handdator

Visa fullständig version : Väldigt illamående efter pwo


philoctetes1234
2015-10-07, 12:37
Tjo

Har testat en ny pwo, God of war red från centurion labz. Har testat den två gånger och mått så himla dåligt både under och efter passen. Även dagen efter. Har mått dåligt tidigare av t ex craze men de här va nå förjävligt. Lägger upp en bild på innehållet. Har själv dålig koll på alla ämnena så undrar om någon vet om det är något av dessa ämnen som är mindre bra och kan ha gjort att jag blivit så dålig efter att jag har använt den här pwon. :hbang:

daniellinden
2015-10-07, 13:51
förmodligen cocktailen av centralstimulantia som koffein, yohimbe, mucuna pruriens (L-DOPA) och teobromin

J.V
2015-10-07, 14:13
Sluta bara anvanda den om du mar skit. Du verkar oavsett betala dyra pengar for billiga vitaminer.

cero
2015-10-07, 15:07
Det enda från den där listan som har dokumenterad effekt är koffein och kreatin, köp det separat istället så sparar du pengar och slipper stoppa i dig massa slumpmässigt skräp.

En bra tumregel är att PWO = skit.

1x0
2015-10-07, 15:11
Intar jag för mycket <koffein> blir jag illamående, darrig och lite lätt yrsel. Enda jag kan bidra med.

Rahf
2015-10-07, 19:28
Halvera dosen. Öka mängden vatten du blandar det med. Testa en gång till.

philoctetes1234
2015-10-07, 19:34
Tack så mycket för alla svar. Nej har redan gjort mig av med skiten, aldrig mer pwo för min del.

Pahwn
2015-10-07, 20:39
Tack så mycket för alla svar. Nej har redan gjort mig av med skiten, aldrig mer pwo för min del.

Låter klokt, något jag personligen blir dålig av är niacin. Vet inte om det kan ha varit samma åkomma för din del dock!

Rawrx
2015-10-07, 21:41
Tack så mycket för alla svar. Nej har redan gjort mig av med skiten, aldrig mer pwo för min del.

Fint! Har slutat helt med PWO också. Jag provade sånt ett tag själv när jag var ivrig och ville testa massa "häftiga" produkter.

Visst kan man piggna till lite, men skall man träna ett antal gånger i veckan i många år så kan man ju fundera om PWO:s är något som känns vettigt att baka in i det hela. För mig är svaret nej. Det går att träna helt utan tillskott också. :)

Rahf
2015-10-07, 21:44
Visst kan man piggna till lite, men skall man träna ett antal gånger i veckan i många år så kan man ju fundera om PWO:s är något som känns vettigt att baka in i det hela. För mig är svaret nej. Det går att träna helt utan tillskott också. :)

Det blir en liten buckla på årsbudgeten, helt klart.