handdator

Visa fullständig version : Conor McGregor


siveron
2016-01-01, 16:10
Jag kan verkligen inte bestämma mig för om denna herre är genial, eller om han är en total pajas som har haft en extrem tur med sig under hela sin MMA-karriär.
Hans val av träning är minst sagt okonventionell, den ifrågasätts hit och dit av i princip varenda fighter. Trots detta fortsätter han att dominera.

Vad tycker/tror ni, är han verkligen så pass bra som det verkar?

PureWhey
2016-01-01, 16:10
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588&page=3001

Tricklew
2016-01-01, 16:18
När har hans träning ifrågasatts av princip varenda fighter? Hans rörelse-lekar sista dagarna inför fighten är väll i princip det enda som kritiserats, men då främst av fans.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

cero
2016-01-04, 14:51
Jag kan verkligen inte bestämma mig för om denna herre är genial, eller om han är en total pajas som har haft en extrem tur med sig under hela sin MMA-karriär.
Hans val av träning är minst sagt okonventionell, den ifrågasätts hit och dit av i princip varenda fighter. Trots detta fortsätter han att dominera.

Vad tycker/tror ni, är han verkligen så pass bra som det verkar?

När vi ser honom mot en grappler med bra gastank (Mendes med ett helt camp, RDA etc) så får vi se om han är så bra som han framstår, men han är ju uppenbarligen den bästa strikern i MMA. Lol på "tur".

Hans val av träning är nog inte särskilt okonventionellt. Han tränar nog ganska likt alla fighters tränar, men det är ju inte lika intressant att visa som dessa rörelsegrejer med Ido Portal osv.

Kika på MMA-tråden så kan vi diskutera mer där. :)

Cooks
2016-01-04, 17:43
Han är genial. Gillar inte det men förstår att det är "just business". Hörde att han fick ca 10 miljoner från senaste fighten på 13 sekunder, tror inte någon annan fighter i UFC ens kommit i närheten av det allt tack vare hans sjuka trash talking och hype inför matchen + att han levererade också.

xarizma
2016-01-04, 21:02
Han har en del dåliga sidor, men hans bra sidor är totalt överlägsna. Han är helt grym och en person som motiverat mig in tillbaka till kampsport.

G_lund
2016-01-04, 21:26
Gillar honom som fighter men tycker inte om skrytet och attityden innan matcherna. Men jag antar att det säljer biljetter i staterna.

Kul att movement-communityt blir uppmärksammat samtidigt som alla mcGregor-fans spammar sönder movement-grupperna på facebook med intervjuer och annat ointressant. :/

Asdf
2016-01-05, 07:32
Jag kan verkligen inte bestämma mig för om denna herre är genial, eller om han är en total pajas som har haft en extrem tur med sig under hela sin MMA-karriär.
Hans val av träning är minst sagt okonventionell, den ifrågasätts hit och dit av i princip varenda fighter. Trots detta fortsätter han att dominera.

Vad tycker/tror ni, är han verkligen så pass bra som det verkar?

Onekligen kan han slåss och det ordentligt - så bra är han ju bevisligen som det sägs

MackeJuve
2016-01-05, 08:31
Han är genial. Gillar inte det men förstår att det är "just business". Hörde att han fick ca 10 miljoner från senaste fighten på 13 sekunder, tror inte någon annan fighter i UFC ens kommit i närheten av det allt tack vare hans sjuka trash talking och hype inför matchen + att han levererade också.

Tycker 10 miljoner låter väldigt lite för en fight som är så upphypad.

extra kakao
2016-01-05, 14:17
Tycker 10 miljoner låter väldigt lite för en fight som är så upphypad.

Dollar alltså.
Det är väl typ det mesta en UFC-fighter har dragit in på en match.

MackeJuve
2016-01-05, 14:18
Dollar alltså.
Det är väl typ det mesta en UFC-fighter har dragit in på en match.

Lät rimligare!