handdator

Visa fullständig version : Explode Kreatin


Fredszky
2002-04-03, 13:19
köpte en burk från eiselt, körde 2 dagar, 5gr 4ggr/dag.. men sen attans vad ont i magen jag fick!... har fortfarande! har kört på fairings tidigare utan problem.. det är så synd! för jag får världens kick av eiselts kreatin, hade värlbästa passet andra uppladdningsdagen!! försöker trycka i mig mycket vatten när jag tar kreatinet, och utspritt under dagen också... har haft ont i typ 4 dagar nu :( har också varit förkyld eller nåt knas också, men jag har tidigare haft magont i sambamnd med E kreatin. är det normalt med 4 dagars magont efter en uppladdning? jag tar inte kreatin längre, tog bara två dagar som sagt.

mane
2002-04-03, 15:12
du kanske tror att du har tagit 5 gram. för att om du använde skopan som medföljer så är jag nästan säker att den är 10gram.

varför jag tror det är för att i den skopan rymmer två teskedar. och jag vet att en tesked kreatin är 5gram. :D

[ 03 April 2002: Inlägget har ändrats av: mane ]

Fredszky
2002-04-03, 19:35
hehe åfan :D

det kanske förklarar mysteriet, laddat upp med 40-50 gr kreatin på en dag det är kanske att ta i..

men som sagt fasiken vilket pass! :D

Daemon
2002-04-04, 10:05
Jag fick djävulskt ont i magen när jag tog Kreatin och käkade för lite kolhydrater.
Ingen bra ide för mig vid en deff :D

//Daemon