handdator

Visa fullständig version : How to be a powerlifter!


Krutpaket
2016-01-13, 20:38
https://www.youtube.com/watch?v=2A788hUGllM


:laugh: :laugh:

filmjölk
2016-01-13, 20:57
Helt genial:D

Hanse
2016-01-13, 21:18
Haha... så underbar

Gerdler
2016-01-13, 23:01
Vissa av hans andra videor är sådär, men denna var ju skitbra! Tack för tips! :)

Krutpaket
2016-01-14, 10:59
hahaha, ja vissa videos är sådär. Men den här fick mig att asgarva i alla fall.

Minikubik
2016-01-14, 13:01
Riktigt bra

Lövbiffen
2016-01-14, 13:37
En vanlig dag på STK! :d

rooz
2016-01-14, 13:46
Inget ammoniak? Inget Tren? Inga passare/dräktdragare?

Hövdingen
2016-01-14, 13:48
Är ni seriös? Prata bebisspråk och kalla det för humor. *rolleyes*

Krutpaket
2016-01-14, 14:23
Är ni seriös? Prata bebisspråk och kalla det för humor. *rolleyes*

Du vet vad man säger, smaken är som baken. Jag tycker denna (och även flera andra av hans videos) är roliga som fan.

filmjölk
2016-01-14, 16:06
Jag älskar hans brosciencelife-humor för att igenkänningsfaktorn är så enormt hög. Hans karaktär påminner om en typisk "gymkille" på sent 90- och tidigt 2000-tal. Det blir en slags nostalgitripp för mig. Den mentaliteten, störigheten och självsäkerheten kopplad med ganska svag begåvning som man själv inte är ett dugg medveten om, det är helt klockrent.

J.V
2016-01-14, 16:14
Är ni seriös?Jag ar med dig har. Hade kanske varit roligt om det presenterats pa ett annat satt dock, star inte ut med hur han pratar/gapar.

filmjölk
2016-01-14, 16:26
Jag ar med dig har. Hade kanske varit roligt om det presenterats pa ett annat satt dock, star inte ut med hur han pratar/gapar.

Det är ju det som är hela grejen, tänk dig en hybrid mellan en riktigt störig dokusåpapersonlighet och en 17åring. Lägg till kaxighet, extremt självförtroende, ett extremt behov av att alltid vara i centrum samtidigt som man är socialt inkompetent, en svag begåvning som man är pinsamt omedveten om och istället tror sig vara skitsmart. Han spelar rollen perfekt.

Det blir en väldigt underhållande karaktär att se på Youtube (att man hade stört sig på en sådan på riktigt kan man lägga åt sidan).

J.V
2016-01-15, 05:46
Jag har dock aldrig sett en styrkelyftare som lever om sådär mycket, förutom enstaka urskrik precis innan man lyfter, så det fungerar inte för mig.

Hans sätt att prata och volymen på det stämmer bättre överens med byggare på 22 jordZnurr dom är lite för nöjda med sina fysiker. Alternativt vissa crossfitare som måste skrika "wwwiiiIIIIOOOOOWWWHHHHH" efter varje set, med tillhörande high five.

Fast det kanske är skillnad på styrkelyftare som håller till på riktig klubb jämfört med de som är på vanliga gymmen.


Tapatalk.

filmjölk
2016-01-15, 06:10
Jag har dock aldrig sett en styrkelyftare som lever om sådär mycket, förutom enstaka urskrik precis innan man lyfter, så det fungerar inte för mig.

Hans sätt att prata och volymen på det stämmer bättre överens med byggare på 22 jordZnurr dom är lite för nöjda med sina fysiker. Alternativt vissa crossfitare som måste skrika "wwwiiiIIIIOOOOOWWWHHHHH" efter varje set, med tillhörande high five.

Fast det kanske är skillnad på styrkelyftare som håller till på riktig klubb jämfört med de som är på vanliga gymmen.


Tapatalk.


Han spelar inte en typisk styrkelyftare, han spelar sin vanliga karaktär som i detta avsnitt berättar om styrkelyft.

Wormzie
2016-01-15, 06:45
Hahaha, fan vad bra :) känns rätt skönt att man hänger på en klubb istället för att vara den killen på ett vanligt gym ;)

J.V
2016-01-15, 11:00
Han spelar inte en typisk styrkelyftare, han spelar sin vanliga karaktär som i detta avsnitt berättar om styrkelyft.Ar det sa kan jag halla med om att mycket av det han sager ar on point, men presentationen forstor det fortfarande.

Hade nog varit roligare i skrift.

Krutpaket
2016-01-15, 17:24
Ar det sa kan jag halla med om att mycket av det han sager ar on point, men presentationen forstor det fortfarande.

Hade nog varit roligare i skrift.

Men kolla på hans andra videos så fattar du. Han spelar inte styrkelyftare eller nått. Han spelar en aningen iq befriad byggare/bro scientist som älskar att va i centrum och som tror att bicepscurls är det bästa som finns och benträning helt onödig.

Han spelar en karaktär som är ett hopkok av många andra youtube-kändisar samt karaktärer som finns på de flesta gym. Och han gör det perfekt.

Sen berättar han om en massa olika saker om träning i sina videos som denna karaktär.

J.V
2016-01-16, 02:45
Men kolla på hans andra videos så fattar du. Han spelar inte styrkelyftare eller nått. Han spelar en aningen iq befriad byggare/bro scientist som älskar att va i centrum och som tror att bicepscurls är det bästa som finns och benträning helt onödig.

Han spelar en karaktär som är ett hopkok av många andra youtube-kändisar samt karaktärer som finns på de flesta gym. Och han gör det perfekt.

Sen berättar han om en massa olika saker om träning i sina videos som denna karaktär.Jo, jag förstår det nu, det var därför jag skrev just det du citerade också.

Får mig mig ändå inte att vilja investera mer tid i hans videos.


Tapatalk.

hugok
2016-01-16, 10:01
Fan vad butthurt folk ska vara, detta är ju hur kul som helst.

F Ultra
2016-01-17, 12:51
Är ni seriös? Prata bebisspråk och kalla det för humor. *rolleyes*

Måste vara bra konstiga bebisar som du stött på i dina dagar :)

bubbe
2016-01-17, 13:31
Snabbspolade igenom, kändes ungefär som han härmar random gymnisse som tror sig hålla på med "powerlift" och har sett häftig klipp på youtube.

spoon
2016-01-17, 15:14
Han spelar inte en typisk styrkelyftare, han spelar sin vanliga karaktär som i detta avsnitt berättar om styrkelyft.
Och han gör det bra [emoji2]

Tapatalk

Tsubodai
2016-01-17, 23:46
Diggar jämförelsen han gör mellan basövningar och kvinnor och att han prompt ska undvika böj:d

De här 2 klippen har jag garvat rätt mycket åt själv
uRZ7b50kjGI

E27sf8btio0