handdator

Visa fullständig version : Någon som testat testomin eller likn?


NeoTech
2004-04-05, 19:46
Är det ngn här som testat Star Nutritions testomin eller liknande???

Vad för effekter märkte ni?

Vad för bieffekter?


Vad e dom stora vinsterna på höga testosteron nivåer eg? *förutom massor med finnar* ;D

King Grub
2004-04-05, 20:10
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/search.php?s=&action=showresults&searchid=145438&sortby=lastpost&sortorder=descending

lauria
2004-04-05, 20:28
En kompis till mig påstod att det bar bra...Medans en annan kompis så att det var bara skit och han har tränat ett tag och har väl ganska bra efterenhet av olika kosttillskott....Och vad jag personligen tror så är det skit, för att om det verkligen funkade så skulle det vara dopingklassat och inte få säljas i sverige...








///////////tobbe

aliquis
2004-04-05, 21:34
Det är dopingklassat... men mycket som är dopingklassat får säljas.

edit:
Behöver inte ens vara bevisat att en sak fungerar för att den skall bli dopingklassad, påstår någon att ett preparat höjer testosteronnivåerna så är det tillräckligt.

JAM
2004-04-06, 12:27
Vi har redan en annan aktiv tråd i ämnet:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=9625

Metal_boy_
2004-04-06, 17:29
Originally posted by aliquis
Det är dopingklassat... men mycket som är dopingklassat får säljas.

edit:
Behöver inte ens vara bevisat att en sak fungerar för att den skall bli dopingklassad, påstår någon att ett preparat höjer testosteronnivåerna så är det tillräckligt.

homopeatisk medicin eller hur det stavas är inga kraftiga saker..och desutom så verkar det inte på länge..har vat i kontakt med en homopat när jag fick min panikångest för att försöka må bättre utan att gå en kemisk väg..jag hade inte tålamold för det ..men min mor blev frisk från sin med hjälp av det och likaså sin laktosintolerans som va väldigt kraftig på henne...den finns inte mer...men de e dyrt med sån behandling

så då borde zink me va dopingklassat och då är det bäst folk drar ner på gröten o vitaminerna innan tävlingen;)