handdator

Visa fullständig version : Hur länge ligger paket kvar hos ica ?


ToughLove
2015-09-02, 11:30
Har inte haft möjlighet att hämta mitt paket och det har nu gått 10 dagar. Undrar bara hur länge brukar det ligga kvar innan dom skickar tillbaks det ?

pizzabud
2015-09-02, 11:34
Vad är problemet? Hämta det eller be någon hämta det åt dig. Brukar ligga kvar 14 dagar


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Spettet
2015-09-02, 11:36
Postnord?

Hur länge ligger en försändelse hos ett postombud?


De flesta försändelser finns hos ditt postombud i 14 dagar. På avin hittar du information om liggetiden. Försändelser som inte hämtas ut i tid skickas tillbaka till avsändaren. Gå in på Spåra brev, paket och pall. Här kan du med hjälp av ditt kolli- eller brev-id var din försändelse befinner sig just nu.

LoveMachine
2015-09-02, 11:57
Se för allt i världen till att hämta det i tid. Jag fick ett packet skickat till mig så att det anlände på den enda dagen som gjorde att jag inte kunde hämta upp det inom 14 dagar. Hade jag fått det en dag innan, hade det inte varit några problem, en dag senare inga problem. Jag fick ringa runt till alla tänkbara instanser, och bli vidarebefordrad i cirklar, innan jag fick en anställd på utlämningsstället att hålla paketet EN dag extra. Vilket var helt förbjudet. Annars hade det skickats tillbaka till USA, trots att det var betalat och klart.

J.V
2015-09-02, 12:10
Ar det inte elektronik (de flesta elektronikprodukter raknas som hogriskprodukter, men det ar nog en del upp till avsandaren att bestamma) kan du skicka dit ett ombud, ge personen bara avi och ditt korport/pass.