handdator

Visa fullständig version : Miami sommaren -15


PureWhey
2014-12-14, 11:29
Denna sommaren bär det av mot staterna och närmare bestämt Miami. Det ända som är bestämt just nu är att vi skall gå på NHL-draften samt åka ut på den långa sträckan över träskmarkerna.

Jag vill hitta ovanliga grejer, inte "vanliga turistattraktioner". Så, vad finns det för kul att hitta i Miami-området?

Första hotellet jag kommer bo på är "Hilton Fort Lauderdale Beach Resort" och nästa "Dream South Beach", men kommer även ha bil.

*popcorn*

awesomooo
2014-12-14, 11:58
Hyr en bil och åk till Key West, roliga vägar dit med mycket broar. Kul med NHL-draften!

Grazzafukkinrazzi
2014-12-14, 12:16
Jag vill hitta ovanliga grejer, inte "vanliga turistattraktioner". Så, vad finns det för kul att hitta i Miami-området?

Jason Genova.

Kör ett pass med honom!

Exdiaq
2014-12-14, 12:17
Hela Florida är ju mer eller mindre en turistattraktion. Sawgrass Mills kan du i alla fall skippa om du nu funderat på det. Som ett medelmåttigt köpcentrum i Sverige med liknande priser.

PureWhey
2014-12-14, 12:34
Hyr en bil och åk till Key West, roliga vägar dit med mycket broar. Kul med NHL-draften!
Ajuste, så hette det. Det var det jag försökte förklara, där kommer vi spendera en natt.

Jason Genova.

Kör ett pass med honom!

:-| Sickening, får skriva till honom på fb.

Hela Florida är ju mer eller mindre en turistattraktion. Sawgrass Mills kan du i alla fall skippa om du nu funderat på det. Som ett medelmåttigt köpcentrum i Sverige med liknande priser.

Ty :)

Exdiaq
2014-12-14, 13:40
Ajuste, så hette det. Det var det jag försökte förklara, där kommer vi spendera en natt.



:-| Sickening, får skriva till honom på fb.



Ty :)

Dock... Har du problem att hitta passande jeans p.g.a. stort arsle är Levi's butik guld värd. Billiga jeans och hjälpsam personal! Ser nog iofs liknande ut i andra Levi's-butiker också.

Exdiaq
2014-12-14, 13:44
Gillar du mat så såg jag ett par ställen i Huang's World - Miami (Munchies/Vice) som jag hade kunnat tänka mig att käka på!

n43PHXJhFKU
aLcpQpURLLY
j2YLGBQKUYA

PureWhey
2015-03-10, 14:26
Exdiaq
Hehe, Huang är awesome f.ö.

Bumpar tråden.

awesomooo
2015-03-10, 14:36
En kul grej i Key West, kolla på alla katter där, dom flesta av dom har 6 stycken tår/klor eller vad fan man säger på tassarna. Helt sjukt.

NHL Draften blir riktigt jävla phet med McDavid och Eichel! McDavid väntas ju bli nya superstjärnan som ska våldta precis allting enligt kanadicker.

Stonemountain
2015-03-10, 14:40
Som andra skrivit Key West. Jag var där 4 dagar under deras Spring Break:hbang:

Kanske ge sig ut en dag för hajfiske?

J.V
2015-03-10, 15:35
Kanske ge sig ut en dag för hajfiske?Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeej. *gah!*
Låt de jävla utrotningshotade hajarna vara i fred, de behövs i haven. Hoppa ner i en bur och dyk med hajarna istället.

edit: bra tråd annars, vill också ha tips. *popcorn*

421
2015-03-10, 15:41
Go to Liberty City and enjoy the locals :D

Carlo Fatface
2015-03-10, 18:05
Gillar du mat så såg jag ett par ställen i Huang's World - Miami (Munchies/Vice) som jag hade kunnat tänka mig att käka på!

n43PHXJhFKU
]


Wtf var det där om? En mashup med en porrshow och en weed/munchiesshow eller vad!? :confused: :d

Fan vad lost jag känner mig nu,hänger inte med alls. :d

PureWhey
2015-04-28, 19:34
Bump