handdator

Visa fullständig version : vilken gymtyp är du


B-jay
2004-04-16, 13:50
Aftonbladet har för ovanlighetens skulle gjort en rätt kul grej på sin hemsida

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,456692,00.html

Berge
2004-04-16, 13:59
Ja det var ju riktigt kul :nono: :smash:

Vir
2004-04-16, 14:00
Kan tyvärr inte identifiera mig med någon av dem.

MUSKEL-MARIA är väl alternativet om jag måste. Tror nog att de flesta här på kolo känner igen sig mest med henne.

B-jay
2004-04-16, 14:02
precis! synda tt det var bara brudar! skulle villja ha något med killar med.

tex disco-killen som bara tränar pecs och biceps för att sen flexa på krogen! =)

Peter
2004-04-16, 14:20
En kille vid namn Tor Söderström gjorde en doktoravhandling som tog ca 5 år och kom fram till ca 8 gymtyper. Typ den påbyltade, alroundtränaren, fitnesstjejen...Så det här är seriösa grejer och inget man stor ihop på en fikarast.

JAM
2004-04-16, 14:51
Ja, det där var ju kul. Lika fyndigt som "hajar du gymsnacket?"...

TCOG
2004-04-16, 14:57
roligaste jag läst på länge....

det finns en gymtyp många inte vet om.....och det är killen som står naken i omklädningsrummet med ***** rakt upp i ditt ansikte.....vafan!! hur svårt e det att dra runt en handduk....

internethjälten
2004-04-16, 15:05
kul för att vara aftonbladet som annars bara skriver om tråkigheter...

gymlexiconet var nytt för mig - sparade ner det i burken =)

B-jay
2004-04-16, 15:37
Originally posted by TCOG
roligaste jag läst på länge....

det finns en gymtyp många inte vet om.....och det är killen som står naken i omklädningsrummet med ***** rakt upp i ditt ansikte.....vafan!! hur svårt e det att dra runt en handduk....
Ja en sån jävel finns det på varje gym!
jag tränade på ett gym här i stan en gång, där vaktmästaren va homosexuell och han va aldrig sen att springa in i duschen och skynda på alla vältränade killar, så han kunde låsa och gå hem.
Oftast med hjälp av en kallvattenslang!

sen att han stog kvar i omklädningsrummet en 5-10 min efter det gjorde inte saken bättre!

Nu har jag inget emot homosexuella så länge dom sköter sig, men det finns gränser!

Megatuttarna
2004-04-16, 15:41
Originally posted by B-jay

Ja en sån jävel finns det på varje gym!
jag tränade på ett gym här i stan en gång, där vaktmästaren va homosexuell och han va aldrig sen att springa in i duschen och skynda på alla vältränade killar, så han kunde låsa och gå hem.
Oftast med hjälp av en kallvattenslang!

sen att han stog kvar i omklädningsrummet en 5-10 min efter det gjorde inte saken bättre!

Nu har jag inget emot homosexuella så länge dom sköter sig, men det finns gränser!

Jag hade böjt mig ned och visat my goods, nötterna och hålet. HAhaha sen hade jag gått.

Är väl ungefär vad vissa tjejer gör mot heterokåtbockar så varför inte göra samma sak mot en homokåtbock?

Dipshit
2004-04-16, 16:44
roligt först... sen ville jag bara lägga mig ned o lipa o dö lite när jag insåg att all skit folk läser är så här idiotisk, och undrar om jag är ensam i världen...:(

Fartman
2004-04-16, 18:19
herregud, bara det faktum att samtliga av typerna var tjejer säger väl det mesta om aftonbladet hälsa. ibland undrar man om dom någonsin varit på ett gym..

Trance
2004-04-16, 18:36
Originally posted by Megatuttarna


Jag hade böjt mig ned och visat my goods, nötterna och hålet. HAhaha sen hade jag gått.

Är väl ungefär vad vissa tjejer gör mot heterokåtbockar så varför inte göra samma sak mot en homokåtbock?

Låt han bjuda på en drink först, sedan går du. :D

Castro
2004-04-16, 19:06
Originally posted by Trance


Låt han bjuda på en drink först, sedan går du. :D

Jag har faktiskt varit en böghora en gång. Förra sommaren i Agia Napa. Fick drinkar och komplimanger sen stack jag när han började snacka om att dra med någon brud upp på hans hotellrum för att han skulle få kolla på...:laugh:

Everest
2004-04-16, 19:52
hardcore att använda gymhandskar:laugh: :laugh:

Zakath
2004-04-17, 17:09
Vilke jäkla skit alltså. Nää det där sög rätt ordentligt!

Den här är däremot kul:
http://www.bodybuilding.com/fun/par10.htm

:D

maccan_sth
2004-04-17, 18:07
Måste vär hålla med, lista på bodybuilding.com är så mycket bättre!

Jag är definitivt "Dance Fever" då ;) Fast grabbar, idag var jag ensam kille med 40 tjejer! :notme:

Glad att "The Wanderer" är en standardfigur... vi har en sån på gymmet och han går säkert en längre runda under ett styrkepass än jag på en hel morgonpromenad!

Zakath
2004-04-17, 19:34
Haha, vi har typ 10st "tag teams" på vårt gym ;)
Sen finns en del "Dumbellinas" och sen har vi mig :D

Annars stör jag mig nog mest på The Hurler eller Mr. Scream... Har jag officiellt kapat min första tråd nu?

Lallle
2005-03-04, 21:12
Supermånga Dumbellinas på vårat gym. Man kan även hitta ett par äldre gubbar som kör tag team.

victor_n
2005-03-04, 21:35
haha gorde testet på aftonbladet.. jah nu vet jag att jag kan börja smälta in i snacket på gymmet iaf! *puuuh* thank you lord!
nån annan som gorde testet?=P

Megatuttarna
2005-03-04, 22:18
Jag har faktiskt varit en böghora en gång. Förra sommaren i Agia Napa. Fick drinkar och komplimanger sen stack jag när han började snacka om att dra med någon brud upp på hans hotellrum för att han skulle få kolla på...:laugh:

Haha din jävla hallick, ni latinare gör det mesta i sexväg