handdator

Visa fullständig version : Trådtitlar visas inte som o-feta när jag har läst senaste inlägget


Diomedea exulans
2015-12-04, 12:35
I normala fall, om man klickar på "Nya inlägg", så visas trådar med olästa inlägg i fet stil, medan de lästa är i "normal" stil, eller vad man kallar det. De senaste dagarna har även trådar utan olästa inlägg visats i fet stil. Det gör att jag måste använda hjärnan lite mer när jag ska bestämma mig för vilken tråd jag ska gå in i, och så kan vi förstås inte ha det.

Har Mac, för övrigt.

J.V
2015-12-04, 12:44
Sa har det varit for mig i flera ar, bade med Safari, Firefox och Chrome.

Har antagit att det ar vBulletin som buggar, som vanligt. Det ar inte enda forumet jag upplevt det pa.

Diomedea exulans
2015-12-08, 23:35
Problemet är kvar, men det blir bara på vissa trådar. Det verkar vara slumpmässigt vilka trådar som råkar ut för detta.

King Grub
2015-12-09, 09:26
Problemet är kvar

Det är ingen som har tittat på "problemet". Det är ingen som någonsin har tittat på det.

Diomedea exulans
2015-12-09, 09:53
Det är ingen som har tittat på "problemet". Det är ingen som någonsin har tittat på det.

Okej.

King Grub
2015-12-09, 10:28
Det är inte många av oss som kan något om kodningen av forumet.

Diomedea exulans
2015-12-09, 10:36
Det är inte många av oss som kan något om kodningen av forumet.

Nej, okej. Jag är så clueless om datorer att jag inte visste om det hade med kodning att göra, eller om jag kommit åt någon inställning, eller nåt annat.