handdator

Visa fullständig version : Dag för återhämtning! Energin bara sugs upp!?


anemon
2015-11-07, 21:06
Hej!
Jo tänkte kolla med er som kan lite mer om allt vad gäller träning/kost mm.
Brukar oftast hamna på 5 styrkepass i veckan och har två dagar där jag inte tränar (varken styrketräning eller cardio), dessa dagar känns det som all energi bara försvinner och som om kroppen kräver mer än vanligt och suger åt sig allt som hamnar i magen och kroppen går typ på högvarv.
Är det bara jag som känner så och är det normalt?
Även om jag kan gå hemma och inte göra speciellt mycket eller ansträngande ting blir det o känns som jag beskriver. ?

EnergiÖverskott
2015-11-10, 13:28
Det är inte normalt.

Du är anorektiker. Din kropp är helt förstörd och vill helst ligga ner i sängen och få mängder med mat. Jag vet att jag skriver för blinda ögon men, sök hjälp nu. Det är hemskt att du vägrar att ta åt dig av något som helst som inte spär på din ätstörning.

LunaSpice
2015-11-10, 16:13
Du är anorektiker..

Vad är det i det inlägg som TS skriver som får dig att slänga ur dig ett sådant påstående?

Diomedea exulans
2015-11-10, 16:17
Hej!
Jo tänkte kolla med er som kan lite mer om allt vad gäller träning/kost mm.
Brukar oftast hamna på 5 styrkepass i veckan och har två dagar där jag inte tränar (varken styrketräning eller cardio), dessa dagar känns det som all energi bara försvinner och som om kroppen kräver mer än vanligt och suger åt sig allt som hamnar i magen och kroppen går typ på högvarv.
Är det bara jag som känner så och är det normalt?
Även om jag kan gå hemma och inte göra speciellt mycket eller ansträngande ting blir det o känns som jag beskriver. ?

Hur kan du känna att energin sugs upp och magen går på högvarv? Menar du att du fort blir hungrig igen direkt efter du har ätit?

Vad är det i det inlägg som TS skriver som får dig att slänga ur dig ett sådant påstående?

Det undrar jag också.

Paperbasket
2015-11-10, 16:49
Han har läst hans andra inlägg och trådar.

Wzup2u
2015-11-10, 19:38
Ät mer och orka mer även vilodagar ska man äta ordentligt för att orka, bara att gå upp ur sängen kräver energi =) ligga still också.

Beskriv din kost över en vilodag.

Aliaas
2015-11-10, 19:52
Vad är det i det inlägg som TS skriver som får dig att slänga ur dig ett sådant påstående?

Hur kan du känna att energin sugs upp och magen går på högvarv? Menar du att du fort blir hungrig igen direkt efter du har ätit?



Det undrar jag också.
Kolla TS inläggshistorik.

Skickat från min SM-G850F via Tapatalk