handdator

Visa fullständig version : Berätta någonting äckligt om dig själv


Diomedea exulans
2016-02-04, 00:35
För några timmar sedan tränade jag, och blev genomsvettig. Jag hade tänkt duscha hemma efteråt, men jag sköt på det, och nyss tänkte jag "jag kan lika gärna strunta i att duscha ikväll, jag ska ju ändå duscha i morgon bitti, och sängkläderna ska snart bytas". Nu när jag ligger i sängen med laptopen på magen slog det mig att det här är ganska äckligt beteende - vilket gav mig idén till den här tråden.

Tanken är alltså att ni ska berätta äckliga saker om er själva. Ni får berätta hur få eller många saker ni vill, och det finns inga regler (men för forumets känsligare själars skull kan det vara värt att försöka låta bli att uttrycka sig i alltför färgstarka ordalag, och möjligen använda spoilertag när det lämpligt).

Jag själv gör mycket äckligare grejer än det här ibland, men jag tänkte att jag väl kan mjukstarta.

Loke
2016-02-04, 00:42
Hah - gör precis samma i denna stund. Det va en äcklig tjej som berättade att hon gjorde så och sen dess gör jag det ofta. Hade aldrig tänkt tanken innan. Fy fan. Det är som att hon har fått mig att börja med heroin.

mattilainen
2016-02-04, 00:43
när jag var sjuk för ca 3 veckor sedan och låg med feber så bytte jag inte kallsonger på 3 - 4 dagar. Den du!

Diomedea exulans
2016-02-04, 00:45
när jag var sjuk för ca 3 veckor sedan och låg med feber så bytte jag inte kallsonger på 3 - 4 dagar. Den du!

Fram tills för bara ett par år sedan hade jag en princip: Har man tagit av strumpor eller kalsonger (för att duscha eller sova) så måste man ta nya när man ska sätta på sig dem sedan. Jag bryter mot den regeln ibland numera, när jag är helt säker på att ingen i min omgivning kommer lida av det.

Klein
2016-02-04, 00:45
Jag körde på samma sak under en längre tidsperiod, tror det var en vecka, och belönades med svamp på insida lår. Sedan dess duschar jag dagligen.

Diomedea exulans
2016-02-04, 00:48
Jag körde på samma sak under en längre tidsperiod, tror det var en vecka, och belönades med svamp på insida lår. Sedan dess duschar jag dagligen.

Jag har visserligen duschat idag, innan träningen. :naughty:

Fuark
2016-02-04, 00:52
Det är ofta jag inte duschar efter träning. Brukar bli lite spel sen blir jag för trött för att få det gjort.

Duschar bara håret nån gång i veckan rent allmänt men det är för att jag lätt får mjäll om jag rubbar balansen i hårbotten för mycket. Annars är jag fräsch.

muddler
2016-02-04, 01:00
Jag har nu efter 30 fått både mer hår i näsan och på ryggen, gubbigt och äckligt så jag måste hålla efter båda :d

ARMSTARK
2016-02-04, 08:01
Jag duschar på morgnarna så på kvällen efter träningen brukar jag dra på mig en ren menströjja så man känner sig lite bättre.

PerLedin
2016-02-04, 08:58
Det är ju någonting med kontrasten mellan smutsigheten och den den renhet man upplever efter första tvagningen efter 4-5 dagar utan dusch som är extremt tilltalande. Så till den grad att man nästan letar efter lägen att dra ut på sin smutsighet. Min kärlek för detta uppstod en sommar då jag spenderade dagarna med beack volley, något enstaka dopp i en inte jätteren sjö, och nätterna framför datorn spelandes poker, i samma par surfshorts.

Som numera kontorsarbetare funkar det inte riktigt, men på somrarna så blir det ofta en veckas fjällvandring. Att gå och svettas ett par dagar, för att sen komma till fjällstuga med bastu och skölja av sig i iskall fjällbäck - det är magi.

Akerhage
2016-02-04, 09:42
För dryga 6 år sen kanske hade jag skabb, klamydia, kondylom samtidigt och fick dessutom nässelutlsag (urticaria) av skabb-behandlingen. Då kände jag väl inte riktigt att jag hade nått min formtopp. Snarare min Final Form kanske!

Nordenator
2016-02-04, 09:46
För dryga 6 år sen kanske hade jag skabb, klamydia, kondylom samtidigt och fick dessutom nässelutlsag (urticaria) av skabb-behandlingen. Då kände jag väl inte riktigt att jag hade nått min formtopp. Snarare min Final Form kanske!

http://vignette3.wikia.nocookie.net/logopedia/images/f/f8/Pok%C3%A9mon_Gotta_Catch_'Em_All_1.png

JHilding
2016-02-04, 09:54
En gång för typ tre år sedan var jag så lat så jag inte orkade borsta tänderna. Det gick för långt när jag stod på löpbandet och kunde känna min egen hemska andedräkt. Kan dela med mig av mer men vågar inte än, om någon postar något grövre får vi se. Håll till godo.

shadowfire
2016-02-04, 09:57
Det hade varit lättare om tråden hade hetat "berätta om något äckligt en vän gör" ;)

martikainen
2016-02-04, 10:01
"En vän till mig" insåg efter 20 år i livet att när man torkat sig efter nr2 så bör man också torka sig åt andra hållet ett par gånger för att säkerställa att det är rent..

Diomedea exulans
2016-02-04, 10:38
Jag går runt naken i lägenheten emellanåt. Jag blir ofta tvungen att göra nummer 1 under tiden. Ibland droppar det några droppar ute på lägenhetsgolvet efteråt, även om jag torkade noga innan. Och här kommer det: Jag bryr mig inte alltid om att torka upp dropparna (återigen, ingen kommer märka det).

agazza
2016-02-04, 11:09
Bra tråd.

Jag är rimjobbkungen.

PureWhey
2016-02-04, 11:30
När jag var på Rhodos och festade en vecka duschade jag inte en enda gång, badade dock konstant. Jag tycker inte det är nå konstigt men andra har reagerat...

Cykelcykel
2016-02-04, 12:03
Jag går runt naken i lägenheten emellanåt. Jag blir ofta tvungen att göra nummer 1 under tiden. Ibland droppar det några droppar ute på lägenhetsgolvet efteråt, även om jag torkade noga innan. Och här kommer det: Jag bryr mig inte alltid om att torka upp dropparna (återigen, ingen kommer märka det).

Några droppar kiss på golvet torkar man med strumapan det är standard.
Tycker överhuvudtaget att ens eget kiss är inte så äckligt.

filmjölk
2016-02-04, 12:13
Jag har kraftig hårväxt kring anus som bajs fastnar i att det tar en halv toarulle att få rent efter toalettbesök. Detta gör att jag nödgas raka mitt eget anus. Vann jag?

Diomedea exulans
2016-02-04, 12:16
Jag har kraftig hårväxt kring anus som bajs fastnar i att det tar en halv toarulle att få rent efter toalettbesök. Detta gör att jag nödgas raka mitt eget anus. Vann jag?

Det ackumuleras små klumpar av tyg från kalsongerna i mitt, som jag måste rycka av, ibland under smärta.

mela
2016-02-04, 12:20
Jag går runt naken i lägenheten emellanåt. Jag blir ofta tvungen att göra nummer 1 under tiden. Ibland droppar det några droppar ute på lägenhetsgolvet efteråt, även om jag torkade noga innan. Och här kommer det: Jag bryr mig inte alltid om att torka upp dropparna (återigen, ingen kommer märka det).

Några droppar kiss på golvet torkar man med strumapan det är standard.
Tycker överhuvudtaget att ens eget kiss är inte så äckligt.

Kiss är ju visserligen sterilt men alltså.. *gah!*

Den här tråden äcklar mig så rejält men jag kan inte sluta läsa. Jag trodde att jag var äcklig som snöt mig i handen i duschen emellanåt, men jag ligger ju i lä.

Diomedea exulans
2016-02-04, 12:27
Kiss är ju visserligen sterilt men alltså.. *gah!*


Funderar på att skaffa en mopp...

shut teh face
2016-02-04, 12:29
Jag tycker inte det är äckligt att gå runt och lukta lite svett, jag kan lätt skit i att duscha efter ett gympass, dock ej kondition

En äcklig grej med mig, jaa, jag tycker mina fisar luktar gott, fast de såklart inte gör det. Och jag tar varje chans att fisa på min fru eller mina barn till deras förskräckelse. Hmm det kanske man borde sluta med innan barnen gör det.

När jag bodde hemma hos morsan och var föräldraledig så störde jag mig på min bror som var arbetslös och sov till 15.00, så jag sa att han ska gå upp senast 11 annars kommer den lillas bajsblöjor hamna i hans rum, och under denna period var det många många bajsblöjor på dag, och det luktade satan, för han hade något rota-virus eller vad det heter. Men han fortsatte sova länge .. min taktik ändrades till att planera ut blöjorna i lådor och garderob, och efter någon dag så .. ja ni fattar (jag hade dock flyttat därifrån då :D)

Så jag är äcklig för jag tycker bajs är kul ^^

Diomedea exulans
2016-02-04, 12:32
Jag tycker inte det är äckligt att gå runt och lukta lite svett, jag kan lätt skit i att duscha efter ett gympass, dock ej kondition

En äcklig grej med mig, jaa, jag tycker mina fisar luktar gott, fast de såklart inte gör det. Och jag tar varje chans att fisa på min fru eller mina barn till deras förskräckelse. Hmm det kanske man borde sluta med innan barnen gör det.

När jag bodde hemma hos morsan och var föräldraledig så störde jag mig på min bror som var arbetslös och sov till 15.00, så jag sa att han ska gå upp senast 11 annars kommer den lillas bajsblöjor hamna i hans rum, och under denna period var det många många bajsblöjor på dag, och det luktade satan, för han hade något rota-virus eller vad det heter. Men han fortsatte sova länge .. min taktik ändrades till att planera ut blöjorna i lådor och garderob, och efter någon dag så .. ja ni fattar (jag hade dock flyttat därifrån då :D)

Så jag är äcklig för jag tycker bajs är kul ^^

Du påminner om en kompis till mig som har en fäbless för att väcka sina bröder genom att placera röven över deras näsor och fisa, eller "pensla" (hans eget ordval) deras kind med penis.

mela
2016-02-04, 12:34
En äcklig grej med mig, jaa, jag tycker mina fisar luktar gott, fast de såklart inte gör det. Och jag tar varje chans att fisa på min fru eller mina barn till deras förskräckelse. Hmm det kanske man borde sluta med innan barnen gör det.

Fast ens egen fisar luktar ju bättre än andras hemskheter. Jag fiser dock inte min dotter i ansiktet även om hon gör det på mig :D

filmjölk
2016-02-04, 13:01
Du påminner om en kompis till mig som har en fäbless för att väcka sina bröder genom att placera röven över deras näsor och fisa, eller "pensla" (hans eget ordval) deras kind med penis.

Låter som han är störd i huvudet, elak, incestfantast och dessutom gay.

Sheogorath
2016-02-04, 13:09
Fan vad äckliga ni är!
Jag har kraftig hårväxt kring anus som bajs fastnar i att det tar en halv toarulle att få rent efter toalettbesök. Detta gör att jag nödgas raka mitt eget anus. Vann jag?

Nej

Diomedea exulans
2016-02-04, 13:20
Låter som han är störd i huvudet, elak, incestfantast och dessutom gay.

Han är jättetrevlig att umgås med för det alla mesta, men just de där grejerna är över gränsen, tycker jag också.

agazza
2016-02-04, 13:29
Jag har kraftig hårväxt kring anus som bajs fastnar i att det tar en halv toarulle att få rent efter toalettbesök. Detta gör att jag nödgas raka mitt eget anus. Vann jag?

kangelbär är benämningen.

PureWhey
2016-02-04, 13:30
kangelbär är benämningen.

Konkelbär trodde jag, kanske är och uttalas samma dock *kissass*

agazza
2016-02-04, 13:32
Konkelbär trodde jag, kanske är och uttalas samma dock *kissass*

Dialektala skillnader Söder/norr, ingen stor sak, de är så snarlika att folk fattar ändå vad man pratar om.

Diomedea exulans
2016-02-04, 13:33
kangelbär är benämningen.

Fast i skriftspråk gäller kånkelbär, va?

MackeJuve
2016-02-04, 13:35
För att hålla mig till topic: Sover också svettig ibland med samma tankebana som Dio. Glömmer nästan alltid att byta sängkläder dagen efter. Jag älskar att rycka bort näshår. Inte mycket som slår när man får ut en riktig baddare!

Lite OT eftersom det inte är jag: Under högstadietiden gick det rykten om att en av eleverna i min årskull åt snor. Har alltid varit kritisk av mig så trodde bara att det var ett elakt rykte. Fick dock detta bekräftat under en, eller om det var flera, musiklektioner. Åren gick och efter högstadiet såg jag inte honom förrän i tredje ring i gymnasiet, vi hade Engelska C tillsammans. Vi var m.a.o. 19 år gamla och jag tänkte att han måste ha slutat med snorätandet. Icke, ser honom pilla i näsan, greppa något med fingrarna, föra in detta i munnen och svälja.

Starke75an
2016-02-04, 13:37
Oj, börjar med en lite udda sak.

Var så pissnödig att jag pissa två meter brevid ingången på framsidan på en mack som hade fullt med kunder. Skulle tanka så jag han inte längre. Var på dagtid. Tankade sen och åkte.

agazza
2016-02-04, 13:38
Fast i skriftspråk gäller kånkelbär, va?

Jag hittar ingen historik i ämnet men google search ger tiodubbla resultatet för konkelbär jämfört med kangelbär, så jag gissar på att konkelbär är originalet och kangelbär är dialekten.

Kånkelbär är felstavning.

Diomedea exulans
2016-02-04, 13:40
Jag hittar ingen historik i ämnet men google search ger tiodubbla resultatet för konkelbär jämfört med kangelbär, så jag gissar på att konkelbär är originalet och kangelbär är dialekten.

Kånkelbär är felstavning.

*Gilla*

MatteÖhult
2016-02-04, 13:49
Jag hittar ingen historik i ämnet men google search ger tiodubbla resultatet för konkelbär jämfört med kangelbär, så jag gissar på att konkelbär är originalet och kangelbär är dialekten.

Kånkelbär är felstavning.

Kan intyga att konkelbär är det korrekta ordet.

Kangelbär eller "kangelbärra" används mer frekvent uppåt i landet iallafall.

J.V
2016-02-04, 16:31
Konkelbar heter det! Mvh Lulea.

--

Vad galler traden sa har jag pissat i en bastu i ett badhus. Snudd pa att det inte raknas dock eftersom jag var 7-8 ar, allt man gor ar ju idiotiskt och/ eller ackligt.


Jag är rimjobbkungen.Markligt att ingen reagerat pa detta. Eller ar det sa vanligt kanske? Ger du eller tar du emot?

Gerdler
2016-02-04, 16:44
Jag går runt naken i lägenheten emellanåt. Jag blir ofta tvungen att göra nummer 1 under tiden. Ibland droppar det några droppar ute på lägenhetsgolvet efteråt, även om jag torkade noga innan. Och här kommer det: Jag bryr mig inte alltid om att torka upp dropparna (återigen, ingen kommer märka det).
Det är ju lite äckligt, men inte i närheten av många andra grejer i den här tråden. Däremot förstår jag inte varför? Läcker du så mycket? Tryck ut skiten som är kvar i röret och torka sen. Om det ändå kommer nåt hur svårt är det att ta en disktrasa?

Eller lägg en "binda" av papper framför mynningen, som hålls på plats av förhuden?
Jag har kraftig hårväxt kring anus som bajs fastnar i att det tar en halv toarulle att få rent efter toalettbesök. Detta gör att jag nödgas raka mitt eget anus. Vann jag?
Har inte alla män detta problemet? Rakar du anus? Kliar det?
Det ackumuleras små klumpar av tyg från kalsongerna i mitt, som jag måste rycka av, ibland under smärta.
Är inte klumparna av bajs? Möjligen blandat med tyg?
Torkar man noggrant så brukar inte klumparna bildas, däremot så händer det att håret slår knut på sig, kanske typ 30-50 hårstrån. Att dra loss dem är jävligt smärtsamt.


Mina bidrag:
1. Jag har röda fläckar på framsidan av överkroppen, dermatologen har sagt att det är en variant av psoriasis. Ibland syns de knappt om man inte vet exakt var man ska titta, nu är det som 20-25 skarpa rosor med storlek mellan en lillfingernagel och en handflata(den största). Ser ut som att jag varit i tropikerna och haft ett dussin insekter som lagt ägg i mig och några till som stuckit eller bitit mig bara på pin kiv. Tur det bara är på framsidan av överkroppen. Jaja, kortisonsalva fixar biffen på en eller två dagar så vafan. Haft skiten till och från i typ 15 år vad jag kan minnas, psoriasis(som manifesterar lite olika) är vanligt i släkten. Hellre röda fläckar som inte kliar än helt skinnflådda händer i vilket fall.

2. Likt många andra i tråden så tränar jag på kvällen och duschar ibland inte förrän på morgonen. Trodde det var bara jag och att jag skulle ta med mig den hemligheten till graven, men tydligen så är vi fler som är precis så äckliga. Tvi! :)

4623
2016-02-04, 16:50
Markligt att ingen reagerat pa detta. Eller ar det sa vanligt kanske? Ger du eller tar du emot?

Det är väl inget äckligt med det? En tvättad stjärt är mumma.

J.V
2016-02-04, 16:52
Det är väl inget äckligt med det? En tvättad stjärt är mumma.Nej, jag tycker inte det ar ackligt. Beroende pa hur langesedan det var saker och ting tvattades, sa klart, men jag hade trott att nagon skulle kommentera det.

filmjölk
2016-02-04, 17:06
Har inte alla män detta problemet? Rakar du anus? Kliar det?

)

Jag vet inte, har sett för få mäns anus för att ha en bra uppfattning om det. Jag rakar, och ja det kan klia, men hellre det än känslan av att ha bajs mellan skinkorna:)

Snubben
2016-02-04, 17:07
Det intressanta med den här tråden är att de som postar mest och äckligast är även de som är aktivast i relationstråden.

*jorgen*

svag74
2016-02-04, 17:32
när jag var sjuk för ca 3 veckor sedan och låg med feber så bytte jag inte kallsonger på 3 - 4 dagar. Den du!

Beror mycket på färgen på kallingarna.
Är de vita så pallar man inte mer än 2 dagar typ, men är de svarta så kan 3-4-5 dagar (på vintern utan massa svett) funka i nödfall :D

svag74
2016-02-04, 17:32
Nej, jag tycker inte det ar ackligt. Beroende pa hur langesedan det var saker och ting tvattades, sa klart, men jag hade trott att nagon skulle kommentera det.

En hårlös/rakad anal ska givetvis slickas!
En hårig ska man på inget sätt beblanda sig med *spy*

Brofessorn
2016-02-04, 17:37
Jag kommer inte ens ihåg när jag senast diskade min shaker.

King Grub
2016-02-04, 17:38
Det känns bra att veta att man är minst äcklig på forumet.

StarkaUlf
2016-02-04, 17:49
det intressanta med den här tråden är att de som postar mest och äckligast är även de som är aktivast i relationstråden.

*jorgen*

:d

Huungg
2016-02-04, 18:02
När jag runkar på kvällen låter jag satsen hamna på magen. Sen torkar jag bara av med lite papper och går en hel dag på jobbet dagen efter med spermakladd på magen.

För tre eller fyra dagar sen runkade jag i sängen och sprutade upp på kudden (jävla tur att jag missa ansiktet). Har sovit med samma kudde sen dess.

jonhson
2016-02-04, 18:08
När jag va på en resa så satt jag i sängen och åt lite choklad.
Av någon konstig anledning så noterade jag att jag tappat lite choklad på ena benet och drog fingret i det och stoppade i munnen.
Det va inte choklad.

Med spyan nära till hands så sprang jag in på toan, drog i mig en halv tub tandkräm och ett par liter vatten.

Efter ett tag så satt jag mest förundrad över hur fan jag hade fått bajs på framsidan av låret.

Detta är dock inte en händelse som upprepat sig. Som tur är...

Sheogorath
2016-02-04, 18:27
När jag va på en resa så satt jag i sängen och åt lite choklad.
Av någon konstig anledning så noterade jag att jag tappat lite choklad på ena benet och drog fingret i det och stoppade i munnen.
Det va inte choklad.

Med spyan nära till hands så sprang jag in på toan, drog i mig en halv tub tandkräm och ett par liter vatten.

Efter ett tag så satt jag mest förundrad över hur fan jag hade fått bajs på framsidan av låret.

Detta är dock inte en händelse som upprepat sig. Som tur är...

Och ingen känner till den heller. Sån tur!

Diomedea exulans
2016-02-04, 18:33
Det är ju lite äckligt, men inte i närheten av många andra grejer i den här tråden. Däremot förstår jag inte varför? Läcker du så mycket? Tryck ut skiten som är kvar i röret och torka sen. Om det ändå kommer nåt hur svårt är det att ta en disktrasa?

Eller lägg en "binda" av papper framför mynningen, som hålls på plats av förhuden?

Någon gång i sena tonåren utvecklade jag ovanan att dricka vatten i tid och otid, oavsett om jag var törstig eller ej, eftersom jag hade läst att man skulle det om man ville ha stora muskler. Följden blev att jag pinkade 10 gånger om dagen. Jag tror att det ledde till att jag vid typ 23 års ålder drabbades av försvagad bäckenbottenmuskulatur, för runt den åldern blev jag lindrigt inkontinent, med konsekvensen att det alltid rinner ut lite extra när jag har pinkat, hur noga jag är torkar, skakar, rycker och drar.

Det var inget jätteproblem på den tiden jag hade en uppsamlande förhud, men sedan jag lät omskära mig för något år sedan har jag förvandlats till en mänsklig sprinkler.

Jag viker ibland en blöja av toapapper, likt den du föreslog, och stoppar in i kalsongerna. Är jag naken blir det knivigare. Jag har försökt någon modell där jag sveper in lill-Henke likt en mumie, men det trillar bara av.

Borde väl egentligen göra knipövningar, men orka.

Det känns skönt att jag aldrig kommer träffa någon av er IRL, det hade varit pinsamt om någon jag mötte kände till detta.

Är inte klumparna av bajs? Möjligen blandat med tyg?


Inbillar mig att klumparna mestadels är tyg. Små hårda, runda bollar. Har inte vågat smula sönder någon och titta efter riktigt noga.

Loke
2016-02-04, 18:37
När jag va på en resa så satt jag i sängen och åt lite choklad.
Av någon konstig anledning så noterade jag att jag tappat lite choklad på ena benet och drog fingret i det och stoppade i munnen.
Det va inte choklad.

Med spyan nära till hands så sprang jag in på toan, drog i mig en halv tub tandkräm och ett par liter vatten.

Efter ett tag så satt jag mest förundrad över hur fan jag hade fått bajs på framsidan av låret.

Detta är dock inte en händelse som upprepat sig. Som tur är...

Detta är faktiskt äckligast i tråden so far. Jag har aldrig ätit bajs. Det är nog rätt få människor som har det.

Diomedea exulans
2016-02-04, 18:50
När jag va på en resa så satt jag i sängen och åt lite choklad.
Av någon konstig anledning så noterade jag att jag tappat lite choklad på ena benet och drog fingret i det och stoppade i munnen.
Det va inte choklad.

Med spyan nära till hands så sprang jag in på toan, drog i mig en halv tub tandkräm och ett par liter vatten.

Efter ett tag så satt jag mest förundrad över hur fan jag hade fått bajs på framsidan av låret.

Detta är dock inte en händelse som upprepat sig. Som tur är...

Smakade det som det luktar? Eller är det som surströmming, och smakar helt annorlunda?

Starke75an
2016-02-04, 18:52
Hade magsjuka och sket ner mig. Tänkte då tvätta av mig i badkaret. När jag kännde mig ren så lät jag vattner fylla badkaret. Sitter i badkaret med bra med vatten och då spyr jag i badkaret. Jag sitter kvar och tappar ut vattnet. Fy vad det lukta spya sen. Sitter nån minut i spyan och väntat på att få tvätta hela kroppen från spya. Urk.

Hade jag haft kraft kunde jag spytt på golvet. Men var såååå matt i lacken.

anvihl
2016-02-04, 18:53
Det känns bra att veta att man är minst äcklig på forumet.

Haha ungefär samma reaktion fick jag.

anvihl
2016-02-04, 19:00
När jag runkar på kvällen låter jag satsen hamna på magen. Sen torkar jag bara av med lite papper och går en hel dag på jobbet dagen efter med spermakladd på magen.

För tre eller fyra dagar sen runkade jag i sängen och sprutade upp på kudden (jävla tur att jag missa ansiktet). Har sovit med samma kudde sen dess.

Men asså *mini. Lägg papper i handen, sitt upp, kom i handen/pappret, släng pappret, sluta vara äcklig.

Ska du ändå vara äcklig släng upp benen bakom huvudet och kom i munnen istället ;).

erectorpili
2016-02-04, 19:11
Behövde göra nummer två hemma hos en tjej efter vi haft sex, hon hade inget toapapper, utan det låg ett tomt paket näsdukar där pappret ska va, tog en snabb dusch av enbart nederdelen, hittade bara något hårbalsam o schampon så använde det och tvättade rumpan, torkade mig med hennes handduk och tryckte ner den långt ner i tvättkorgen.

Kanske mer skämmigt.

PureWhey
2016-02-04, 19:28
http://memesvault.com/wp-content/uploads/Wat-3d-Gif-12.png

:-|

svag74
2016-02-04, 19:30
Behövde göra nummer två hemma hos en tjej efter vi haft sex, hon hade inget toapapper, utan det låg ett tomt paket näsdukar där pappret ska va, tog en snabb dusch av enbart nederdelen, hittade bara något hårbalsam o schampon så använde det och tvättade rumpan, torkade mig med hennes handduk och tryckte ner den långt ner i tvättkorgen.

Kanske mer skämmigt.

En tjej som varken har papper på toan, eller tvål i duschen, kanske inte bryr sig så mycket om det du gjorde :laugh:

JHilding
2016-02-04, 19:31
Nu när folk har varit vidriga känner jag mig mer bekväm i att dela med mig och berätta att jag lider av grov IBS. Detta betyder att jag bajsar ner mig rejält 4-5 gånger om året. Första gångerna kände jag mig riktigt äcklig och ynklig, en av få gånger jag tyckte synd om mig själv. Man känner sig så patetisk när man är tvungen att gå nerbajsad hem och det rinner av det bruna vattenfallet i byxorna. Det brukar oftast bli en stor brun fläck i baken så det gäller att gå taktiskt så ingen ser.

Den värsta gången var när jag var på NK i Sthlm, då kunde jag inte på något sätt dölja det då när jag kände att det är på gång har jag ungefär 2 min på att hitta en toalett innan det försent. Då hade jag även min värsta omgång och folk tittade snett på mig och gjorde äcklande miner. Jag har blivit van vid detta så stå och duscha av eländet är inga konstigheter längre.

Tack för mig. :)

Huungg
2016-02-04, 19:33
Men asså *mini. Lägg papper i handen, sitt upp, kom i handen/pappret, släng pappret, sluta vara äcklig.

Ska du ändå vara äcklig släng upp benen bakom huvudet och kom i munnen istället ;).

Då är det ju inge skönt :d

Luca Brasi
2016-02-04, 19:36
Jag blir lika svettig av att träna som att gå hem efter träningen eller att gå på ica så skit samma liksom.

Darth Yoda
2016-02-04, 19:38
Måste varje dag "smörja in analen" som jag homoerotiskt kallar det för mig själv, eftersom jag blir väldigt torr där efter jag duschat. Om jag skulle glömma ligger jag och kliar mig när jag sover vilket jag inte gillar med en dags rövsvett mm där, kanske petar sig i näsan efter eller vad som helst.

Diomedea exulans
2016-02-04, 19:40
Behövde göra nummer två hemma hos en tjej efter vi haft sex, hon hade inget toapapper, utan det låg ett tomt paket näsdukar där pappret ska va, tog en snabb dusch av enbart nederdelen, hittade bara något hårbalsam o schampon så använde det och tvättade rumpan, torkade mig med hennes handduk och tryckte ner den långt ner i tvättkorgen.

Kanske mer skämmigt.

Jag vet folk som duschar istället för att torka sig efter att ha gjort nummer två. Jag testade det en gång, märkte att löddret blev ljusbrunt och illaluktande, och svor en ed att aldrig göra om det.

Starke75an
2016-02-04, 19:50
Byggde ställning på ett högre hyreshus. En morgon när vi gick för att fortsätta bygga, såg en arbetskompis en yngre kille som satt i sängen och drog i snabeln. Han ropa lite tyst oss.

Grabben blev rätt häpen då vi som var 5 st som tyckte sina ansikten mot rutan och knacka på fönstret på typ 4 våningen mitt i det hela.

Darth Yoda
2016-02-04, 20:03
Jag vet folk som duschar istället för att torka sig efter att ha gjort nummer två. Jag testade det en gång, märkte att löddret blev ljusbrunt och illaluktande, och svor en ed att aldrig göra om det.

Om man går cold turkey på det sättet du beskriver behövs först inlöddring, sen bortskölj med slangen, sen en till inlöddring med avskölj, sen inlöddring av benen varpå händerna behöver tvättas minst två gånger. Högst tidskrävande och OCD-framkallande, och slössamt med schampo.
Nej, en mellanhand behövs i form av papper.

Bärsärk
2016-02-04, 20:06
Jag kommer inte ens ihåg när jag senast diskade min shaker.

Vad har du i den, proteinpulver?! Jag har sett att Rich Piana gör samma sak med sina dunkar som han har råa ägg i, bara spolar ur med vatten. HUR kan det MÖJLIGT ta bort alla bakterier?!

Detta är faktiskt äckligast i tråden so far. Jag har aldrig ätit bajs. Det är nog rätt få människor som har det.

Finns ganska många människor som smakar på bajs dagligen men det är ju inte människobajs.

Bärsärk
2016-02-04, 20:14
Nu när folk har varit vidriga känner jag mig mer bekväm i att dela med mig och berätta att jag lider av grov IBS. Detta betyder att jag bajsar ner mig rejält 4-5 gånger om året. Första gångerna kände jag mig riktigt äcklig och ynklig, en av få gånger jag tyckte synd om mig själv. Man känner sig så patetisk när man är tvungen att gå nerbajsad hem och det rinner av det bruna vattenfallet i byxorna. Det brukar oftast bli en stor brun fläck i baken så det gäller att gå taktiskt så ingen ser.

Den värsta gången var när jag var på NK i Sthlm, då kunde jag inte på något sätt dölja det då när jag kände att det är på gång har jag ungefär 2 min på att hitta en toalett innan det försent. Då hade jag även min värsta omgång och folk tittade snett på mig och gjorde äcklande miner. Jag har blivit van vid detta så stå och duscha av eländet är inga konstigheter längre.

Tack för mig. :)

Jag sket ner mig en gång när jag var typ 17 år, jag hade varit på grillfest ute på landet i ett sommarstugeområde och vi var ganska fulla så givetvis var den biten av köttet som jag åt helt rå (Dansk fläskfilé typ) så jag blev vansinnigt kass i magen av det, och då menar jag typ vansinnigt kass.

Fanns ingen toa i kåken utan närmsta toalett var inne på campingen en bit bort och det var kanske 250 meter dit, jag hann väl ungefär 20 meter sen var katastrofen ett faktum. Jag fick typ sprutdiarrée längs med båda benen på ett sätt som jag aldrig fått tidigare.

Lyckades fixa skjuts hem och satt nerbajsad i bilen på min egna jacka och massa tidningspapper och kompisen som körde satt med klädnypa.

Jag har varit rädd för att äta grillat sen dess vilket är rätt jobbigt.

Har å andra sidan inte en jävla aning om vad jag kunde gjort annorlunda för magen bubblade så in åt helvete och det fanns inte en chans att knipa heller...

Darth Yoda
2016-02-04, 20:22
Finns ganska många människor som smakar på bajs dagligen men det är ju inte människobajs.

Tydligen så får ju varje människa under en livstid faktiskt i sig en hel bajskorv, fast i väldigt små portioner i taget från stolpar på bussen, handtag, sängkäder, cunnilingus och vad nu. Hur stor korv vi snackar låter jag vara osagt, kan ju vara en ganska liten trots allt.

King Grub
2016-02-04, 20:23
Det är skillnad på att göra något äckligt och att vara äcklig. Att bajsa ner sig pga en tarmsjukdom som nämndes ovan är en äcklig situation, men personen är inte äcklig. Den som går omkring och stinker skit pga att han inte orkar torka sig är däremot en äcklig person.

filmjölk
2016-02-04, 20:36
Rika människor dricker ju sånt där bajskaffe. Apor som har ätit upp och sedan bajsat ut kaffebönorna eller ngt. Det verkar rätt vidrigt.

Wzup2u
2016-02-04, 20:48
Jag kastar en del snus på golvet innan jag somnar.
Sen är jag väl för överdrivet rädd för baktrerier , jag har alltid en handsprits flaska med mig.
En i jackad, en i bilen, hemma & på jobbet just fan en i väskan med.

Brofessorn
2016-02-04, 21:01
Vad har du i den, proteinpulver?! Jag har sett att Rich Piana gör samma sak med sina dunkar som han har råa ägg i, bara spolar ur med vatten. HUR kan det MÖJLIGT ta bort alla bakterier?!


Har bara vatten och kreatin i den lyckligt nog. Misstänker ändå att det med tiden har växt upp en bakteriekultur av aktningsvärd storlek.

Luktade förresten i en kompis shaker häromdagen. Han hade inte diskat den på en vecka, och hade blandat proteinpulver i den varje dag. Inte den mest njutningsbara doften, om jag ska utrycka det sparsamt.

Luca Brasi
2016-02-04, 21:06
Rika människor dricker ju sånt där bajskaffe. Apor som har ätit upp och sedan bajsat ut kaffebönorna eller ngt. Det verkar rätt vidrigt.
Jag har den oerhört mycket mer exotiska exklusiva kinesiska te varianten hemma.
Te som en kinesisk skalbagge har ätit och bajsat ut.
http://tearroir.com/wp-content/uploads/2012/11/Bug-Shit-Tea-The-Most-Expensive-Tea-in-the-World-300x200.jpg

Bärsärk
2016-02-04, 21:27
Tydligen så får ju varje människa under en livstid faktiskt i sig en hel bajskorv, fast i väldigt små portioner i taget från stolpar på bussen, handtag, sängkäder, cunnilingus och vad nu. Hur stor korv vi snackar låter jag vara osagt, kan ju vara en ganska liten trots allt.

Jag tänkte mer på typ på snubbar som jobbar med djur, typ

VGRR-eCP9m8

unsuspected
2016-02-04, 21:30
Jag har kraftig hårväxt kring anus som bajs fastnar i att det tar en halv toarulle att få rent efter toalettbesök. Detta gör att jag nödgas raka mitt eget anus. Vann jag?
Jag vaxar mig på salong. Så värt det.

Darth Yoda
2016-02-04, 21:32
Jag vaxar mig på salong. Så värt det.

Jag har kemiskt borttagit, samt blekt.

unsuspected
2016-02-04, 21:36
Jag har kemiskt borttagit, samt blekt.

Hur funkar det och vem gör det?

svenbanan
2016-02-04, 21:53
Jag kastar en del snus på golvet innan jag somnar.
Sen är jag väl för överdrivet rädd för baktrerier , jag har alltid en handsprits flaska med mig.
En i jackad, en i bilen, hemma & på jobbet just fan en i väskan med.

Jag råkade se en video på tuben häromdagen om just detta. Minns inte vilken kanal det var tyvärr.

De testade hur mycket bakterier som fanns kvar på händerna efter några olika sätt att försöka tvätta dem rena. Varmt vatten och tvål samt diverse mekanisk nötning (dvs hålla på och pilla runt mellan fingarna osv) var mycket effektivare än att ta en stor klick handsprit och dränka in hela händerna i. Handspriten tog bara bort c:a 70% medans tvål och vatten fick bort 98% av bakterierna. Men då står man och faktiskt geggar runt med tvål och vatten i ett par minuter. Inte bara snabbsköljer.

Så har man bara tid och möjlighet till att tvätta händerna på riktigt finns det ingen vits med handsprit och liknande. Däremot ifall man vill "få bort det värsta" då man är i nån situation då man inte har rinnande vatten, så kan det ju vara vettigt.

Men hur som helst så ska man inte tro på de där siffrorna som brukar stå på spriten, om att de tar kål på 99% av bakterierna man har på händerna.

C h r i s
2016-02-04, 22:02
Jag har kemiskt borttagit, samt blekt.

Kör epilator på pung/röv, en upplevelse första gången. :D

Wzup2u
2016-02-04, 22:19
Jag råkade se en video på tuben häromdagen om just detta. Minns inte vilken kanal det var tyvärr.

De testade hur mycket bakterier som fanns kvar på händerna efter några olika sätt att försöka tvätta dem rena. Varmt vatten och tvål samt diverse mekanisk nötning (dvs hålla på och pilla runt mellan fingarna osv) var mycket effektivare än att ta en stor klick handsprit och dränka in hela händerna i. Handspriten tog bara bort c:a 70% medans tvål och vatten fick bort 98% av bakterierna. Men då står man och faktiskt geggar runt med tvål och vatten i ett par minuter. Inte bara snabbsköljer.

Så har man bara tid och möjlighet till att tvätta händerna på riktigt finns det ingen vits med handsprit och liknande. Däremot ifall man vill "få bort det värsta" då man är i nån situation då man inte har rinnande vatten, så kan det ju vara vettigt.

Men hur som helst så ska man inte tro på de där siffrorna som brukar stå på spriten, om att de tar kål på 99% av bakterierna man har på händerna.

Absolut inte, bara en grej jag tar då och då tex när man tagit i vissa saker...
På jobbet tvättar vi händer och tar äv4en handsprit innan vi sätter på handskar haha...

tefached
2016-02-04, 23:43
Om det inte är så mycket mjölk kvar i paketet dricker jag rätt ur eftersom paketet ändå ska slängas tänker jag.

Andy.da.wohoo
2016-02-04, 23:47
Haha, jag som först tänkte att ingen kommer skriva något speciellt äckligt, kolozzeum är ändå inte SÅ anonymt. Men folk levererar ju verkligen! :D

anvihl
2016-02-04, 23:49
Jag råkade se en video på tuben häromdagen om just detta. Minns inte vilken kanal det var tyvärr.

De testade hur mycket bakterier som fanns kvar på händerna efter några olika sätt att försöka tvätta dem rena. Varmt vatten och tvål samt diverse mekanisk nötning (dvs hålla på och pilla runt mellan fingarna osv) var mycket effektivare än att ta en stor klick handsprit och dränka in hela händerna i. Handspriten tog bara bort c:a 70% medans tvål och vatten fick bort 98% av bakterierna. Men då står man och faktiskt geggar runt med tvål och vatten i ett par minuter. Inte bara snabbsköljer.

Så har man bara tid och möjlighet till att tvätta händerna på riktigt finns det ingen vits med handsprit och liknande. Däremot ifall man vill "få bort det värsta" då man är i nån situation då man inte har rinnande vatten, så kan det ju vara vettigt.

Men hur som helst så ska man inte tro på de där siffrorna som brukar stå på spriten, om att de tar kål på 99% av bakterierna man har på händerna.

Gör du samma mekaniska nötning i flera minuter med flera omgånger med sprit kommer resultatet blir precis lika bra eller bättre. Förutsatt att alkoholen är 70%ig såklart.

Klein
2016-02-05, 00:10
När jag va på en resa så satt jag i sängen och åt lite choklad.
Av någon konstig anledning så noterade jag att jag tappat lite choklad på ena benet och drog fingret i det och stoppade i munnen.
Det va inte choklad.

Med spyan nära till hands så sprang jag in på toan, drog i mig en halv tub tandkräm och ett par liter vatten.

Efter ett tag så satt jag mest förundrad över hur fan jag hade fått bajs på framsidan av låret.

Detta är dock inte en händelse som upprepat sig. Som tur är...

Finns bara två möjligheter:

1. Du torkade arslet och tittade på fångsten i det överflödande papperet innan du lät det dimpa ned i toaletten. I denna process rullade skit ner från papperet på låret.

2. Du hittar på. Dock skrattade jag gott.

filmjölk
2016-02-05, 00:23
Klein! Du som äter rått kött och opastöriserad mjölk borde ha rätt mycket att bidra med i denna tråden:) Kan tänka mig sådana saker som råa tarmar direkt från djurets mage ätet med händerna och blod som rinner överallt, fylla en kalkon medans den fortfarande lever osv.

Agitator
2016-02-05, 00:34
Har haft en förkärlek att bada växelvist varmt / kallt när jag är sjuk.

Har gjort misstaget att ligga i badkaret när jag varit magsjuk innan jag fattade att jag var magsjuk. Det blev ett badkar med kaskadstråle liknande denna.

https://media.giphy.com/media/lhuyyupeH9cJ2/giphy.gif

Det fortsatte säkert 2-3 gånger till under någon timme i badkaret. Bara tömma och sitta huttrandes i karet med dushen tills det var tomt. Fylla badet igen och slappna av för att sedan återuppleva samma sak igen. Vattnet såg ju lagom mysigt ut innan man lyckats tömma och spola av sig samt tvätta sig mellan varven.

Inte jätteäckligt kanske, men var fan jobbigt.

Klein
2016-02-05, 01:40
Klein! Du som äter rått kött och opastöriserad mjölk borde ha rätt mycket att bidra med i denna tråden:) Kan tänka mig sådana saker som råa tarmar direkt från djurets mage ätet med händerna och blod som rinner överallt, fylla en kalkon medans den fortfarande lever osv.

Ptja jag tycker ju inte själv att det är så värst äckligt. Men jag har väl gjort en del som skulle göra folk bestörta:


Ätit rå kyckling många gånger
Tuggat på en rå pungkula från ett vildsvin. Smakade inte gott.
Delat hotellrum i Barcelona med en kompis och hans veganska flickvän. Hon vaknade till ett mardrömslikt scenario på morgonen där jag sitter i min säng bara några meter bort och äter rå lammhjärna med mina bara händer.
Bet hål i ett lammöga så att det sprutade svart vätska över halva rummet. Samtidigt knackar min landlord på dörren och vill in för att utföra någon reparation. Jag är helt nedkletad och mitt på bordet står ett färskt lammhuvud utan ögon, tunga och hjärna. Panik! Handduk över bordet och en snabb tvättning av händer och mun.
När min dotter föddes så låg vi på birthcare i ett par dagar och just som jag satt i sängen och åt rått kött från en vagn med hjul som tjänade som bord så kom en sköterska inbrakande genom dörren varpå jag fick panik och skjutsade in vagnen med en kraftig knuff i badrummet. Hon bad om ursäkt för att hon avbrutit min måltid och bedyrade att jag inte alls behövde gömma undan maten. När hon sedan såg att det var rått kött så blev hon inte shockad. Hon var av Maorisk härstammning och hade läst Weston a Price så vi kom rätt bra överens.

Stompa
2016-02-05, 01:43
Att jag sover i samma lakan 5-6 månader brukar folk finna äckligt.

filmjölk
2016-02-05, 05:57
Ptja jag tycker ju inte själv att det är så värst äckligt. Men jag har väl gjort en del som skulle göra folk bestörta:


Ätit rå kyckling många gånger
Tuggat på en rå pungkula från ett vildsvin. Smakade inte gott.
Delat hotellrum i Barcelona med en kompis och hans veganska flickvän. Hon vaknade till ett mardrömslikt scenario på morgonen där jag sitter i min säng bara några meter bort och äter rå lammhjärna med mina bara händer.
Bet hål i ett lammöga så att det sprutade svart vätska över halva rummet. Samtidigt knackar min landlord på dörren och vill in för att utföra någon reparation. Jag är helt nedkletad och mitt på bordet står ett färskt lammhuvud utan ögon, tunga och hjärna. Panik! Handduk över bordet och en snabb tvättning av händer och mun.
När min dotter föddes så låg vi på birthcare i ett par dagar och just som jag satt i sängen och åt rått kött från en vagn med hjul som tjänade som bord så kom en sköterska inbrakande genom dörren varpå jag fick panik och skjutsade in vagnen med en kraftig knuff i badrummet. Hon bad om ursäkt för att hon avbrutit min måltid och bedyrade att jag inte alls behövde gömma undan maten. När hon sedan såg att det var rått kött så blev hon inte shockad. Hon var av Maorisk härstammning och hade läst Weston a Price så vi kom rätt bra överens.


:D Helt underbara grejer. Tack för att du delade med dig!

Bärsärk
2016-02-05, 06:50
Att jag sover i samma lakan 5-6 månader brukar folk finna äckligt.

Det är ju obehagligt, inte äckligt. Att få krypa ner i en ny bäddad säng helt duschad och ren är en av höjdpunkterna för mig varje vecka.

VoDaresVins
2016-02-05, 09:40
Gör sällan nåt vidare äckligt.
Enda jag vet att en del reagerar på är hårstrån i maten som de får grym panik om. När jag ser hårstrån i maten och det inte ser ut att vara jättelångt så brukar jag inte orka gräva upp det utan får åka ner med maten.

Nåt oplanerat som blev lite äckligt och som jag rekommenderar ingen testar. På väg hem från krogen hämta jag en pizza med bland annat blåmögelost. Satt och tugga så länge jag orkade och somnade utan att borsta tänderna. Vaknade på morgon med otroligt sjukt i munnen. Hade somnat med mögelost, oregano m.m. mellan tänderna. Vetesjutton hur många munblåsor jag hade utvecklat under natten. Närmaste måltiderna fick intas i flytande form.

milax
2016-02-05, 09:46
Hade lock i örat häromdagen. Värmde med lite revaxör sedan mängder med vatten. Till slut kom det ut en klump stor som ett russin, fattar inte hur den fick plats i örat ens...

Mart|n
2016-02-05, 11:02
Hur funkar det och vem gör det?

http://cdn.collider.com/wp-content/uploads/the-toxic-avenger-poster.jpg

Vem annars?

Klein, det låter fascinerande! Det är dock nog inget för mig. :)

Diomedea exulans
2016-02-05, 11:05
Det är ju obehagligt, inte äckligt. Att få krypa ner i en ny bäddad säng helt duschad och ren är en av höjdpunkterna för mig varje vecka.

Jag tycker att det är äckligt, när jag tänker på hur mina sängkläder luktar efter två veckor utan byte... *spy*

Snubben
2016-02-05, 11:20
Ptja jag tycker ju inte själv att det är så värst äckligt. Men jag har väl gjort en del som skulle göra folk bestörta:


Ätit rå kyckling många gånger
Tuggat på en rå pungkula från ett vildsvin. Smakade inte gott.
Delat hotellrum i Barcelona med en kompis och hans veganska flickvän. Hon vaknade till ett mardrömslikt scenario på morgonen där jag sitter i min säng bara några meter bort och äter rå lammhjärna med mina bara händer.
Bet hål i ett lammöga så att det sprutade svart vätska över halva rummet. Samtidigt knackar min landlord på dörren och vill in för att utföra någon reparation. Jag är helt nedkletad och mitt på bordet står ett färskt lammhuvud utan ögon, tunga och hjärna. Panik! Handduk över bordet och en snabb tvättning av händer och mun.
När min dotter föddes så låg vi på birthcare i ett par dagar och just som jag satt i sängen och åt rått kött från en vagn med hjul som tjänade som bord så kom en sköterska inbrakande genom dörren varpå jag fick panik och skjutsade in vagnen med en kraftig knuff i badrummet. Hon bad om ursäkt för att hon avbrutit min måltid och bedyrade att jag inte alls behövde gömma undan maten. När hon sedan såg att det var rått kött så blev hon inte shockad. Hon var av Maorisk härstammning och hade läst Weston a Price så vi kom rätt bra överens.


http://33.media.tumblr.com/263ed76ce2d7eb901cc4294efd45d1af/tumblr_inline_nchfr0MxQ91t01qw5.jpg

J.V
2016-02-05, 11:31
Det är ju obehagligt, inte äckligt. Att få krypa ner i en ny bäddad säng helt duschad och ren är en av höjdpunkterna för mig varje vecka.Jo, det är äckligt. Om man nu inte är något genetiskt underverk som inte svettas, tappar död hud eller har en enda bakterie på kroppen.


Tapatalk.

filmjölk
2016-02-05, 11:36
När min dotter föddes så låg vi på birthcare i ett par dagar och just som jag satt i sängen och åt rått kött från en vagn med hjul som tjänade som bord så kom en sköterska inbrakande genom dörren varpå jag fick panik och skjutsade in vagnen med en kraftig knuff i badrummet. Hon bad om ursäkt för att hon avbrutit min måltid och bedyrade att jag inte alls behövde gömma undan maten. När hon sedan såg att det var rått kött så blev hon inte shockad. Hon var av Maorisk härstammning och hade läst Weston a Price så vi kom rätt bra överens.
[/LIST]

Maorisk? Alltså i den delen av världen? Då måste jag bara fråga om du ätit hjärna av en art som är lite extra olämplig att förtära, och riskerat den hysteriskt udda och fascinerande sjukdomen Kuru?

mangemani
2016-02-05, 11:41
är det nått jag finner äckligt så brukar jag ju självklart göra något åt det hela och inte låta det hänga kvar, så det finns inget äckligt hos mig så som jag ser det. sen om folket runt om finner något äckligt, det vet jag inte.
närmsta äcklighet som jag kan komma var då jag inte tog mig upp ur sängen pga ryggen och klarade inte av att duscha på fler veckor, det var äckligt, men hade inget val.
men annars, nepp.

Wilt the Stilt
2016-02-05, 12:30
Jag snusar lössnus. Ser förjävligt äckligt ut i käften iaf!

:naughty:

Darth Yoda
2016-02-05, 16:32
En av mina bröder hade förlorat alla sina tänder till små bruna stumpar när han var 25. Aldrig sett honom borsta tänderna och dieten till alla datorspel är cola och kakor.

Bärsärk
2016-02-05, 17:12
En av mina bröder hade förlorat alla sina tänder till små bruna stumpar när han var 25. Aldrig sett honom borsta tänderna och dieten till alla datorspel är cola och kakor.

Hur gammal är han idag, ångrar han inget? Har en kollega på jobbet som är lika dan, han har inte varit hos tandläkaren på 7 år.

Diomedea exulans
2016-02-05, 17:17
En av mina bröder hade förlorat alla sina tänder till små bruna stumpar när han var 25. Aldrig sett honom borsta tänderna och dieten till alla datorspel är cola och kakor.

Hur gammal är han idag, ångrar han inget? Har en kollega på jobbet som är lika dan, han har inte varit hos tandläkaren på 7 år.

Är de dumma i huvudet eller?

J.V
2016-02-05, 17:22
Att gå till tandläkaren är överskattat


Tapatalk.

Darth Yoda
2016-02-05, 17:25
Hur gammal är han idag, ångrar han inget? Har en kollega på jobbet som är lika dan, han har inte varit hos tandläkaren på 7 år.

Drygt 30. Har ingen kontakt med han efter ett problem han hade med en annan person, men hans morsa har uppenbart nån sociopatisk störning och har smittat ner honom på ena eller andra sättet. Han ångrade sig väl förmodligen när rötan gick upp i nerverna och han riskerade om det var hjärnhinneinflammation.

Stompa
2016-02-05, 18:47
Ptja jag tycker ju inte själv att det är så värst äckligt. Men jag har väl gjort en del som skulle göra folk bestörta:


Ätit rå kyckling många gånger
Tuggat på en rå pungkula från ett vildsvin. Smakade inte gott.
Delat hotellrum i Barcelona med en kompis och hans veganska flickvän. Hon vaknade till ett mardrömslikt scenario på morgonen där jag sitter i min säng bara några meter bort och äter rå lammhjärna med mina bara händer.
Bet hål i ett lammöga så att det sprutade svart vätska över halva rummet. Samtidigt knackar min landlord på dörren och vill in för att utföra någon reparation. Jag är helt nedkletad och mitt på bordet står ett färskt lammhuvud utan ögon, tunga och hjärna. Panik! Handduk över bordet och en snabb tvättning av händer och mun.
När min dotter föddes så låg vi på birthcare i ett par dagar och just som jag satt i sängen och åt rått kött från en vagn med hjul som tjänade som bord så kom en sköterska inbrakande genom dörren varpå jag fick panik och skjutsade in vagnen med en kraftig knuff i badrummet. Hon bad om ursäkt för att hon avbrutit min måltid och bedyrade att jag inte alls behövde gömma undan maten. När hon sedan såg att det var rått kött så blev hon inte shockad. Hon var av Maorisk härstammning och hade läst Weston a Price så vi kom rätt bra överens.


Haha detta är mer fascinerande än äckligt, rå kyckling skall väl vara hyffsat riskfyllt att äta dock? Tycker själv rå nötfärs när man strör på en drös aromatsalt kan vara smarrigt.

Woodrow
2017-09-17, 08:18
Bump.

Lipservice
2017-09-17, 08:28
Bump.

Nu får du sluta bumpa utan att skriva nåt själv.
Om du orkar sitta och leta upp gamla trådar så lär du ha tid och skriva några rader text själv.

OnT. När jag festade som ung var jag alltid tvungen att olla en TV på varje fest man var på. Lite löjligt äckligt idag kanske.

Woodrow
2017-09-17, 08:33
Det finns det ingen regel för. Jag bumpar hellre än att skapa nya trådar.

Lipservice
2017-09-17, 08:38
Det finns det ingen regel för. Jag bumpar hellre än att skapa nya trådar.

Det är en oskriven regel. Ungefär som att spola efter en skitit. Men det finns ju de som inte gör det också. Men ändå, skärp dig.

Woodrow
2017-09-17, 08:45
Så farligt var det inte. Nu får du lugna ner dig och så går vi on topic.

baktung
2017-09-17, 09:31
"En vän till mig" insåg efter 20 år i livet att när man torkat sig efter nr2 så bör man också torka sig åt andra hållet ett par gånger för att säkerställa att det är rent..
Hahaha! Men vad exakt menade han med andra hållet? Man torkar väl alltid både uppifrån och nedifrån? :d

Jag går runt naken i lägenheten emellanåt. Jag blir ofta tvungen att göra nummer 1 under tiden. Ibland droppar det några droppar ute på lägenhetsgolvet efteråt, även om jag torkade noga innan. Och här kommer det: Jag bryr mig inte alltid om att torka upp dropparna (återigen, ingen kommer märka det).
:laugh:

När jag runkar på kvällen låter jag satsen hamna på magen. Sen torkar jag bara av med lite papper och går en hel dag på jobbet dagen efter med spermakladd på magen.

För tre eller fyra dagar sen runkade jag i sängen och sprutade upp på kudden (jävla tur att jag missa ansiktet). Har sovit med samma kudde sen dess.
Har också gjort så. Torkade av med en strumpa och gick direkt till gymmet. :laugh:

baktung
2017-09-17, 12:21
Det enda jag har att bjussa på är min emellanåt taskigt fungerande ändtarm. Det kan hända att jag dragit den förut. Men om det är som Grub säger klassas det bara som en äcklig situation. Om ens det. Jobbig snarare.

Men jag kan sällan sätta mig och skita normalt genom att bara krysta. Det funkar bara om jag är väldigt lös i magen. Annars måste jag massera skiten mot öppningen från utsidan. Har antagligen rejäla tarmfickor efter en period av konstant förstoppning när jag mådde dåligt och inte rörde på mig. Brukar först inleda skitandet genom att stå upp och krysta samtidigt som jag gör lite knäböj (det sätter igång rörelse i tarmen). Sen sätter jag mig ner och gymnastiserar genom att lägga ena benet över det andra och vice versa samtidigt som jag masserar från utsidan. Så det kan vara ett helt företag att bara skita ibland. Och om jag struntar i denna rutin och bara krystar järnet så börjar jag blöda kring öppningen. En gång droppade det blod ner i bajsvattnet och sen dess har jag undvikit det.

I övrigt har jag nog inget återkommande äckel för mig, förutom då att jag pissar i ett dricksglas och häller ut i vasken om badrummet är upptaget. Men det är för att skona mig själv från det onödiga stresspåslaget av att gå runt och vara pissnödig.

När det gäller sektor onani har jag provsmakat min egen säd en gång. Jag motiverade detta med att man bör vara beredd att utsätta sig själv för den behandling man utsätter andra. Tog lite på fingertoppen först men det smakade ingenting. Tog lite mer men det smakade ingenting. Tog ett sista rejält spadtag med fingret och kände att det infann sig en viss, väldigt svag, sötma i munnen. I övrigt var det förvånansvärt smakfattigt.

Woodrow
2017-09-17, 12:37
Trodde du inte var seriös med dricksglas-grejen. Det är banne mig äckligt javisst.:d

baktung
2017-09-17, 13:27
Trodde du inte var seriös med dricksglas-grejen. Det är banne mig äckligt javisst.:d

Bira bärs bira bärs! Bira bira bira... :D

Roligare att leva om man får skoja till det lite.

xan
2017-09-17, 13:45
Ptja jag tycker ju inte själv att det är så värst äckligt. Men jag har väl gjort en del som skulle göra folk bestörta:


Ätit rå kyckling många gånger


LOL, varför? Kul med explosiv diarré i en vecka.

Agitator
2017-09-17, 13:46
Baktung, fått det undersökt någon gång?

Hur är kosten för övrigt?

xan
2017-09-17, 20:50
Det enda jag har att bjussa på är min emellanåt taskigt fungerande ändtarm. Det kan hända att jag dragit den förut. Men om det är som Grub säger klassas det bara som en äcklig situation. Om ens det. Jobbig snarare.

Men jag kan sällan sätta mig och skita normalt genom att bara krysta. Det funkar bara om jag är väldigt lös i magen. Annars måste jag massera skiten mot öppningen från utsidan. Har antagligen rejäla tarmfickor efter en period av konstant förstoppning när jag mådde dåligt och inte rörde på mig. Brukar först inleda skitandet genom att stå upp och krysta samtidigt som jag gör lite knäböj (det sätter igång rörelse i tarmen). Sen sätter jag mig ner och gymnastiserar genom att lägga ena benet över det andra och vice versa samtidigt som jag masserar från utsidan. Så det kan vara ett helt företag att bara skita ibland. Och om jag struntar i denna rutin och bara krystar järnet så börjar jag blöda kring öppningen. En gång droppade det blod ner i bajsvattnet och sen dess har jag undvikit det.

I övrigt har jag nog inget återkommande äckel för mig, förutom då att jag pissar i ett dricksglas och häller ut i vasken om badrummet är upptaget. Men det är för att skona mig själv från det onödiga stresspåslaget av att gå runt och vara pissnödig.

När det gäller sektor onani har jag provsmakat min egen säd en gång. Jag motiverade detta med att man bör vara beredd att utsätta sig själv för den behandling man utsätter andra. Tog lite på fingertoppen först men det smakade ingenting. Tog lite mer men det smakade ingenting. Tog ett sista rejält spadtag med fingret och kände att det infann sig en viss, väldigt svag, sötma i munnen. I övrigt var det förvånansvärt smakfattigt.

http://i.imgur.com/i6qXrjW.png

Du behöver söka vård. Kanske även mental sådan.

Diomedea exulans
2017-09-17, 20:51
Den här tråden är en av grejerna jag är mest stolt över på Kolo. :D

baktung
2017-09-17, 20:52
Baktung, fått det undersökt någon gång?

Hur är kosten för övrigt?

Har inte velat få det undersökt. Det fungerar bra så länge jag är tillräckligt stark (krävs ingen större styrka) för att från utsidan av kroppen kunna massera bajset mot öppningen. En vacker dag blir det säkert problem, men den dagen den sorgen.

Kosten är normal. Äter varierat. För symtomen kvittar det vad jag äter så länge jag inte enbart äter sådant man blir förstoppad av, och det gör jag förstås inte. Under deff när det har kunnat gå ett par dagar mellan toabesöken har det kunnat vara lite väl packat och krävt en del muskelkraft för att forma bajset mot öppningen, men som sagt är det inget större besvär just nu egentligen.

xan
2017-09-17, 20:55
Har inte velat få det undersökt. Det fungerar bra så länge jag är tillräckligt stark (krävs ingen större styrka) för att från utsidan av kroppen kunna massera bajset mot öppningen. En vacker dag blir det säkert problem, men den dagen den sorgen

Vad sägs om att sträva efter att kunna skita som en normal människa? Bortsett från det kan det vara något allvarligt fel på dina tarmar.

Vinter
2017-09-17, 20:55
Har inte velat få det undersökt. Det fungerar bra så länge jag är tillräckligt stark (krävs ingen större styrka) för att från utsidan av kroppen kunna massera bajset mot öppningen. En vacker dag blir det säkert problem, men den dagen den sorgen.

Kosten är normal. Äter varierat. För symtomen kvittar det vad jag äter så länge jag inte enbart äter sådant man blir förstoppad av, och det gör jag förstås inte. Under deff när det har kunnat gå ett par dagar mellan toabesöken har det kunnat vara lite väl packat och krävt en del muskelkraft för att forma bajset mot öppningen, men som sagt är det inget större besvär just nu egentligen.

Har du testat liknande hjälpmedel? Kan fungera med en vanlig pall.
https://www.halsasomlivsstil.com/hur-din-toastol-bidrar-till-forstoppning/

baktung
2017-09-17, 20:56
http://i.imgur.com/i6qXrjW.png

Du behöver söka vård. Kanske även mental sådan.

För tarmen behöver jag nog göra det så småningom, ja. Mental vård har redan blivit aktuellt men knappast för de petitesser jag nämnde i inlägget du just citerade. Jag ligger ju inte ens topp 3 i den här tråden. :d

Vinter
2017-09-17, 20:59
För tarmen behöver jag nog göra det så småningom, ja. Mental vård har redan blivit aktuellt men knappast för de petitesser jag nämnde i inlägget du just citerade. Jag ligger ju inte ens topp 3 i den här tråden. :d

Den stora frågan är väl, är detta varför du kallar dig själv baktung? :d

ApexProcyon
2017-09-17, 21:00
Den stora frågan är väl, är detta därför du kallar dig själv baktung? :d

Jag tänkte samma sak men valde att inte skriva något. :d

xan
2017-09-17, 21:00
jag tänkte samma sak men valde att inte skriva något. :d

+1

timpaz
2017-09-17, 21:03
Delade i 4 månader toa med en annan lägenhet där toaletten var placerad i en liten lyhörd skrubb utanför lägenheterna. Jag hade dock dusch och tvättställ i min lägenhet så jag kissade i tvättstället i 4 mån.

baktung
2017-09-17, 21:09
Vad sägs om att sträva efter att kunna skita som en normal människa? Bortsett från det kan det vara något allvarligt fel på dina tarmar.

Har du testat liknande hjälpmedel? Kan fungera med en vanlig pall.
https://www.halsasomlivsstil.com/hur-din-toastol-bidrar-till-forstoppning/

Vet att jag har IBS sen tidigare så någon gastro-relaterad insufficiens är det antagligen tal om. Det besvärar mig som sagt inte nämnvärt men kan förstås testa att använda mig av en pall. Det har jag aldrig provat.


Den stora frågan är väl, är detta varför du kallar dig själv baktung? :d

Jag tänkte samma sak men valde att inte skriva något. :d

Nej, men det skulle ju kunna vara en värdig motivering om man tänker att stora tarmfickor samlar på sig extra mycket avföring innan det upplevs som tömningsdags. *whatever*

Vinter
2017-09-17, 21:12
Gjorde lumpen i övre Norrland. Fick ansvaret för bajstunnan en längre övning. Problemet är att bajset fryser och blir en stenhård klump i tunnan på vintern. Nu var tunnan nästan överfull och var tvungen att banka bort "klumpen". Sedan tippade jag den ur vagnen, vilket råkade vara mitt i ett mindre samhälle. Tänkte inte på det eftersom det var mycket snö och under en förflyttning.

Så någonstans i ett mindre samhälle i Norrland låg en omkring 30kg bajsklump och mognade till våren. Hade lite dåligt samvete för det ett tag.

Blaine
2017-09-17, 21:18
När jag var i gymnasieåldern – och ofta kåt – åkte jag pendeltåg hem från skolan. Vanligen kom jag hem från skolan innan rusningstid och jag gick av på sista stationen, vilket innebar ofta tomma pendeltågsvagnar. Det hände någon gång att jag satt bredvid ett gäng tjejer som åt glass med sked, och efter att de klivit av tog jag upp deras använda glassförpackning med skeden och slickade av skeden perverst. Tror jag slickade andra använda saker också. Det var mitt sätt att få ta del av dem.

Ett sidospår i samma anda är att ha onanerat och fått utlösning sittande bredvid personer, detta genom att ha en praktisk vinterjacka som inte avslöjar att min arm jobbar under.

Vinter
2017-09-17, 21:22
När jag var i gymnasieåldern – och ofta kåt – åkte jag pendeltåg hem från skolan. Vanligen kom jag hem från skolan innan rusningstid och jag gick av på sista stationen, vilket innebar ofta tomma pendeltågsvagnar. Det hände någon gång att jag satt bredvid ett gäng tjejer som åt glass med sked, och efter att de klivit av tog jag upp deras använda glassförpackning med skeden och slickade av skeden perverst. Tror jag slickade andra använda saker också. Det var mitt sätt att få ta del av dem.

Ett sidospår i samma anda är att ha onanerat och fått utlösning sittande bredvid personer, detta genom att ha en praktisk vinterjacka som inte avslöjar att min arm jobbar under.

Jaha, nu vann du tråden. Jag får gratulera :d

Bob90
2017-09-17, 21:28
Haha jag tänkte bekänna färg i tråden men nu märker jag att det skulle vara som att skriva att man bänkar 10 kg i en "Ni som elitbänkar, vad är ditt bänk pb?" :d

baktung
2017-09-17, 21:35
Så någonstans i ett mindre samhälle i Norrland låg en omkring 30kg bajsklump och mognade till våren. Hade lite dåligt samvete för det ett tag.

Hahaha! Det som göms i snö...


När jag var i gymnasieåldern – och ofta kåt – åkte jag pendeltåg hem från skolan. Vanligen kom jag hem från skolan innan rusningstid och jag gick av på sista stationen, vilket innebar ofta tomma pendeltågsvagnar. Det hände någon gång att jag satt bredvid ett gäng tjejer som åt glass med sked, och efter att de klivit av tog jag upp deras använda glassförpackning med skeden och slickade av skeden perverst. Tror jag slickade andra använda saker också. Det var mitt sätt att få ta del av dem.

Ett sidospår i samma anda är att ha onanerat och fått utlösning sittande bredvid personer, detta genom att ha en praktisk vinterjacka som inte avslöjar att min arm jobbar under.

Där satt den! *hug*

Jag provade på bussen en gång när jag gick på gymnasiet för att se om jag skulle lyckas få utlösning utan att bli upptäckt. Det var inte så svårt eftersom jag satt längst bak men jag fick inte direkt ut något av det heller. Man ser ju inte ett dugg av människan man eventuellt använder som stimuli, eller hur man nu går igång...

Vinter
2017-09-17, 21:35
Haha jag tänkte bekänna färg i tråden men nu märker jag att det skulle vara som att skriva att man bänkar 10 kg i en "Ni som elitbänkar, vad är ditt bänk pb?" :d

Eh alla har vi nått udda vi gjort runt puberteten. Jag fick en jaktkikare med stativ när jag var runt 12-13. Kom på att man kunde använda den till att kika på allt möjligt. Till exempel äldre tjejer som låg och solade topless på sommaren.

xan
2017-09-17, 21:37
Tror jag ska ta en paus från Kolozzeum ett tag.

timpaz
2017-09-17, 21:38
När jag var i gymnasieåldern – och ofta kåt – åkte jag pendeltåg hem från skolan. Vanligen kom jag hem från skolan innan rusningstid och jag gick av på sista stationen, vilket innebar ofta tomma pendeltågsvagnar. Det hände någon gång att jag satt bredvid ett gäng tjejer som åt glass med sked, och efter att de klivit av tog jag upp deras använda glassförpackning med skeden och slickade av skeden perverst. Tror jag slickade andra använda saker också. Det var mitt sätt att få ta del av dem.

Ett sidospår i samma anda är att ha onanerat och fått utlösning sittande bredvid personer, detta genom att ha en praktisk vinterjacka som inte avslöjar att min arm jobbar under.

:)

ApexProcyon
2017-09-17, 21:38
Eh alla har vi nått udda vi gjort runt puberteten. Jag fick en jaktkikare med stativ när jag var runt 12-13. Kom på att man kunde använda den till att kika på allt möjligt. Till exempel äldre tjejer som låg och solade topless på sommaren.

Jag utgår från att stativet gav en hand ledigt. *rolleyes*

När jag var i gymnasieåldern – och ofta kåt – åkte jag pendeltåg hem från skolan. Vanligen kom jag hem från skolan innan rusningstid och jag gick av på sista stationen, vilket innebar ofta tomma pendeltågsvagnar. Det hände någon gång att jag satt bredvid ett gäng tjejer som åt glass med sked, och efter att de klivit av tog jag upp deras använda glassförpackning med skeden och slickade av skeden perverst. Tror jag slickade andra använda saker också. Det var mitt sätt att få ta del av dem.

Ett sidospår i samma anda är att ha onanerat och fått utlösning sittande bredvid personer, detta genom att ha en praktisk vinterjacka som inte avslöjar att min arm jobbar under.

Efter 10 sidor av saker som väckt äckel så spränger du fram och rycker åt dig pokalen. Grattulerar. :D

Woodrow
2017-09-17, 21:40
när jag var i gymnasieåldern – och ofta kåt – åkte jag pendeltåg hem från skolan. Vanligen kom jag hem från skolan innan rusningstid och jag gick av på sista stationen, vilket innebar ofta tomma pendeltågsvagnar. Det hände någon gång att jag satt bredvid ett gäng tjejer som åt glass med sked, och efter att de klivit av tog jag upp deras använda glassförpackning med skeden och slickade av skeden perverst. Tror jag slickade andra använda saker också. Det var mitt sätt att få ta del av dem.

Ett sidospår i samma anda är att ha onanerat och fått utlösning sittande bredvid personer, detta genom att ha en praktisk vinterjacka som inte avslöjar att min arm jobbar under.

10/10

Vinter
2017-09-17, 21:46
Jag utgår från att stativet gav en hand ledigt. *rolleyes*



Jag hade inte riktigt upptäckt handtrallan ännu. Det handlade mer om göra nått otillåtet.

Ozziking
2017-09-17, 22:12
1. I högstadiet efter min första pubishår-rakning så kliade det så in i helvete att jag tog en gaffel från matsalen, kliade som en dåre runt kuken och lade tillbaka den i lådan med rena gafflar.

2. Typ en vecka innan sista högstadie-examen hade vår klass övernattning i skolan, vi smög in i personalens fikarum, jag och en polare ollade varje te och kaffekopp de hade och några tjejpolare "sniglade" ett gäng kökshanddukar. Blev torr på ollonet efteråt.

3. Pubisrakning igen, hade en sån jävla krullbuske att jag var tvungen att klippa med det värsta med nagelsax. Drog ut hårstrån, klippte, repeat. Råkade dra ut lite för långt, så att skinnet följde med och klippte av mig en bit av pungen. Som tur var inte jättestort, men det började blöda en del. Läkte rätt fint, har ett litet mörkt ärr på pungen nu. :D

4. Satt och käkade skollunch, förkyld, när jag plötstligt kände en stor bubbla på min tunga. Hade medans jag åt fått en stor var/vätskefylld blåsa på sidan av tungan. Jag höll på med den lite mot tänderna, den skavde, var öm. Helt plötsligt spricker den och jag får blås-vätska i hela munnen. Kunde inte spotta någonstans i matsalen så jag svalde det. var sjukt äcklad av mig själv. lol

xan
2017-09-17, 22:17
några tjejpolare "sniglade" ett gäng kökshanddukar.

http://www.reactiongifs.com/r/mog1.gif

Bob90
2017-09-17, 22:18
Men fan vad man ligger i lä då, jag tänkte bekänna att jag pillar i näsan hemma ibland :d

baktung
2017-09-17, 22:18
http://www.reactiongifs.com/r/mog1.gif

+1

Underbart uttryck! Rakt in i mitt mentala lexikon. :)

"Snigla, sniglade, sniglat" it is.

ApexProcyon
2017-09-17, 22:19
Den här tråden fyller mig med motstridiga känslor. Jag blir äcklad av människor som jag samtidigt respekterar på grund av deras extrema ärlighet.

Det äckligaste jag har att bidra med var då jag rapade upp en hel kapsel omepa-3 tillsammans med lite mat mat i handen. Jag slängde in kapseln i munnen igen och svalde. Opti!

xan
2017-09-17, 22:20
Känslan av att surfa på Kolozzeum kommer aldrig vara densamma igen. :D

Bob90
2017-09-17, 22:21
Den här tråden fyller mig med motstridiga känslor. Jag blir äcklad av människor som jag samtidigt respekterar på grund av deras extrema ärlighet.

Jag är i chock, kommer aldrig kunna se Kolozzeum med samma ögon. Först kissa i duschen tråden och nu detta *spy*

baktung
2017-09-17, 22:44
Jag är i chock, kommer aldrig kunna se Kolozzeum med samma ögon. Först kissa i duschen tråden och nu detta *spy*

Menar du att vi inte kommer att ses fler gånger? :d
Du måste ju ha nåt smaskigare att bjuda på än att det händer att du petar dig i näsan ibland?

På tal om kiss igen så sparade jag plastflaskor med kiss när jag var liten (9-12 år). Jag ville se om det utvecklades små fiskar i kisset efter lång tid. Var väldigt nyfiken på detta faktiskt. Som längst sparade jag en flaska Festis i en byrålåda i 16 månader. Den började klucka om nätterna efter ett tag (antar att det jäste eller nåt) så en gång i månaden öppnade jag flaskan för att "lufta kisset". Tyvärr hittade mamma flaskan tillslut som hon slängde. Tråkigt då denna flaska verkligen var min "precious" som jag hade fyllt med morgonkiss (så mörkt som möjligt).

ApexProcyon
2017-09-17, 22:46
En koloträff begränsad till människor skrivit i den här tråden vore den bästa träffen någonsin. Det finns samtalsämnen att dra upp och roliga historier att dela.

Om det blir en hemmafest så kommer husägaren att få flytta.

ApexProcyon
2017-09-17, 22:47
Det vore nästan kul att sätta ett stopp på bekännelser och ser hur många saker någon vi kan utföra. Den som får flest äckelpoäng vinner.

Bob90
2017-09-17, 22:48
Menar du att vi inte kommer att ses fler gånger? :d
Du måste ju ha nåt smaskigare att bjuda på än att det händer att du petar dig i näsan ibland?


Haha, bara vi håller ett betryggande avstånd á 1 meter så är det lugnt :d
Jag försökte verkligen tänka tillbaka och jag kommer inte på något annat :p

På tal om kiss igen så sparade jag plastflaskor med kiss när jag var liten (9-12 år). Jag ville se om det utvecklades små fiskar i kisset efter lång tid. Var väldigt nyfiken på detta faktiskt. Som längst sparade jag en flaska Festis i en byrålåda i 16 månader. Den började klucka om nätterna efter ett tag (antar att det jäste eller nåt) så en gång i månaden öppnade jag flaskan för att "lufta kisset". Tyvärr hittade mamma flaskan tillslut som hon slängde. Tråkigt då denna flaska verkligen var min "precious" som jag hade fyllt med morgonkiss (så mörkt som möjligt).
Hahaha men vafaaan :laugh:

Klein
2017-09-17, 22:52
LOL, varför? Kul med explosiv diarré i en vecka.

Har aldrig blivit dålig i magen av att äta rått kött. Däremot råa ägg. Dock inget allvarligare än en enstaka lös tömning.

ApexProcyon
2017-09-17, 22:55
Har aldrig blivit dålig i magen av att äta rått kött. Däremot råa ägg. Dock inget allvarligare än en enstaka lös tömning.

Jag har också en fäbless för rått kött, äter kilovis med rå älg varje år. Magen förblir oberörd, kanske lite bättre och lugnare till och med.

J.V
2017-09-18, 07:29
+1

Underbart uttryck! Rakt in i mitt mentala lexikon.

"Snigla, sniglade, sniglat" it is.https://i.imgur.com/4fEi5iV.jpg

G.W
2017-09-18, 07:39
https://i.imgur.com/4fEi5iV.jpg

Radikal!!!

blåvitt
2017-09-18, 10:07
I somras hade jag ett kk som jobbade som kajakinstruktör, vi gav oss ut med hyrutrustningen från hennes jobb (kajaker, tält, sovsäckar, liggunderlag) och såg till att befläcka det mesta med diverse kroppsvätskor, varpå vi lämnade tillbaka allt och sen såg hon till att dela ut den utrustningen till de lite mer röviga kunder hon hade.

AlexGBG
2017-09-18, 11:35
På tal om kiss igen så sparade jag plastflaskor med kiss när jag var liten (9-12 år). Jag ville se om det utvecklades små fiskar i kisset efter lång tid. Var väldigt nyfiken på detta faktiskt. Som längst sparade jag en flaska Festis i en byrålåda i 16 månader. Den började klucka om nätterna efter ett tag (antar att det jäste eller nåt) så en gång i månaden öppnade jag flaskan för att "lufta kisset". Tyvärr hittade mamma flaskan tillslut som hon slängde. Tråkigt då denna flaska verkligen var min "precious" som jag hade fyllt med morgonkiss (så mörkt som möjligt).

På tal om kiss och fest(is) (dock inte så äckligt) så var jag sjukt kissnödig på en fest, och toaletten var upptagen, och jag beklagade mig för några tjejer över att jag skulle kissa minst en liter. Vilket dom inte trodde på, så jag letade fram en Brämhultsflaska som jag gick in på mitt rum och fyllde och sen stolt visade upp.
Dom blev väldigt imponerade över detta, så pass att den snyggaste av dom ville ses igen.

Shqypnia
2017-09-18, 11:39
Fetisch för överviktiga kvinnor. Och gamla kvinnor.

xan
2017-09-18, 11:45
På tal om kiss och fest(is) (dock inte så äckligt) så var jag sjukt kissnödig på en fest, och toaletten var upptagen, och jag beklagade mig för några tjejer över att jag skulle kissa minst en liter. Vilket dom inte trodde på, så jag letade fram en Brämhultsflaska som jag gick in på mitt rum och fyllde och sen stolt visade upp.
Dom blev väldigt imponerade över detta, så pass att den snyggaste av dom ville ses igen.

cool story bro

King Grub
2017-09-18, 11:47
Jag tycker inte jag har något speciellt äckligt för mig, men när jag blir förkyld får jag vita pluppar i halsmandlarna, och dom är rätt vidriga. Så det är tur att jag är förkyld så sällan och att jag inte har dom annars.

zpsJ7LubmYo

xan
2017-09-18, 11:53
Jag tycker inte jag har något speciellt äckligt för mig, men när jag blir förkyld får jag vita pluppar i halsmandlarna, och dom är rätt vidriga. Så det är tur att jag är förkyld så sällan och att jag inte har dom annars.

zpsJ7LubmYo

Haha hur upptäckte du att du hade sådana första gången?

King Grub
2017-09-18, 11:57
Dom kan lossna av sig själva och luktar/smakar osannolikt illa.

Dom är inte ovanliga. 10 % av befolkningen har dom konstant. Många fler när dom är sjuka.

Jag har ju aldrig haft en massa som den här stackarn.

Woodrow
2017-09-18, 12:05
Fetisch för överviktiga kvinnor. Och gamla kvinnor.

Lite samma här. Hur gamla pratar vi? För mig ser det ut såhär (26 år gammal)
30-45, kan se ut lite hur som helst. Från 45-55 måste de se bra ut, och sen går min gräns upp till 60 ungefär, och då måste de vara väldigt snygga och fräscha.

xan
2017-09-18, 12:09
Dom kan lossna av sig själva och luktar/smakar osannolikt illa. Dom är inte ovanliga. 10 % av befolkningen har dom konstant.

Vilket brutalt öde. :(

Sheogorath
2017-09-18, 12:14
Dom kan lossna av sig själva och luktar/smakar osannolikt illa.

Dom är inte ovanliga. 10 % av befolkningen har dom konstant. Många fler när dom är sjuka.

Jag har ju aldrig haft en massa som den här stackarn.

Hade detta jätteofta som barn men extremt sällan nu (i så fall bara någon enstaka och väldigt, väldigt små). Som du säger: de luktar osannolikt illa, särskilt när man mosar dom mellan fingrarna vilket jag gjorde ibland som barn. :D

Sheogorath
2017-09-18, 12:19
En koloträff begränsad till människor skrivit i den här tråden vore den bästa träffen någonsin. Det finns samtalsämnen att dra upp och roliga historier att dela.

Om det blir en hemmafest så kommer husägaren att få flytta.

:laugh:

baktung
2017-09-18, 13:23
Fetisch för överviktiga kvinnor. Och gamla kvinnor.

Hur gamla snackar vi? 80-90 så tycker åtminstone jag att du kvalificerar dig mer än väl för tråden. 60-70 så vettefan. Då kan de fortfarande ha appeal kvar. :Virro

King Grub
2017-09-18, 13:31
80 plus:

Https://i.imgur.com/8qIF9T5.jpg

ApexProcyon
2017-09-18, 13:36
60-70 så vettefan. Då kan de fortfarande ha appeal kvar. :Virro

Du blev precis kvalificerad för tråden. Igen. ;)

baktung
2017-09-18, 14:01
80 plus:

Https://i.imgur.com/8qIF9T5.jpg

Finns alltid undantag som bekräftar regeln. Inte för att just hon var attraktiv men det går säkert att hitta 80-plussare som hade funkat för min del. Vid 60-70 finns det dock en uppsjö.

Du blev precis kvalificerad för tråden. Igen. ;)

Äh, du som inte är finsmakare bara. ;)

Kan dra en till grej jag har för mig. Brukar alltid ta ett tuggummi efter jag ätit och lägga mig i sängen och tugga det samtidigt som jag håller på med telefonen. När jag tuggat färdigt brukar jag bara spotta ut tuggummit bakåt över huvudet så att det hamnar bakom sängen mot väggen. Sen plockar jag upp hela samlingen nån dag när jag städar.

Woodrow
2017-09-18, 14:08
Får mig att tänka på när jag jobbade på ett gruppboende och en spottade ut snuset i lägenheten. När det var dags för dammsugning dammsugare jag nog upp 150-200 snusar. Intressant om erat äckelpäckel, är nog rätt pryd ändå, får ett svagt illamående när jag läser era inlägg.

baktung
2017-09-18, 14:11
Får mig att tänka på när jag jobbade på ett gruppboende och en spottade ut snuset i lägenheten. När det var dags för dammsugning dammsugare jag nog upp 150-200 snusar. Intressant om erat äckelpäckel, är nog rätt pryd ändå, får ett svagt illamående när jag läser era inlägg.

Skrattar så jag storknar. En sån underbar människa! Spottar ut snuset lite varstans i sin lägenhet. Enligt mitt tycke rejält äckligare än mina tuggummin som ändå ligger inom ett par dm radie. Sen vill jag inte ha dom på nattduksbordet eller i nån kopp på nattduksbordet heller så jag tycker undangömda på golvet är en rimlig lösning. Tills vidare...:d

xan
2017-09-18, 14:15
Du vill hellre ha tuggummin på golvet och väggarna än i en kopp brevid sängen? Logic, how does it work.

xan
2017-09-18, 14:17
80 plus:

Https://i.imgur.com/8qIF9T5.jpg

Släpande underarmar 2/10 would not bang

Shqypnia
2017-09-19, 06:07
Lite samma här. Hur gamla pratar vi? För mig ser det ut såhär (26 år gammal)
30-45, kan se ut lite hur som helst. Från 45-55 måste de se bra ut, och sen går min gräns upp till 60 ungefär, och då måste de vara väldigt snygga och fräscha.

Haha same same. *cupid*

trädgårdsmöbel
2017-09-19, 11:36
Jag måste inflika att det är något fel på samhället i stort, när gymtränade 26åriga män överväger sexuella möjligheter med damer på 70+.

Diomedea exulans
2017-09-19, 11:57
Jag måste inflika att det är något fel på samhället i stort, när gymtränade 26åriga män överväger sexuella möjligheter med damer på 70+.

Vad du är utseendefixerad. Äckligt!

ApexProcyon
2017-09-19, 12:07
Jag måste inflika att det är något fel på samhället i stort, när gymtränade 26åriga män överväger sexuella möjligheter med damer på 70+.

Något säger mig att det män har övervägt sexuella möjligheter med det mesta som är kolbaserat (och en del som faller inom "övrigt") sedan människan först klättrade ned från träden. Kanske tidigare.

Exempelvis:
http://media.lifestyle.one/jpg/80/0/0/800/478/0/0/0//aspectfit/North/0/0/0/0/0/l/9e/77e6b/2c1a4/306eb/0f277/3c809/254b1/man-sex-car-video_646x363.jpg

Woodrow
2017-09-19, 12:57
Haha vilken lirare! En bekant gjorde ett hål i sängen som han använde. Så en 70+-dam är väl ingenting, det är ju en livs levande kvinna.

anvihl
2017-09-19, 13:01
Jag måste inflika att det är något fel på samhället i stort, när gymtränade 26åriga män överväger sexuella möjligheter med damer på 70+.

Så den här kvinnan är helt otänkbar att ha sex med?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/46/b7/d6/46b7d62801662d5d75b69d5d0c74721f.jpg

Diomedea exulans
2017-09-19, 13:25
Så den här kvinnan är helt otänkbar att ha sex med?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/46/b7/d6/46b7d62801662d5d75b69d5d0c74721f.pg

Eller åttioplussaren Grub länkade...

Woodrow
2017-09-19, 13:28
Fast jag förstår vad han menar. Exemplet var väl inte jättebra då kvinnan ser ut lite som en modell. Min mammas överviktiga 50+-kollega som inte ser bra ut alls berättade att hon får hur mycket mail som helst från 20-åriga killar som vill ligga på internetdate-sajter, känns ju lite skumt kanske. Jag gör det för jag är desperat och för att jag inte får ligga med tjejer i min egen ålder.

Blomkål
2017-09-19, 13:33
Går ofta en vecka utan att jag duschar nu när jag inte tränar längre. Bytte senast sängkläder i juni om jag minns rätt. Tror säkert det är 5-6 tjejer som har delat lakan. Precis börjat använda ett sånt pisslakan man hade när man var liten och pissade i sängen så det inte ska rinna ner till bäddmadrassen så där får jag nog pluspoäng i alla fall. Övriga lägenheten städar jag varje dag, moppar och dammar varje helg men det är något med sängen som gör att den ska vara skitig.

xan
2017-09-19, 18:51
Så den här kvinnan är helt otänkbar att ha sex med?


Med eller utan smink?

ApexProcyon
2017-09-19, 18:58
Går ofta en vecka utan att jag duschar nu när jag inte tränar längre. Bytte senast sängkläder i juni om jag minns rätt. Tror säkert det är 5-6 tjejer som har delat lakan. Precis börjat använda ett sånt pisslakan man hade när man var liten och pissade i sängen så det inte ska rinna ner till bäddmadrassen så där får jag nog pluspoäng i alla fall. Övriga lägenheten städar jag varje dag, moppar och dammar varje helg men det är något med sängen som gör att den ska vara skitig.

https://www.anticimex.com/sv-SE/kontakt/ *rolleyes*

Bob90
2017-09-19, 19:12
Kan vi inte bara låta tråden självdö och hamna i en mörk vrå i kolozzeum? :d

xan
2017-09-19, 19:21
Går ofta en vecka utan att jag duschar nu när jag inte tränar längre. Bytte senast sängkläder i juni om jag minns rätt. Tror säkert det är 5-6 tjejer som har delat lakan. Precis börjat använda ett sånt pisslakan man hade när man var liten och pissade i sängen så det inte ska rinna ner till bäddmadrassen så där får jag nog pluspoäng i alla fall. Övriga lägenheten städar jag varje dag, moppar och dammar varje helg men det är något med sängen som gör att den ska vara skitig.

Du har alltså bjudit hem 5-6 tjejer utan att byta lakan sedan juni? I call BS.

Bob90
2017-09-19, 19:26
Du har alltså bjudit hem 5-6 tjejer utan att byta lakan sedan juni? I call BS.
Fem-sexkant i juni. Ezpz.

Eller klassas allt över trekant som gruppsex?

MasterChief
2017-09-19, 19:38
Fem-sexkant i juni. Ezpz.

Eller klassas allt över trekant som gruppsex?

Trekant kallas det för att det ser ut som en trekant när man pökar, antar jag. Men är man sex personer tvivlar jag att det formas en sexkant. :D

trädgårdsmöbel
2017-09-19, 19:43
Vad du är utseendefixerad. Äckligt!

Något säger mig att det män har övervägt sexuella möjligheter med det mesta som är kolbaserat (och en del som faller inom "övrigt") sedan människan först klättrade ned från träden. Kanske tidigare.

/IMG]

Haha vilken lirare! En bekant gjorde ett hål i sängen som han använde. Så en 70+-dam är väl ingenting, det är ju en livs levande kvinna.

Så den här kvinnan är helt otänkbar att ha sex med?

[]

Men sluta nu, var inte så billiga:D En 26årig, vältränad ung man som gissningsvis varken är helt socialt handikappad eller intellektuellt tappad bakom en vagn skall inte behöva ligga med gamla kärringar. Han borde i en rättvis värld få ligga med ungefär jämnåriga, vältränade kvinnor. Det borde vara samma nivå, att det inte är det, utan motsvarande nivå är 70-åriga mormödrar med fecesinkontinens, löständer och framfall är tecken på allvarliga problem i samhället.

ApexProcyon
2017-09-19, 19:47
Men sluta nu, var inte så billiga:D En 26årig, vältränad ung man som gissningsvis varken är helt socialt handikappad eller intellektuellt tappad bakom en vagn skall inte behöva ligga med gamla kärringar. Han borde i en rättvis värld få ligga med ungefär jämnåriga, vältränade kvinnor. Det borde vara samma nivå, att det inte är det, utan motsvarande nivå är 70-åriga mormödrar med fecesinkontinens, löständer och framfall är tecken på allvarliga problem i samhället.

Du får löständer att låta som en nackdel. :confused:

https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/516Hk4fl6gL._SY346_.jpg

baktung
2017-09-19, 19:47
App app app. Nu börjar tråden spåra ur. Kan vi inte backa ett steg och fortsätta uppehålla oss kring rektum? Om jag säger såhär och bara ställer en fråga: är det äckligt att plocka en bävernäve och njuta av att lägga den över näsan på sig själv?

ApexProcyon
2017-09-19, 19:49
App app app. Nu börjar tråden spåra ur. Kan vi inte backa ett steg och fortsätta uppehålla oss kring rektum? Om jag säger såhär och bara ställer en fråga: är det äckligt att plocka en bävernäve och njuta av att lägga den över näsan på sig själv?

Bävernäve var ett nytt ord för mig, tack för den!

Bävernäve:
Förklaring: Då Du fiser i handen och kastar fisen i ansiktet på ett utvalt offer. Du fullföljer sedan detta genom att skrika "BÄVERNÄVE" så personen i fråga vet vad den precis utsatts för.

Exempel: Wilhelm känner att han har en fjärt på gång och att han samtidigt vill jävlas med någon. Han släpper sig då i sin hand och stänger den fort så att lukten ska stanna där. Därefter kastar han den i ansiktet på Anna, som i sin tur möts av en vägg av fruktansvärd odör.


Kan inte förstå varför man frivilligt ger sig själv en bävernäve. Att råka utsätta sig för sin egen holländska ugn är nog så hemskt.

Holländsk ugn:
Förklaring: När man ligger och smygfiser under täcket för att sedan dra täcket över huvudet på sig själv eller sin partner.

Exempel: Anna hade räliga fisar efter en lång utekväll, hon släppte dessa lite diskret under täcket för att sedan dra täcket över sin sexpartner som hon lurat med hem den gångna natten.

xan
2017-09-19, 19:55
http://i.imgur.com/j1QvXcP.png

blåvitt
2017-09-19, 20:25
Bävernävade mig själv ofta i de yngre tonåren. Aldrig utsatt mig själv för en holländsk ugn.

baktung
2017-09-19, 20:49
Ugnen var ny för mig. Har väl hänt att man gasat järnet och sen dragit täcket över huvet en sekund.

trädgårdsmöbel
2017-09-19, 20:59
Jag hade en masturbationsperiod i tidiga tonår där jag tänkte på tjejer i min klass samtidigt som jag tillfredsställde mig själv. Under dessa sessioner fick jag dåligt samvete för att jag utelämnade ganska många mindre söta flickor ur min fantasi. Jag fick på något sätt för mig att det var orättvist att de flesta som gjorde samma förmodligen också de utelämnade en stor del av flickorna. Så jag dedikerade en del onanitillfällen till att enbart tillåta mig att tänka på de mindre attraktiva, av omtanke om dem.

baktung
2017-09-19, 21:05
Jag hade en masturbationsperiod i tidiga tonår där jag tänkte på tjejer i min klass samtidigt som jag tillfredsställde mig själv. Under dessa sessioner fick jag dåligt samvete för att jag utelämnade ganska många mindre söta flickor ur min fantasi. Jag fick på något sätt för mig att det var orättvist att de flesta som gjorde samma förmodligen också de utelämnade en stor del av flickorna. Så jag dedikerade en del onanitillfällen till att enbart tillåta mig att tänka på de mindre attraktiva, av omtanke om dem.

Det där känner jag igen. Jag gjorde något liknande. Man skulle testa alla liksom. Det funkade inte så bra. I slutändan dedikerade man samtliga utlösningar till blott en handfull. Inte fan slösade man ett klimax på en osöt.

Bob90
2017-09-19, 22:50
Meen! Jag måste sluta kolla i den här tråden men jag kan inte :laugh:

baktung
2017-09-19, 23:24
Meen! Jag måste sluta kolla i den här tråden men jag kan inte :laugh:

Hahaha! Bobben börjar äntligen mjukna. Skulle inte förvåna mig om du i själva verket sitter inne på storkovan...

Så den här är för dig, Bob. *kissass*

Engångsföreteelser har jag kvar på lager. Jag flyttade hemifrån ett halvår och hyrde en möblerad lägenhet i andra hand när jag var 19. Läste då någonstans att man skulle penetrera en termos fylld med kokta makaroner och att det skulle kännas väldigt likt en vagina. Nyfikenheten rann förstås över så jag letade fram en termos i lägenheten jag hyrde. Det blev en besvikelse och kändes alldeles för hårt mot ollonet (jag packade antagligen makaronerna för hårt) men jag lyckades fullfölja och diskade sedan ur termosen. Om termosen har använts av hyresvärden efter detta kan bara förbli ett mysterium.

MaxTheMarketer
2017-09-19, 23:47
När jag var yngre så kunde jag suga in enorma mängder luft i arlset och sedan pruppa ut luften, jag kunde producera fram pruppar på kommandon med andra ord! :D

Någon som vet vilka muskler använder man för att suga in luft i arlset?

anvihl
2017-09-20, 00:24
Gjort en "american pie", polare som var riktigt dum i huvudet mot en annan polare på en fest hemma hos mig för kanske 12-13år sen, så när jag skulle blanda en grogg åt honom gick jag in på dass och drog en snabb handtralla och sprutade i groggen, blandade noggrant och han drack ur hela. Givetvis såg jag till att hela festen sedan fick veta vad som hade hänt och han åkte hem, akut illamående. Förövrigt en white russian om någon vill prova.

Woodrow
2017-09-20, 05:18
Gjort en "american pie", polare som var riktigt dum i huvudet mot en annan polare på en fest hemma hos mig för kanske 12-13år sen, så när jag skulle blanda en grogg åt honom gick jag in på dass och drog en snabb handtralla och sprutade i groggen, blandade noggrant och han drack ur hela. Givetvis såg jag till att hela festen sedan fick veta vad som hade hänt och han åkte hem, akut illamående. Förövrigt en white russian om någon vill prova.

Nästan lite för osannolikt, men om du säger det så. Wow, helt vidrig!*spy*

xan
2017-09-20, 14:34
Gjort en "american pie", polare som var riktigt dum i huvudet mot en annan polare på en fest hemma hos mig för kanske 12-13år sen, så när jag skulle blanda en grogg åt honom gick jag in på dass och drog en snabb handtralla och sprutade i groggen, blandade noggrant och han drack ur hela. Givetvis såg jag till att hela festen sedan fick veta vad som hade hänt och han åkte hem, akut illamående. Förövrigt en white russian om någon vill prova.

Och du är förvånad över att ditt liv är skit? Karma is real.

MackeJuve
2017-09-20, 14:39
Nästan lite för osannolikt

Är känslan att det nästan är lite för osannolikt för att vara sant så är det oftast det, speciellt om det är på ett forum cofffee

Blomkål
2017-09-21, 10:05
https://www.anticimex.com/sv-SE/kontakt/ *rolleyes*

Du har alltså bjudit hem 5-6 tjejer utan att byta lakan sedan juni? I call BS.

Är detta verkligen så äckligt? Förstår att folk byter lakan oftare men jag har äckligare saker för mig än såhär. Farligt är det ju inte i alla fall.

xan
2017-09-21, 18:36
Är detta verkligen så äckligt? Förstår att folk byter lakan oftare men jag har äckligare saker för mig än såhär. Farligt är det ju inte i alla fall.

Fast oftast låter man det inte gå ut över andra.

agazza
2017-09-23, 05:37
Är detta verkligen så äckligt? Förstår att folk byter lakan oftare men jag har äckligare saker för mig än såhär. Farligt är det ju inte i alla fall.Tycker inte heller det är så farligt. Jag hade en loftsäng I min studentlägenhet och jag hatar att bädda så jag satt fast lakanet med säkerhetsnålar. Det fick sitta där under hela året.

Det var skabbigt dock men ingen full 19 åring verkade bry sig

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Skorpio76
2017-09-23, 10:51
jag njuter av att använda blöjor.

Woodrow
2017-09-23, 11:05
jag njuter av att använda blöjor.

https://media.giphy.com/media/qzmjxMUa5L6GA/giphy.gif

xan
2017-09-23, 11:12
Tycker inte heller det är så farligt. Jag hade en loftsäng I min studentlägenhet och jag hatar att bädda så jag satt fast lakanet med säkerhetsnålar. Det fick sitta där under hela året.

Det var skabbigt dock men ingen full 19 åring verkade bry sig

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Du driver 3 företag men orkar inte byta lakanen?

agazza
2017-09-23, 12:54
Du driver 3 företag men orkar inte byta lakanen?När jag var 18? Fanns ingen anledning att göra det.

Det är tur jag lyckades lura till mig en sambo för min och min omgivnings hygien, för jag prioriterar inte den nu heller.

Jag är anställd som har ytterligare en roll i ett annat privat bolag, som i sig utför i huvudsak två olika typer tjänster, du får det att låta mer än vad det är.

Men en poäng är faktiskt att man har bara en viss tid och är man äcklig har man tid med annat. Torsdagar är min tvätta mig dag

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Frågenarkomanen
2017-09-27, 22:51
Bra tråd.

Jag är rimjobbkungen.
Vad får du ut av det?