handdator

Visa fullständig version : Bra och billig bar?

Glenner_84
2004-04-05, 16:47
Nån som kan rekomendera en bra och god proteinbar med relativt mycket proteiner och kolhydrater? Ska helst inte vara för dyr, runt 10-18:- /bar

Wonderbar finns ju fan inte längre å Probaren är för dyr

:(

z_bumbi
2004-04-05, 17:16
Originally posted by Glenner_84
Ds. Länka gärna till någon återföräljare

:(

Du kommer att få ett svar i så fall.. dvs www.kolozzeum.com

Något annat går ju inte att länka till..

Wilson
2004-04-05, 17:33
jag har inte sett någon billigare bar än för 15-16 kr och då är det ändå inte mer än max 20 gram protein i den.

Ska det bli ekonomiskt lönsamt att käka bars får man nog göra dem själva på nåt sätt.

Fairing II
2004-04-05, 17:40
Fairing Recovery Bar kostar 210:- för 12 st här på Kolozzeum. Garanterat mest bar för pengarna.Köp 8 kartonger och få en på köpet

Här faktiskt sett den för runt 15 spänn hos vissa ÅF.

mr.jeppe
2004-04-05, 18:00
Köpte 8 kartonger Fairing och fick en "på köpet". Otroligt goda! Nu kan man dricka kaffe och käka choklad och samtdigt vara "nyttig"!:D

Laan
2004-04-05, 20:54
har även jag köppt några kartonger från fairing... å det enda negativa är att de tar slut för fort :D

:eating:

Arwen
2004-04-05, 20:57
Bra & billig bar....PL13 i Helsingborg är helt OK, trevlig personal och bra musik.

Pdaddy
2004-04-05, 21:02
Japp Goa e de, mer vill man ha... :D

Vore fint om Lasse trolla fram flera underbara smaker, så man slipper äta sönder sig på denna :angel:

Jag har bjudit nåra polare på bars, och de har snabbt inhandlat en låda, och det lär ju bli flera skulle ja tro *moohahhaha*

Marcus AKA "bar monstret"

Glenner_84
2004-04-07, 17:14
Originally posted by z_bumbi

Du kommer att få ett svar i så fall.. dvs www.kolozzeum.com

Något annat går ju inte att länka till..

Just fan:D , jo goda var dom, fick smaka på en av en polare här om dagen. ska man köpa 8lådor blir det ju runt 1600:-, får se om nån polare är med å delar på 8 eller nåt. wonderbar saknar jag iaf, förbannat goda, billiga och bra med protte

Cloud
2004-04-07, 17:31
Saknar ni wonderbar? jag har tre stycken här som jag kräks av vid åsynen!
Herre gud de är min värsta mardröm!!
Fairing rapid recovery är däremot :thumbup: Inte lika torra som "wonder"bar heller :D

//Gustav

Glenner_84
2004-04-07, 17:39
Originally posted by Cloud
Saknar ni wonderbar? jag har tre stycken här som jag kräks av vid åsynen!
Herre gud de är min värsta mardröm!!
Fairing rapid recovery är däremot :thumbup: Inte lika torra som "wonder"bar heller :D

//Gustav

dom var ju underbara, 200kr för 50st på Luciapokalen, mumms!!! :eating:

aliquis
2004-04-07, 17:59
Köp inte en bar, köp ett måltidsersättarpulver istället, typ rx fuel.

KniveN
2004-04-07, 19:39
Originally posted by aliquis

Senast jag kollade så var det maltodextrin I RX och en blandning av vassle och ägg protein, inte direkt bra som mellanmål.

Glenner_84
2004-04-08, 23:35

smidigare å ta med sig en bar istället för att blanda pulver hela tiden, skulle jag velat ha tips på pulver hade jag inte döpt tråden till det nuvarande namnet :thumbup:

Kimo
2004-04-09, 11:20
Giants Block kan du få för 28 spänn, dom övriga får man ju trycka i sig två av för att det ska likna en riktig måltid. Kan rekommendera citronsmaken och varna för dom andra.

aliquis
2004-04-09, 20:48
Originally posted by KniveN
Senast jag kollade så var det maltodextrin I RX och en blandning av vassle och ägg protein, inte direkt bra som mellanmål.
Proteinerna kommer från de bästa proteinkällorna med kompletta aminosyrekedjor och rikligt med uppbyggande BCAA aminosyror. Dessutom innehåller Rx Fuel den uppbyggande och anticatabola aminosyran L-glutamin samt mineralen krom och L-karnitin för maximal fettförbränning.

Innehåll: 40 g protein, 24 g komplexa långsamma kolhydrater, 2 g fibrer (för ökad mättnadskänsla) samt alla viktiga vitaminer, mineraler, elektrolyter och spårämnen. Helt fri från fett och onödiga tillsatser som t.ex. socker, diglycerider, sirap och kokosfett.

--
maltodextrin lär ju inte räknas som långsam kolhydrat...

KniveN
2004-04-10, 19:16

Proteinerna kommer från de bästa proteinkällorna med kompletta aminosyrekedjor och rikligt med uppbyggande BCAA aminosyror. Dessutom innehåller Rx Fuel den uppbyggande och anticatabola aminosyran L-glutamin samt mineralen krom och L-karnitin för maximal fettförbränning.

Innehåll: 40 g protein, 24 g komplexa långsamma kolhydrater, 2 g fibrer (för ökad mättnadskänsla) samt alla viktiga vitaminer, mineraler, elektrolyter och spårämnen. Helt fri från fett och onödiga tillsatser som t.ex. socker, diglycerider, sirap och kokosfett.

--
maltodextrin lär ju inte räknas som långsam kolhydrat...

Kan någon som har en Rx burk hemma kolla?

Snackade med en återförsäljare av Twinlab som hade fått uppgifter från Txinlab som sa att dom hade gjort maltodextrinet "långsamt" vilket jag inte tror på.

Det står också att Super Gainers Fuel innehåller komplexa långsamma kolhydrater, kan någon som har en Super gainer kolla vad den största kolhydratskällan är?

Men komplexa kolhydrater är ju inte samma sak som långsamma kolhydrater eller?

Megatuttarna
2004-04-10, 19:41
Nu är det bäst att ni håller snattran om alla dessa bars, jag går in hit och läser och blir ashungrig :(