handdator

Visa fullständig version : Ännu ett bekymmer


ReQard
2004-04-08, 01:43
jag har insett att jag inte ser ut som alla andra eller kommer se ut som en bra bodybuilder. För det första så har jag fan skumma höftben dom sticker ut för mycket, o sen sitter det några förbannat fula, onödiga muskler på och bredvid, Varför just jag ska bygga kroppens fulaste muskler snabbast? kan man in o såga bort ben o sånt. det mesta är inte fläsk utan man känner gott o väl

King Grub
2004-04-08, 06:29
Du kan inte ändra skelettstrukturen. Och såga? :smash: Utseendefixering till det sjukligas gräns, någon?

manko
2004-04-08, 06:36
Bara fortsätta träna. Så blir det bra.

Man tränar väl inte bara för att kunna flexa för brudarna eller spegeln? man tränar ju för att det är skojj :]

så lev livet på gymmet istället för att stå och janka vid spegeln över någon enstaka onödig sak :)

Kreout
2004-04-08, 07:35
Även om du inte kan få mindre höftben så kan man ju ändå skapa en illusion av att de är mindre genom att träna de muskler som ligger i närområdet tills de växt om höftbenen. Det skulle då vara lårmuskler (och de småmuskler som även finns nära höften) + obliques så vitt jag förstår. Även om många anser att stora obliques är fula eftersom de ökar på midjeomfånget så tycker i alla fall jag att det ser bättre ut än utstickande höfter (har haft samma problem själv). Dessutom är allt relativt, och stora obliques kan döljas av stora lats + stora axlar. Så mer massa helt enkelt!

kharon
2004-04-08, 07:57
Jag garanterar att det kommer att se bra ut då du får några muskler på kroppen! Onödigt att fundera på sådant om man inte ens har någon nämvärd muskelmassa.

ReQard
2004-04-08, 15:07
men höftbenen sticker inte ut, det e dom + fula muskler som kom från att jag började med knä o marklyft har jag för mig, jag har hudbristningar högt upp på benen o där e de ganska stora ser inte heller så bra ut

Fartman
2004-04-08, 16:05
åh herregud, mer massa overall ät lösningen.. det är jag 99,9% säker på

JAM
2004-04-08, 20:12
Ja, jag har svårt att tro att någon annan än du själv tycker att det ser så fult ut.

Patrik
2004-04-08, 21:38
Jag tränar fan inte för att det är skoj, jag tränar för att jag ska må bra och sen eventuellt få några brudar på köpet :whipped:

dock, så är det kul om det blir resultat....

ReQard
2004-04-08, 21:54
jag tränar för o känna mig stor o stark, självklart vill jag gärna se deffad ut