handdator

Visa fullständig version : EAA med bra drag och nedstämdhet


Barnes
2015-07-08, 14:43
Har märkt en konstig sak.
Jag körde bcaa innan passen tidigare men gick över till eaa.
Gjorde först slut på en burk eaa och beställde en ny.
Samma märke och smak.
Men av denna nya får jag en jäkla ork och pump samt blir även rätt så nedstämd efteråt. Nedstämdheten sitter i över ett dygn innan det släpper.

Det är som sagt samma märke och smak som jag haft tidigare och jag har testat säkert fem ggr så jag är tvärsäker på att det är eaa:n(har mycket kvar om nån inte tror mig och vill prova).
Nån som har nån teori?
Kan man kört nån skum pwo på samma lina innan och jag fått första burken eaa efter omställning?

mattilainen
2015-07-08, 14:46
tränar hårt? Du tränar kanske hårdare än tidigare, därav trötthet och nedstämdhet.

Barnes
2015-07-08, 14:49
Känns inte troligt då jag tränar precis lika som med burken innan så det kan man nog utesluta.

Beemel
2015-07-09, 06:26
Kan man kört nån skum pwo på samma lina innan och jag fått första burken eaa efter omställning?

Nja, med allra största sannolikhet är det inte så. Låter oerhört långsökt.
Betänk hur jäkla potent den "skumma PWO'n" skulle behöva vara i sin rena form om du får så kraftiga effekter av en produkt som då möjligen bara innehåller spår av den.

Min gissning är att din upplevelse troligen inte har ett dugg att göra med aminosyrorna.

Fjrebqll
2015-07-09, 06:58
Du kanske finner något intressant här?
https://traningochnutrition.wordpress.com/2013/01/12/bcaa-och-hjarnfunktion/

Flygplan
2015-07-09, 09:04
PWO:s innehåller ofta amfetaminliknande ämnen vilket kan orsaka det du beskriver. Märkligt att du känner så efter intag av EAA.

ARMSTARK
2015-07-09, 11:58
Jag är helt säker på att det inte är EAA som är orsaken, däremot kanske lite mycket träning och för lite sömn/mat? Jag kan också vara nedstämd under intensiva träningsperioder. Är inne i en nu. :(

Barnes
2015-07-09, 16:09
Jag är helt säker på att det inte är EAA som är orsaken, däremot kanske lite mycket träning och för lite sömn/mat? Jag kan också vara nedstämd under intensiva träningsperioder. Är inne i en nu. :(

Nja, jag mådde prima innan.Körde EAA mådde piss efter två pass. Körde utan och mådde efter nån dag prima igen.
Jag har testat vid tre olika tillfällen med några månaders mellanrum.
Skulle vara väl träffat om jag lyckades pricka in den meningslösa känslan just till efter dessa gånger.
Problemet är ju iofs enkelt löst, bara ge fasen i att ta det.

dmoller
2015-07-10, 18:31
Har för mig att EAA i form av tillskott påverkar belöningssystemet negativt.
Testa dra ner/sluta äta eaa och se om det blir bättre.