagemarrieddad.com/wp-content/uploads/2012/10/Brad-Pitt-fight-club-body.jpg

Vet inte om folk hade kollat två gånger på den här fysiken idag.

PureWhey
2016-04-06, 17:29
Dyel-mode

Rahf
2016-04-06, 17:30
1999 kom "Fight Club" ut som Brad Pitt hade en roll i och folk var ganska tokiga i hans fysik då på den tiden,

http://www.averagemarrieddad.com/wp-content/uploads/2012/10/Brad-Pitt-fight-club-body.jpg

Vet inte om folk hade kollat två gånger på den här fysiken idag.

Du snedfördelar åsikter här. Bara för att man hänger på ställen där ett par tusen människor prisar storleken, symmetrin, och bikeps betyder inte det att den stora, breda massan uppskattar saker lika mycket. Visa den här bilden av Brad för en pajbits urval av gemene man så kommer du nog få en massa positiv respons.

Det är samma sak med filmer, tv-spel, osv. Tack vare bl.a. internet och smartphones har man mycket lättare för att konstruera en verklighet fylld med åsikter man själv sökt ja-sägare till.

Bärsärk
2016-04-06, 17:34
Du snedfördelar åsikter här. Bara för att man hänger på ställen där ett par tusen människor prisar storleken, symmetrin, och bikeps betyder inte det att den stora, breda massan uppskattar saker lika mycket. Visa den här bilden av Brad för en pajbits urval av gemene man så kommer du nog få en massa positiv respons.

Det är samma sak med filmer, tv-spel, osv. Tack vare bl.a. internet och smartphones har man mycket lättare för att konstruera en verklighet fylld med åsikter man själv sökt ja-sägare till.

Givetvis, men Sverige är ett för avlångt land för att man ska kunna säga så. Stockholmsområdet då, vad tror du själv? Gå runt med en bild på Pitts kropp utan hans ansikte i centrala Stockholm, och fråga vad de tycker; vad tror du att du får för svar?

Scratch89
2016-04-06, 17:44
Härligt när grupptryck och normer bidrar till ett hälsosammare samhälle :)

Skeva kroppsideal, ätstörningar och narcissistiskt beteende är inte hälsosamt.

Rahf
2016-04-06, 17:45
Givetvis, men Sverige är ett för avlångt land för att man ska kunna säga så. Stockholmsområdet då, vad tror du själv? Gå runt med en bild på Pitts kropp utan hans ansikte i centrala Stockholm, och fråga vad de tycker; vad tror du att du får för svar?

Nu ändrar du förutsättningarna också. Bilden är ju ikonisk tack vare Tyler Durdens karisma i filmen. Men vi spelar med, för skojs skull.

Jag tror ett flertal med fitness-intresse kommer möjligtvis säga att han är för smal, men samtidigt hävda att hans kroppsform är "optimal". Men sen kommer dom allra flesta säga att kroppen är snygg, modellsnygg t.o.m.

Lipservice
2016-04-06, 17:46
Skeva kroppsideal, ätstörningar och narcissistiskt beteende är inte hälsosamt.

Finns inga "normala" människor idag. Nåt "fel" måste man ju ha. :d

Grotesk
2016-04-06, 18:00
Du måste ta fler variabler i beräkning: är det onsdag och bär tjejerna en röd hatt?

PureWhey
2016-04-06, 18:02
Skeva kroppsideal, ätstörningar och narcissistiskt beteende är inte hälsosamt.

Hellre lite skevt kroppsideal och att man räknar kalorier än en fet befolkning, om det nu trycks in i de kategorierna... Tycker jag då. Förstår att, säkert, större delen inte alls håller med mig.

en stor stark
2016-04-06, 18:11
Ja definitivt. Men det låter tråkigt att träna bara för att få tjejer.

PureWhey
2016-04-06, 18:12
Ja definitivt. Men det låter tråkigt att träna bara för att få tjejer.

Ja.

Nyckel
2016-04-06, 18:15
Ska du någonsin sluta göra korkade trådar?

spas
2016-04-06, 18:26
Magrutor är bra för självförtroendet. Tjejer gillar självförtroende. Jag säger minst 5x fler.

Typ så

billmaier
2016-04-06, 18:30
Tycker det är snarare tvärtom. Lite större muskler än medel får betydligt färre tjejer än någon som är totalt otränad.

An Iron Soul
2016-04-06, 18:48
https://pbs.twimg.com/media/CBmascqUAAEO-fq.png
watch?v=SscxB0a-1xg

mangemani
2016-04-06, 18:55
satsa på rätt tjej istället för så många tjejer som möjligt.
bygger du muskler enbart för att impa på och få tjejer, så kommer du att bli besviken, inte bara över att du märker med tiden att det var bortkastad tid, men även över vilken typ utav tjejer du enbart kommer att attrahera.

spoon
2016-04-06, 18:56
Tycker det är snarare tvärtom. Lite större muskler än medel får betydligt färre tjejer än någon som är totalt otränad.

Bättre att vara socialt tränad än att bara ha muskler om man ska sätta det i motsatsförhålande.

Luca Brasi
2016-04-06, 19:01
he present study replicates and extends work by L. Mealey (1997) on sex differences in exercise behavior. In the present study, male participants focused their energy on gaining muscle mass and enhancing their upper body definition, whereas female participants focused their energy on losing weight with emphasis on their lower body. Both sexes reported efforts to improve their abdominal region. It appears that men and women adopt sex-appropriate exercise behavior as a method of self-enhancement for intrasexual competition.
http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.3200/SOCP.147.1.5-14

KlopFer
2016-04-06, 19:01
Ska du någonsin sluta göra korkade trådar?

Vad menar du?


http://i.imgur.com/iWLfgBh.png

:d

PureWhey
2016-04-06, 19:02
Vad menar du?


http://i.imgur.com/iWLfgBh.png

:d

Haha wow :laugh:

Fordon
2016-04-06, 19:04
Frågar man inte så får man inga svar.
Allmänt forum skulle inte vara ett bra forum om inte såna trådar skapades :naughty:

Diomedea exulans
2016-04-06, 19:43
Det finns inga dumma trådar, bara dumma svar!

MasterChief
2016-04-06, 20:12
satsa på rätt tjej istället för så många tjejer som möjligt.
bygger du muskler enbart för att impa på och få tjejer, så kommer du att bli besviken, inte bara över att du märker med tiden att det var bortkastad tid, men även över vilken typ utav tjejer du enbart kommer att attrahera.

Äntligen ett vettigt svar.

Scratch89
2016-04-06, 20:23
satsa på rätt tjej istället för så många tjejer som möjligt.
bygger du muskler enbart för att impa på och få tjejer, så kommer du att bli besviken, inte bara över att du märker med tiden att det var bortkastad tid, men även över vilken typ utav tjejer du enbart kommer att attrahera.

Det här är nog det bästa du har skrivit. :)

Cooks
2016-04-06, 21:05
:laugh:

zeusden1
2016-04-06, 21:16
1. Var inte en sån jävla mes
2. se 1.
3. ?????
4. Profit

PureWhey
2016-04-06, 21:19
1. Var inte en sån jävla mes
2. se 1.
3. ?????
4. Profit

:d

filmjölk
2016-04-07, 07:57
satsa på rätt tjej istället för så många tjejer som möjligt.
bygger du muskler enbart för att impa på och få tjejer, så kommer du att bli besviken, inte bara över att du märker med tiden att det var bortkastad tid, men även över vilken typ utav tjejer du enbart kommer att attrahera.

Äntligen ett vettigt svar.

Det här är nog det bästa du har skrivit. :)

Fel typ av tjejer är ändå bättre än inga tjejer alls:)


Till TS vill jag säga att han kanske skall försöka bli gay istället. Jag tror att gaykillar är ytliga och har du bara en snygg kropp så räcker det gissningsvis till för att få mer penis och stjärt än du orkar med. Nu är det väl svårt att bara bli gay sådär men jag tänker mig att om du biter ihop, blundar och visualiserar dig en ung Shakira så borde det funka.

Macroman
2016-04-07, 08:41
https://pbs.twimg.com/media/CBmascqUAAEO-fq.png

This!

Diomedea exulans
2016-04-07, 08:47
Nu är det väl svårt att bara bli gay sådär men jag tänker mig att om du biter ihop, blundar och visualiserar dig en ung Shakira så borde det funka.

Tror faktiskt det är lättare att bli bra på tjejer än att bli gay. Så jag tror det ger bättre utdelning per ansträngning att göra det.

Om han ändå vill pröva kan han läsa den här boken om hur man blir lesbisk, samma principer borde gå att applicera på män, antar jag: http://www.leopardforlag.se/bok/liten-handbok-i-konsten-att-bli-lesbisk/

Shqypnia
2016-04-07, 08:47
Du kan väga 150 kg om du så vill, men med lite självförtroende och humor kommer du får vilken tjej du vill.

kaer
2016-04-07, 08:50
18 % mer. 0 x 1.18 är dessvärre fortfarande 0.

filmjölk
2016-04-07, 08:53
Du kan väga 150 kg om du så vill, men med lite självförtroende och humor kommer du får vilken tjej du vill.

Jag vet X antal damer som dreglar/dreglade över Magnus Samuelsson och han vägde c:a 150kg. Humor vet i fan om han har, men självförtroendet verkar högt´:)

Så vi kan tipsa TS om att bli 2meter lång, och väga 150kg utan att vara särskilt fet. Det gillar tjejerna!

Diomedea exulans
2016-04-07, 09:02
Humor vet i fan om han har, men självförtroendet verkar högt´:)


Jodå! Det är allt underhållande att lyssna på historien om hur han dissade en roll i Gladiator för han trodde det skulle vara en liten skitfilm.

Onigiri
2016-04-07, 09:15
Jag tycker du ska utföra en studie på detta. Ät dig lite tjock eller tryck ut magen i flickors närhet i samband med raggande, utför 100 dejter/raggningar och gör sedan samma process året därpå när du är i ruskigt fin form och framhäv gärna då med tajta ljusa kläder din nya grymma fysik och utvärdera så har du ju ett givet vetenskapligt svar.

BobaFett
2016-04-07, 11:46
Har du en grym kropp och du är nånstans där det syns tydligt (och du inte är ful i övrigt) så kommer kvinnor kasta sig på dig.

Fast bäst är att vara jävligt snygg för då gör de det hela tiden *drool*

Stuffer
2016-04-07, 13:17
Har man "hela paketet" i övrigt så gör nog magrutorna en del men för vissa personer som är visuellt handikappade kanske enbart magrutor inte skulle påverka så mycket.
Jag har begynnande ölmage men också dålig hållning, blek hy och högt hårfäste så på mig skulle nog magrutor göra varken till eller från i damernas ögon