handdator

Visa fullständig version : Gå ner i vikt överallt förutom vid absen?


Frågenarkomanen
2015-01-09, 21:34
Hej,

min flickvän säger att jag inte får skaffa magrutor. Hon kan inte tvinga mig men om det är möjligt så vill jag gärna göra henne tillfredsställd.

Går det på något sätt att deffa övriga kroppen samtidigt men inte få magrutor?

Det är iofs väldigt lätt löst... bara sluta träna mage så finns det inga muskler där, men helst ska det vara lite fett också.

Går detta?

Om bara olagligt så PMa gärna.

Helst lagliga vägar dock hatar steroider insluin clen osv mm

Magnus N
2015-01-09, 21:36
har du "tur" så säger dina gener till dig att släppa fett på magen sist, men inget du kan styra själv mig veterligen

Krutpaket
2015-01-09, 21:45
Hej,

min flickvän säger att jag inte får skaffa magrutor. Hon kan inte tvinga mig men om det är möjligt så vill jag gärna göra henne tillfredsställd.

Går det på något sätt att deffa övriga kroppen samtidigt men inte få magrutor?

Det är iofs väldigt lätt löst... bara sluta träna mage så finns det inga muskler där, men helst ska det vara lite fett också.

Går detta?

Om bara olagligt så PMa gärna.

Helst lagliga vägar dock hatar steroider insluin clen osv mm

Jag vet inte om du trollar eller bara är 15 år. Hur som helst så är svaret NEJ. Du kan aldrig välja vart på kroppen fett bränns. Oftast sker det över hela kroppen typ. Magen brukar dock vara det sista som släpper - så att det syns iaf.

EDIT: Det går inte ens med tillskott - lagliga som olagliga. PLUS det blir ju skitful om man deffar ner sig över hela kroppen förutom magen.

Varför vill din tjej inte att du ska få lite rutor?? Du/Hon/Ni fattar väll att du aldrig kommer få rutor eller muskelmassa som en professionell bodybuilder (om du kör rent och har vanliga genetiska förusätttningar samt tränar normalt mycket dvs.). Om du ens vill/ska deffa ner dig så gå ner tills du ligger på ca 12-13% kroppsfett så slipper du "problemet".

pazzion
2015-01-09, 21:48
Som sagt: det går inte att punktförbränna en kroppsdel/låta bli att bränna fett på en kroppsdel.

Och för övrigt: vem är din flickvän att bestämma hur din kropp får och inte får se ut? Be henne att växa upp.

phatboi
2015-01-09, 21:54
Är din flickvän osäker på dig och er relation? Eller kanske sig själv? Eller gillar hon bara inte muskler? Vad är anledningen till detta konstiga önskemål??

Aldrig hört nått liknande faktiskt. Har hört tjejer säga att dem tycker det är fult att se ut som typ Cutler (inte min åsikt), men lite magmuskelatur har väll ingen klagat på.

Diomedea exulans
2015-01-09, 23:03
Jag vill bli ihop med din flickvän.

BisonLGcrew
2015-01-10, 01:51
Det skulle väl vara just clen då som gör susen.

cero
2015-01-10, 02:14
Magrutor syns i alla fall bara när man spänner sig, om man inte har typ <10% BF, men det är ytterst ovanligt.

cero
2015-01-10, 02:16
Om bara olagligt så PMa gärna.

Lol.

An Iron Soul
2015-01-10, 03:32
watch?v=OafEYcA9rpc

Ano1891
2015-01-10, 10:21
watch?v=OafEYcA9rpc

Varför träna flera timmar i veckan när det räcker med FIVE MINUTE SHAPER *flex*

Diomedea exulans
2015-01-10, 10:45
Aldrig hört nått liknande faktiskt. Har hört tjejer säga att dem tycker det är fult att se ut som typ Cutler (inte min åsikt), men lite magmuskelatur har väll ingen klagat på.

Du, det finns alla sorter. Jag vet tjejer som hatar magrutor och tycker att Schenkenberg har aaaldeles för stora muskler. Fast dessa tjejer pluggade iofs konst, och "det vet man ju hur dom är".

Shqypnia
2015-01-10, 10:48
Din tjej är rädd hon ska förlora dig. Förklara för henne att du inte kommer se ut som Jeff Seid på en månad.

massakay
2015-01-10, 11:00
Jag vet tjejer som hatar magrutor och tycker att Schenkenberg har aaaldeles för stora muskler. Fast dessa tjejer pluggade iofs konst, och "det vet man ju hur dom är".

:laugh::laugh: Hehehe!!!

Sniggel
2015-01-10, 11:26
Den här frågan passar nog bättre i relationstråden. Där hade jag svarat:
Gör allt för att skaffa magrutor och hon kommer att uppskatta att du har en egen vilja :D

Fartman
2015-01-10, 11:27
Det är bara att deffa på, skulle du råka få fram magrutorna så är det bara att avsluta dieten och äta skrovmål i en vecka så löser det sig säkert. :thumbup:

Carlo Fatface
2015-01-10, 21:50
När väl rutorna sitter där har hon ändrat åsikt. :thumbup:

cero
2015-01-10, 23:14
När väl rutorna sitter där har hon ändrat åsikt. :thumbup:

Words can lie but eyes can't bruh!

Carlo Fatface
2015-01-11, 00:06
Words can lie but eyes can't bruh!


:cool:

F Ultra
2015-01-11, 23:39
Varför träna flera timmar i veckan när det räcker med FIVE MINUTE SHAPER *flex*

5? Alla vet väl att den magiska gränsen är 7 minuter.
Ted: That's right. That's - that's good. That's good. Unless, of course, somebody comes up with 6-Minute Abs. Then you're in trouble, huh?

Hitchhiiker: No! No, no, not 6! I said 7. Nobody's comin' up with 6. Who works out in 6 minutes? You won't even get your heart goin, not even a mouse on a wheel.

Ted:That - good point.

Hitchhiker: 7's the key number here. Think about it. 7-Elevens. 7 dwarves. 7, man, that's the number. 7 chipmunks twirlin' on a branch, eatin' lots of sunflowers on my uncle's ranch. You know that old children's tale from the sea. It's like you're dreamin' about Gorgonzola cheese when it's clearly Brie time, baby. Step into my office.

Beemel
2015-01-12, 21:28
Med tanke på frågenarkomanens historik så är det fantastiskt att så många bryr sig om att mata trollet.

R Scarpa27
2015-01-12, 23:01
överaska henne och drick upp 6 packet.

http://keepflaghappy.com/wp-content/uploads/2014/11/6-Pack-Beer-Belt.jpg