handdator

Visa fullständig version : Semester - var ska man åka?


BobaFett
2015-05-31, 18:19
Det ska vara ett tropiskt paradis typ så man kan sola/bada, ta det lugnt. Det ska finnas bra gym så man kan träna. Man ska kunna gå ut och festa men inget riktigt "partyställe" utan lite lagom.

Vad tror ni?

Kanske nåt bra ställe som inriktar sig på fitnessgalningar? :d

PureWhey
2015-05-31, 18:21
Franska rivieran, landar i Nice och tar Nice/Cannes vill man se mer finns Monaco, ST Tropez osv tillgängligt med hyrbil.

Tobbey
2015-05-31, 18:25
Kina eller Dubai är några resmål jag skulle vilja åka till, kanske inte passar dina kriterier dock.

koncept
2015-05-31, 18:33
Kan inte säga att det är särskilt utmärkande för fitnesspersoner, men kroatien är ett bra och billigare alternativ till frankrike, italien och de andra vanligare semestrarna. Du kan t.ex. spendera några dagar i split där det är högre tempo innan du tar dig ut till en av öarna där det är väldigt chill. Jag tyckte det var förvånansvärt oturistigt och maten var bra för priset. Väldigt mycket grillat.

jenni
2015-05-31, 18:38
Marbella eller Miami kanske

421
2015-05-31, 18:39
Tel Aviv/Netanya!

filmjölk
2015-05-31, 19:12
Du är väl från mellanöstern? Isåfall rekommenderar jag att du stannar i Sverige på sommaren och sparar pengarna till att resa på solsemester i vinter istället. Pga D-vitamin, depression and shiet.

Passa på att se delar av sverige du inte annars ser i sommar istället, åk till Öland eller besök öarna på västkusten eller något. Städerna runt Vättern är jäkligt fina med.

Dreas
2015-05-31, 19:36
Kan inte säga att det är särskilt utmärkande för fitnesspersoner, men kroatien är ett bra och billigare alternativ till frankrike, italien och de andra vanligare semestrarna. Du kan t.ex. spendera några dagar i split där det är högre tempo innan du tar dig ut till en av öarna där det är väldigt chill. Jag tyckte det var förvånansvärt oturistigt och maten var bra för priset. Väldigt mycket grillat.Nyss spenderat en weekend i Trogir och Split. Håller med om att det känns oturistigt. Riktigt bra mat och rimliga priser. Badskor rekommenderas, lite väl stenigt samt sjöborrar.

Kommer garanterat åka dit igen!

Herr Oberst
2015-05-31, 21:42
Istrien i Kroatien är det bästa jävla resmål jag åkt till. Äckligt bra!

Bärsärk
2015-05-31, 22:17
Laholm!

Jokester
2015-05-31, 22:28
Marbella eller Miami kanske

+1
Åk ner till Marbella och hyr en lägenhet eller checka in på ett hotell i Puerto banus, där kan du antingen bara njuta av stränderna, shoppingen mm eller ta en dagstur till ronda/Gibraltar/Marocko.
Spelar du golf så kryllar området av några av världens bästa banor.