handdator

Visa fullständig version : Min kropp och min resa, då nu och snart


leviterande
2015-08-13, 02:53
Hej!






ingen studio Ingen pump, nyss vaken oftast haha , ska snart posta transformation video, andra klipp och annat så häng med :)


Följ på Facebook: Kaledius

https://www.facebook.com/kaledius1

Instagram #kaledius

Antoonuknow
2015-08-13, 12:45
Snygg fysik!

Sheogorath
2015-08-13, 12:53
Jefvligt snygg fysik!

Shqypnia
2015-08-14, 09:14
Mycket snygg fysik. Helt klart. Men vart är 'då'-bilderna?

Rabiat
2015-08-14, 09:40
Mycket snygg fysik. Helt klart. Men vart är 'då'-bilderna?

Det verkar finnas planer på typ fitspo, med inspirerande väggord och så. Vet inte hur aktuellt det är med 'då'-bilder då :naughty:

leviterande
2015-08-14, 11:47
Tack för the words. Transformation och andra klipp kommer snart att läggas upp på facebooksidan, youtube och här. Så här såg jag ut 2013

leviterande
2015-08-22, 23:46
Transformationen

https://www.youtube.com/watch?v=5LAvShaivV0

Ozziking
2015-09-01, 21:02
Hatten av. 1000ggr.

Hur tränade du under dessa år?

leviterande
2015-09-02, 13:10
Hatten av. 1000ggr.

Hur tränade du under dessa år?

Kort sagt: Jag experimenterade mkt.

mkt av vad som är spritt på nätet är tyvärr inte alls så bra från min erfarenhet så jag tror jag börjar hitta lite bättre tränings metoder -again- för mig iaf. Jag varierar ganska ofta och checkar hela tiden om det går frammåt eller inte-.

Jag tränar inte bara så för att träna.. utan tex kommanden månaden vill jag att min bröst ska tydligt växa, då kör jag allt extra på det. Annan sak var att hålla igång alla muskler hela tiden. Jag tränade samma muskel så ofta som 5ggr ibland fast då måste man köra på ett speciellt sätt eller så blir man skadad.

Det har fungerat helt ok iaf för mig tydligen. Allt jag säger är bara från vad jag har upplevt. Jag har slutat att förlita mig på något han eller jag har läst för det finns så mkt info som inte alls funka för mig så de inte sant. Att deffa bra och behålla muskelmassan var även en ännu högre challenge-level. Jag lär mig fortfarande

moderato
2015-09-27, 21:43
Kort sagt: Jag experimenterade mkt.

mkt av vad som är spritt på nätet är tyvärr inte alls så bra från min erfarenhet så jag tror jag börjar hitta lite bättre tränings metoder -again- för mig iaf. Jag varierar ganska ofta och checkar hela tiden om det går frammåt eller inte-.

Jag tränar inte bara så för att träna.. utan tex kommanden månaden vill jag att min bröst ska tydligt växa, då kör jag allt extra på det. Annan sak var att hålla igång alla muskler hela tiden. Jag tränade samma muskel så ofta som 5ggr ibland fast då måste man köra på ett speciellt sätt eller så blir man skadad.

Det har fungerat helt ok iaf för mig tydligen. Allt jag säger är bara från vad jag har upplevt. Jag har slutat att förlita mig på något han eller jag har läst för det finns så mkt info som inte alls funka för mig så de inte sant. Att deffa bra och behålla muskelmassan var även en ännu högre challenge-level. Jag lär mig fortfarande


Alltså vilken jäkla BATEMAN-fysik du har!!!!