handdator

Visa fullständig version : Ojämn storlek på brösten?


Visiondude
2016-03-19, 13:38
Tjena.. (fullt medveten om att det inte alltid blir symmetriskt, men detta här är ju bara åt helvete).

Vet inte vad jag ska göra med bröstkorgen, men vänster är mycket större än höger(som känns plattare) och det ser man ganska tydligt. Har någon tips? Tappar motivationen helt. Bilder:

http://imgur.com/a/HcdA5 (sista bilden där är avslappnat, då ser det ganska ok ut).

Kör detta, tog en timme PT för bröst.

Skråbenk manual 4x10 (enhånd) 45-60sek pause
Flies manual 3x12 20/30sek pause i bunn stretch
Chest press maskin 2x12-15reps (6-8reps enhånd - 6-8 begge)
Dips 3x maks
Strikk (Facepull) x100reps

Jorgen
2016-03-19, 13:41
Det sitter nog mer i ditt huvud än i verkligheten om man tittar på bilderna.
För någon stor skillnad kan inte jag se.

carloskar
2016-03-19, 17:07
Skulle inte tänkt på det om du inte sagt det först. Alla kroppar är ojämna mer eller mindre. MEN tycker man något känns jobbigt går det ju alltid få det bättre.

Jag skulle jobbat in en bra bänkteknik (många ligger snett med överkroppen t.ex) och inte kört så mycket annat för bröst. Efter några månader hade jag tagit nya bilder och utvärderat.

Men jag är ingen PT. Ditt program kan ju vara nog så bra. Lycka till

Visiondude
2016-03-20, 16:32
Vet inte, tycker det ser ganska tydligt ut själv.

@Carloskar kör in bänk just nu och försöker köra hantlar och få en bättre teknik där först.

Simonser
2016-03-20, 16:45
Kvinnor kan ha olika stora bröst och det är det sista man tänker på om man är i en situation där man ser dem live på nära håll. Åtminstone jag.

En mans bröst som är liiiiite ojämna, om ens det är det nog ingen som tänker på förutom du själv. Jag ser verkligen inget konstigt på dina bilder.