handdator

Visa fullständig version : Chrome ballar ur


PureWhey
2015-11-19, 21:17
Får det såhär nästan hela tiden och har haft det ett bra tag:
http://i.imgur.com/reW7pag.jpg

Ibland måste jag starta om hela webbläsaren, ibland går det att enbart uppdatera tabben osv.

Halp pls.

Wzup2u
2015-11-19, 21:57
avinstallera och installera om... annars gå igenom dina tillägg och titta vad du har där...

annars installera firefox... :D

Berätta vad som händer exakt stannar hela chrome när det blir sådär och är det enbart på en sida?

PureWhey
2015-11-19, 22:00
avinstallera och installera om... annars gå igenom dina tillägg och titta vad du har där...

annars installera firefox... :D

Berätta vad som händer exakt stannar hela chrome när det blir sådär och är det enbart på en sida?

Ibland blir det så enbart på en sida, ibland f*ckar hela programmet upp och det går inte att byta tabbar osv, hela UIt buggar ur helt enkelt.

Rensade plugins förut, inget könstigt där. Skulle gärna byta webbläsare men tycker Chrome funkar så bra annars :-D

Wzup2u
2015-11-19, 22:02
Ibland blir det så enbart på en sida, ibland f*ckar hela programmet upp och det går inte att byta tabbar osv, hela UIt buggar ur helt enkelt.

Rensade plugins förut, inget könstigt där. Skulle gärna byta webbläsare men tycker Chrome funkar så bra annars :-D

testa avinstallera hela skiten och kör om det...
annars har firefox skärpt till sig på senaste då de hade en svacka ett tag, men är på topp igen...

hmm det har inte något med maskinvaruaccerlation med chrome att göra?

kan ju även vara så att du behöver uppdatera drivrutiner ditt grafikkort?

PureWhey
2015-11-19, 22:08
testa avinstallera hela skiten och kör om det...
annars har firefox skärpt till sig på senaste då de hade en svacka ett tag, men är på topp igen...

hmm det har inte något med maskinvaruaccerlation med chrome att göra?

kan ju även vara så att du behöver uppdatera drivrutiner ditt grafikkort?

Maskinvaruacc satte jag på för ett tag sedan för att kunna köra agar.io utan lagg :-D Prövar stänga av det nu...

Funkar Firefox bra med att dela bokmärken osv mellan enheter?

Gillade och körde Aurora ett tag, men det ballade ur totalt vill jag minnas.

Wzup2u
2015-11-19, 22:51
Maskinvaruacc satte jag på för ett tag sedan för att kunna köra agar.io utan lagg :-D Prövar stänga av det nu...

Funkar Firefox bra med att dela bokmärken osv mellan enheter?

Gillade och körde Aurora ett tag, men det ballade ur totalt vill jag minnas.

bra testa det... att stänga av det...och se vad som händer...

jag tkr firefox är bäst faktist i användarvänlighet... allt är ju smaksak...

Bärsärk
2015-11-19, 23:38
Har samma problem fast på Opera så det är något med chromium antar jag eller vad det heter.

PureWhey
2015-11-20, 00:03
bra testa det... att stänga av det...och se vad som händer...

jag tkr firefox är bäst faktist i användarvänlighet... allt är ju smaksak...

Verkar funka ok nu, fått småbuggar men inte alls som innan. Var nog accelerationen, gött! Tack.

Har samma problem fast på Opera så det är något med chromium antar jag eller vad det heter.

Mitt Opera funkar däremot felfritt :D