handdator

Visa fullständig version : Era värsta gymtabbar?


Jansson_84
2015-06-22, 22:48
Här tänkte jag att dom som vill kan bjuda på sig själv och skriva om sina värsta misstag/tabbar på gymmet. Ju värre desto bättre

Inleder med den tabben som jag kommer ihåg bäst.
Jag skulle köra benpress och skulle lasta på vikter.
Vikterna fanns på ett viktställ ganska högt upp, kanske en meter upp.
Det var smala järnvikter 20kg med ingjutna handtag. Händelseförloppet är följande, jag suger tag i en vikt i handtagen och drar ut den snabbt från viktstället. Dock så hade jag lite handsvett, så jag tappar viktjäveln rakt över tårna från ca 1 meters höjd.

Jag ville bara skrika allt vad jag kunde, men jag bet ihop och behöll smärtan för mig själv. Vikten landade strax ovanför där tårna börjar.
Jag kunde inte köra benpress den gången och jag hade ett rejält blåmärke. Det ilade i foten i flera månader efteråt men gick sen över av sig själv.

Det var det hele.

Fortsätt att fylla på nu med historier. *popcorn*

Bärsärk
2015-06-22, 22:54
Menar du typ tabbar som med vikter eller menar du typ att man bajsat på sig?

Jansson_84
2015-06-22, 22:57
Vad som helst egentligen, bara att det är en tabbe och har ägt rum på ett gym.

Flygplan
2015-06-22, 23:23
Var dum nog att köra facepulls på ett inte så väl underhållet och trångt gym i Filippinerna. Kabeln gick av på mitten. Där jag landade var typ det enda stället på hela gymmet där det inte fanns något hårt. Jag kom undan med en stukad tumme. Ren tur.

mangemani
2015-06-22, 23:26
lite för mycket vikter på stången under mitt första gym besök, inga spärrar på sidorna som höll viktskivorna på plats, lite vingel och vikterna på ena sidan for av och rakt in i en vägg spegel, enormt oljud och gymmet blev stillastående och tyst i typ 10 olidligt långa sekunder.

introducerade exet för gymmet, hon var bara pinsam.

enda tabbarna jag kan komma på.

filmjölk
2015-06-22, 23:42
Jag har några stycken, men kan börja med en. Jag hade fått kritik av någon jag såg upp till (no homo) på gymmet på att jag böjde bak handlederna i pressar. Detta skulle tydligen slita på handlederna.

Raka handleder alltså. Skulle köra axlar, sittande hantelpress. Körde kanske 35kgs max 40kgs hantlar. Hyfsat tungt för mig men inte okontrollerbart eller en vikt man "ska kunna" skada sig på.

Handleden vek sig åt fel håll när jag pressat ett par reps (kommer inte ihåg vilken arm). Jag tappade hanteln och det gjorde ont som fan när handleden veks åt fel håll. Tummen och tumvecket blev snabbt blålila, handleden svullnade upp och jag kunde inte köra ordentligt på pressövningar på säkert en månad, och ytterligare ett par månader fick jag linda handleden för att kunna lyfta utan att få ont. Sen dess struntar jag i eventuellt slitage på mina handleder och böjer dem bakåt, bättre det än att de riskerar tvångsböjas framåt en gång till.

*Flash*
2015-06-22, 23:56
Jag är ganska duktig på att på olika vis slå mitt stackars huvud emot saker..som en gång när jag gick och tittade på min iPod och på väg dit jag skulle så hängde det ett onödigt stort handtag som jag går rakt in med skallen i så hela jävla handtaget snurrar och börjar klånka in i saker...2 gånger under samma pass lyckas jag med detta.:d
En annan gång när det var en alldeles för hunkig kille där samtidigt så jag inte riktigt koncentrerade mig på vad jag gjorde utan tog upp handtaget till latsdragen och drämde den rätt i bakhuvudet på mig själv av bara farten.*rolleyes*
Jag har även lyckats snubbla och hålla på att ramla på saker för att jag antingen är så inne i mig själv eller pga min kassa balans.*popcorn*

spoon
2015-06-22, 23:58
När jag jagade den magiska gränsen 100 i bänkpress så failade jag väldigt många gånger. Jag tränade på gymet på jobbet och alltid ensam. När jag nästan hade klarat 100 så rackade jag stången men händerna hade glidit ut så dom fastnade under klykorna. Så där låg man korsfäst i bänkpressen :D

Vivaldi
2015-06-23, 00:38
Skulle böja efter en lång bulk och hade på mig ett par byxor jag inte använt på ca en månad.
Gick ned i ett djup som skulle gjort självaste rippetoe stolt, och hörde ett gigantiskt sprrkttt ljud. Som tur var var gymmet ganska så tomt så bara ett fåtal fick veta mina kalsongfärger den dagen ...

Jansson_84
2015-06-23, 00:43
Jag är ganska duktig på att på olika vis slå mitt stackars huvud emot saker..som en gång när jag gick och tittade på min iPod och på väg dit jag skulle så hängde det ett onödigt stort handtag som jag går rakt in med skallen i så hela jävla handtaget snurrar och börjar klånka in i saker...2 gånger under samma pass lyckas jag med detta.:d
En annan gång när det var en alldeles för hunkig kille där samtidigt så jag inte riktigt koncentrerade mig på vad jag gjorde utan tog upp handtaget till latsdragen och drämde den rätt i bakhuvudet på mig själv av bara farten.*rolleyes*
Jag har även lyckats snubbla och hålla på att ramla på saker för att jag antingen är så inne i mig själv eller pga min kassa balans.*popcorn*

Du fick mig att tänka på denna.
Så jag tillägnar dig den här

/watch?v=5-iYLB6WDaY Byt ut Lennart mot flash istället :naughty:

*Flash*
2015-06-23, 00:48
Du fick mig att tänka på denna.
Så jag tillägnar dig den här

/watch?v=5-iYLB6WDaY Byt ut Lennart mot flash istället :naughty:
:thefinger*rolleyes*
Du skulle säkert också slå dig själv i skallen med saker om du såg en het brud som halvt strippade på gymmet.;)

Blomkål
2015-06-23, 00:53
Har klarat mig undan ganska bra. Pinsammaste är nog kanske när jag råkade snärta ett hopprep i ansiktet på mig själv. Det var flera som såg det men jag låtsades vara så utmattad att jag själv inte brydde mig och lyckades därmed ta udden av det. Spydde några sekunder därpå vilket är lika pinsamt varje gång.

En annan gång gick karbinen sönder när jag körde latsdrag vilket ledde till att jag smällde ner stången rakt i nacken. Den träffade ganska lyckligt, precis där jag har stången i böj, men det kändes jävligt skämmigt trots att det inte var mitt fel. Allt gick bra och det gjorde faktiskt inte speciellt ont men flera sprang fram till undsättning vilket kan göra det hela pinsammare i och med att alla tror att man spelar hård när man envisas om att man inte alls fick ont samtidigt som man är ganska skärrad.

*Flash*
2015-06-23, 01:05
Jag har gjort en fin klädtabbe en gång, har ett par träningsbyxor med noll resår som är rätt så låga också, brukar försöka ha extra långt linne när jag tränar med dom och se till att byxorna sitter uppe och linnet nere..

Iaf jag tog på mig dom byxorna och ett onödigt kort linne..körde en massa övningar där man böjer sig fram och automatiskt putar lite med rövhelvetet, självfallet helt inne i min träning och märker inte förrän i slutet när jag nästan var helt klar att mina stringtrosor syns (liiite mer än bara kanten av dom:d) då byxorna glidit ner lite och linnet upp lite..
Jag hade såklart stått framför någon också och böjt mig fram osv (personen hade sett lite besvärad ut av någon konstig anledning, som att den inte visste vad den skulle kolla på).:laugh::em:

awesomooo
2015-06-23, 05:58
Slog huvudet i taket när jag körde chins. Var på ett gym med relativt lågt i tak och körde chins från ett squat rack, det gjorde jätteont och var bara att bita ihop och hoppas på att ingen såg vad jag gjorde.

Klämmer mig gör jag alltid på gymmet, speciellt gym som har värdelösa viktskivor som är breda och har runda kanter när man ska hänga tillbaka dom.

Holmeros
2015-06-23, 07:36
Jag la en 20 eller 22 kg hantel på en bänk. Den rullade av och landade på polarens lilltå. Maximal otur, hanteln träffar precis med sin kant rakt på hans tå. Fick skaplig ångest över hans mosade tå och haltande i flera veckor..

kaer
2015-06-23, 07:39
Några småtabbar har man ju gjort:

* Fail i bänk utan passare. Någon har någon hjälpsam själ ryckt in, någon annan har jag fått rulla stången ner till midjan =)

* Börjat ta vikter ifrån smithen, medans någon sitter i den och bara ha setvila =)

* Lastat ojämnt i marklyft.

* Slagit stången i hakat på uppvägen i militärpress, man får väl vara glad att man inte är mer explosiv, hade ju varit snyggt att knocka sig själv i det läget.

Jagax
2015-06-23, 08:06
Snuddat (behövs ju inte mer för att det ska kännas rejält) vid hakan och näsan vid stående axelpress är ju något man gjort.
Värst vad jag kan komma ihåg vid axelpress var när jag skulle vända upp vikten.
Skulle köra tungt (för mig) pushpress och efter ha gjort det första setet tänkte jag att jag skulle prova med bälte vid andra setet för kanske bättre tryck i pressen.

Sagt och gjort, på med bälte, ner på huk för att påbörja vändningen från golvet.
På vägen upp slår stången i bältesspännet som drivs upp mot solar plexus och ger mig en ordentlig tryckare.
Stången kommer upp till axlarna på en konstig bana men åker genast ner till golvet igen (tur det är ett podium med ordentliga gummimattor) och jag känner mig halvt svimfärdigt och tror jag skall spy.

Christian1980
2015-06-23, 08:31
Tog för mycket vikt i hantelpress när jag var ovan med övningen, armen vek sig och jag la 30kg i ansiktet från halvvägs upp i lyftet. Men jag hann vika undan så att den tog på sidan, det gjorde inte ont utan vart mest pinsamt.

Fastnat i bänk utan passare har jag också gjort, men det lär inte vara så ovanligt på gymmet ;)

Dreas
2015-06-23, 08:59
Hmm.

Sabbat axeln på fortfarande obestämd tid när jag i min tidiga karriär bromsade en hantel påväg ner i hantellyft framåt lite för mycket.

Lagt av en brakare i böjen när hela gymmet var tyst. Lagt av en brakare när jag kört mark.

Har annars klarat mig rätt bra.

Kabuto
2015-06-23, 09:13
Slagit hakan på väg ner i militärpress , av någon anledning hade jag typ underbett just då så tänderna slog i varandra ganska hårt :D

IronMaiden
2015-06-23, 09:16
var en gång för lat för att plocka av vikterna från stången innan jag skulle flytta på mig till andra sidan gymmet då de skulle ha någon klass där jag körde marklyft, så lyfter upp stången och börjar promenera bort och lyckas riva ner en jädra massa i det stället med stänger som är till för bicepscurl etc på vägen, många sneda blickar och skämdes som fan då det är ett gym där folk inte gör mycket väsen av sig och är allmänt försiktiga *facepalm*:em:

Anton Fräs
2015-06-23, 09:22
* Fastnat under stången i bänkpress (brukar studsa på magen men det blev fel)
* Spräckt shorts x 3-4 typ
* Kaskadspytt
* Varit så koffeinstimmad så jag har grymtat/skrikit lite väl tillochmed för min smak
* Skallat en ställning när jag när jag apade runt i chinsstängerna

Jag skämdes väl knappt för nåt av dessa dock, jag skäms inte speciellt lätt och i synnerhet inte på gymet. Värst var nog ställningsskallningen, den var rejäl.

:em:

tefached
2015-06-23, 09:22
Bara gjort två tabbar vad jag minns.

Första var liggange pull-overs på bänk var väldigt svettig så från raka armar tappade jag en 42.5 kg hantel mellan benen.
Andra var lyft åt sidan svinga rätt mycket de sista repsen med ryggen och sista repen va det fritt fall på vägen ner men var fortfarande lutad bakåt så packetet hamnade mellan dessa 15 kgs hantlar men efter mycket blod och läkarbesök blev allt bra.

filmjölk
2015-06-23, 10:19
Jag sa till en gravid tjej på gymmet som körde tunga bröststödda roddar i maskin. Jag sa till henne att det borde hon inte göra för det blir ett väldigt tryck på bebisen i magen.

Hon var inte alls gravid, bara lite rund om magen och blev jätteledsen. Jag försökte be om ursäkt men lyckades bara göra saken ännu värre, har aldrig sett henne på gymmet efter det.

Maya0112
2015-06-23, 10:36
Ramlat av löpbandet hahah, körde snabba intervaller och typ såg mig själv i spegeln och blev ofokuserad :em: Sånt man får stå ut med när man är så vacker! Tagen av min skönhet typ
Skulle sänka böjställningen, det var lite vikt på och jag typ glömde hålla emot så mina fingrar klämdes ihjäl, massa blod på podiet haha
Ramlat omkull med en 25kgskiva..pinsamt, massa som såg. Lyckats tappa någon viktskiva på tårna. Finns säkert något mer som jag inte kommer ihåg.. jag är rätt klantig :(

BlötSnö
2015-06-23, 10:57
Det skulle väl vara för ett par veckor sedan när jag kom på den briljanta idén att prova att köra lite ryck
och stöt, för andra gången i mitt liv, i slutet av ett pass och överlastade på tredje setet.
Stod helt plötsligt med en alldeles för tung skivstång, lite på sniskan, halvvägs upp i famnen.
Bara att släppa och skämmas.

Anton92
2015-06-23, 10:57
Jag skulle racka stången en gång när jag körde bänk. Grejen var bara den att jag rackade stången lite för tidigt - när den fortfarande befann sig i luften - så hela skiten brakade ner i safetyracket istället. Hade det inte varit för just detta safetyrack så hade jag förmodligen blivit halshuggen.

arogen
2015-06-23, 14:58
Bra tråd detta! :D

* Ramlat på löpbandet
* Tappat en 15kg-viktskiva på tå och skrikit finfina ord.
* Dragit axeln ur led i cablecrossen
* snubblat när jag kört utfallsteg med kettlebell
* En lördag var jag lite småtrött tror jag. Jag Körde ett tungt benpass med helt spräckta shorts i grenen, menmen. Kul var det :D

Tyrwing
2015-06-23, 18:39
Skulle lasta av sista tjugan på stången efter marklyft, som vanligt fattar jag tag i vikten och bara drar av den, problemet den här gången var att jag hade placerat foten under skivstången av någon outgrundlig anledning... Nageln lossnade, jag fick halta i ett par dagar och tån gjorde ont i runt en månad.

Lastade av för fort på ena sidan av bänkpressen så stången flög av åt sidan, som tur är fastnar den på vägen och faller åt "rätt håll" ned och undviker där med att krossa spegeln på väggen bakom som är ungefär 5*2m stor.

PixelMiner
2015-06-24, 15:08
Hände när jag var i tonåren (så man kan väl skylla på lite ungdomligt oförstånd...):

Hade börjat köra knäböj lite mer seriöst och ökade ganska snabbt i styrka. Brukade köra en pyramid och avsluta med en singel-rep med så tung vikt som jag orkade. När jag var klar så plockade jag först bort vikterna ifrån ena sidan och sedan andra. Detta funkade jättebra till den dagen då jag lastat på lite mer än vanligt. När jag drar bort de sista vikterna ifrån ena sidan så blir givetvis stången övertung på andra sidan, så stången svingar sig över ställningen och in över lyftställningen som var brevid. Där låg en lite äldre kille och körde bänk. Han får kasta sig undan för att undvika min flygande skivstång.

Resultatet: Ingen blev skadad, tack och lov. Men jag fick mig en rejäl utskällning och skämdes så pass att jag inte vågade mig tillbaka till gymmet på flera dagar.

tumme
2015-06-24, 16:13
Har råkat skalla golvet en gång när jag skulle köra cable crunches. Spärren i CC hade inte klickat i så den släppte mitt i ett sett. Var lite vinglig i några minuter efter det :smash:

svenbanan
2015-06-24, 17:50
Kan inte komma på nåt riktigt pinsamt.

Kanske då jag tränade på NNIF-gymmet en gång i tiden i Uppsala. Då låg det i källaren på ett av boningshusen i ett studentområde, och det fick typ bara plats 2-3 pers där samtidigt. Litet sunkigt källargym. Hur som helst var jag där helt själv en kväll och körde. Förmodligen var det väl discofredag eftersom jag av någon anledning fick för mig att slita av mig tröjan och vara lite spännig för mig själv. Självklart dyker det upp en tjej lite senare. Det kändes lite fånigt. Så jag tog på mig tröjan igen... :D

Annars har jag väl mest tappat skivstänger åt höger och vänster så det dundrat och bullrat. Bänkpress utan klovar och olika mycket vikt på de två sidorna (av misstag) så alla viktkakorna rasat av direkt man tagit ut stången ur racket.

Jag sa till en gravid tjej på gymmet som körde tunga bröststödda roddar i maskin. Jag sa till henne att det borde hon inte göra för det blir ett väldigt tryck på bebisen i magen.

Hon var inte alls gravid, bara lite rund om magen och blev jätteledsen. Jag försökte be om ursäkt men lyckades bara göra saken ännu värre, har aldrig sett henne på gymmet efter det.

Oooouch!! Den är tung. Jag har gjort den också, fast inte på gymmet.

ViktorC
2015-06-24, 18:48
Kopierat från Bodys gamla forum och "Gymtabbar" tråden där. Det här var i början av min träningskarriär. :em:

"Här om dan när jag skulle köra lutande bänkpress (den varianten när man ligger med huvudet lägre än resten av kroppen, kommer inte ihåg namnet, hoppas ni förstår). Jag lägger på lite vikter och när jag ska glida ner på bänken med huvudet först fastnar mina byxor i kanten av bänken.
Jag får förstås panik så jag släpper stången jag har som stöd när jag skulle lägga mig och försöker få tag på byxorna. När jag släpper stången ramlar jag förstås av bänken och byxorna sitter kvar i bänken.
Så där står jag mitt i ett fullproppat gym i bara t-shirt, kalsonger och skor.
Jag försöker frenetiskt få på mig byxorna men när dom åkte av vändes dom även ut och in. Skorna gjorde inte det hela lättare heller."

TLDR; Skulle testa decline bänk, ramlar av och lyckas slita av mig byxorna :smash:

Cooks
2015-06-24, 19:36
Inte säker på vad för övning jag hade kört innan, minns bara att jag var "hypad" (koffeinpiller, PWO), kände någon konstig lukt och skulle lukta på mina byxor genom att lyfta på knäet men råkar lyfta det "för fort" samtidigt som jag böjer mig framåt och knäar mig själv i ansiktet.

http://puu.sh/iBgIy/0e18e72ec5.jpg

DudX
2015-06-24, 20:20
Lyckades dela ögonbrynet med någon magmaskin i början av karriären. Blöder nå jävligt.

Slagit bort en del av en tand när jag frivände, drog för högt och dök under stången för fort.


Har säkert lyckats med något annat, men inget jag minns.

Magnus Larsson
2015-06-24, 20:38
Har gjort sjukt mycket klumpigheter genom åren:

Spräckt shortsen (better bodies)
Tappat en järntjuga på foten så nageln sprack
Lastat ojämnt så vikterna dråsat i backen
Lagt av rökare
Spytt (iofs på toaletten bara)
Failat i bänken
Failat ensam med böjdräkt

Nordenator
2015-06-24, 21:33
Ptja.. Jag är ju rätt klantig av mig så testat en del. Kört bänk och satt spärrarna åt fel håll så när jag skjuter fram vikten så följer spärrarna med och vikten faller mot mig. Jag hann som upp halvvägs så jag står där och småhukar med 100 pannor fixerade i greppet medan halva gymmet kommer till undsättning.

Skjutit iväg knappen från ett par shorts då jag böjt. Blev jobbigt att fortsätta benpasset därefter.

Försökt mig på att slunga upp en lastat stång till bröstet bara för att få släppa ned den igen. Jag kan inte frivända och sådant, men jag tänkte att det borde gå i alla fall.

Vanliga saker som att tappa vikter på fötter, välta mindre saker och sådant. Korrigerat rack medan jag haft vikter på som ramlat av. Sparkat massor med saker av misstag.

Nu har jag säkert gjort mycket mer, men jag kommer inte ihåg det. Det händer lite för ofta att jag gör någonting dumt, tittar runt gymmet lite generat och sedan fortsätter som om inget har hänt. Ingen har skadats illa i processen hittills. Jag brukar mest klanta mig när ingen är i min direkta närhet som tur var.

Sarco
2015-06-24, 22:00
Jag har slagit i överläpp och framtänder i militärpress, på väg upp, en gång. Blödde en hel del och kändes framför allt sjukt fånigt. Som väl var var det i en annan stad och tidigt på morgonen så jag var rätt ensam med skammen.

En gång för länge sen hade jag inte tränat på väldigt länge och var på ett gym för en speciell yrkeskår, i deras lokaler. Lade på vikt som jag trodde att jag klarade och fick göra en roll of shame. Det kändes mest fånigt eftersom man var ny och alla glodde redan.

Annars... inte så mycket mer än tappade och välta stänger tror jag. Men minnet kan ju vara kort :-)

loaded
2015-06-24, 22:07
Pratade engelska med vad jag trode var en nyanländ syrie, han var svensk.....

Röda Björnen
2015-06-24, 22:15
Körde explosiva frivändningar, tappade greppet mitt i och kastade stången rätt in i en vägg av speglar.

Körde tunga marklyft och spräckte någon blodåder i örat och det sprutade på min tjejkompis som stod bredvid och skulle skrika på mig.

Första gången jag skulle köra bänkpress tappade jag stången rakt i ansiktet.

En gång när jag bänkade så spräckte jag shortsen och det lät som fan självklart, hade inga kallingar på mig. Gick enkelt upp och virrade en handduk runt och fortsatte, men hela gymmet såg hårde hälge och co!
Körde klart passet som inget hade hänt men visade mig inte på det gymmet på kanske.. tre månader.

Jansson_84
2015-06-24, 22:22
Körde explosiva frivändningar, tappade greppet mitt i och kastade stången rätt in i en vägg av speglar.

Körde tunga marklyft och spräckte någon blodåder i örat och det sprutade på min tjejkompis som stod bredvid och skulle skrika på mig.

Första gången jag skulle köra bänkpress tappade jag stången rakt i ansiktet.

En gång när jag bänkade så spräckte jag shortsen och det lät som fan självklart, hade inga kallingar på mig. Gick enkelt upp och virrade en handduk runt och fortsatte, men hela gymmet såg hårde hälge och co!
Körde klart passet som inget hade hänt men visade mig inte på det gymmet på kanske.. tre månader.

Fan mannen du har ju talang :laugh:

anvihl
2015-06-24, 23:03
En gång när jag bänkade så spräckte jag shortsen och det lät som fan självklart, hade inga kallingar på mig. Gick enkelt upp och virrade en handduk runt och fortsatte, men hela gymmet såg hårde hälge och co!
Körde klart passet som inget hade hänt men visade mig inte på det gymmet på kanske.. tre månader.

HAHA, hände detta på ett gym i Uppsala? Var en kille när jag bodde där som på gymmet gick under benämningen "kukmannen".

r1kkie
2015-06-25, 07:16
Fastnat under bänkpressen utan passare. Som tur va så hade jag inte så tungt på då jag kört axlar innan så kunde ganska enkelt rulla stången ner till midjan å sätta mig upp. :laugh:

Spettet
2015-06-25, 07:34
Början av gymkarriären och precis införskaffat en sådna chins bar man sätter runt dörrkarmen. Hade praktik den dagen och lurade till mig en längre lunch och väl hemma efter någon timmes tittande på tv så skulle jag showa lite med baren och såklart hoppar den av karmen och träffar mig rakt på näsan och som blir lite sne och börjar blödda. Så fick fortsätta den dags praktik med ont i nästan.

Köttande sittande rodd och det var ett gammalt snöre som satt på och lastade upp runt 90kg och precis när jag ska dra emot mig så går snöret sönder och jag faller i backen. Varav en kvinna på en crosstrainer nästan faller av. Ett litet skrappsår på ena armen och en ett litet blåmärke på bröstet.

Kamp
2015-06-25, 10:37
Det var sommaren 2010, jag hade just tagit studenten och skulle rycka in om ca en månad. Hade sett någon biff på youtube köra sittande militärpress med stång, bestämmer mig för att göra detsamma. Problemet är bara att jag sätter mig vågrätt på en bänk utan ryggstöd vilket ger ca 3 dm sittyta. När jag ska sätta till mig sätter jag mig lite för långt bak med rumpan varpå jag tippar bakåt utan att släppa stången och landar på ryggen med mina armbågar i 90 grader. I detta skede bryter jag handleden i vad som ser ut att vara bänkpress från golv.

Christian1980
2015-06-26, 13:46
Jag kom på en till händelse som skedde hemma hos en polare.
Han hade en chinsstång som man spänner i dörrkarmen. Den hängde jag i och körde nån pull-up. Sen när jag skulle göra sista försöket så tog jag i som fan och stången släpper från karmen varav jag drar ner den rakt i skallen med bra fart samtidigt som jag slår i knäna i tröskeln.

Så jag blev liggandes på hans golv med en påse frysta ärtor på skallen och benen i högläge på en stol för jag vart bra vimmelkantig *haha*