handdator

Visa fullständig version : sökfunktionen


R Scarpa27
2015-05-04, 18:42
varför funkar inte sökfunktionen.
söker man efter en gammal tråd på sök knappen så kommer inte trådarna upp (längst upp i sökresultatet) utan man måste antagligen skriva specifikt vad tråden heter?? men det ska ju inte ett sökverktyg gå ut på.

är det jag som söker fel, annars tkr jag forumet kan ha det i åtanke och förbättra iaf =)

peace Scarpa.

Piranha
2015-05-04, 19:46
varför funkar inte sökfunktionen.
söker man efter en gammal tråd på sök knappen så kommer inte trådarna upp (längst upp i sökresultatet) utan man måste antagligen skriva specifikt vad tråden heter?? men det ska ju inte ett sökverktyg gå ut på.

är det jag som söker fel, annars tkr jag forumet kan ha det i åtanke och förbättra iaf =)

peace Scarpa.

Berätta vad dina söknyckar är så kanske det går att guida lite.

King Grub
2015-05-04, 22:06
Något är fel med sökfunktionen, den hittar inte trådar jag vet finns med sökord som tidigare har funnit dom.

R Scarpa27
2015-05-05, 06:23
Något är fel med sökfunktionen, den hittar inte trådar jag vet finns med sökord som tidigare har funnit dom.

Tack då stämmer det då :)
riktigt irriterande =/ hoppas det fixas framöver / Scarpa.

Tap3worm
2015-05-06, 07:35
Brukar använda mig av Google istället. Söker på det ämne/trådnamn/trådstartare jag är ute efter + kolozzeum. Har lättare att hitta så än med kolozzeum egna oftast. Jag kanske bara är dålig på att använda den egna sökfunktionen...

Tapeworm
- Mobilen

R Scarpa27
2015-05-06, 20:03
Brukar använda mig av Google istället. Söker på det ämne/trådnamn/trådstartare jag är ute efter + kolozzeum. Har lättare att hitta så än med kolozzeum egna oftast. Jag kanske bara är dålig på att använda den egna sökfunktionen...

Tapeworm
- Mobilen

får också googla när jag vill hitta en tråd som gått många sidor bakåt man vill skriva i... så ska det ju inte behöva vara dock :(

MackeJuve
2015-05-13, 12:42
Upplever samma problem som ni andra. Den är verkligen helt ologisk, kan söka på den exakta titeln på tråden och den hamnar ändå på sida 2 efter att man har sökt. Sen gnäller folk när det startas trådar om gamla ämnen, not fair.

R Scarpa27
2015-05-14, 19:34
Upplever samma problem som ni andra. Den är verkligen helt ologisk, kan söka på den exakta titeln på tråden och den hamnar ändå på sida 2 efter att man har sökt. Sen gnäller folk när det startas trådar om gamla ämnen, not fair.

True bro true!
sökfunktionens kassa eller helt oanvändbarhet, gör ju så man får göra nya trådar, då sökfunktionen helt enkelt inte fungerar alls.

Kommer sökfunktionen åtgärdas? annars kan man ju ta bort sök knappen iaf och skippa en bra funktion när den fungerar.

Hoppas att någon tar tag i problemet, tror det kommer underlätta för de flesta och många roliga och bra trådar hittas och nya kopior av trådar kommer minskas.