handdator

Visa fullständig version : Hårda eller mjuka klappar?


zaebis
2014-12-20, 18:14
Vad föredrar du att få, hårda eller mjuka klappar?

Vad är den bästa klappen du har fått i din favoritkategori respektive sämsta i den andra kategorin? Vilka klappar har etsat sig fast i ditt minne?

Olegh
2014-12-20, 18:18
Bästa julklappen måste vara den gula kassettbandspelaren och tillhörande kassettband med Nordman-låtar.

Hårda > mjuka.

King Grub
2014-12-20, 18:21
Bästa var nog ett Stiga hockeyspel jag fick när jag var liten. Mamma hade köpt det trots att hon egentligen inte hade råd.

Jag är dessutom otroligt bra på hockeyspel. Spelade mycket i skolan i högstadiet, och jag tror jag var obesegrad. För det mesta 9-0.

PureWhey
2014-12-20, 18:21
Mjuka, i form av ca$h.

mangemani
2014-12-20, 18:24
hårda klappar såklart:)

bästa minnet, uj, svårt, det sträcker sig från den julen då man slet av julklapps papperet och såg en massa lego och action figurer till en alldeles egen amiga till sega mega drive,
men det får nog bli amiga julklappen.
sämsta var nog när jag hade fått ett gigantiskt paket som vägde misstänkt lite för sin storlek. öppnade lådan som var i och fann en till mindre och en till och en till och en till tills man satt där med en liten låda och i den fanns det lite skrot samt ett presentkort, rolig klapp, men inte så speciellt snällt:D

4623
2014-12-20, 18:25
Jag föredrar att inte få några julklappar.

Bästa julklappen var nog en Legoborg eller en soft air gun.

Kalsonger och strumpor var aldrig kul att få som barn.

Tobbey
2014-12-20, 18:27
Jag föredrar att inte få några julklappar.

Bästa julklappen var nog en Legoborg eller en soft air gun.

Kalsonger och strumpor var aldrig kul att få som barn.

Ja, jag önskar mig bara fred på jorden.

Klart hårda klappar är det som gäller, men på senare tid har jag börjat gilla mjuka också. Sen man själv börjat tjäna pengar har man köpt alla hårda prylar själv (typ dator, tv osv) så att få en 5-pack strumpor eller nån schyst tröja är rätt uppskattat. Värsta nu är att jag får en massa stekpannor och bestick eftersom man ska flytta hemifrån nån gång i framtiden :D Fullt med grejer som står överallt och tar plats...

4623
2014-12-20, 18:29
Ja, jag önskar mig bara fred på jorden.


Nä det är inget jag bryr mig om. Ser bara inte någon poäng med att byta gåvor. Vill jag ha något så köper jag det.

jenni
2014-12-20, 18:48
Elektroniska i form av betalningsbevis

Andromeda
2014-12-20, 18:57
Älskar att få kalsonger och strumpor, det är ju så tråkigt att köpa själv :d

Sniggel
2014-12-20, 18:59
Har i princip allt jag behöver. Ibland önskar man dock vissa saker. Dock kostar dessa saker för mycket för att önska. Då köper jag dem hellre själv och de är hårda.

Fuark
2014-12-20, 19:31
Gillar både mjuka och hårda. Älskar framförallt att få morgontofflor, det är extremt mysigt

Bästa julklappen var nog något av dessa:

http://www.jptoys.com/toy-database/lost-world/lost-world-series-1/dinosaurs/thrasher-rex/img/thrasher.jpg

http://web.comhem.se/console/sony/psx_crash_2.jpg