handdator

Visa fullständig version : Har jag eller min flickvän problem?


mini_Arnold
2004-04-09, 09:58
'

GhostFace
2004-04-09, 10:08
Originally posted by boFFen
Min flickvän lyssnar inte på mig men kanske lyssnar på nån här, vem vet.

Min flickvän och jag tränar ben och vader tillsammans.
Mitt mål är att bli stark och stor.
Hennes är.. ja jag vet inte:

Hon vill inte få större vadmuskler utan kör fler reps för att på så sätt forma dem utan att dem växer.
Enligt mig går inte detta men jag vill vara på den säkra sidan.

Fler reps?
Fler reps än vad?
1? 5? 15? 25?

Ju högre repsantal desto mera uthållighet & delvis styrka.
Vad vill hon forma dem till? Vill hon få konturer på vaderna?

Arne Persson
2004-04-09, 10:18
Suck!:rolleyes: Det låter som som en helt normal flickvän med alla de förutfattade meningar ett fruntimmer SKALL ha,

Allan
2004-04-09, 10:28
Nä Arne - inte skylla på tjejerna nu. Vi har hört samma sak från en massa magfixerade discobyggen. Och nej, om hon tränar med belastning kommer muskeln att växa. Och just vadmuskelns utformning är helt beroende av anlagen, liksom längd på bicerps etc...ja, du vet Boffen. Och grattis i efterskott!

allan

Arne Persson
2004-04-09, 10:33
Originally posted by Allan
Nä Arne - inte skylla på tjejerna nu. Vi har hört samma sak från en massa magfixerade discobyggen. Och nej, om hon tränar med belastning kommer muskeln att växa. Och just vadmuskelns utformning är helt beroende av anlagen, liksom längd på bicerps etc...ja, du vet Boffen. Och grattis i efterskott!

allan

Jo, men magfixerade discobyggaree är väl också fruntimmer?:confused:

Herkulez
2004-04-09, 10:43
Originally posted by Arne Persson


Jo, men magfixerade discobyggaree är väl också fruntimmer?:confused: :laugh:

Gammelyxan!
2004-04-09, 12:21
Hehe..en dräpande kommentar Arne :laugh:

BigArmsBaby
2004-04-09, 12:48
haha :laugh:

Kalleh
2004-04-09, 15:05
Det är tv-shop som ligger bakom de där idéerna med att bygga "långa, smidiga, välformade muskler" och absolut inte öka i vikt, däremot bränna en sjuhelvetes massa fett. De har presenterat både en och två olösliga ekvationer på den kanalen, de jävlarna...

Och kom ihåg, det är ALLTID hon som har fel.;)

Tricklev
2004-04-09, 15:15
Originally posted by Kalleh
Och kom ihåg, det är ALLTID hon som har fel.;)

Man får inte glömma att damerna alltid har fel:D ;)

aliquis
2004-04-09, 17:01
forma hur? antingen blir dom väl större eller så blir dom mindre.. utöver det blir det nog svårt.

aliquis
2004-04-09, 17:03
Originally posted by Kalleh
Det är tv-shop som ligger bakom de där idéerna med att bygga "långa, smidiga, välformade muskler" och absolut inte öka i vikt, däremot bränna en sjuhelvetes massa fett. De har presenterat både en och två olösliga ekvationer på den kanalen, de jävlarna...
Heh, läste om någon sådan där sak... maskin med vibrerande platta som skulle bygga styrka och en massa annat UTAN ATT MAN FICK STÖRRE MUSKLER... så bra..