handdator

Visa fullständig version : Personlig tränare Göteborg!


rebbyy
2015-08-04, 04:59
Hallå hallå igen (hehe..)

Jag undrar om någon vet en bra personlig tränare i centrala Göteborg? Gärna någon som jobbat ett tag och kan sin grej. Hade även varit stort puls om ni vet om priserna är bra. Finns dessa oftast på "fasta ställen" så som sats, Nordic Wellness osv eller finns det så att dom kan komma till "mitt gym"?

Tacksam för svar! :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk

MikaelB
2015-08-04, 06:36
Om du skriver vad du vill åstadkomma med träningen och kontakten med pt:n blir de nog lite enklare. ;)

rebbyy
2015-08-04, 07:55
Om du skriver vad du vill åstadkomma med träningen och kontakten med pt:n blir de nog lite enklare. ;)


Angående fettminskningen och ökad styrka :) samt kostupplägg [emoji108]


Skickat från min iPhone med Tapatalk

therunningman
2015-08-04, 14:46
Frågan är ju om "ditt gym" släpper in en frilans PT? En kostrådgivare kan du säkert ha skypekontakt med? Vill du gå igenom teknik för styrkeövningar är det bra att träffa någon på riktigt. Undrar om inte GKK vid Slottsskogsvallen finns kvar så slipper du anlita PT. Då får du nog bättre hjälp än av majoriteten PTs. Någon annan vet säkert.

Peter Hansen
2015-08-04, 18:35
Ola wallengren har väl företag i gbg han hjälper till med sånt?

PureWhey
2015-08-05, 18:59
Hallå hallå igen (hehe..)

Jag undrar om någon vet en bra personlig tränare i centrala Göteborg? Gärna någon som jobbat ett tag och kan sin grej. Hade även varit stort puls om ni vet om priserna är bra. Finns dessa oftast på "fasta ställen" så som sats, Nordic Wellness osv eller finns det så att dom kan komma till "mitt gym"?

Tacksam för svar! :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Marek Behrendt på Fysiken

Ola Wallengren
2015-08-06, 10:00
Ola wallengren har väl företag i gbg han hjälper till med sånt?

Nej, jag har lagt ner den delen av verksamheten.