handdator

Visa fullständig version : Lean as fuuaaaaark till sommarn!


Storelg
2015-12-03, 20:48
Tjena

Tänkte bara skriva av mig lite inför nästa år då jag hoppas kunna bli lean på riktigt.

Har legat i deff i snart 12 månader. Började gymma för exakt 5 månader sedan och har fått lite former under fläsket.

Frukost : Banan och Cola Light

Lunch : Ica Maxi Salladsbar : 300-500g kycklingbröst, 7 bitar fetaost och sallad.

Middag : Samma som lunch eller 1 grillad kyckling och 50g beef jerky. (tröttnar lite på att köra samma som lunch ibland)

Detta är Måndag-Fredag

Lördag och Söndag käkar jag ibland rostat bröd eller flingor till frukost men lunch och middag blir ungefär samma.

Övrigt :

Längd : 186cm

2015 Januari :

http://i64.tinypic.com/xm232d.jpg

116 KG


19 november 2015 :

http://i68.tinypic.com/jsj0xv.jpg

89 KG


Träning :

Jag jobbar som säljare och är inte hemma på veckorna och brukar där med lägga gym på helgen av ren lathet.

Bröst tricep Fredag
Rygg bicep Lördag
Axlar mage Söndag
Ben Torsdagar

Har även 1-2 vilodagar , annars är det 30-40 min crosstrainer på dom dagarna i veckan som inte går åt till gym.




Mitt mål till sommaren!


http://i66.tinypic.com/2i0x66v.png



Vad tror ni blir den bästa sättet att bli riktigt lean till sommaren? Fortsätta rasa och bygga på eller ska man sakta ner på fettförbränningen och hoppas på att skinnet ska dra till sig typ?

Jag väger 88.4 idag och antar att jag måste tappa ca 10kg fett till för att bli som han ovan. Viktiga är att jag inte vill bli shredd utan lean som snubben på bilden.

Brukar hända att jag kör i mig 1 chips påse i veckan på helgen. Har väldigt svårt att undvika detta då jag inte käkar mycket carbs under veckan. Blir det stor skillnad på resultatet om man skippar den chipspåsen?

Extremt oklar tråd kanske men hoppas ni hänger med lite haha ? ;)

Stort tack i förhand gubbs iaf!

thai
2015-12-04, 08:52
Det finns många saker jag vill säga.