handdator

Visa fullständig version : Simsn


Simson
2004-04-15, 22:17
OK, dags att posta lite bilder. Tog dem under påsken, hade inget vidare tryck då jag inte tränat på ett tag och åkte på maginfluensan dan efter så allt var nog inte tipp topp. Nog med bortförklaringar ;) Jag är inte nöjd med dem och tänkte först inte posta dem, men det är väl lika bra att få det gjort.

En dubbel biceps bakifrån, har svårt att få fram biceps i denna pose tycker jag. Latsen är förmodligen min svagaste muskelgrupp men det får jag väl jobba på.

Simson
2004-04-15, 22:17
En armbild från sidan,

Simson
2004-04-15, 22:19
Lite ben, jäkligt suddig men jag skyller på fotografen.....:insane: ;) Dude....

Simson
2004-04-15, 22:21
En avslappnas framifrån, sista bilden. Missade tyvärr fototävlingen så konstruktiv kritik mottages gärna då jag inte kommer få nåt från det hållet.

Chris
2004-04-15, 22:27
Axlar och traps ser skitbra ut!

Snafu
2004-04-15, 22:32
Val utvecklad ovre rygg med fina lats och teres major. Fina trapz därtill. Aven axlarna ser bra ut. Pecsen ser ganska okey ut. Armarna ser ganska sma ut i forhallande till ryggen? Eller beror det bara pa att du vinklade armarna lite framat vid dubbel bicce bakifran? Ser ut att finnas ganska mkt rutor dar pa magen (under). Fin form!

Simson
2004-04-15, 22:40
Chris, Tackar jo axlar och traps är jag rätt nöjd med.

sanfu; Ja visst ser armarna små ut på bubbel bicepsen. Det var nåt i helskotta mycket svårare att ta bra bilder än vad man kan inbilla sig. Vet inte om jag håller med om latsen ;) Pecs tycker jag själv är sådär, men det är ju ingen riktigt bra bild på dem. Behöver mer massa i övre delen men det jobbar jag på.
Angående (under) så jobar jag lite på det, dock inte helhjärtat än men det kanske kommer ;)

Tackar för kommentarer.

Munter
2004-04-15, 22:55
Finfint! Bra ben, lats och axlar. Ser stark ut! Tycker vi har rätt så lika komposition på nåt sätt, inget illa menat ;) Förutom latsen då, som jag saknar. Ska du dieta ner dig nåt?

Simson
2004-04-15, 22:56
Bara tvungen att lägga upp denna från 2000 innan jag börjat träna. Man har ju kommit en bit på vägen i allafall.

Munter
2004-04-15, 22:58
Originally posted by Simson
Bara tvungen att lägga upp denna från 2000 innan jag börjat träna. Man har ju kommit en bit på vägen i allafall. :laugh:

pettan85
2004-04-15, 23:00
Ser ju riktgit bra ut! Kan bara hålla med alla andra, gryma armar, axlar och traps:thumbup: Övre rygg är ju också riktigt bra. Benen ser också ut att hänga med bra. Det som ser ut att behöva jobbas på lite är bröst(fast bilderna kanske är lite missvisande, svårt att se) och vidden på ryggen. Annars tycker jag det ser kanon ut

Simson
2004-04-15, 23:01
Originally posted by Munter
Finfint! Bra ben, lats och axlar. Ser stark ut! Tycker vi har rätt så lika komposition på nåt sätt, inget illa menat ;) Förutom latsen då, som jag saknar. Ska du dieta ner dig nåt?

Tackar, jo jag håller med om att vi har likanande komposition (förutom att du har några enorma stockar till ben som jag saknar). Tänkte på det när jag såg dina bilder. Tycker dock inte att jag har några vidare lats (men jag börjar ju bli övertalad här) ;) Har för mig att jag såg en nice lats spread på dig om jag inte minns fel. Jag har börjat jogga en del på sistone, får se om jag orkar dieta. Har sett över maten lite men räknar inte kalorier, det har jag aldrig gjort. Lite orolig att det ska ta över mitt liv ;) Jag tänkte få igång löpningen och se hur långt jag kan komma på det. Går det inte alls så får jag väl börja dieta :(

Simson
2004-04-15, 23:04
Originally posted by pettan85
Ser ju riktgit bra ut! Kan bara hålla med alla andra, gryma armar, axlar och traps:thumbup: Övre rygg är ju också riktigt bra. Benen ser också ut att hänga med bra. Det som ser ut att behöva jobbas på lite är bröst(fast bilderna kanske är lite missvisande, svårt att se) och vidden på ryggen. Annars tycker jag det ser kanon ut

Sliter en del med bröst, ffa övre, som du kanske vet. Ev får jag ta i med hård hanskarna och lägga in 2 pass/vecka ett lättare och ett tyngre. Men det ska ju vara f*n om det ska behövas.

LBacker
2004-04-15, 23:24
Originally posted by Simson


Tackar, jo jag håller med om att vi har likanande komposition (förutom att du har några enorma stockar till ben som jag saknar). Tänkte på det när jag såg dina bilder. Tycker dock inte att jag har några vidare lats (men jag börjar ju bli övertalad här) ;) Har för mig att jag såg en nice lats spread på dig om jag inte minns fel. Jag har börjat jogga en del på sistone, får se om jag orkar dieta. Har sett över maten lite men räknar inte kalorier, det har jag aldrig gjort. Lite orolig att det ska ta över mitt liv ;) Jag tänkte få igång löpningen och se hur långt jag kan komma på det. Går det inte alls så får jag väl börja dieta :(

Jag tycker inte du ska låta dig övertalas. Dina lats är en bra bit under par om man jämför med teres major. Man blir lätta lurad av det i en "dubbel biceps bak" - pose. Latsspread och "dubbel biceps fram" visar tydligare svag latsutvecklingen. Men du har mycket bra tjocklek på övre rygg!

porja
2004-04-15, 23:50
Bra rygg, axlar, triceps och ben, men brösten och biceps behöver mer:whipped:

Kör hårt:thumbup:

Big Al
2004-04-16, 01:02
Ha , ha! :laugh: , bilden från 2000 var bara för nice!

Bra utveckling, fortsätt i samma stil! :thumbup:

/Al

TheSQUAT
2004-04-16, 06:55
Tycker det ser fint ut! :thumbup:
Tror du trycker/vinklar biceps lite framåt i dubbelbiccan bakifrån så att armarna inte gör sig riktigt rättvisa på bilden. Knepigt att posa! Annars ser rygg/axl/bröst/framsida ben bra ut.
Ös på!

Legz Luthor
2004-04-16, 08:03
stats?

mangs
2004-04-16, 08:05
Jag tycker det ser riktigt bra ut, Gillar speciellt djupet i ryggen, Trapsen och axlarna. Även benen är bra. Det jag tycker du skall prioritera är faktiskt bröstet. Bilden kanske ljuger en aning men även biceps ligger lite efter ser det ut som.

Hur som helst, jävligt imponerande resultat sedan 2000, snacka om förändring, tränar du eller? ;)

Mr_big_boy
2004-04-16, 08:42
Få se lite mått då?
Man kan se grov ut på bild, men mått ljuger aldrig!
(om inte du skulle göra de förståss):whipped:

Muaytudd
2004-04-16, 09:11
Om det verkligen var du 2000 så tar jag av mig hatten för dig.

Annars tyckte jag också som de andra att du hade bra lats och axlar.

På en bild så det ut som om armarna hängde med, och på en annan inte. Bilder kan luras och sne är man inte expert precis hehe.

Piranha
2004-04-16, 09:18
Brutal utveckling på 4 år ...

oj oj oj !!!

Castro
2004-04-16, 10:29
Shit, riktigt grym utveckling! Ser bra ut Simson! :thumbup:

Simson
2004-04-16, 13:53
Jo det kan ni hoppa upp och ge er på att det är jag, hade inte tränat nån sport sen knatte fotbollen i 2an och rökte 2 paket cigg om dan. Jag vill inte avmaska bilderna dock. Det skulle jag få äta upp om (när) jag får nobel priset ;)
Stats kommer, tror jag ligger 43-44 nånstans i biceps mått, får mäta igen imorgon hinner inte idag ska jag ut & grilla... grönsaker såklart!
Not

pellepedal
2004-04-16, 15:55
Originally posted by mangs
tränar du eller? ;)

:laugh: :thumbup:

Jon2
2004-04-16, 17:29
Grym utveckling ffrpn 2000!! bra axlar och tjocklek på ryggen:thumbup:

Metal_boy_
2004-04-16, 19:25
ser KALAS ut:thumbup: va lika smal som dig ungefär också runt år 2000 sen började jag köra tungt me max-ot o blev en svullen sork:D

Sparrisen
2004-04-16, 19:36
Mycket bra ben ser det ut som!

dude
2004-04-16, 20:19
ja det var ett helvete att få till nå bra bilder,, tycker armarna ser mindre ut än vad de är i verkligheten.
Sen var jag en riktigt kass fotograf med :D