handdator

Visa fullständig version : Arnold = simess


karrl
2004-04-11, 11:38
Hmm...jag trodde muskler sjönk i vatten.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,461064,00.html

acidbl00d
2004-04-11, 11:39
:bow: :bow: :bow:

Herkulez
2004-04-11, 11:48
Inte för att jag tror det men jag skulle inte bli det minsta förvånad om det var ett PR-trick;)

acidbl00d
2004-04-11, 11:48
Originally posted by Herkulez
Inte för att jag tror det men jag skulle inte bli det minsta förvånad om det var ett PR-trick;)

Tanken slog mig också...

Castro
2004-04-11, 11:49
Originally posted by Herkulez
Inte för att jag tror det men jag skulle inte bli det minsta förvånad om det var ett PR-trick;)

Just min tanke!

internethjälten
2004-04-11, 13:09
som ni skriver så lutar det åt ett PR-trick... men om det nu inte är det så har han gjort en bragd !

Dipshit
2004-04-11, 13:35
Originally posted by impegas.org
som ni skriver så lutar det åt ett PR-trick...
mmm, det är klart... det vet ju du... :rolleyes:

jag skulle faen bli djupt religiös om arnold kom och räddade mig..
måste vara den ultimata upplevelsen.. :D

Yankeee
2004-04-11, 13:38
Originally posted by Dipshit

mmm, det är klart... det vet ju du... :rolleyes:

jag skulle faen bli djupt religiös om arnold kom och räddade mig..
måste vara den ultimata upplevelsen.. :D

Pfft.

http://pvprm.zesoi.fer.hr/1999-00-web/1999-00-seminari/nsmolic/Stranice/Slike/mich.jpg

Officer
2004-04-11, 14:30
Vilket skitsnack det alltså, äkta PR-tricks!

Tricklev
2004-04-11, 14:34
Lär ju så jävla rejält vara ett PR-trick.


För övrigt så har Yankee rätt:thumbup: .

jakke
2004-04-11, 14:41
Annars är det bara att grattulera att Arnold kan simma hela 100m.:bow: :bow: :bow:

Survivor
2004-04-11, 15:10
Originally posted by Dipshit
...om arnold kom och räddade mig..
måste vara den ultimata upplevelsen.. :D
Det tänkte nog mannen i vattnet också.

Hade de varit ute efter ett PR-trick så hade de väl nog kunnat komma på något lite bättre än så.

Tricklev
2004-04-11, 15:14
Originally posted by Survivor

Det tänkte nog mannen i vattnet också.

Hade de varit ute efter ett PR-trick så hade de väl nog kunnat komma på något lite bättre än så.

"ARNOLD RÄDDAR VÄRLDEN FRÅN ATOMBOMB MED HJÄLP AV SINA PECS!"


:rolleyes:

Survivor
2004-04-11, 15:47
Originally posted by Tricklev


"ARNOLD RÄDDAR VÄRLDEN FRÅN ATOMBOMB MED HJÄLP AV SINA PECS!"


:rolleyes:
:thefinger :thefinger :thefinger :thefinger
Inte fan var det imponerande i alla fall. Sådant jävla daltande med kända människor jämt, så man mår illa.

Zlin
2004-04-11, 16:00
Originally posted by Survivor

Inte fan var det imponerande i alla fall.

Nej, det var det verkligen inte. Ser man en person som krampar skall man säga till badvakten, inte kuta ut för att hjälpa om man inte kan sina grejer. Och det kunde inte Arnold. "Häng på mig" är helt fel tillvägagångssätt.

Måste få klaga på någonting när man plöjt ner massa pengar i sim-utbildning...;)

John M
2004-04-11, 16:57
Hur vet du att Arnold inte kundet det då? :thefinger

Zlin
2004-04-11, 17:06
Originally posted by John M
Hur vet du att Arnold inte kundet det då? :thefinger

För att han bad en krampande kille att hålla i honom.

Zlin
2004-04-11, 17:17
Grejen är väl att det är en själv som skall greppa honom, inte tvärtom...Annars är det den som blir räddad som får kontrollen, och kan dra med dig ner i vattnet. Sen kanske det inte är aktuellt i Arnolds fall iom hans fysik, men det är fortfarande fel tillvägagångssätt.

John M
2004-04-11, 17:18
Eftersom att ingen här var där vid det tillfället så kan ingen av oss göra någon exakt bedömmning av situationen, men man kan ju alltid hoppas att han gjorde det bästa av situationen...GO ARNOLD :hbang:

Tricklev
2004-04-11, 17:19
Originally posted by Zlin
Grejen är väl att det är en själv som skall greppa honom, inte tvärtom...Annars är det den som blir räddad som får kontrollen, och kan dra med dig ner i vattnet. Sen kanske det inte är aktuellt i Arnolds fall iom hans fysik, men det är fortfarande fel tillvägagångssätt.

Är ju inte säkert detta hände under ett tillfälle då han hadde bra fysik. Han hadde ju ganska sleten fysik förre T3 och det står ju inte när det hände.

Zlin
2004-04-11, 17:19
Originally posted by John M
Eftersom att ingen här var där vid det tillfället så kan ingen av oss göra någon exakt bedömmning av situationen, men man kan ju alltid hoppas att han gjorde det bästa av situationen...GO ARNOLD :hbang:

Om det stämmer att han sa till killen att ta tag i honom, har han gjort fel.

Nåväl, skit samma. Han är säkert en hjälte.:sleep:

Kalleh
2004-04-11, 21:56
Men alltså, tänk dig. Du ligger i vattnet, saker och ting krampar till sig och du håller på att drunkna. En snubbe kommer ut och räddar dig, och den snubben är ingen mindre än Arnold. Det är heavy shit alltså, sånt man läst om i Bibeln... :bow:

Tricklev
2004-04-11, 21:58
Originally posted by Kalleh
Men alltså, tänk dig. Du ligger i vattnet, saker och ting krampar till sig och du håller på att drunkna. En snubbe kommer ut och räddar dig, och den snubben är ingen mindre än Arnold. Det är heavy shit alltså, sånt man läst om i Bibeln... :bow:

Jepp, detta är lika påhittat som det mesta i bibeln också.

Muaytudd
2004-04-11, 22:00
haha jag fattade först inte rubriken Simess simess. Vadå siames eller?

Sen rammlade myntet ner.. :D

Tomten
2004-04-11, 22:10
scenariot är ju snarare så här.

snubben ligger på sin bräda ute i vattnet. Han har kramp i benen och kan inte simma in just nu. Arnold plaskar förbi. Han ser killen, och frågar om allt är ok. Killen säger "jag har kramp i benen". Arnold erbjuder sig att dra in han och brädan i land.

... med andra ord. Killen var nog inte i någon fara, om hela hans kropp hade krampat så hade han inte legat kvar på brädan, då hade han varit på havets botten :D

misstänker att det var varken heroiskt eller dumdristigt, snarare praktiskt, media har en tendens att överdriva...

Kungen
2004-04-12, 14:26
Arnold är kung.

Zakath
2004-04-12, 14:40
Tror nog det hela var listigt upplagt så att Arnold skulle få stå i strålkastarljuset för en kort stund. Det var en sån där grej som dem väldigt enkelt kunde fejka men ingen kan ju se om det är på riktigt eller ej.. Annars är det säkert överdrivet, men HEJA Arnold!! :D

Bjorne
2005-03-30, 16:22
Undra vilken beach det är Arnold badar på :)

Metal_boy_
2005-03-30, 17:32
:thefinger :thefinger :thefinger :thefinger
Inte fan var det imponerande i alla fall. Sådant jävla daltande med kända människor jämt, så man mår illa.

Nu tonar vi ner här va, Arnold är inte bara en kändis för vääääldigt många här inne. Här är han typ Gud, så om du inte vill råka ut för den maffian så föreslår jag att du är tyst.

;)