handdator

Visa fullständig version : Fettförbränningspreparat??? Hjälp!


sassy85
2004-04-09, 11:37
Hejsan!
Jag är en nybörjare inom styrketräning och allt som det innebär. Och jag vill gärna gå ner en 20kg och vill gärna ha hjälp om vad det finns för preparat som kan hjälpa mig med det.

Har hört talas om preparat som t ex. Pyruvate, Tonex, Cla villka erfarenheter har ni av dessa eller andra?

:confused:

King Grub
2004-04-09, 11:43
Preparaten är: rör på dig mer och ät mindre/bättre. 20 kilos övervikt kommer inte att påverkas nämnvärt av preparaten du nämnde; det är kost och träning som behöver styras upp. När du har det allra lilla sista som du vill ha bort kan det vara värt att tänka på, men det finns 99 saker som du bör ha koll på, innan du ens behöver tänka på fettförbrännande preparat.

Latmasken
2004-04-09, 12:21
Kan du inte dela med dig av dom där 99 sakerna?

ReQard
2004-04-12, 01:47
jag kan få gratisprover på saker så man skiter ut fettet, in diarré form!

King Grub
2004-04-12, 05:24
Originally posted by ReQard
jag kan få gratisprover på saker så man skiter ut fettet, in diarré form!

Nej, det kan du inte. ;)

Prankie
2004-04-12, 08:14
Haha, ska ni knappra massor fatblocker, carbblocker. Sluta med skita flygande diareé. :D

Vad jag vet så finns det inga preparat som fungerar bra som det är mycket vikt det handlar om. Träna rätt, äta rätt, vila rätt är första steget innan man behöver funderar på det lilla extra pushet som inte alls är värt sina pengar.

Callister
2004-04-12, 09:52