handdator

Visa fullständig version : Köpa mindre viktskivor


Nils.R
2016-01-09, 20:39
Nån som vet vart man kan köpa mindre viktskivor billigt?
Är på jakt efter 2x0.25kg 2x0.5kg och 2x1kg.
Inte eleiko då dom är alldeles för dyra.
Helst inte mer än max 500kr för alltihop.

jimcg
2016-01-10, 09:53
Jag köpte härom dagen 0,5 kg's vikter. 0,25 kg har jag inte sett nånstans.

Vill inte länka eftersom företaget också säljer kosttillskott, men googla på "0,5 kg internationell" så hittar du på första träffen.

Nils.R
2016-01-10, 11:04
Jag köpte härom dagen 0,5 kg's vikter. 0,25 kg har jag inte sett nånstans.

Vill inte länka eftersom företaget också säljer kosttillskott, men googla på "0,5 kg internationell" så hittar du på första träffen.

Tackar, hade redan hittat dom.
Ville ha alla dom från samma ställe helst och dom enda jag lyckats hitta i Sverige är just Eleiko tyvärr, men har mailat gymmet för att se om dom kan tänka sig köpa in det.

Johan O
2016-01-10, 13:01
Eleikos "småbös"-vikter är inte så dyra. Håll utkik i begagnatdelen på exceedperformance. Jag köpte en hel uppsättning av alla små valörer för småpengar.
Skulle tro att du utan bekymmer kommer under 500kr även hos Eleiko.
Kolla även roguefitness.eu dom har fractional plates.

Nils.R
2016-01-10, 14:07
Eleikos "småbös"-vikter är inte så dyra. Håll utkik i begagnatdelen på exceedperformance. Jag köpte en hel uppsättning av alla små valörer för småpengar.
Skulle tro att du utan bekymmer kommer under 500kr även hos Eleiko.
Kolla även roguefitness.eu dom har fractional plates.

Den "samlingen" jag ville ha skulle gå på strax över 1000kr för eleikos dessvärre.
Det var förvisso nytt, såg inte att dom hade en begagnat-avdelning, tack för tipset.

Johan O
2016-01-10, 14:39
Tänk på att dom har "tävlingsvikter" och "träningsvikter" samt även olika sorteringar i dom kategorierna. Styrkelyftsvikter brukar dessutom vara billigare än tyngdlyftningsvikter.