handdator

Visa fullständig version : Rich Piana


Sidor : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Filipb
2015-09-28, 19:58
8J7cXjV-2Yw

Idealbröllopet. Bruden och brudgummens klädsel (eller de andras för den delen), valet av lokal; ja, allt! Håller ni inte med om det?

Herr Oberst
2015-09-28, 20:19
8J7cXjV-2Yw

Idealbröllopet. Bruden och brudgummens klädsel (eller de andras för den delen), valet av lokal; ja, allt! Håller ni inte med om det?

Vad säger man när ord som totalt smaklös korkat vitt slödder inte räcker till?

tht716
2015-09-28, 20:23
Vad säger man när ord som totalt smaklös korkat vitt slödder inte räcker till?

Whatever it takes? :laugh:

Herr Oberst
2015-09-28, 20:26
Ok jag ska försöka.
Tubgirl har mer klass än dessa 5%ers

Jazen
2015-09-28, 20:39
Vad säger man när ord som totalt smaklös korkat vitt slödder inte räcker till?

only 5% goes full retard

spas
2015-09-28, 20:50
8J7cXjV-2Yw

Idealbröllopet. Bruden och brudgummens klädsel (eller de andras för den delen), valet av lokal; ja, allt! Håller ni inte med om det?

Ideal för dem får man ju gissa.

Gillar boobgraben vid 3:01 också =)

Diomedea exulans
2015-09-28, 21:05
8J7cXjV-2Yw

Idealbröllopet. Bruden och brudgummens klädsel (eller de andras för den delen), valet av lokal; ja, allt! Håller ni inte med om det?

Självklart hade brudparet 5 % kläder på sig.

filmjölk
2015-09-28, 21:13
Vad säger man när ord som totalt smaklös korkat vitt slödder inte räcker till?

Man undrar, vad ser en sådan där supersnygg nioochenhalvpoängare hos en syntholad, tatuerad neanderthalare och superdouché?

Diomedea exulans
2015-09-28, 21:21
Man undrar, vad ser en sådan där supersnygg nioochenhalvpoängare hos en syntholad, tatuerad neanderthalare och superdouché?

Hennes egna förklaring:
ydnXcGjZeH8

Bärsärk
2015-09-28, 21:40
Man undrar, vad ser en sådan där supersnygg nioochenhalvpoängare hos en syntholad, tatuerad neanderthalare och superdouché?

Jag skulle tippa på att hon har en mindre smickrande insida, antingen så är hon helt blåst eller psyko.

spas
2015-09-28, 22:10
Jag skulle tippa på att hon har en mindre smickrande insida, antingen så är hon helt blåst eller psyko.

Eller så gillar hon muskler också kanske Rich är astrevlig privat. Förutom att han har hyggligt med deg så. Varför är ni så bittra?

Bärsärk
2015-09-28, 22:22
Mannen myten legenden, tycker karln förtjänar sin egna tråd.

Här kan vi posta och prata om allt som rör denna märkliga människa!

8Wo90hx9DnI

ChuckTesta
2015-09-28, 22:25
På vilket sätt är han märklig? Förutom att han är ärlig och äkta jämfört med 99% av dom andra?

Bärsärk
2015-09-28, 22:27
Hennes egna förklaring:
ydnXcGjZeH8

Det där är inte samma tjej, dock en snyggare tjej.

Diomedea exulans
2015-09-28, 22:33
Det där är inte samma tjej, dock en snyggare tjej.

Oj!

Alla vita människor ser likadana ut för mig.

Bärsärk
2015-09-28, 22:35
På vilket sätt är han märklig? Förutom att han är ärlig och äkta jämfört med 99% av dom andra?

Han är märklig för att man inte vet om han skämtar eller inte.

Diomedea exulans
2015-09-28, 22:40
På vilket sätt är han märklig? Förutom att han är ärlig och äkta jämfört med 99% av dom andra?

Att han utger sig för att vara ärlig men, att döma av kommentarerna på flera av hans klipp, inte är speciellt ärlig.

Är lite osäker här, men han har väl t ex hävdat att han inte har armarna fullsprutade med olja?

I ett annat klipp hävdar han att han cyklar steroiderna på ett sätt som några kommentatorer hävdade var omöjligt med hans massa.

Han hävdar att han aldrig tappat håret, medan ytterligare några kommentatorer menar att han gjort hårtransplantation.

Vidare har han träningstips som verkar väldigt märkliga åtminstone jämfört med Kolozzeum-koncensus, som att det inte går att överträna sålänge man äter och sover tillräckligt, och att om man vill gå ner i vikt men fortsätta bygga muskler ska man lägga till cardio, inte dra ner på maten.

Pade
2015-09-28, 23:05
Man undrar, vad ser en sådan där supersnygg nioochenhalvpoängare hos en syntholad, tatuerad neanderthalare och superdouché?

Skulle säga att dom matchar varandra rätt bra, hon ser ju ut som valfritt trash med sillisar och blonderat hår! I övrigt det osmakligaste jag sett :d

kaspen
2015-09-29, 00:26
Jag stöter på honom rätt ofta. Han är helt enorm irl och väldigt trevlig. Däremot ser armarna rätt usla ut. Nåt har han gjort. Syntol tror jag inte på utan snarare implantat.

tjabon
2015-09-29, 03:56
Jag stöter på honom rätt ofta. Han är helt enorm irl och väldigt trevlig. Däremot ser armarna rätt usla ut. Nåt har han gjort. Syntol tror jag inte på utan snarare implantat.

Ser ut som om han har plastikopererat ansiktet också.

Rahf
2015-09-29, 08:16
Piana har givit påståenden i sina videor som motsäger sig själva.

"Jag gjorde aldrig så här... I vilket fall som helst så har jag gjort så här en- fem, sex gånger."

Om man verkligen lyssnar och kritiskt analyserar vad han säger, så kan det ibland bli väldigt komiskt.

Kallsone
2015-09-29, 08:18
Han har sagt i en video att han provat synthol men inte gillade der och gav bara effekt en kort period har jag för mig.

Han är åtminstånde ärlig med att han tar steorider, ser inte anledning till varför han skulle ljuga om hur han tar det. Men jag håller med om att han verkar speciell.

Bärsärk
2015-09-29, 09:42
Håret måste väl vara gjort i alla fall?

Perramja
2015-09-29, 09:44
Håret måste väl vara gjort i alla fall?

Han var ju halvt flintskallig så ja absolut!

Diomedea exulans
2015-09-29, 09:53
Han har sagt i en video att han provat synthol men inte gillade der och gav bara effekt en kort period har jag för mig.

Han är åtminstånde ärlig med att han tar steorider, ser inte anledning till varför han skulle ljuga om hur han tar det. Men jag håller med om att han verkar speciell.

Det verkar vara ganska vanligt att byggare erkänner att de tar otillåtna preparat, men ljuger om hur de tog dem. Arnold säger att han bara tog steroider när han deffade. Greg Valentino säger att han tagit steroider, men inte synthol.

Grotesk
2015-09-29, 09:56
Rich Piana kör PMMA, därav den konstiga looken.

TomasB
2015-09-29, 10:48
Rich Piana kör PMMA, därav den konstiga looken.

Och vad är PMMA?

King Grub
2015-09-29, 10:53
Och vad är PMMA?

Polymetylmetakrylat. Akrylplast, plexiglas.

Bärsärk
2015-09-29, 10:54
Polymetylmetakrylat. Akrylplast, plexiglas.

Är det säkrare än olja eller vad är för/nackdelarna?

Bärsärk
2015-09-29, 10:57
Bara jag som är lite sotis över att man inte fick komma på Richs bröllop? Jag hade nog kunnat leva på intrycken därifrån i flera år

VKi89dWvkbM

Så många intressanta personligheter!

Och, vad är de som håller på och händer med Richs ögon?

King Grub
2015-09-29, 10:58
Det är godkänt i bl a USA för behandling av t ex lipoatrofi vid HIV, men vem vet vad det kan ställa till med om man fyller upp en hel kroppsdel med det. Så är det inte avsett att användas. Synthol är också säkert om det används i mycket små doser.

Diomedea exulans
2015-09-29, 11:41
Det är godkänt i bl a USA för behandling av t ex lipoatrofi vid HIV

Så det används för att ersätta fett?
I vilka kroppsdelar? Är det underhudsfett vi pratar om?

King Grub
2015-09-29, 11:44
Rumpan främst. http://std.sagepub.com/content/26/4/279.long Även lår och armar har behandlats.

BobaFett
2015-09-29, 11:49
Rich Banana - My favorite natural source of fast carbohydrates.

hugok
2015-09-29, 12:00
Bara jag som är lite sotis över att man inte fick komma på Richs bröllop? Jag hade nog kunnat leva på intrycken därifrån i flera år


Jag har för mig att han sa i någon video innan att alla var bjudna.

Bärsärk
2015-09-29, 12:13
Jag har för mig att han sa i någon video innan att alla var bjudna.

Flygstol och hotell är väl en anings utanför min budget så jag kanske skulle skrivit "ekonomisk möjlighet att delta" ;)

filmjölk
2015-09-29, 15:38
Är det inte industrisilikon han injicerat då? Som de gör i Brasilien/svarta amerikaner/transor för att skapa en massiv booty utan att behöva gå till en dyr plastikkirurg?

Bärsärk
2015-12-07, 20:25
Och hur allt började

b-Gd3kb1ywM

Kanske klassiskt förlorar beteende från hans sida.

Wzup2u
2015-12-07, 21:51
http://i.imgur.com/Qnfi7uv.gif

Luca Brasi
2015-12-07, 22:46
http://www.thegeekcouch.com/wp-content/uploads/2009/04/2008_the_wrestler_009.jpg
Lika som bär.

Bärsärk
2015-12-07, 23:52
Tycker det är tragiskt att det var så enkelt som att Rich bara kom sist och inte kunde leva med att förlora hade tyckt det varit mycket ballare om han tog droger bara för att "varför inte". Det hade matchat hans YOLO personlighet, hans tuffa yttre.

Bärsärk
2015-12-09, 20:48
Filmjölk

4mEuhCIQ2mY

Diomedea exulans
2015-12-09, 21:26
Tycker det är tragiskt att det var så enkelt som att Rich bara kom sist och inte kunde leva med att förlora hade tyckt det varit mycket ballare om han tog droger bara för att "varför inte". Det hade matchat hans YOLO personlighet, hans tuffa yttre.

Ännu mer tragiskt att han gjorde det för att han aldrig mer ville att hans farsa skulle se honom förlora.

Bärsärk
2015-12-09, 21:29
Ännu mer tragiskt att han gjorde det för att han aldrig mer ville att hans farsa skulle se honom förlora.

Det också, undra om han fick stryk av farsan också? Låter ju som ett sånt typ av familjeförhållanden. Eller om det var mamma som slog han...

Otroligt mörkt i alla fall.

AntonHA
2015-12-09, 21:46
Haha ang. bröllopsklippet, bästa kommentaren: ''Stay in school kids!'' xD

Diomedea exulans
2015-12-09, 21:48
Det också, undra om han fick stryk av farsan också? Låter ju som ett sånt typ av familjeförhållanden. Eller om det var mamma som slog han...

Otroligt mörkt i alla fall.

Tycker det låter konstigt att han är så himla beroende av vad farsan tycker. Nog för att det är normalt att se upp till sin farsa, men till den graden?

Bärsärk
2015-12-09, 22:57
Tycker det låter konstigt att han är så himla beroende av vad farsan tycker. Nog för att det är normalt att se upp till sin farsa, men till den graden?

Är inte det vanligt om man är otroligt osäker?

Diomedea exulans
2015-12-09, 22:57
Är inte det vanligt om man är otroligt osäker?

Vet faktiskt inte.

Klein
2015-12-09, 23:12
Det är väl ganska uppenbart att man haft en riktigt störd uppväxt om man är ett syntholfreak eller vad han nu än skjutit in i kroppen.

Diomedea exulans
2015-12-09, 23:17
Det är väl ganska uppenbart att man haft en riktigt störd uppväxt om man är ett syntholfreak eller vad han nu än skjutit in i kroppen.

Nja... Jag vill motsäga mig det lite. Tror man kan ha en åtminstone någorlunda normal och lycklig (tidig) uppväxt och ända fucka ur när man börjar bli vuxen.

Klein
2015-12-09, 23:24
Nja... Jag vill motsäga mig det lite. Tror man kan ha en åtminstone någorlunda normal och lycklig (tidig) uppväxt och ända fucka ur när man börjar bli vuxen.

Finns alltid undantag som bekräftar regeln.

Bärsärk
2016-01-09, 19:53
Jag hoppas ingen missar Richs nya "livsstilserie" på youtube, mycket nöje

kO90ywHneUg

Agitator
2016-01-09, 20:24
För de som missat Ric's Corner.

Klicka på denna länk för alla Rich klipps hos RIc.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLbYbldi9RAynDB7XVsjTPl5-QFwH3iDMK
gyQJkC5hOwQ&list=PLbYbldi9RAynDB7XVsjTPl5-QFwH3iDMK

borjaompanytt
2016-01-09, 20:54
Har han implantat i axlarna oxå? Det ser väldigt välgjort ut allafall.

Pushit
2016-01-09, 21:41
Vad är det som har hänt med hans ögon? Använder han han någon form av onaturliga linser eller har det förändrats något på riktigt? De ser fruktansvärt creepy ut och ser inte alls ut som förut.

HerrLuta
2016-01-09, 22:45
Älskade videon då han ska demonstrera hur han gör vacuums. "Do three sets of 15 seconds each" *hnnnnnnnngh* så håller han knappt sex sekunder varje gång och avslutar med ett "whoooooooo!" :D :smash:

internethjälten
2016-01-09, 23:52
Har han implantat i axlarna oxå? Det ser väldigt välgjort ut allafall.

coll :thumbup:

Diomedea exulans
2016-01-10, 00:20
Jag har hittat en ny meningslös grej att störa mig på: Att han säger "BCA's" istället för "BCAA's".

Luca Brasi
2016-01-10, 00:56
Vad är det som har hänt med hans ögon? Använder han han någon form av onaturliga linser eller har det förändrats något på riktigt? De ser fruktansvärt creepy ut och ser inte alls ut som förut.
Han kanske har fått botox i ögat,så nu funkar inte pupillerna längre.

Bärsärk
2016-01-10, 01:00
Älskade videon då han ska demonstrera hur han gör vacuums. "Do three sets of 15 seconds each" *hnnnnnnnngh* så håller han knappt sex sekunder varje gång och avslutar med ett "whoooooooo!" :D :smash:

Förstår inte varför han är fäst vid att väga så mycket, han andas ju som en valross.

borjaompanytt
2016-01-10, 21:11
Älskade videon då han ska demonstrera hur han gör vacuums. "Do three sets of 15 seconds each" *hnnnnnnnngh* så håller han knappt sex sekunder varje gång och avslutar med ett "whoooooooo!" :D :smash:Yes, jag la också märke till det.

coll :thumbup:Aha, menar du kollagen? Därför det är jämt fördelat över hela axelpartiet?

Jag har hittat en ny meningslös grej att störa mig på: Att han säger "BCA's" istället för "BCAA's".Yep, oxå tänkt på det.. men inte så störigt .. men enklare att säga.

ChuckTesta
2016-01-10, 21:38
Jag har hittat en ny meningslös grej att störa mig på: Att han säger "BCA's" istället för "BCAA's".

Orka säga "Bi CI EJ EJ'S" istället?

Diomedea exulans
2016-01-10, 21:42
Orka säga "Bi CI EJ EJ'S" istället?

5 % av befolkningen har viljestyrka nog att orka det.

ChuckTesta
2016-01-10, 21:54
5 % av befolkningen har viljestyrka nog att orka det.

Nej 5% bryr sig mer om att få i sig grejerna var 20e minut istället för att lägga till ett extra A i uttalet. Jag tycker det är irriterande nog att det ens heter "BCAA". BCA's räcker och man fattar vad det är.

Agitator
2016-01-10, 22:07
Man måste ju dra till med "well you need your branched-chain amino acid, otherwise you get no gains bro. You need the five percenter 10 ouncer of "Killing it with acids". That shit is loaded with branched-chain amino acids. It's my special blend that I've worked out myself dude.

Without it, you get no gains. Trust me, look at me, I know what I talk about son.
Also buy my healthy liver pills five percenter "Liver & Organ Defender" if you're trying to get big like me, pop four or six pills every morning, you will feel great!

Diomedea exulans
2016-01-10, 22:15
Hans fru har 702 följare på Instagram, men 0 inlägg. Måste vara någon slags rekord: https://www.instagram.com/saraheimis89/

Määng
2016-01-10, 22:17
Man måste ju dra till med

Var säger han det? I klippet jag sett säger han ju att man inte behöver hans produkter utan att det fungerar med likvärdiga också. Men jag har bara sett episode 1.

Pushit
2016-01-10, 23:08
Hans fru har 702 följare på Instagram, men 0 inlägg. Måste vara någon slags rekord: https://www.instagram.com/saraheimis89/

Det är väl inte hans fru?

Bärsärk
2016-01-10, 23:12
Jag är lite orolig över Richs kökshygien, han spolar ju bara av allt i vatten utan diskmedel?! Shakes och allt

0x5f3759df
2016-01-10, 23:16
Det är väl inte hans fru?

Det kanske är hennes gamla konto men hennes nuvarande är https://www.instagram.com/sara.piana/

Pushit
2016-01-10, 23:22
Rich Piana kör PMMA, därav den konstiga looken.

https://www.youtube.com/watch?v=FeqQusdSPr8

Enligt denna video har han bara tagit det i slutet av en skadad biceps.

Är resten bara rykten? Eller vad fan utgörs hans kropp av egentligen?

itzhakskenstrom
2016-01-10, 23:50
Eller vad fan utgörs hans kropp av egentligen?

"Vatten å luft å gammelt bös"

ChuckTesta
2016-01-11, 01:23
Nu undrar jag varför dom två senaste avsnitten inte har kommit upp?! Han ska väl inte ta lördagar och söndagar ledigt??

Agitator
2016-01-11, 08:57
Var säger han det? I klippet jag sett säger han ju att man inte behöver hans produkter utan att det fungerar med likvärdiga också. Men jag har bara sett episode 1.

Nej, det var bara jag som kokade ihop något löjligt stereotypiskt uttalande genom att härma honom :em:

Så inget han har sagt. Men hans Bro Science är stark, därav jag kokade ihop det.

Agitator
2016-01-11, 09:02
Nu undrar jag varför dom två senaste avsnitten inte har kommit upp?! Han ska väl inte ta lördagar och söndagar ledigt??

Det verkar ha hänt något, frågan är vad.

Skvaller kommer väl snart dock.




I don't want to say anything just yet about what is going on .. even tho rich and & I don't get along I will respect his privacy .. I guess its not out in the public like I thought ! so if they want to speek on it "they" can ... but if its a go! YOU will be told first :).. thank you sir sincerely .....Jimmy j Reviews

King Grub
2016-01-11, 09:13
Jag tror han kommer att fabricera något för att slingra sig undan det faktum att han inte kan lägga på sig den kroppsvikten han pratar om på den tiden i kvalitetskilon, ens med en rejäl kur, och behöver en ursäkt.

Krampus
2016-01-11, 10:47
Jag är lite orolig över Richs kökshygien, han spolar ju bara av allt i vatten utan diskmedel?! Shakes och allt

Jepp, det är här hans riktiga hälsorisker är!

Morrris
2016-01-11, 11:20
Haha, alltså historien om hur han inte sovit på tre dygn och att det krånglat med videofilerna är helt otrolig. Dom har alltså varit uppe till kl 06 för att försöka återställa filerna från papperskorgen (?). Därefter i ren vrede åkt till nåt köpcentrum, fulparkerat och köpt en iMac med lortsedlar.

Det är svårt att förstå hur det rimligtvis kan vara så krävande att få till en halvtimme material per dag när majoriteten av tiden är att han står och grymtar i köket.

Diomedea exulans
2016-01-11, 11:36
Jag tror han kommer att fabricera något för att slingra sig undan det faktum att han inte kan lägga på sig den kroppsvikten han pratar om på den tiden i kvalitetskilon, ens med en rejäl kur, och behöver en ursäkt.

Fast det är ju fastställd att Rich multiplicerar allt med tre. Hans femtonsekundersvakuum var fem sekunder. Följaktligen kommer hans trettiopunds viktökning vara tio pund.

King Grub
2016-01-11, 11:41
Han sade också att han pausade två sekunder i toppläget i leg extensions och squeezade fucket ur muskeln... men den pausen var i princip obefintlig.

Snubben
2016-01-11, 11:44
Är det här nya Jason Genova eller?

PureWhey
2016-01-11, 11:54
Haha, han verkar gå mer och mer potatis iaf.

loaded
2016-01-11, 12:11
Megalomani, stora mängder steroider och amfetamin är inte bra för den mentala hälsan.

J.V
2016-01-11, 12:20
Jag vill fortfarande ha svar pa vad som hander med hans ogon.

Tomas Tryffel
2016-01-11, 12:33
Jag vill fortfarande ha svar pa vad som hander med hans ogon.

Kontaktlinser?

Diomedea exulans
2016-01-11, 12:35
Jag vill fortfarande ha svar pa vad som hander med hans ogon.

Tror han har blivit mörkare runt ögonen, vilket skapar illusionen att ögonen är ljusare.

Varför han är mörkare runt ögonen vet jag inte. Jag själv råkar ut för det ibland när jag är trött. Gissar att allmänt dåligt leverne kan orsaka det också. Den mörkare färgen beror väl på att man har massor tunna blodkärl där som lätt brister.

Rahf
2016-01-11, 12:43
Tror han har blivit mörkare runt ögonen, vilket skapar illusionen att ögonen är ljusare.

Varför han är mörkare runt ögonen vet jag inte. Jag själv råkar ut för det ibland när jag är trött. Gissar att allmänt dåligt leverne kan orsaka det också. Den mörkare färgen beror väl på att man har massor tunna blodkärl där som lätt brister.

Snarare tunn hud så blodkärlens färg tränger igenom.

Agitator
2016-01-11, 13:09
Störde mig mer på hans vindrutetorkare i senaste avsnittet. Han borde köpa ny bil på vägen till köpcentret när han köper en tredje imac.

Så här får han inte upp några videos!

10h sedan på insta.

https://www.instagram.com/p/BAYZAgJo-Z4/?taken-by=1dayumay

Så verkar ju leva iaf.

Diomedea exulans
2016-01-11, 14:01
För övrigt anser jag att Richs fru är en av få kvinnor i världshistorien som har så stora bröst att det inte är snyggt.

Fan vad skit jag snackar om dem, förresten. Men men... Varken de eller någon som känner dem lär läsa det här, så det är väl bara att kränka på.

MackeJuve
2016-01-11, 14:08
Nu är jag puck tolva på detta men fy satan vilket fult bröllop. Enda positiva var de grymt fräscha tjejerna som jag antar agerade brudtärnor. Nu var säkert bröllopet exakt som Rich ville ha det och det bör man respektera men man kan ju undra om hans tjej var särskilt nöjd med hans och "prästens" utstyrsel. Han gör ju en grej av armarna 24/7, kanske inte skadar att dölja dem och klä sig lite propert en enda dag.

J.V
2016-01-11, 14:18
Jag gissar på att det där endast var för The Internets och att de, antingen före eller efter, hade en riktigt ceremoni där allt var enligt traditioner och/ eller brudens önskemål.

Men med tanke på de vikter man hittar vis en bildgoogling på henne så är det ju inte en orimlig tanke att hon också ville ha ett Mr Olympia-bröllop.


Tapatalk.

Jpn
2016-01-11, 16:43
För övrigt anser jag att Richs fru är en av få kvinnor i världshistorien som har så stora bröst att det inte är snyggt.

Fan vad skit jag snackar om dem, förresten. Men men... Varken de eller någon som känner dem lär läsa det här, så det är väl bara att kränka på.

Håller med om att hennes tuttar inte är nått vidare, ja det ser rent förj-vligt ut. Men benen och röven ser rätt nice ut på många bilder!

borjaompanytt
2016-01-11, 16:53
http://s30.postimg.org/ad2jkq3xt/image.png (http://postimg.org/image/51nn00hv1/full/)


Spana in triccarna

Bärsärk
2016-01-11, 17:13
Jag tror han kommer att fabricera något för att slingra sig undan det faktum att han inte kan lägga på sig den kroppsvikten han pratar om på den tiden i kvalitetskilon, ens med en rejäl kur, och behöver en ursäkt.

Jag tror att han mår dåligt bara och rent allmänt känner att han inte orkar med det. Han är ju till åren trots allt...

ChuckTesta
2016-01-11, 17:29
Jag tror han kommer lägga på sig vikten han säger att han ska lägga på sig. Alltså, träna 2 timmar om dagen, käka 12 mål + shakes och monsterkur på det. Han lär ju gå upp i vikt liksom. Det kanske inte kommer vara "pure muscle" men han kommer säkert upp i 300 lbs.

Agitator
2016-01-11, 20:22
72-bAOYzS_8

0x5f3759df
2016-01-11, 21:00
Jag tror han kommer lägga på sig vikten han säger att han ska lägga på sig. Alltså, träna 2 timmar om dagen, käka 12 mål + shakes och monsterkur på det. Han lär ju gå upp i vikt liksom. Det kanske inte kommer vara "pure muscle" men han kommer säkert upp i 300 lbs.

Han äter bara fem mål just nu vad jag vet och de innehåller 50g kolhydrater och 50g protein per måltid. Sen äter han lite annat också men det är svårt att dra några slutsatser från vad han säger och han har någon teori om att höja allt eftersom så han började på 4 mål.

Bärsärk
2016-01-11, 21:02
72-bAOYzS_8

Haha fan han börjar se sleten ut redan, bara 8 dagar in!

Tomas Tryffel
2016-01-11, 21:08
Har hans underläpp också växt med åren? Den är enorm.

Old Nick
2016-01-11, 22:04
Han sade också att han pausade två sekunder i toppläget i leg extensions och squeezade fucket ur muskeln... men den pausen var i princip obefintlig.

"squeezade fucket" :D Vilket fantastiskt skönt uttryck. Skall börja använda det.

Rikard Jansson
2016-01-11, 22:29
"squeezade fucket" :D Vilket fantastiskt skönt uttryck. Skall börja använda det.

jag gillade också det :D

Klein
2016-01-11, 22:51
Det enda ett upplägg med 12 mål om dagen åstadkommer oavsett om man kurar eller inte är att förstöra tänderna samt göra kosttillskott till en nödvändig del av vardagen då ingen orkar äta vanlig mat 12 gånger om dagen. Tror man att det ger bättre gains jämfört med 3-5 mål om dagen så är man ignorant och grundlurad.

Bärsärk
2016-01-11, 22:54
Det enda ett upplägg med 12 mål om dagen åstadkommer oavsett om man kurar eller inte är att förstöra tänderna samt göra kosttillskott till en nödvändig del av vardagen då ingen orkar äta vanlig mat 12 gånger om dagen. Tror man att det ger bättre gains jämfört med 3-5 mål om dagen så är man ignorant och grundlurad.

Placebo är ganska starkt, om du tror på nått tillräckligt hårt så kommer det ju att ge mer än att göra något som du är omotiverad till att göra eller inte alls tror på.

Rich verkar faktiskt fått lite nytändning igen med det här programmet, klart det kommer att ge honom något . Men det hade ju typ strongman träning gjort också (typ)

ChuckTesta
2016-01-11, 23:00
Han äter bara fem mål just nu vad jag vet och de innehåller 50g kolhydrater och 50g protein per måltid. Sen äter han lite annat också men det är svårt att dra några slutsatser från vad han säger och han har någon teori om att höja allt eftersom så han började på 4 mål.

"Bara" fem mål? Och ja, han säger ju att man äter x antal mål "then you up it"? Till slut ska han ju äta 8-10-12 mål om dagen. Sedan dricker han ju massa shakes, äter "protein cookies" etc så han hamnar väl runt 300-350 gram protein om dagen ändå, vad är problemet med det? När han äter 12 mål om dagen så lär han väl hamna på 600 eller något.

Edit: Han la väl dessutom till 10 g kolhydrater till varje mål nu?

Det enda ett upplägg med 12 mål om dagen åstadkommer oavsett om man kurar eller inte är att förstöra tänderna samt göra kosttillskott till en nödvändig del av vardagen då ingen orkar äta vanlig mat 12 gånger om dagen. Tror man att det ger bättre gains jämfört med 3-5 mål om dagen så är man ignorant och grundlurad.

Vem orkar äta 12 mål komprierat till 3 mål om dagen? Det är ju antagligen ett sätt att rent fysiskt kunna få i sig den mängden mat.


För övrigt roligt att se alla internetproffs och internetmaffia som klagar på allt denna människa gör, ni är antagligen större och starkare själva, right? :D T ex du Klein, anser du att du "vet mer" än Herr Piana gällande kost och träning?

Wzup2u
2016-01-11, 23:05
Nu är jag puck tolva på detta men fy satan vilket fult bröllop. Enda positiva var de grymt fräscha tjejerna som jag antar agerade brudtärnor. Nu var säkert bröllopet exakt som Rich ville ha det och det bör man respektera men man kan ju undra om hans tjej var särskilt nöjd med hans och "prästens" utstyrsel. Han gör ju en grej av armarna 24/7, kanske inte skadar att dölja dem och klä sig lite propert en enda dag.

Jag gillar dock att han gör sitt bröllop på sitt sätt =) de vanliga bröllopen har man ju sett så mkt, och att visa armarna är ju hans stil lixom =)...

Han kanske inte hann ringa skräddaren och be han sy en kavaj heller för den delen :D kanske för varmt också...

Gillade att han hade sin egna stil på sitt egna bröllop :)

Blomkål
2016-01-11, 23:10
Har hans underläpp också växt med åren? Den är enorm.

Tänkte också på det faktiskt.

Jag var inne på wiki för någon månad sedan och läste att doping med för mycket tillväxthormon kan leda till samma symptom som hos folk med gigantism (ex. killen med grillsen i bond). Akromegali kallas det och ger bland annat sluttande panna, stor underläpp osv. Kanske är det han lider av.

Bärsärk
2016-01-11, 23:13
Jag gillar dock att han gör sitt bröllop på sitt sätt =) de vanliga bröllopen har man ju sett så mkt, och att visa armarna är ju hans stil lixom =)...

Han kanske inte hann ringa skräddaren och be han sy en kavaj heller för den delen :D kanske för varmt också...

Gillade att han hade sin egna stil på sitt egna bröllop :)

Det är ju lite det man gillar med Rich, han är ju som den gamla skolans stekare; Dom gör sin grej utan att tveka.

freaq
2016-01-12, 07:52
https://ceciliavallinder.files.wordpress.com/2012/06/mg_6752.jpg

Ser jag bara när jag ser rich :D han slår fan i hakan i bröstet när han kör bröst ju

Klein
2016-01-12, 09:32
:D T ex du Klein, anser du att du "vet mer" än Herr Piana gällande kost och träning?

Jag vet definitivt mer om kost och mindre om doping än herr Piana. Träning låter jag vara osagt.

Klein
2016-01-12, 09:37
Placebo är ganska starkt, om du tror på nått tillräckligt hårt så kommer det ju att ge mer än att göra något som du är omotiverad till att göra eller inte alls tror på.

Det är ju primärt en marknadsföringspryl. You cant sell it unless you live it.

MackeJuve
2016-01-12, 09:43
Jag gillar dock att han gör sitt bröllop på sitt sätt =) de vanliga bröllopen har man ju sett så mkt, och att visa armarna är ju hans stil lixom =)...

Han kanske inte hann ringa skräddaren och be han sy en kavaj heller för den delen :D kanske för varmt också...

Gillade att han hade sin egna stil på sitt egna bröllop :)

Det är två stycken som gifte sig, inte bara Rich. Jag påpekade att jag hade svårt att tro att det där var någon tjejs drömbröllop.

Givetvis kunde han fixat en kavaj om han hade velat.

Han får anordna sina bröllop hur han vill men hindrar inte mig från att tycka att det var otroligt osmakligt. Sen kan det ju ha skett ett "riktigt" bröllop också och att detta mest var till för hans följare, som någon påpekade innan.

Diomedea exulans
2016-01-12, 10:49
Det är två stycken som gifte sig, inte bara Rich. Jag påpekade att jag hade svårt att tro att det där var någon tjejs drömbröllop.

Givetvis kunde han fixat en kavaj om han hade velat.

Han får anordna sina bröllop hur han vill men hindrar inte mig från att tycka att det var otroligt osmakligt. Sen kan det ju ha skett ett "riktigt" bröllop också och att detta mest var till för hans följare, som någon påpekade innan.

Hans tjej har mer implantat i brösten än Rich har i armarna, verkar träna i syfte att bli så stor och hård som möjligt, och är gift med Rich. Vad får dig att tro att hon har samma drömmar som en "vanlig" tjej?

Wzup2u
2016-01-12, 10:58
Det är två stycken som gifte sig, inte bara Rich. Jag påpekade att jag hade svårt att tro att det där var någon tjejs drömbröllop.

Givetvis kunde han fixat en kavaj om han hade velat.

Han får anordna sina bröllop hur han vill men hindrar inte mig från att tycka att det var otroligt osmakligt. Sen kan det ju ha skett ett "riktigt" bröllop också och att detta mest var till för hans följare, som någon påpekade innan.

Yes jag trot just i denna videon/bilder det är lite tillgjort vi sett =) allt för hans fans såklart.
Men jag tror också de vill ha bröllopet på detta vis då de är sig själva och detta är ju deras stuk på någotvis.

Men som sagt videon/bilderna är ju säkerligen till mkt för att visa upp i media!

MackeJuve
2016-01-12, 10:59
Hans tjej har mer implantat i brösten än Rich har i armarna, verkar träna i syfte att bli så stor och hård som möjligt, och är gift med Rich. Vad får dig att tro att hon har samma drömmar som en "vanlig" tjej?

Att merparten av alla tjejer har drömmar om ett fint bröllop. Tycker inte att hon verkar så annorlunda jämfört med andra bara för att hon har silikonbröst och styrketränar. Det här är givetvis inget definitivt statement att "så här är det" utan vad jag tror.

Diomedea exulans
2016-01-12, 11:19
Att merparten av alla tjejer har drömmar om ett fint bröllop. Tycker inte att hon verkar så annorlunda jämfört med andra bara för att hon har silikonbröst och styrketränar. Det här är givetvis inget definitivt statement att "så här är det" utan vad jag tror.

Precis som jag var lite fördomsfull som gjorde antaganden baserat på vad jag sett av henne så är du lite fördomsfull som antar att hon vill att hennes bröllop ska se ut på ett visst sätt.

MackeJuve
2016-01-12, 11:32
Precis som jag var lite fördomsfull som gjorde antaganden baserat på vad jag sett av henne så är du lite fördomsfull som antar att hon vill att hennes bröllop ska se ut på ett visst sätt.

Ja givetvis. Vet inte om mitt är så fördomsfullt dock, det är ju baserat på statistik. Statistiken är inget officiellt givetvis utan vad man har hört genom åren. Vi kan väl skita i att diskutera detta vidare då det inte kommer att leda till något. Vi kan anta och hoppas att det var på det här sättet hon ville ha sitt bröllop, eftersom det uppenbarligen var så de genomförde det.

Tomas Tryffel
2016-01-12, 22:02
Hans nya, otroligt uppenbara, påfyllning i pecsen gör att hans normala tillstånd liknar någon som har en bänkpress-tröja på sig. Tror han inte att folk hajar till? Det är ju uppenbarligen inte muskler.

Luca Brasi
2016-01-12, 22:03
Tänkte också på det faktiskt.

Jag var inne på wiki för någon månad sedan och läste att doping med för mycket tillväxthormon kan leda till samma symptom som hos folk med gigantism (ex. killen med grillsen i bond). Akromegali kallas det och ger bland annat sluttande panna, stor underläpp osv. Kanske är det han lider av.
Det är inte mer komplext än plastikkirurgi.
Eller så sparade han pengar genom att skjuta synthol i läppen.

Luca Brasi
2016-01-12, 22:11
Tror han har blivit mörkare runt ögonen, vilket skapar illusionen att ögonen är ljusare.

Varför han är mörkare runt ögonen vet jag inte. Jag själv råkar ut för det ibland när jag är trött. Gissar att allmänt dåligt leverne kan orsaka det också. Den mörkare färgen beror väl på att man har massor tunna blodkärl där som lätt brister.
Skulle kunna vara...smink.

Luca Brasi
2016-01-12, 22:23
https://pbs.twimg.com/profile_images/550012879492366336/JYB-8BDe_400x400.jpeg

:hbang:

Agitator
2016-01-13, 22:15
Ett litet äldre klipp med Rich mamma.

fnPKcNeEFLs

Rikard Jansson
2016-01-13, 22:20
Ett litet äldre klipp med Rich mamma.

fnPKcNeEFLs

Gillar att han ser något äldre ut än henne :D

Wzup2u
2016-01-13, 22:33
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/149002_436480889775548_1467304045_n.jpg?oh=545e90a 48b31c7334ad694e97f606fb0&oe=573CB254

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/t1.0-9/541472_436480979775539_1142265442_n.jpg?oh=735cd0f 562306f657d5f12c8857ab1b1&oe=5706E864

KlopFer
2016-01-13, 22:35
Hänt mycket på 2år.

http://i67.tinypic.com/16bycl3.png



....




http://i63.tinypic.com/2j2u90p.png

Agitator
2016-01-13, 22:50
Det kommer sluta illa.

Alexton
2016-01-13, 23:08
Tittade på ett par av hans äldre videos 2-3 år gamla efter att ha kikat i tråden och herre jävlar karl har ju åldrats minst 10 år.

Påminner skarpt om de där studierna på apor där ena apan ligger på kalorirestriktion och den andra på överätning. Rich är då den överätna apan.

King Grub
2016-01-13, 23:10
En kvinnlig bekant kommenterade just bilderna ovan med orden "Han har ju gått från en ganska stilig karl till ett monster på två år. Ser ut som typ Hellboy nu".

Diomedea exulans
2016-01-13, 23:17
Om jag får bli lite melodramatisk, tror ni att det rentav finns risk att han kolar vippen under de här tre gaina-jättemycket-månaderna? Massiv överätning + massiv överdopning låter ju rätt dåligt.

AntonHA
2016-01-13, 23:20
Om jag får bli lite melodramatisk, tror ni att det rentav finns risk att han kolar vippen under de här tre gaina-jättemycket-månaderna? Massiv överätning + massiv överdopning låter ju rätt dåligt.

whatever it takes

MasterChief
2016-01-13, 23:25
Brukar aldrig titta på BB-vlogs men denna fastnade jag lite i. Vet knappt något om honom men av någon anledning gillar jag att titta på när han äter äggvita och väljer skor. Oavsett det tråkiga i att han tar det för långt så verkar han vara en himla snäll prick (en väldigt stor prick).

Diomedea exulans
2016-01-13, 23:33
Oavsett det tråkiga i att han tar det för långt så verkar han vara en himla snäll prick (en väldigt stor prick).

Jag håller med. Trots att jag snackar en massa skit om honom hade jag gärna velat hänga med honom (sålänge han inte fick reda på hur mycket skit jag snackat om honom, då hade jag inte vågat).

Luca Brasi
2016-01-13, 23:39
Tydligen kan läppförstoring vara ett symptom på akromyalgi.
http://drugline.org/img/term/acromegaly-214_3.jpg
Kanske har Rich lite för mycket veckopengar att handla godis för.

Bärsärk
2016-01-13, 23:40
Jag trodde Piana var en pajas först som bara försökte spela cool men nu förstår jag att han verkligen brinner för vad han gör och det får man väl acceptera honom för, hur dumt det än må vara.

Det kanske blir hans död en vacker dag men då dör han åtminstone medans han gör något han tycker om.

Woody R
2016-01-13, 23:46
Gillar hans jävla liter shakes som han trycker efter passet!

Jazen
2016-01-14, 01:23
Varför hänger alla upp sig på att han kanske dör vid denna kur? Det är ju knappast den tyngsta kuren i historien?
Han har tränat bra många år,tryckt bra många år,tävlat bra många år....

Knappast så han ligger över vad proffsen woffar i sig.

Han säger själv att detta inte är den tyngsta kuren han nånsin tagit heller.
Han må ha en väldigt egoistiskt utrsålning m.m hans fysik är aningen för mycket, men karln är jäkligt ärlig och säger som det är gentemot resten av clownerna i denna cirkus....

borjaompanytt
2016-01-14, 06:50
Han säger att efter dessa videos så kommer man se en massa stora monster, pga byggarna kommer lära sig hur man lägger på muskler. Det kommer öppna folks ögon, kommer hjälpa sporten.. de gör det inte lika bra som han. Kolla ep 9 vid ca 20min.
Stora ord..

Paperbasket
2016-01-14, 08:31
Varför hänger alla upp sig på att han kanske dör vid denna kur? Det är ju knappast den tyngsta kuren i historien?
Han har tränat bra många år,tryckt bra många år,tävlat bra många år....

Knappast så han ligger över vad proffsen woffar i sig.

Han säger själv att detta inte är den tyngsta kuren han nånsin tagit heller.
Han må ha en väldigt egoistiskt utrsålning m.m hans fysik är aningen för mycket, men karln är jäkligt ärlig och säger som det är gentemot resten av clownerna i denna cirkus....

Det är inte kuren i sig utan hur han har utvecklats under 2-3 år. Han ser ju hur sliten ut som helst jämfört med några år bakåt. Släng på det han gör nu med så är nog inte utgången så bra.

Yip_man
2016-01-14, 10:15
Tror nog det frestar minst lika mycket om inte mer när tävlingarna närmar sig och man ska torka ut sig och leva på gränsen till utmattning. Lägg sen på lite DNP eller liknande på detta så har vi en mycket dödligare kombo i mina ögon.

Diomedea exulans
2016-01-14, 11:20
men karln är jäkligt ärlig och säger som det är gentemot resten av clownerna i denna cirkus....

Han är ju faktiskt inte helt ärlig, han talar ingenting om joxet han har sprutat in i armarna och axlarna. Ungefär som Gregg Valentino som erkänner steroidbruk, men inte syntholbruk. Fattar inte varför de inte lika gärna kan erkänna rubbet...

MackeJuve
2016-01-14, 11:28
Han är ju faktiskt inte helt ärlig, han talar ingenting om joxet han har sprutat in i armarna och axlarna. Ungefär som Gregg Valentino som erkänner steroidbruk, men inte syntholbruk. Fattar inte varför de inte lika gärna kan erkänna rubbet...

Mer cred att ha tränat sig till musklerna, även om steroider har varit inblandat.

Alexton
2016-01-14, 12:40
Han är ju faktiskt inte helt ärlig, han talar ingenting om joxet han har sprutat in i armarna och axlarna. Ungefär som Gregg Valentino som erkänner steroidbruk, men inte syntholbruk. Fattar inte varför de inte lika gärna kan erkänna rubbet...

Fast han har ju pratat om att han använt synthol i Rics show eller vad programmet heter. Att det inte gick sådär strålande. Sen dök han väl ned i kakburken ytterligare ett par gånger skulle jag tro med tanke på hans triceps.

King Grub
2016-01-14, 12:42
Det är ju dock inte synthol som skapat utseendet på hans armar.

Diomedea exulans
2016-01-14, 12:44
Apropå Richs sköna personlighet: Det är inte bara att han är snäll och passionerad - han är pedagogisk också. Han är saklig utan att vara torr, rolig utan att vara tramsig, och vet hur man ska sätta ihop en video så att den är intressant rakt igenom. Förutom segmenten med själva träningen som jag snabbspolar ibland så kan jag glo på hans klipp som ren underhållning.

Om han lägger ner sin fjantiga besatthet av byggning och blir sugen på att skaffa ett jobb så skulle han nog kunna bli en bra lärare.

Åh, höll på att glömma: No homo.

Alexton
2016-01-14, 12:45
Det är ju dock inte synthol som skapat utseendet på hans armar.

Då ställer jag mig rättad. På Rics show så pratade han om biceps som synthol-område.

King Grub
2016-01-14, 12:51
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Artefill

PureWhey
2016-01-14, 13:01
Han fyller väl på armarna i Mexiko? 8-)

Diomedea exulans
2016-01-14, 13:13
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Artefill

"3.5% collagen derived from cows". Så om vi säger att Rich har 2 kg implantat så betyder det att han har 70 gram ko-kollagen i kroppen. Om vi säger att han väger 125 kg så utgör ko-kollagenet 0,056 % av hans kroppsvikt.

Rich är 0,06 % ko.

filmjölk
2016-01-14, 16:16
Man behöver inte fylla på i Mexico. Det finns en enorm illegal marknad för sådant som är främst riktad till transvestiter som vill ha kurvor och (ffa) färgade kvinnor som vill ha stor röv utan att behöva gå till en dyr plastikkirurg. Kan man injicera en röv kan man injicera en arm resonerar nog "kirurgen". Fast Piana är nog så jävla hardcore att han gör det på sig själv, det hade inte förvånat mig ett dugg:D :D

Woody R
2016-01-14, 18:20
Hans övre bröst är ju groteska :)

HerrLuta
2016-01-14, 20:30
Var ifrån är hans fru? Hennes dialekt låter ju inte direkt amerikansk (även om många säger att den har "roidats" sönder...) utan som att hon är från typ något land i östra Europa?

ChuckTesta
2016-01-14, 20:32
Jag trodde hon va ryss men i avsnittet igår så sa han att hon är från Island

KlopFer
2016-01-14, 21:22
https://www.instagram.com/sara.piana/

filmjölk
2016-01-14, 21:25
https://www.instagram.com/sara.piana/

Alltså herrejäklar...såpass 10/10 supersnygg och gift med världens förmodligen fulaste man. Rich måste ha en fantastisk personlighet.

Bärsärk
2016-01-14, 21:26
https://www.instagram.com/sara.piana/

Varför är tutten till höger på bilden så röd för?

https://www.instagram.com/p/BALCGxLp0_M/

filmjölk
2016-01-14, 21:28
Varför är tutten till höger på bilden så röd för?

https://www.instagram.com/p/BALCGxLp0_M/

Gissningsvis slarv med solskyddskrämen.

Agitator
2016-01-14, 21:31
Alltså herrejäklar...såpass 10/10 supersnygg och gift med världens förmodligen fulaste man. Rich måste ha en fantastisk personlighet.

Ironin framgår inte alltid.

Snarare 4/10, passar Aquas hitlåt come on barbie lets go party.

filmjölk
2016-01-14, 21:33
Ironin framgår inte alltid.

Snarare 4/10, passar Aquas hitlåt come on barbie lets go party.

Passar det Aquas hitlåt är det minst 8/10.

Bärsärk
2016-01-14, 21:34
Gissningsvis slarv med solskyddskrämen.

Som att smörja in dom där två hade varit något man inte prioriterade eller glömde bort.

Rikard Jansson
2016-01-14, 21:35
Kom väl halvvägs innan krämen tog slut :D

Diomedea exulans
2016-01-14, 21:44
Alltså herrejäklar...såpass 10/10 supersnygg och gift med världens förmodligen fulaste man. Rich måste ha en fantastisk personlighet.

Är Rich verkligen så ful? Han har ju förstörts rätt mycket av alla lagliga och mindre lagliga saker han utsatt sin kropp för, men han har ju fortfarande samma fina benstruktur som när han ung och snygg?

Sen är hans fru i bodybuildingsvängen, och Rich har saker som gissningsvis ger en jävla massa poäng i den svängen: Enorma muskler (och "muskler"), tatueringar på 102 % av kroppen, en youtubekanal med massor tittare, samt saker som i allmänhet anses attrahera tjejer överlag: God ekonomi, ett visst kändisskap samt synbarligen hög social status i sin umgängeskrets.

Wzup2u
2016-01-14, 21:50
Tycker dock inte piana är ful...

Om piana blir 80+

https://kletterman.files.wordpress.com/2012/07/cool-guy.jpg

Diomedea exulans
2016-01-14, 21:59
Om piana blir 80+


Nej, det här är han om några år:

http://www.naylornetwork.com/naf-nwl/assets/michelin-man.jpg

Old Nick
2016-01-14, 22:06
Om jag får bli lite melodramatisk, tror ni att det rentav finns risk att han kolar vippen under de här tre gaina-jättemycket-månaderna? Massiv överätning + massiv överdopning låter ju rätt dåligt.

Jag har inte ork att se alla hans videor så jag har dålig koll. Tränar han för något slags mål? Nån tävling? För jag har svårt att se den här groteska sönderkurade, förstörda implantat/olje-snubben stå på en scen igen. Möjligtvis på en cirkus kanske, men inte i något seriöst bodybuildingsammanhang.

Wzup2u
2016-01-14, 22:09
Han vill säkerligen sticka ut, och för att göra det 2016 måste man göra något helt galet, annars blir man en i mängden.

=)

Diomedea exulans
2016-01-14, 22:10
Jag har inte ork att se alla hans videor så jag har dålig koll. Tränar han för något slags mål? Nån tävling? För jag har svårt att se den här groteska sönderkurade, förstörda implantat/olje-snubben stå på en scen igen. Möjligtvis på en cirkus kanske, men inte i något seriöst bodybuildingsammanhang.

Ingen tävling, har för mig att han sagt rakt ut att han aldrig mer ska tävla(?). Hans mål är att lägga på sig 30 pund (13,5 kg) muskler på tre månader.

Old Nick
2016-01-14, 22:20
Ingen tävling, har för mig att han sagt rakt ut att han aldrig mer ska tävla(?)

Ja det finns ju som sagt ingenting kvar att tävla med. Helt förstörd.

Diomedea exulans
2016-01-14, 22:21
Ja det finns ju som sagt ingenting kvar att tävla med. Helt förstörd.

Det fick mig osökt att undra: Går det att operera ut såna där implantat, och sedan bli återställd?

filmjölk
2016-01-14, 22:22
Är Rich verkligen så ful? .

Ja. han ser ut som Jaws i Bond. Som en staty på Påskön. Som skulpterad i cement. Som en köttätande jätteorangutang som bosatt sig i Tjernobyl. Som en av de inavlade seriemördarna från "Wrong Turn" eller remaken på "the hills have eyes".

Bärsärk
2016-01-14, 22:34
Jag har inte ork att se alla hans videor så jag har dålig koll. Tränar han för något slags mål? Nån tävling? För jag har svårt att se den här groteska sönderkurade, förstörda implantat/olje-snubben stå på en scen igen. Möjligtvis på en cirkus kanske, men inte i något seriöst bodybuildingsammanhang.

Hans mål är att bevisa för alla att han inte har försökt lägga på sig muskler de senaste åren, och att han faktiskt kan öka och gå upp i vikt om han bara vill.

Samma visa som när han var liten och sökte bekräftelse av sin pappa med andra ord, fast 35 år senare.

Luca Brasi
2016-01-14, 23:11
http://amazingworldnewsnow.blogspot.se/2015/09/mysterious-ageing-disease-makes-young.html

Luca Brasi
2016-01-14, 23:26
2 år senare:
http://vignette4.wikia.nocookie.net/fallout/images/9/9b/Harry.jpg/revision/latest?cb=20101229231614

filmjölk
2016-01-14, 23:52
Hans mål är att bevisa för alla att han inte har försökt lägga på sig muskler de senaste åren, och att han faktiskt kan öka och gå upp i vikt om han bara vill.

Samma visa som när han var liten och sökte bekräftelse av sin pappa med andra ord, fast 35 år senare.

+1 Härlig Freudiansk analys!

tjabon
2016-01-15, 01:32
Ja. han ser ut som Jaws i Bond. Som en staty på Påskön. Som skulpterad i cement. Som en köttätande jätteorangutang som bosatt sig i Tjernobyl. Som en av de inavlade seriemördarna från "Wrong Turn" eller remaken på "the hills have eyes".

Började titta på hans videos "Bigger by the day" igår. Tyckte dom var rätt kul och underhållande till att börja med. Sedan stängde jag helt plötsligt av mitt i ett avsnitt. Killen är tragisk och oerhört deprimerande.

Yip_man
2016-01-15, 09:54
fan vad ni är Haters, fatta hur död och tråkig denna värld skulle vara utan sådana som han, Lee priest, Coleman, mfl

och nej jag ställer inte dem på samma prispall...

Diomedea exulans
2016-01-15, 10:45
fan vad ni är Haters, fatta hur död och tråkig denna värld skulle vara utan sådana som han, Lee priest, Coleman, mfl

och nej jag ställer inte dem på samma prispall...

Din värld, kanske...

Swedishviking
2016-01-15, 11:58
Piana ser ut som den stora ryssen i The Punisher när han får den heta oljan/vattnet i ansiktet!
Jag tycker att Piana har spårat ur totalt! från början gillade jag snubben förutom "sytholen" han har insprutat i axlar/armar..
Han var mera lugn kom med seriösa tips och råd.. nu har det totalt ballat ut...

KlopFer
2016-01-15, 12:17
Haha, gillar när han pratar om hur lätt det är att vara daytrader. Hans "nästa projekt" är att visa hur lätt det är att göra cash på börsen.

Det är humor att bara läsa kommentarerna. "Åh snälla gör det rich, jag vill också bli rik som dig"

https://youtu.be/u8Wvr2YSzWU?t=24m17s

//Rich every day

federov
2016-01-15, 14:09
har sett alla avsnitten och Rich verkar vara en extremt trevlig och ödmjuk snubbe. han ser allt positivt och ingen negativ energi

ChuckTesta
2016-01-15, 16:08
Jag håller med Yip_man, deez haters alltså. Finns det någon positiv kommentar i den här tråden öht? Jag gillar att han är ärlig och öppen, i någon video sa han till exempel att han inte ens vill att man ska köpa hans produkter om det står mellan köpa mer mat/köpa hans produkter för att riktig mat alltid är bättre än kosttillskott. Vem mer på youtube säger sådana saker?

Varför detta tjat om hans bodybuilding för övrigt? Han säger ju själv att han inte ens är en riktig bodybuilder längre. Han var det för 20 år sedan när han tävlade nu tränar han för att han gillar det.

Diomedea exulans
2016-01-15, 16:29
Finns det någon positiv kommentar i den här tråden öht?

Ja? Öppna ögonen, 50 % av gångerna jag skriver i tråden slickar jag hans kanylperforerade röv.

Jazen
2016-01-15, 18:20
Han må va grotesk, ful,kanske dö på kuppen....
sanningen är , han är rik,har helt ok tjej!,lever livet som han vill,gör det han vill....
Jag tycker det är underhållande att titta på hans videos, kul o se hur han käkar, hans vardag m.m även om det är lite over the top. =)

som sagt
http://f.tqn.com/y/netforbeginners/1/W/-/V/haters.jpg

KlopFer
2016-01-15, 18:30
http://orig04.deviantart.net/7cf4/f/2014/307/d/c/20141104_001643_resized_by_devonwillis88-d857zdn.jpg

:cool:

ChuckTesta
2016-01-15, 18:38
Ja? Öppna ögonen, 50 % av gångerna jag skriver i tråden slickar jag hans kanylperforerade röv.

Du verkar mest klaga och tycka att han är irriterande, frågan är ju varför du tittar då?

För övrigt angående "BCA's" så kan det dessutom vara korrekt att säga så eftersom A's kan betyda "flera A".

Luca Brasi
2016-01-15, 18:38
Jag håller med Yip_man, deez haters alltså. Finns det någon positiv kommentar i den här tråden öht? Jag gillar att han är ärlig och öppen, i någon video sa han till exempel att han inte ens vill att man ska köpa hans produkter om det står mellan köpa mer mat/köpa hans produkter för att riktig mat alltid är bättre än kosttillskott. Vem mer på youtube säger sådana saker?

Varför detta tjat om hans bodybuilding för övrigt? Han säger ju själv att han inte ens är en riktig bodybuilder längre. Han var det för 20 år sedan när han tävlade nu tränar han för att han gillar det.
Man kan tjäna pengar på att vara youtuber oavsett vad man säger bara man beter sig spektakulärt idiotiskt.
Man kan tjäna pengar på att spela dataspel och skrika man kan tjäna pengar på att kroppsmodifiera sig kemiskt och åldras i förtid.
Man kan inte förvänta sig respekt ifrån alla bara för att man är ett youtube fnask däremot.

ChuckTesta
2016-01-15, 18:46
Man kan tjäna pengar på att vara youtuber oavsett vad man säger bara man beter sig spektakulärt idiotiskt.
Man kan tjäna pengar på att spela dataspel och skrika man kan tjäna pengar på att kroppsmodifiera sig kemiskt och åldras i förtid.
Man kan inte förvänta sig respekt ifrån alla bara för att man är ett youtube fnask däremot.

Som sagt, deez haters doe.

Diomedea exulans
2016-01-15, 18:57
Du verkar mest klaga och tycka att han är irriterande, frågan är ju varför du tittar då?

För övrigt angående "BCA's" så kan det dessutom vara korrekt att säga så eftersom A's kan betyda "flera A".

Det är ju faktiskt roligare att spekulera i vad han sprutat in i kroppen och hur länge han kommer leva än att sitta och skriva "åh, vilken fin kille" i 12 sidor.

Och jag tror du har fått fel för dig om engelska uttalsregler, men jag har inget bevis utom min intuitiva känsla för språket, vilken är ganska god.

KlopFer
2016-01-15, 20:36
Vet inte varför jag kollar på hans klipp. Får dåliga vibbar rakt igenom. Speciellt i hans senaste video "Jag älskar att träna med tjejer, det är något med att se den där röven". Att hans tjej verkar lyda minsta vink, säger aldrig emot. Håller bara med om allting. Hela tiden "RIGHT BABE, RIGHT BABE". Fan till och med hans hund såg ut att darra som ett asplöv.

=/

Bärsärk
2016-01-15, 20:37
Vet inte varför jag kollar på hans klipp. Får dåliga vibbar rakt igenom. Speciellt i hans senaste video "Jag älskar att träna med tjejer, det är något med att se den där röven". Att hans tjej verkar lyda minsta vink, säger aldrig emot. Håller bara med om allting. Hela tiden "RIGHT BABE, RIGHT BABE". Fan till och med hans hund såg ut att darra som ett asplöv.

=/

Tror du han slår henne? Det är ju inte omöjligt då han fick stryk av sin pappa när han var liten.

KlopFer
2016-01-15, 20:44
Tror du han slår henne? Det är ju inte omöjligt då han fick stryk av sin pappa när han var liten.

Det behöver inte vara fysiskt. Tror han har sjukt kontrollbehov och behöver uppmärksamhet 24 timmar om dygnet.

Då passar det väl perfekt att ha med en nickedocka. Det hänger något osunt över allting.


15x3 sekunder. My ass :)
https://youtu.be/XoMMwjI0A8Y?t=19m43s

Wzup2u
2016-01-15, 20:59
Funderat lite och tycker bannemej han borde göra lite riktig filmkarriär faktist, huvudroll som någon superhjälte eller fight film eller fängelsefilm kanske???

Hade lätt viljat se piana i en film.

Diomedea exulans
2016-01-15, 21:24
Vet inte varför jag kollar på hans klipp. Får dåliga vibbar rakt igenom. Speciellt i hans senaste video "Jag älskar att träna med tjejer, det är något med att se den där röven". Att hans tjej verkar lyda minsta vink, säger aldrig emot. Håller bara med om allting. Hela tiden "RIGHT BABE, RIGHT BABE". Fan till och med hans hund såg ut att darra som ett asplöv.

=/

Jag fick inte såna vibbar, men jag kanske bara missade dem. Däremot har jag fått en vag aning om att hans tjej mest är ihop med honom för att ha ett bekvämt liv. Jag märker ingen direkt personkemi i videorna (kan iofs bero på att de är menade att fokusera bara på honom).

Agitator
2016-01-16, 00:25
Kylarornament brukar inte handla om kärlek.

Deras kyssar vid bröllopet, trodde jag skulle kräkas lite.

G.W
2016-01-16, 00:38
För mig är han Zyzz son

Bärsärk
2016-01-16, 00:55
Jag fick inte såna vibbar, men jag kanske bara missade dem. Däremot har jag fått en vag aning om att hans tjej mest är ihop med honom för att ha ett bekvämt liv. Jag märker ingen direkt personkemi i videorna (kan iofs bero på att de är menade att fokusera bara på honom).

Ett umärkt exempel på det är ju när dom sitter i bilen och Sara säger att hon glömt sin matlåda hemma och Rich bara apgarvar åt det och fortsätter glufsa i sig sin egna mat.

ChuckTesta
2016-01-16, 00:59
Det är ju faktiskt roligare att spekulera i vad han sprutat in i kroppen och hur länge han kommer leva än att sitta och skriva "åh, vilken fin kille" i 12 sidor.

Och jag tror du har fått fel för dig om engelska uttalsregler, men jag har inget bevis utom min intuitiva känsla för språket, vilken är ganska god.

Din intuitiva känsla för språket är dålig. I'm gonna drink my BC [two A's]

demode85
2016-01-16, 02:31
Han har inte bra definition, han ser ut som att han grisbulkat för länge med steroider. Däremot har han ibland en bra poäng... Tycker inte synd om honom, hans val :)

filmjölk
2016-01-16, 07:50
Vet inte varför jag kollar på hans klipp. Får dåliga vibbar rakt igenom. Speciellt i hans senaste video "Jag älskar att träna med tjejer, det är något med att se den där röven". Att hans tjej verkar lyda minsta vink, säger aldrig emot. Håller bara med om allting. Hela tiden "RIGHT BABE, RIGHT BABE". Fan till och med hans hund såg ut att darra som ett asplöv.

=/

Om hon beter sig konstigt så kan det bero på hennes ursprung med. Det är ett knepigt folk islänningarna.

Diomedea exulans
2016-01-16, 09:15
Din intuitiva känsla för språket är dålig. I'm gonna drink my BC [two A's]

För det första: Tror du han säger BCAA i singular eller plural? För jag tror plural. "I'm gonna drink my BCAA's." Det är ju fler än en aminosyra. Han skulle iofs kunna göra som vi svenskar, "ska dricka mitt BCAA" - "I'm gonna drink my BCAA" - men jag tror inte det; det är mer korrekt att säga det i plural, i Sverige gör vi väl inte det bara för att vi tycker det låter konstigt.

Jag undrar, eftersom det blir ännu mer fel om det är plural. Om man gör plural av en förkortning så tar man hela förkortningen och lägger till pluraländelsen efteråt. "My (BCAA)'s." "My (Mn'M)´s."

Och även om det är i singular låter det helt jävla stört. Jag har aldrig någonsin sett eller hört det användas så i något annat sammanhang. Har du? Kan du länka? Eller länka något annat bevis som visar att du har rätt?

Kan man säga "Jag föddes på B:n" istället för "jag föddes på BB"?

Tomas Tryffel
2016-01-16, 09:27
Undrar om han skulle säga EA's...

Diomedea exulans
2016-01-16, 09:28
Tur det är sterioider han missbrukar och inte alkohol, då hade han fått gå på A's-möten...

filmjölk
2016-01-16, 09:47
Han har inte bra definition, han ser ut som att han grisbulkat för länge med steroider. Däremot har han ibland en bra poäng... Tycker inte synd om honom, hans val :)

Att han har dålig definition tror jag beror på oljan/fillers och tatueringarna, inte att han skulle vara fet. Jag tror att han (åtminstone innan senaste satsningen) egentligen är jäkligt mager (mager som i lågt kroppsfett, inte som i "smal").

ChuckTesta
2016-01-16, 10:41
För det första: Tror du han säger BCAA i singular eller plural? För jag tror plural. "I'm gonna drink my BCAA's." Det är ju fler än en aminosyra. Han skulle iofs kunna göra som vi svenskar, "ska dricka mitt BCAA" - "I'm gonna drink my BCAA" - men jag tror inte det; det är mer korrekt att säga det i plural, i Sverige gör vi väl inte det bara för att vi tycker det låter konstigt.

Jag undrar, eftersom det blir ännu mer fel om det är plural. Om man gör plural av en förkortning så tar man hela förkortningen och lägger till pluraländelsen efteråt. "My (BCAA)'s." "My (Mn'M)´s."

Och även om det är i singular låter det helt jävla stört. Jag har aldrig någonsin sett eller hört det användas så i något annat sammanhang. Har du? Kan du länka? Eller länka något annat bevis som visar att du har rätt?

Kan man säga "Jag föddes på B:n" istället för "jag föddes på BB"?

Vet du verkligen vad singular/plural är? Two A's, alltså AA, är plural. Sedan är det ju givetvis så att bara för att det även är korrekt att säga "A's" istället för "flera A" så måste man ju givetvis alltid säga så. Det finns absolut inte två eller flera sätt att uttala det på. "I'm gonna drink my BCA" däremot, säger att det är ett B, ett C och ett A alltså i singular.

Man kan säga att BB innehåller två B:n, på samma sättt som man kan säga att BCAA innehåller två A:n. Two A's

Diomedea exulans
2016-01-16, 11:23
Vet du verkligen vad singular/plural är? Two A's, alltså AA, är plural. Sedan är det ju givetvis så att bara för att det även är korrekt att säga "A's" istället för "flera A" så måste man ju givetvis alltid säga så. Det finns absolut inte två eller flera sätt att uttala det på. "I'm gonna drink my BCA" däremot, säger att det är ett B, ett C och ett A alltså i singular.

Man kan säga att BB innehåller två B:n, på samma sättt som man kan säga att BCAA innehåller två A:n. Two A's

Om det bara hade varit två fristående A hade man kunnat säga A's. Men A:na är inte fristående, det är en del i en förkortning: BCAA. Du kan inte hålla på och förkorta förkortningar genom att säga multipla bokstäver i förkortningen i plural.

Jag frågar dig igen, eftersom du undvek frågan förra gången: Kan man säga "B:n" istället för "BB"?

Och jag frågar dig igen, eftersom du undvek frågan förra gången: Har du något exempel eller bevis på det du säger?

filmjölk
2016-01-16, 12:02
Satan i gatan vilken prestige ni sätter i diskussionen om något så banalt som små detaljer i språkbruk :D (That´s why i love you guys)

ChuckTesta
2016-01-16, 12:07
Om det bara hade varit två fristående A hade man kunnat säga A's. Men A:na är inte fristående, det är en del i en förkortning: BCAA. Du kan inte hålla på och förkorta förkortningar genom att säga multipla bokstäver i förkortningen i plural.

Jag frågar dig igen, eftersom du undvek frågan förra gången: Kan man säga "B:n" istället för "BB"?

Och jag frågar dig igen, eftersom du undvek frågan förra gången: Har du något exempel eller bevis på det du säger?

Jaså, var är dina grammatiska bevis för det du säger? Var är regeln som säger att man inte kan säga A's till två A:n som är i en förkortning?

Du verkar inte ha förstått att i engelska så talar man oftare estetiskt, det är exempelvis därför man säger an orange istället för a orange. Det finns ingen som helst regel för att man ska säga an istället för a, an betyder ingenting annat än a, förutom att det är estetiskt och lättare att säga an orange. Det är även av estetiska skäl som man kan se en stor bokstav mitt i en mening.

På samma sätt kan man applicera det på förkortningen BCAA. Om man måste uttala alla bokstäver i förkortningen så låter det bara fel medan BCA's betyder exakt samma sak. Lustigt också hur du jämför med svenskan, som att svenska och engelska är samma språk. :laugh:

Bärsärk
2016-01-16, 12:09
Om hon beter sig konstigt så kan det bero på hennes ursprung med. Det är ett knepigt folk islänningarna.

Det är synd för många av dom ser riktigt bra ut.

PureWhey
2016-01-16, 12:11
Jaså, var är dina grammatiska bevis för det du säger? Var är regeln som säger att man inte kan säga A's till två A:n som är i en förkortning?

Du verkar inte ha förstått att i engelska så talar man oftare estetiskt, det är exempelvis därför man säger an orange istället för a orange. Det finns ingen som helst regel för att man ska säga an istället för a, an betyder ingenting annat än a, förutom att det är estetiskt och lättare att säga an orange. Det är även av estetiska skäl som man kan se en stor bokstav mitt i en mening.

På samma sätt kan man applicera det på förkortningen BCAA. Om man måste uttala alla bokstäver i förkortningen så låter det bara fel medan BCA's betyder exakt samma sak. Lustigt också hur du jämför med svenskan, som att svenska och engelska är samma språk. :laugh:

Trodde an var vid vokalljud samt a vid konsonantljud och det var bestämt. Sen kan ni börja skilja på hur folk pratar och hur saker skall skrivas...

ChuckTesta
2016-01-16, 12:15
Trodde an var vid vokalljud samt a vid konsonantljud och det var bestämt. Sen kan ni börja skilja på hur folk pratar och hur saker skall skrivas...

Ja det är när nästa ord börjar med en vokal, men det är av estetiska skäl. För att det "låter fel" att säga "a orange"

PureWhey
2016-01-16, 12:20
Ja det är när nästa ord börjar med en vokal, men det är av estetiska skäl. För att det "låter fel" att säga "a orange"

"Det finns ingen som helst regel för att man ska säga an istället för a, an betyder ingenting annat än a" Det är väl just vad det är, en grammatisk regel?

Diomedea exulans
2016-01-16, 12:25
Jaså, var är dina grammatiska bevis för det du säger? Var är regeln som säger att man inte kan säga A's till två A:n som är i en förkortning?

Har inte tid att diskutera det här mer, jag ska till min BF's (BFF) och kolla på M'sA (MMA) och käka M's (M&M). Sen ska jag nog hem och lyssna på lite A'sB's (ABBA), hittade en gammal skiva här hemma...

"Det finns ingen som helst regel för att man ska säga an istället för a, an betyder ingenting annat än a" Det är väl just vad det är, en grammatisk regel?

+1

PureWhey
2016-01-16, 12:27
Lol :D

ChuckTesta
2016-01-16, 12:33
"Det finns ingen som helst regel för att man ska säga an istället för a, an betyder ingenting annat än a" Det är väl just vad det är, en grammatisk regel?

Man kan väl kalla det regel, men du tycker inte att det är skillnad på en "vanlig" grammatisk regel och en som finns av estetiska skäl, som dessutom betyder samma sak som det den ersätter? An orange och a orange är samma sak, bara att man säger an orange av estetiska skäl för att det låter bättre.

Har inte tid att diskutera det här mer, jag ska till min BF's (BFF) och kolla på M'sA (MMA) och käka M's (M&M). Sen ska jag nog hem och lyssna på lite A'sB's (ABBA), hittade en gammal skiva här hemma...

Tyckte du att du var rolig nu? Dessutom jämför du svenska och engelska igen, som att det är samma språk, lmao :laugh:

AABB är det en grupp? Aldrig hört talas om dom. Återigen så talar man engelska ofta från ett estetiskt perspektiv och därför funkar det alltså med BCA's (BCAA) och inte M'sA (MMA) eller M's (MM?). Säger du B and C and A and A? Nötterna heter ju M and M.

PureWhey
2016-01-16, 12:36
Man kan väl kalla det regel, men du tycker inte att det är skillnad på en "vanlig" grammatisk regel och en som finns av estetiska skäl, som dessutom betyder samma sak som det den ersätter? An orange och a orange är samma sak, bara att man säger an orange av estetiska skäl för att det låter bättre.




En apelsin och ett apelsin är också samma sak med den logiken. Man säger an orange för att regeln är så - att säga a orange är fel. (Låter 'rätt' för alla pratar så, skulle regeln vart tvärtom hade a orange låtit rätt antar jag)

Dio anv väl engelska ord just för att... "I'm going to my BF's to watch som M'sA..."

filmjölk
2016-01-16, 12:40
Det är synd för många av dom ser riktigt bra ut.

Har du sett humöret och beteendet som isländskor får när de dricker alkohol? :D Så jäkla explosivt och sådan kontrast mot när de är nyktra. Det får tom. berusade finskor att framstå som resonliga i jämförelse :D

ChuckTesta
2016-01-16, 12:44
En apelsin och ett apelsin är också samma sak med den logiken. Man säger an orange för att regeln är så - att säga a orange är fel. (Låter 'rätt' för alla pratar så, skulle regeln vart tvärtom hade a orange låtit rätt antar jag)

Dio anv väl engelska ord just för att... "I'm going to my BF's to watch som M'sA..."

Du tror också att svenska och engelska är samma språk alltså? Märkligt hur folk har fått för sig det. Hur kan du få a orange att låta rätt, när det låter som att man har hakat upp sig istället för att språket flyer på? Det går knappt att säga a orange ens.

Diomedea exulans
2016-01-16, 12:50
Du tror också att svenska och engelska är samma språk alltså? Märkligt hur folk har fått för sig det. Hur kan du få a orange att låta rätt, när det låter som att man har hakat upp sig istället för att språket flyer på? Det går knappt att säga a orange ens.

Har lust att fråga dig om det är okej att säga A's istället för AA (Alcoholics Anonymous, på engelska), men med tanke på din tendens att undvika frågor så skiter jag nog i det.

filmjölk
2016-01-16, 12:50
Du tror också att svenska och engelska är samma språk alltså? Märkligt hur folk har fått för sig det. Hur kan du få a orange att låta rätt, när det låter som att man har hakat upp sig istället för att språket flyer på? Det går knappt att säga a orange ens.

"-This soda tastes like a rotten orange?" låter väl(?) bättre än: "-This soda tastes like an rotten orange" där passar det med "a". likadant här: "-Bitch! Hand me a orange!" vs "Bitch! Hand me an orange!" (?)

Diomedea exulans
2016-01-16, 12:56
"-This soda tastes like a rotten orange?" låter väl(?) bättre än: "-This soda tastes like an rotten orange" där passar det med "a". likadant här: "-Bitch! Hand me a orange!" vs "Bitch! Hand me an orange!" (?)

Enligt regeln ska det skrivas och uttalas "a rotten" och "an orange". Man går efter ordet direkt efter a/an.

hugok
2016-01-16, 13:11
Jag gillar Rich. Han är äkta (hehe, ser ironin) och lever ut sitt liv precis som han vill. Ber inte om ursäkt för vem han är utan gör det bästa av det. Han gör de modifieringar som behövs på sin kropp för att han ska trivas i den. Ser inte att det skulle vara sämre än att folk byter kön med kirurgi.

Bärsärk
2016-01-16, 13:33
Jag gillar Rich. Han är äkta (hehe, ser ironin) och lever ut sitt liv precis som han vill. Ber inte om ursäkt för vem han är utan gör det bästa av det. Han gör de modifieringar som behövs på sin kropp för att han ska trivas i den. Ser inte att det skulle vara sämre än att folk byter kön med kirurgi.

Exakt, och alla dumma uttalanden han gör är ju av ren inkompetens. Lite som en person som är handikappad (Får man säga så?) , man kan inte riktigt klandra den för konstiga saker som sägs då det ligger utanför deras kapacitet.

rooz
2016-01-16, 13:40
Lika äkta som Nigeriabrev?

Bärsärk
2016-01-16, 14:08
Jag tycker Rich borde erkänna att han har plast i armarna på samma sätt som tjejer har plast i tuttarna, han verkar ju gilla att gå i fronten för saker och varför inte bli den första som på allvar erkänner att han gjort sina armar större kirurgiskt? Kanske kan bli en ny "grej" precis som det just nu är ganska inne med sillisar.

Agitator
2016-01-16, 17:09
11 min 55 sec

fs51G73bcS8

Agitator
2016-01-16, 17:24
Här pratar de allmänt om kosttillskott.

PERID-DHnBE

Agitator
2016-01-16, 18:08
Synthol
kenUZ2VHkLw

borjaompanytt
2016-01-16, 18:23
Det är ju faktiskt roligare att spekulera i vad han sprutat in i kroppen och hur länge han kommer leva än att sitta och skriva "åh, vilken fin kille" i 12 sidor.Håller med.

Bärsärk
2016-01-16, 19:08
Synthol
kenUZ2VHkLw

Han har helt rätt i allt han säger och återigen är det inte synthol som Rich sysslar med så han är ingen lögnare när han säger att han inte använder det.

Givetvis ljuger han om annat men jag tror inte han själv ens är medveten om det, jag tror inte han är typen som spelar dum utan verkar han dum så är han nog det.

Slartibartfast
2016-01-16, 22:18
Hur kommer det sig att han dom två-tre senaste åren börjar se 15 år äldre ut?

MasterChief
2016-01-16, 23:15
Hur kommer det sig att han dom två-tre senaste åren börjar se 15 år äldre ut?

Han har gift sig.

Bärsärk
2016-01-16, 23:18
Hur kommer det sig att han dom två-tre senaste åren börjar se 15 år äldre ut?

Han har ökat doserna tror jag, och gått upp ganska mycket i vikt.

Det går fort utför för vissa människor i vissa branscher. Porrstjärnor kan också förändras massor på bara 2-3 år.

Krampus
2016-01-16, 23:30
Han har gift sig.

:laugh:

Slartibartfast
2016-01-18, 14:06
Jag har drabbats av en märklig fascination av att se Rich sitta och slafsa i sig sina matportioner.

Rahf
2016-01-18, 14:09
Jag har drabbats av en märklig fascination av att se Rich sitta och slafsa i sig sina matportioner.

Som så många andra då.

Diomedea exulans
2016-01-18, 14:18
Jag har drabbats av en märklig fascination av att se Rich sitta och slafsa i sig sina matportioner.

Det är överlag kul att se honom föra ihop höger hand, vänster hand och mun. Han är så fyllig att alla kroppsdelar liksom krockar med varandra då. Ungefär som om man knölar ihop ett ballongdjur.

King Grub
2016-01-18, 14:20
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=449266.msg6454045#msg6454045

MasterChief
2016-01-18, 14:30
Jag har drabbats av en märklig fascination av att se Rich sitta och slafsa i sig sina matportioner.

Igår så somnade jag in till Piana när han glufsade i sig lättstekt äggvita och rinnande havregrynsgröt. Hypnotiserande.

Tomas Tryffel
2016-01-18, 14:48
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=449266.msg6454045#msg6454045

Oh, juicy!

KlopFer
2016-01-18, 15:41
Fuuuck fuuck maan, its so fucking easy!! okey guys! Do this fucking shit! its fucking easy!

An Iron Soul
2016-01-18, 15:58
watch?v=6uo_IkW16Tk

Rich Piana är en riktig hästskojare.. :D

Diomedea exulans
2016-01-18, 17:01
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=449266.msg6454045#msg6454045

Heh, schysst ex.

Rahf
2016-01-18, 17:02
Heh, schysst ex.

Som skulle kunna vara vilken bondfångare som helst. Det är alltså bevisat en bekant till Piana, eller har vi bara påståenden att gå på?

Diomedea exulans
2016-01-18, 17:04
Som skulle kunna vara vilken bondfångare som helst. Det är alltså bevisat en bekant till Piana, eller har vi bara påståenden att gå på?

Man skulle kanske kunna kolla upp användarens andra inlägg på forumet och se om hon verkar vara den hon utger sig för att vara, men det orkar iaf inte jag.

KlopFer
2016-01-18, 18:14
Som skulle kunna vara vilken bondfångare som helst. Det är alltså bevisat en bekant till Piana, eller har vi bara påståenden att gå på?

Känns ganska legit

https://1tropicalgal.wordpress.com/2013/05/16/rich-piana-and-how-was-able-to-make-money/

Bärsärk
2016-01-18, 20:04
Heh, schysst ex.

Är förvånad över att ingen mer har spillt ut nått om honom.

Diomedea exulans
2016-01-18, 20:47
Är förvånad över att ingen mer har spillt ut nått om honom.

Jag tror hon är full av skit, KlopFers länk verkar ju tyda på det.

Pushit
2016-01-18, 20:50
Någon pratade om deras kärlek och jag har inte reflekterat mycket över det, men jag ser fan inte någon kärlek över huvud taget från hennes sida i denna video, gör ni?

8J7cXjV-2Yw

Agitator
2016-01-18, 21:15
Jag kräks varje gång den där kyssekvensen kommer upp när de är wedded.

borjaompanytt
2016-01-18, 21:35
5aMxHYFatmk

Ballongerna har lite styrka i sig, eller är det aluminiumvikter månntro...?

Pushit
2016-01-18, 21:52
Nu har han verkligen allt: Ett eget varumärke, ett stort hus, fem bilar, en ung vältränad fru med stora bröst och vältränad rumpa, massor av vänner och fans och tillsist enorma "muskler". Som han brukar beskriva det, han är på "the top". Utstrålar han någon verklig lycka? Inte för fem öre. Ett skådespel och en livslögn mot sig själv är tyvärr det enda jag ser. Fattar inte hur så många ute på nätet kan tro att han är lycklig med livet han lever.

Bärsärk
2016-01-18, 21:54
Nu har han verkligen allt: Ett eget varumärke, ett stort hus, fem bilar, en ung vältränad fru med stora bröst och vältränad rumpa, massor av vänner och fans och tillsist enorma "muskler". Som han brukar beskriva det, han är på "the top". Utstrålar han någon verklig lycka? Inte för fem öre. Ett skådespel och en livslögn mot sig själv är tyvärr det enda jag ser. Fattar inte hur så många kan tro att han är lycklig med livet han lever.

Han sa själv att en stor anledning till att han köpte huset var ett biorum med bar som fanns i det, vilket aldrig används. Han lät faktiskt lite ledsen när han sa det till och med...