handdator

Visa fullständig version : Resa till Ibiza slutet i september.


tankoovich
2015-04-20, 08:36
Hej!

Jobbar hela sommaren ända fram till tjugonde september tillsammans med en kompis. Efteråt tänkte vi dra iväg och njuta av livet på något härligt ställe. Kraven är att det ska vara varmt och vara bra tryck på klubbarna. Kikat en del på Ibiza men är osäker om det fortfarande är folk där i slutet på september?
Någon som har varit där i denna period eller någon som har ett annat ställe att rekommendera?

4623
2015-04-20, 08:50
Mycket TBA, men inga större namn bokade än. Så svårt att säga hur bra tryck det är.

http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_september_i.htm#1442793600

Tricklew
2015-04-20, 13:12
Alltid fest i Ibiza

MXXRHpVed3M

XXXL
2015-04-20, 14:05
Magaluf?

Kåtlett
2015-04-20, 14:49
Magaluf?

Byt namn till XXXF.
(XXXFjortis)

new
2015-04-20, 15:37
Ayia napa då lär vara grymt. För mig + mina kompisar blir det att dra dit den tiden :)

DJJOHANSSON
2015-04-20, 17:31
Stängningsveckor i ibiza i slutet av september, det innebär att de är bäst tryck då.


Kolla ibiza-spotlights.com(?) så kan du se hur det såg ut i sep-okt förra året.

tankoovich
2015-04-21, 13:32
Tack för svaren, lutar åt napa, ibiza eller magaluf.. Det som får avgöra är vart vi hittar bäst boende. :)

Thebe
2015-04-21, 13:39
Har varit på closing week på Ibiza för ett par år sedan. Var riktigt grymt! Vi bodde lite halvtaskigt men billigt dock, man får vad man betalar för..

Känslan jag fick av Ibiza om jag jämför med Napa osv, är att folket på Ibiza mer for dit för musiken och klubbarna (finns grymma ställen). Medans Napa och Alanya var mer supa och ligga..

Hade några riktigt grymma kvällar på Ibiza.

mvh

PureWhey
2015-04-21, 16:17
Ayia Napa är extremt vidrigt, 1/10.
Ibiza har jag inte vart på med skall ha både bra och dåliga ställen, dyra bra ställen.
Rhodos är helt okej då det finns mer att göra än att supa.

Skulle åkt till franska rivieran. Gillar Cannes.

tankoovich
2015-04-23, 07:32
Har varit på closing week på Ibiza för ett par år sedan. Var riktigt grymt! Vi bodde lite halvtaskigt men billigt dock, man får vad man betalar för..

Känslan jag fick av Ibiza om jag jämför med Napa osv, är att folket på Ibiza mer for dit för musiken och klubbarna (finns grymma ställen). Medans Napa och Alanya var mer supa och ligga..

Hade några riktigt grymma kvällar på Ibiza.

mvh

Okej! De låter ju fint !
Ja vi vill ju ha kul. Lite dricka blir det säkert men åker ju inte dit för att supa skallen av oss.

Ayia Napa är extremt vidrigt, 1/10.
Ibiza har jag inte vart på med skall ha både bra och dåliga ställen, dyra bra ställen.
Rhodos är helt okej då det finns mer att göra än att supa.

Skulle åkt till franska rivieran. Gillar Cannes.

Då lägger vi det alternativet åt sidan!
Franska Rivieran har jag ite tittat något på, får slå ett getöga där direkt! Tack för tipset!

redbrigade
2015-04-23, 08:29
Ibiza är det inte många om ens något ställe som slår i europa, men det kostar att komma in på de bra klubbarna. Man måste nog verkligen vilja uppleva Ibiza för att det ska vara värt pengarna de kostar.

Annars är Barcelona ett bra alternativ som inte kostar lika mycket och har ett grymt nattliv.