handdator

Visa fullständig version : Aktivera gilla knappen


agazza
2016-02-04, 11:37
Kan vi inte göra det?

King Grub
2016-02-04, 13:00
Jag hatar i alla fall "gilla"-systemet.

Diomedea exulans
2016-02-04, 13:24
Jag gillar gilla-systemet.

agazza
2016-02-04, 13:27
Jag gillar också att gilla i gilla-systemet.

Det städar upp forumtrådar från onödiga inlägg, t.ex bildtrådar och dylikt.

Diomedea exulans
2016-02-04, 13:29
Jag gillar också att gilla i gilla-systemet.

Det städar upp forumtrådar från onödiga inlägg, t.ex bildtrådar och dylikt.

Ja, man slipper sida upp och sida ner med "haha" eller "håller med".

Eller tvärtom: Folk som drar sig från att skriva "haha" eller "håller med" för att de inte vill skräpa ner trådar får ett mer diskret sätt att visa sitt gillande.

King Grub
2016-02-04, 13:30
Jag har sagt det tidigare, och jag ändrar mig inte. Jag kommer inte att acceptera ett införande av ett Gilla-system. Det är inte jag som beslutar om sådant, men jag kommer inte att skriva ett enda inlägg till om det införs.

agazza
2016-02-04, 13:30
Jag har även flitigt "gillat" i Tapatalk appen och har hoppats i smyghet att dessa skall ha registrerats så dessa kommer dyka upp i efterhand, då gillassystemet införs i forumet.

agazza
2016-02-04, 13:31
Jag har sagt det tidigare, och jag ändrar mig inte. Jag kommer inte att acceptera ett införande av ett Gilla-system. Det är inte jag som beslutar om sådant, men jag kommer inte att skriva ett enda inlägg till om det införs.

-Ogilla.

MatteÖhult
2016-02-04, 13:31
Jag har sagt det tidigare, och jag ändrar mig inte. Jag kommer inte att acceptera ett införande av ett Gilla-system. Det är inte jag som beslutar om sådant, men jag kommer inte att skriva ett enda inlägg till om det införs.

Får man fråga, varför gillar inte herr grub det?

Diomedea exulans
2016-02-04, 13:32
Får man fråga, varför gillar inte herr grub det?

Speciellt med tanke på att herr Grub själv skulle leda flest-gillningar-ligan ganska omgående?

King Grub
2016-02-04, 13:33
Inget nytt sedan tidigare trådar om saken.

svag74
2016-02-04, 19:18
Jag har sagt det tidigare, och jag ändrar mig inte. Jag kommer inte att acceptera ett införande av ett Gilla-system. Det är inte jag som beslutar om sådant, men jag kommer inte att skriva ett enda inlägg till om det införs.

Så frågan är vad vi gillar mest, Grub eller "gilla" :D

J.V
2016-02-06, 17:07
Speciellt med tanke på att herr Grub själv skulle leda flest-gillningar-ligan ganska omgående?Vi kan inte alla sukta uppmarksamheten lika mycket som dig. ;)

Sjalv hoppas jag ocksa det inte infors. Lite for att folk jagar likes nog overallt annars pa Internetz och det har ar en fin frizon, men mest for att ett forum bygger pa diskussion och inlagg som skrivs. Skitsamma om det ibland bara blir ett "hahahah" eller "+1", det ar battre an att folk bara trycker pa en Gilla-knapp.

Diomedea exulans
2016-02-06, 17:08
Vi kan inte alla sukta uppmarksamheten lika mycket som dig. ;)

Hur bär ni er åt? *gah!*;)

Wzup2u
2016-02-15, 22:24
Usch inget jäkla gilla knappssystem, larvigaste skiten som finns, håll forumet borta från sådan skit det ska inte blir cirkus här.. :) till alla som gillar gilla knappen ta inte illa upp vi tycker bara olika ;)