handdator

Visa fullständig version : gamla pics


mr ruhl
2004-04-13, 14:46
från sommaren/hösten 2003

mr ruhl
2004-04-13, 14:47
lite dålig kvalite på bilderna, taget med vanlig kamera och så har jag scannat in dom i datan..

Munter
2004-04-13, 14:49
Vackert. Ser riktigt symmetriskt och tungt ut... tävlat nåt?

Herkulez
2004-04-13, 14:55
Stabbig jävel :hbang:


norrland rockar kolozzeum fysikmässigt ;)

dude
2004-04-13, 15:06
jävlar vilka axlar!!:hbang:

Big Al
2004-04-13, 15:06
Imponerande! :hbang:

Håller med Herk, dom största bestarna lever i Norrland! :D

/Al

mr ruhl
2004-04-13, 15:07
thanx! det är ju i norrland man blir grov!! (jaja kanske inte så grov än men jobbar på det) :bpump:

munter: har ej tävlat än, hade tänkt tävla på lucia i år men får se hur det blir med det..

FinnPower
2004-04-13, 15:17
Det var en bitig en!! Schyssta axlar! :thumbup:

Klart att du ska tävla!

Pinglan
2004-04-13, 15:39
Snyggt :kickass: Håller med övriga talare, axlarna är ju riktigt grymma :hbang: Klart du ska satsa på Lucia!!!!

Pdaddy
2004-04-13, 15:50
BIFF jävel :D

:thumbup: toppen

Marcus

Grisen
2004-04-13, 16:01
Ser väldigt bra ut!

:thumbup:

mr ruhl
2004-04-13, 16:13
tack för alla beröm, håller på att deffa förfullt nu redan, ska se hur jag ser ut i augusti innan jag bestämmer mig om jag ska tävla eller inte, ska ha barn i slutet på oktober så det kan bli svårt att satsa ordentligt detta år men man får se..deffade för första gången förra året och tappade lite massa på slutet som jag hoppas få behålla denna gång..

AdrenalineRush
2004-04-13, 17:24
Grymt köttiga axlar!! :hbang:
Ser symmetriskt och bra ut också! :thumbup:

Fugitive
2004-04-13, 17:26
:bow: grotesk!:bpump:

Hur gammal är du?

Pdaddy
2004-04-13, 18:12
Originally posted by mr ruhl
tack för alla beröm, håller på att deffa förfullt nu redan, ska se hur jag ser ut i augusti innan jag bestämmer mig om jag ska tävla eller inte, ska ha barn i slutet på oktober så det kan bli svårt att satsa ordentligt detta år men man får se..deffade för första gången förra året och tappade lite massa på slutet som jag hoppas få behålla denna gång..

Reeeespect !!!
Lycka till Mr Rhule :D å Grattis i förskott :thumbup:

Få barn kan va jävligt påfrestande, byte fysiskt å phsykist. När jag fick min dotter (är nu 2 å ett halft) så sluta jag å träna, för de va rätt ansträngande..
Men de är bara härda ut, de första 3-6 månader är de jobbigaste.

Jag ska själv få ett till litet monster i November, och nu har frugan lovat mig att jag ska fu/kunna träna vidare..

C yaa

Marcus

Ervin
2004-04-13, 18:15
Satan va grym o snygg fysik du hade!!!

:kickass:

Lycka till med satsningen ifall du ska tävla! :D

mr ruhl
2004-04-13, 18:28
Originally posted by Pdaddy


Reeeespect !!!
Lycka till Mr Rhule :D å Grattis i förskott :thumbup:

Få barn kan va jävligt påfrestande, byte fysiskt å phsykist. När jag fick min dotter (är nu 2 å ett halft) så sluta jag å träna, för de va rätt ansträngande..
Men de är bara härda ut, de första 3-6 månader är de jobbigaste.

Jag ska själv få ett till litet monster i November, och nu har frugan lovat mig att jag ska fu/kunna träna vidare..

C yaa

Marcus

grattis själv! :cheers: kan tänka mig att det blir mycket jobb i värsta fall får jag skjuta upp det nåt år, får se hur det blir är sugen som fan att tävla iår..

tack ni andra oxå, ni får gärna komma med negativ kritik oxå om ni ser några brister..:cheers:

Fugitive: 25 år är jag

Pdaddy
2004-04-13, 18:36
Tack !!!

JA tycker att du ska köra på så länge du har frugans stöd, men är det så att hon tycker det är jobbigt och att ni tjafsar om det så tycker ja du ska ha ett uppehåll. Alltså, de behöver inte va nåt långt, 6-8 månader brukar kunna räcka för sen käkar ju de flaska mm.
Själv så va ja borta i 2 och ett halft år typ.. Ush så man hade gått ner.. Alla muskler bara försvann, eller ramla ner till magen å blev fläsk :naughty: ..

Behöver du råd sen så fråga mig :D Vi fick våran dotter att sova i eget rum när hon var 7-8 månader.. men hon sluta me tutta på tutten på nätterna när hon var 5 månader + sova hela nätter.
De var nog det bästa.. Vi körde me en teknik som heter "buff-teknik" Hehehehhe


Moohhahaha... förlåt om ja skrämmer dig :angel:

Marcus

mr ruhl
2004-04-13, 18:47
haha du kan inte skrämma mig...är redan rädd :em: :D får pmá dig när jag behöver råd..thanx bro

Ludvig
2004-04-13, 18:49
Stor var du. Då du skriver att du bor på bergviken kan jag tänkas ha sett dig.. du brukar vara å promenera lite då och då med en tjej?? iaf i höstas eller nått sånt då jag såg "dig" sist..

mr ruhl
2004-04-13, 18:53
Originally posted by Ludvig
Stor var du. Då du skriver att du bor på bergviken kan jag tänkas ha sett dig.. du brukar vara å promenera lite då och då med en tjej?? iaf i höstas eller nått sånt då jag såg "dig" sist..

då är det nån annan du sett, promenerar sällan med min tjej har istället alltid med min hund, en stor schäfer..

Ludvig
2004-04-13, 18:55
Okej.. kanske känner igen dig då jag ser dig.. Fast ser jag nån stor jävel med schäfer lär jag springa ;)

editttt: förresten var är bilderna knäppta? det där är väll ändå inte på impuls??

mag
2004-04-13, 19:19
Bra tryck:hbang:

Ninjasmurf
2004-04-13, 19:52
du var mig en stor elefant...:booty:

Solle
2004-04-13, 20:39
Mäktigt som fan :bow:

Svårt att se några direkta svagheter. Underarmar kanske?

mr ruhl
2004-04-14, 17:30
Originally posted by Solle
Mäktigt som fan :bow:

Svårt att se några direkta svagheter. Underarmar kanske?

det har du rätt i, jobbar som f-n med dom och vaderna men dom lever sitt eget liv, har fått vadjävlarna att växa 1 cm sen bilderna togs iallafall fortsätter det så här så har jag grova vader om ungefär 10år:cryout:

pellepedal
2004-04-14, 17:56
Imponerande fysik!

Man kanske skulle flytta till Norrland. tydligen växer man som bara den där.
:confused:

Megatuttarna
2004-04-14, 18:13
Originally posted by pellepedal
Imponerande fysik!

Man kanske skulle flytta till Norrland. tydligen växer man som bara den där.
:confused:


Deras tjejer är ingen fager syn, just därför tränar de som fan för att kunna konkurrera om våra tjejer härnere. :)

rossi
2004-04-14, 18:21
Originally posted by Megatuttarna



Deras tjejer är ingen fager syn, just därför tränar de som fan för att kunna konkurrera om våra tjejer härnere. :)

Kolla bara herkulez.... *ryser* :thefinger

Herkulez
2004-04-14, 19:11
Originally posted by Megatuttarna



Deras tjejer är ingen fager syn, just därför tränar de som fan för att kunna konkurrera om våra tjejer härnere. :) konkurranser är ju inge vidare så det är nog inga problem:devil:



Rossi: Kolla bara herkulez.... *ryser*

Din mamma klagade iaf inte ;)

rossi
2004-04-14, 19:13
Originally posted by Herkulez
konkurranser är ju inge vidare så det är nog inga problem:devil:

Din mamma klagade iaf inte ;)

Haha, herkulez vad du ska få smaka på NOGP :love:

Allan
2004-04-14, 19:33
Ordning i tråden :nono:


allan

mr ruhl
2004-04-14, 19:52
ninjasmurf! whattafuck elefant, är du sur än för att jag råkade kalla dig ett snöre? :love:

ludvig: både jag och hunden är snäll så du behöver inte springa=) föresten är jag inte så stor, är ju bland dom kortaste på kolozzeum=) benbilden är tagen i min gamla lgh innan jag flyttade till luleå, höll på att packa därav röran..och den andra är tagen på sunderby sjukhus i deras gym..

sen kan jag ju bara säga att det finns väldigt mycket damer som jag och herk och bigal får dela på för att vi är så jäkla snygga :thefinger

Herkulez
2004-04-14, 19:54
Originally posted by mr ruhl


sen kan jag ju bara säga att det finns väldigt mycket damer som jag och herk och bigal får dela på för att vi är så jäkla snygga :thefinger microsoftWORD


hur lång är du egentligen?

mr ruhl
2004-04-14, 19:56
Originally posted by Herkulez
microsoftWORD


hur lång är du egentligen?

ungeför 2äpplen hög :em: ca 170cm +-1cm varierar om jag kört ben :D

Herkulez
2004-04-14, 19:58
Originally posted by mr ruhl


ungeför 2äpplen hög :em: ca 170cm +-1cm varierar om jag kört ben :D vafan lät på dig som att du var under metern lång :D, är ju bara 5cm kortare än mig

Big Al
2004-04-14, 22:08
Originally posted by mr ruhl
Kan ju bara säga att det finns väldigt mycket damer som jag och herk och bigal får dela på för att vi är så jäkla snygga :thefinger Japp! behöver bara :booty: så blir det :kinky:

/Al

lauria
2004-04-15, 18:18
Som sagt det ser symetriskt ut och mkt fina axlar:naughty:
Och får man fråga hur långt upp i norra sverige du bor?






/////Tobbe

Herkulez
2004-04-15, 18:39
Originally posted by lauria
Som sagt det ser symetriskt ut och mkt fina axlar:naughty:
Och får man fråga hur långt upp i norra sverige du bor?






/////Tobbe luleå

Ludvig
2004-04-17, 22:11
Muahaha.. men då är det ju lugnt.. så du lirar oxå i 170klubben.. jag ligger på "långa" 174:naughty: ..

ot: Förresten grabbar va tror ni om pite nästa lördag?? P-P-Pistvakt.. tror man ska dit å supa låss ordentligt.. 18 på tisdag :smokin:

mr ruhl
2004-04-18, 19:18
Originally posted by Ludvig
Muahaha.. men då är det ju lugnt.. så du lirar oxå i 170klubben.. jag ligger på "långa" 174:naughty: ..

ot: Förresten grabbar va tror ni om pite nästa lördag?? P-P-Pistvakt.. tror man ska dit å supa låss ordentligt.. 18 på tisdag :smokin:

hade säkert varit kul men jag festar jävlig sällan och ska ut 8maj i gällivare, det är par-sm i strongman där då så det lär bli skoj..åk dit om du vill röjja!

Herkulez
2004-04-18, 19:39
Originally posted by mr ruhl


hade säkert varit kul men jag festar jävlig sällan och ska ut 8maj i gällivare, det är par-sm i strongman där då så det lär bli skoj..åk dit om du vill röjja! ofan är det 8e maj, få se om man tar sitt feta arsle dit å tittar

mr ruhl
2004-04-18, 19:52
Originally posted by Herkulez
ofan är det 8e maj, få se om man tar sitt feta arsle dit å tittar

tycker jag att du ska göra, vet inte vilka som blir med i år men det brukar vara rätt bra gubbar som tävlar där..brukar vara funktionär där annars men i år ska jag bara titta, blir nog kul..

Herkulez
2004-04-18, 20:21
Originally posted by mr ruhl


tycker jag att du ska göra, vet inte vilka som blir med i år men det brukar vara rätt bra gubbar som tävlar där..brukar vara funktionär där annars men i år ska jag bara titta, blir nog kul.. u ruhl man:thumbup:


(oki dåligt skämt jag vet :D)

Ludvig
2004-04-19, 15:51
Du ruhl.. jag såg dig nyss med en fila munkjacka å en schäfer... du gick med en längre kille förbi ett soprum här på kallkällan...
Jag hade en skidoo dunjacka som är 1000ggr för tjock för årstiden.. satans så svettigt..

mr ruhl
2004-04-19, 16:15
Originally posted by Ludvig
Du ruhl.. jag såg dig nyss med en fila munkjacka å en schäfer... du gick med en längre kille förbi ett soprum här på kallkällan...
Jag hade en skidoo dunjacka som är 1000ggr för tjock för årstiden.. satans så svettigt..

var visserligen ut vid den tiden men det var inte jag, gick ensam med min hund och en betterbodies jacka som oxå var åt h-vete för varm, gick och handlade på kvantum..

Ludvig
2004-04-19, 16:17
men satan.... killen som gick med schäfern var oxå grov.. å jag trodde inte det var så många grova killar med schäfrar här :insane:

palme
2004-04-19, 19:10
Fan e du här nu oxå, fixa ett jobb för fan! :D

mr ruhl
2004-04-19, 19:37
Originally posted by palme
Fan e du här nu oxå, fixa ett jobb för fan! :D

följer dig som en skugga :thefinger

btw ser vad du gör!! släpp dicken när du kollar på mina bilder!

palme
2004-04-21, 01:36
Originally posted by mr ruhl


följer dig som en skugga :thefinger

btw ser vad du gör!! släpp dicken när du kollar på mina bilder!

Jag kommer när jag är klar säger jag!!! :D

stallion
2004-04-22, 14:49
Det ser perfekt ut!!!:thumbup:

Data_freak
2004-04-25, 16:32
japp norrland äger stort!

mr ruhl
2004-04-25, 18:48
Originally posted by Data_freak
japp norrland äger stort!

japp det gör det!! :hbang:

stallion: tack!! :cheers: