handdator

Visa fullständig version : Vilket gym i Malmö ska man träna på?


BobaFett
2015-02-02, 16:19
Ska jobba i malmö en hel vecka. Vilket gym är populärast?

Gärna ett där det hänger mycket känt fitnessfolk om det nu finns ett sånt :D

Holmeros
2015-02-02, 16:21
Jag vet inte var "fitnessfolk" befinner sig i Malmö. Jag själv tränar på Sats Mobilia - där kan man stöta på någon kolokändis iaf, herrn får outa sig själv om han vill :D

Arne Persson
2015-02-02, 17:02
Man sätter sig annars i bilen och kör till X-Act Gym i Löddeköpinge. :)

Snubben
2015-02-02, 17:07
Träna med Sheo och Holmeros. Kan juh inte bli mer fitness än det! ;)

BobaFett
2015-02-02, 18:03
Man sätter sig annars i bilen och kör till X-Act Gym i Löddeköpinge. :)

Löddeköpinge är typ där jag jobbar, ska till känkraftverket där :)

BobaFett
2015-02-02, 18:05
Jag vet inte var "fitnessfolk" befinner sig i Malmö. Jag själv tränar på Sats Mobilia - där kan man stöta på någon kolokändis iaf, herrn får outa sig själv om han vill :D

Haha kanske kan ta en runda på olika gym i stan och träna med kolofolk.

Träna med Sheo och Holmeros. Kan juh inte bli mer fitness än det! ;)

Aha, ja det låter ju inte så dumt heller.

Ahmad Ahmad har väl ett gym i malmö?

Gober
2015-02-02, 18:17
Ahmads gym heter AA-Elit, byggar/fitnessgym med bra utrustning. Musclezone, hardecoregym med lustiga figurer.

Holmeros
2015-02-02, 18:59
AA-Elit brukar jag gästa lite då och då. Finns rätt roliga figurer där också, modell XXXXL.
Men generellt bra utrustning och skön hardcore-känsla.
Musclezone håller jag mig ifrån..

Sheogorath
2015-02-02, 19:42
Såklart kul att träffa lite välkänt Kolo-folk! Men i ärlighetens namn så skulle jag nog också rekommendera AA Elit om det nu bara är ett bra gym du vill åt. Dom har 10-kort också så det är väldigt smidigt (jag kör där på jul, nyår etc när mitt gym har stängt). Jag och Holmeros finns som sagt annars på SATS Mobilia. Nu vet jag inte vilken vecka det gäller men jag har dumt nog vilovecka (eller rättare sagt: kör bara ett par cardio-pass) nu eftersom jag känt mig lite sliten. Kör ett rent bröstpass på söndag och veckan efter är som vanligt. :)

BobaFett
2015-02-02, 21:10
Ahmads gym heter AA-Elit, byggar/fitnessgym med bra utrustning. Musclezone, hardecoregym med lustiga figurer.

AA-Elit brukar jag gästa lite då och då. Finns rätt roliga figurer där också, modell XXXXL.
Men generellt bra utrustning och skön hardcore-känsla.
Musclezone håller jag mig ifrån..

Såklart kul att träffa lite välkänt Kolo-folk! Men i ärlighetens namn så skulle jag nog också rekommendera AA Elit om det nu bara är ett bra gym du vill åt. Dom har 10-kort också så det är väldigt smidigt (jag kör där på jul, nyår etc när mitt gym har stängt). Jag och Holmeros finns som sagt annars på SATS Mobilia. Nu vet jag inte vilken vecka det gäller men jag har dumt nog vilovecka (eller rättare sagt: kör bara ett par cardio-pass) nu eftersom jag känt mig lite sliten. Kör ett rent bröstpass på söndag och veckan efter är som vanligt. :)

Tack för tipset. Får kika på AA-elite. Det blir vecka 11, kanske kan dra ihop en koloträff då vi alla har chest day och träffas på AA-Elite :d

hugok
2015-02-03, 12:26
Dom är inte förtjusta i att man släpper stången i mark på AA, så hade du tänkt köra mark kan det vara bra att fundera på musclezone eller något istället.

BobaFett
2015-02-03, 12:29
Dom är inte förtjusta i att man släpper stången i mark på AA, så hade du tänkt köra mark kan det vara bra att fundera på musclezone eller något istället.

Jag kör lätta rakmark så det går bra att sätta upp stången om det behövs.

4623
2015-02-03, 12:30
Dom är inte förtjusta i att man släpper stången i mark på AA, så hade du tänkt köra mark kan det vara bra att fundera på musclezone eller något istället.

Haha va? Hur kan de då ha "Välkommen till Malmös mest professionella gym oavsett om du är motionär eller proffs"?

BobaFett
2015-02-03, 13:36
Haha va? Hur kan de då ha "Välkommen till Malmös mest professionella gym oavsett om du är motionär eller proffs"?

Ahmad är ju proffs, tror du han kör marklyft? Skulle inte tro det :D

Loke
2015-02-03, 13:39
Haha va? Hur kan de då ha "Välkommen till Malmös mest professionella gym oavsett om du är motionär eller proffs"?

Det är ju inte direkt svårt att hålla i stången hela vägen ner ens för ett proffs.

Sheogorath
2015-02-03, 13:39
Eat clen and tren lätta kabelroddar med rep. Marklyft är för smällfeta styrkelyftare, det vet ju alla.

BobaFett
2015-02-03, 13:45
Eat clen and tren lätta kabelroddar med rep. Marklyft är för smällfeta styrkelyftare, det vet ju alla.

Det är ju inte som att proffsbyggarna behöver mer bålmuskler direkt :laugh:

hugok
2015-02-03, 13:57
Haha va? Hur kan de då ha "Välkommen till Malmös mest professionella gym oavsett om du är motionär eller proffs"?

Jag blev tillsagd av Ahmad själf när jag körde, dessutom fanns det inget direkt podie att köra på, liknade mer två dörrmattor som stången låg på. Tror inte det är professionella lyftare dom direkt syftar på.