handdator

Visa fullständig version : Julklappsrim 2015!


Snubben
2015-12-17, 14:34
Hjälp! Här är tråden för alla som behöver rim och jag behöver rimmas mest (he he he)


Jag har köpt Ride the lightning till en vän, en symbolisk handling. han produceras massa musik, typ House (edm?) och sånt. Skriver och hjälper andra och det går vägen för honom.

MEN! Nu sipprade fram att han, som alla andra bra människor, är gamla trash-metal-diggare sen barnsben..

Så jag behöver ett grymt bra rim för någon med långt hår, headbangar och tänker tillbaka på de där "rockdagarna som ung" ibland.

Hjälp mig kolo! :hbang:

MackeJuve
2015-12-17, 14:39
Kan du beskriva vad "Ride the lightning" är för något? Googlade och fick upp låtgrejer om Metallica.

edit: Nevermind, du har alltså köpt ett Metallica-album till honom. Fick för mig i din beskrivning att det skulle vara något man producerade musik med :D

Snubben
2015-12-17, 14:43
Kan du beskriva vad "Ride the lightning" är för något? Googlade och fick upp låtgrejer om Metallica.

edit: Nevermind, du har alltså köpt ett Metallica-album till honom. Fick för mig i din beskrivning att det skulle vara något man producerade musik med :D

Ah, precis. En skiva från Metallica, favvobandet när han var ung. :) Symbolisk handling, inget mer än så men behöver ett riktigt bra rim till det.

Fuark
2015-12-17, 14:44
Hört att du gillar rock, andra rykten säger att du gillar cock. Om jag måste paketet beskriva, så är det en skiva. God Jul

Snubben
2015-12-17, 14:48
Jag skrattade mer åt det där rimmet än jag borde..

MackeJuve
2015-12-17, 14:51
Med din hjälp, blod, svett och tårar, har många personer fått uppleva flertalet musikaliska vårar
Mängder av texter och feta beats, ofrånkomligt att din lust för house och dylikt slits
Det finns dock en ljusning, något som du förr i tiden njöt av i förtjusning
Inget Avicii eller Guetta, men om vi ska vara ärliga det enda rätta

Snubben
2015-12-17, 14:52
Med din hjälp, blod, svett och tårar, har många personer fått uppleva flertalet musikaliska vårar
Mängder av texter och feta beats, ofrånkomligt att din lust för house och dylikt slits
Det finns dock en ljusning, något som du förr i tiden njöt av i förtjusning
Inget Avicii eller Guetta, men om vi ska vara ärliga det enda rätta

Jag älskar dig. Verkligen. Kom till Stockholm så ska jag köpa dig en öl, som 4623 betalar.

MackeJuve
2015-12-17, 16:38
Jag älskar dig. Verkligen. Kom till Stockholm så ska jag köpa dig en öl, som 4623 betalar.

Haha! Svänger förbi innan Raubtier nån gång i mars, om 4623 har pengar på kortet vid den tiden.

Snubben
2015-12-17, 17:42
En klocka skall ges till sambon, då hon är sjukt dålig på att hålla tiden. En riktigt södermalmstös.

Show me what you got rim-kolo!

Piranha
2015-12-17, 18:47
En klocka skall ges till sambon, då hon är sjukt dålig på att hålla tiden. En riktigt södermalmstös.

Show me what you got rim-kolo!

Du är så kass så det är galet, hoppas du är nöjd med "UR"valet.

Snubben
2015-12-22, 13:59
Du är så kass så det är galet, hoppas du är nöjd med "UR"valet.

Tveksam om den uppskattas av både sambo och dennas familj. *grr27*

StarkaUlf
2015-12-22, 14:05
Vad är det för märke på klockan?

MackeJuve
2015-12-22, 14:22
En klocka skall ges till sambon, då hon är sjukt dålig på att hålla tiden. En riktigt södermalmstös.

Show me what you got rim-kolo!

Detta gjorde att en person hade råd med 104,5 mille, det är dock inte fallet för varje tjej och kille
Faktum är att det snarare hjälper dig att behålla det du har, värdighet, jobb och kar(l)
Ta nu emot min gåva, med denna kan du med gott samvete plats och tidpunkt lova

Shqypnia
2015-12-22, 15:51
En klocka skall ges till sambon, då hon är sjukt dålig på att hålla tiden. En riktigt södermalmstös.

Show me what you got rim-kolo!


Varsågod här får du en present
Med förhoppningen om att tiden hålls jämnt

StarkaUlf
2015-12-22, 16:03
Tick, tack.
Varsågod.