handdator

Visa fullständig version : Uteblivet resultat....ny satsning i 3 månader!


timmey111
2014-12-15, 00:21
Ja, som ni ser i rubriken. Efter några månaders frånvaro från gymmet så tänkte jag börja seriöst under hösten. Min styrka har dock knappt ökat och jag har bulkat ca 3-4kg under hösten.

Nu vill jag verkligen ta tag i detta. Jag vill bygga upp mig och bli så stark som möjligt fram tills April, dvs ca 3½månad. Vet att det inte är lång tid för byggning, men hur stor skillnad och styrkeskillnad kan man förvänta sig?

Anledningen till att jag failade under hösten tror jag, är att jag inte tränade tillräckligt hårt. Jag tränade ofta och jag inbildade mig att jag tränade hårt, men det kan blir bättre med mer fokus under träningen och TAR I. Dessutom hade jag nog lite ojämn bulk, vissa månader gick jag upp, medans vissa månader har jag stannat i vikt. Kosten kan alltså även bli bättre.

Så vad säger ni?

Dennis012345
2014-12-15, 02:15
Kör efter en schema med planerad progression.

PureWhey
2014-12-15, 02:55
Hur långt är ett snöre?

Nästadrag
2014-12-15, 03:11
Hur långt är ett snöre?

PM:ar det istället!

timmey111
2014-12-15, 11:53
Hur långt är ett snöre?

Finns olika längder på snöre... Men min fråga är vad för resultat jag kan förvänta mig om jag sköter allt rätt och med har rätt psyke till hårdträning i 3½månad. Så jag inte har orimliga mål och förhoppningar

Snubben
2014-12-15, 12:05
Finns olika längder på snöre... Men min fråga är vad för resultat jag kan förvänta mig om jag sköter allt rätt och med har rätt psyke till hårdträning i 3½månad. Så jag inte har orimliga mål och förhoppningar

3½ månad är inte direkt lång tid.. Men visst, starkare kommer du bli men frågan om "hur mycket starkare" en helt annan..

PureWhey
2014-12-15, 12:07
Finns olika längder på snöre... Men min fråga är vad för resultat jag kan förvänta mig om jag sköter allt rätt och med har rätt psyke till hårdträning i 3½månad. Så jag inte har orimliga mål och förhoppningar

Precis.

J3T69
2014-12-15, 21:11
Kör ett perodiserat schema med byggning 8 veckor pluss 4veckor för styrka.
ta en vilovecka och börja om.