handdator

Visa fullständig version : stort bekymmer


ReQard
2004-04-07, 21:28
min axel e ful som fan, för det första går den typ inte o bygga o för det andra verkar den fästa långt ner o bara hänger. Den kommer aldrig sticka ut eller upp hur stor den än kommer bli, den kommer hänga bara. det ser nu ut som armen e stor fasst det e axelmuskeln som hänger ner till armbågen.

Jorgen
2004-04-07, 21:32
Det där vill jag se en bild på.

//Jörgen

Mago
2004-04-07, 22:29
Det är inte triceps du tänker på? :)

ReQard
2004-04-08, 01:36
nej snälla hur ändrar man den här axeln o hur stretchar man pallar inte den vanliga kärring stretchen,

King Grub
2004-04-08, 06:36
Originally posted by ReQard
nej snälla hur ändrar man den här axeln o hur stretchar man pallar inte den vanliga kärring stretchen,

Du kan inte ändra vare sig fästen eller skelettstruktur.

ReQard
2004-04-08, 15:08
då e jag missblidad

Jorgen
2004-04-08, 15:38
Originally posted by ReQard
då e jag missblidad
Det tror jag inte att du är. Fortsätt att träna på så kommer det nog att bli bra.

//Jörgen

Metal_boy_
2004-04-08, 16:03
jag hade helt släta armar förut som en kärring..men med tiden tar även svaga muskelgrupper form ...jag är övertygad om att du har nån annan muskel som du har lättare att utveckla tex..

de där me släta axlar ska jag försöka förklara me en bild även om jag inte e bra på att rita

Pressarn
2004-04-08, 17:20
Originally posted by ReQard
då e jag missblidad
:laugh:
Fan alltså, jag garvar fortfarande åt det inlägget :D

Många såna "missbildningar" försvinner när man lägger på sig lite muskler (på rätt ställen).

ReQard
2004-04-08, 17:26
hur lägger man upp ritad bild?

Johan1986
2004-04-08, 17:29
Originally posted by Pressarn

:laugh:
Fan alltså, jag garvar fortfarande åt det inlägget :D

Många såna "missbildningar" försvinner när man lägger på sig lite muskler (på rätt ställen).

Skratta inte åt han bara för att det tog 16 år för honom att upptäcka det :D



ReQard:Om jag har förstått det rätt så borde det väl räcka med att stretcha bröst och träna baksida axlar för att dom ska dra sig bakåt.

Har du framåtlutad hållning?

kharon
2004-04-08, 17:36
ReQard,

posta bilder på din kropp, både dina missbildade axlar och höftben som du talade om i din andra post.

Ingen kan hjälpa dig utan att förstå vad det är frågan om. Jag kan slå vad om att alla dina problem försvinner då du bygger mera massa med tiden.

ReQard
2004-04-08, 18:01
ReQard:Om jag har förstått det rätt så borde det väl räcka med att stretcha bröst och träna baksida axlar för att dom ska dra sig bakåt.


dom hänger neråt o axelmusklen fäster långt ner, lite framåt men baksida axlar kan jag typ inte bygga. stretcha bröst varför?

jag kan inte heller lägga upp en bild, har ingen camera

Fatalist
2004-04-08, 18:03
Rita en bild och släng upp den, glöm inte att spara som .jpg i paint bara.

Johan1986
2004-04-08, 18:05
Bröstmusklerna drar ihop axlarna. Jag gick väldigt framåtlutad med ihopdragna axlar men stretchade brösten och tränade baksida axlar och då rätade jag på mig.

Pressarn
2004-04-08, 18:05
Mina mittdeltor är också lite långt nere men det fixar sig när man bygger mer på dom och trapsen.

Metal_boy_
2004-04-08, 18:10
tycker faktiskt att mina me fäster långt ner och då gör det svårare att bygga dom och få en volym som gör en rundare look..men de går och armarna måsste ju se bitigare ut framifrån om man har fästen långt ner:bpump:

ReQard
2004-04-08, 18:42
yatså. men jag kan inte spara jpg i paint

bosse_brutal
2004-04-08, 20:26
Du kan spara i jpg formatet i paint, om du bara lägger till .jpg efter namnet när du skriver in namnet på bilden.

tex axel.jpg

det är hur enkelt som helst.

ReQard
2004-04-08, 21:41
mina traps e långa så jag ska inte träna dom på ett tag, långa jag menar dom slutar vid armen typ, bygger för snabbt.

ReQard
2004-04-08, 21:44
äe bilden e för stor hatar kollozzeums jävla fitt regler

Jorgen
2004-04-08, 21:47
Originally posted by ReQard
äe bilden e för stor hatar kollozzeums jävla fitt regler
Tagga ner ett snäpp va. :smash:
Maila bilden till mig så fixar jag den. Lär dig ta det lite lugnt.

//Jörgen

HenrY
2004-04-08, 21:50
Originally posted by ReQard
äe bilden e för stor hatar kollozzeums jävla fitt regler

Ojoj, chill man!! Annars fåru Pez på dej *No offense Pez* Eller så kommer Allan och "låser tråden"...
iaf, det ska gå och förminska bilden, kommer dock inte ihåg hur man gör...Men nån kan säkert förklara!!

Mvh. HenrY

ReQard
2004-04-08, 21:50
mailadress då?

ReQard
2004-04-08, 21:51
nån la tidigare upp en jättebild på sina axlar jag fattar inte hur de får upp så stora bilder

yxmannen
2004-04-08, 22:13
Originally posted by ReQard
min axel e ful som fan, för det första går den typ inte o bygga o för det andra verkar den fästa långt ner o bara hänger. Den kommer aldrig sticka ut eller upp hur stor den än kommer bli, den kommer hänga bara. det ser nu ut som armen e stor fasst det e axelmuskeln som hänger ner till armbågen.

Du är tävlingsklar i nuläget va? Vad funderar du på? Byggning eller Fitness? För jag antar att du har gjort som jag skriver här nere?


Du är rippad, och då menar jag rippad,på din längd (tex minst 180 cm och 80kg) och har jobbat stenhårt på din symmetri under hela din träningskarriär! Träningskarriären är naturligtvis minst 7-8 år än så länge! Men du har inte märkt någon skillnad trots du levt för träningen 24/7 och har minutiös kontroll på kaloriintag, varierar proteinintaget, kör cykler av lågreps och högreps, kör kondition regelbundet och lever för din byggning. Inget händer ändå! Allt detta stämmer in på dig va? Fan va konstigt att inget hänt!!!!!!!!!Jag fattar inget!!!!!!!


Om inte............. återkom och posta en bild när du befinner dig i ovanstående sits så får vi se om det är något problem värt att tala om. Tills dess.....:sleep: :sleep: :sleep:

ReQard
2004-04-08, 22:25
inte riktigt så länge har jag tränat, men axel muskeln har vart såhär hela livet typ. o en annan viktig grej som jag gärna vill ha svar på. Mina skulderblad hänger därför hänger axlarna också, hur får man upp skulderbladen, vad gör man

Hnke
2004-04-08, 22:27
de kan ju inte hänga.. de sitter fast! antingen är det hjärnspöken eller så är det brist på massa.

ReQard
2004-04-08, 22:29
har du aldrig sett häninga axlar, som fäster långt ner

Glenner_84
2004-04-09, 12:24
Hur fan ser hängiga axlar ut då? kanske har sett det på någon extremt fet från viktväktarna men om du inte är fet hur lyckas du få dina axlar hängiga? man använder och rör ju på dom ständig. Menar du att deltsen händer över dina överarmar eller är det trapsen som är hängiga? Hur blir det med bilden föresten?

Metal_boy_
2004-04-09, 16:21
sträck på dig...ha bättre hållning..imellanåt kan du stå o hålla på varje sida av en dörrpost och luta dig framåt ett par gånger eller gå in i ett hörn..

ReQard
2004-04-10, 00:12
jag tror inte det hjälper, det e nog skelettet som är så här, jag har även långa traps som jag skrev tidigare, dom går ut över axlarna typ.