handdator

Visa fullständig version : Försöker igen, behöver uttalanden/tips


oktober78
2014-11-13, 09:40
Det blev ett slarvigt första-inlägg av mig. Skrev från mobilen, så det var lite struligt.
Hur som, jag har tränat ganska målmedvetet i ca 5 år. Var en sticka innan jag började lyfta vikter. Dom två senaste åren stod jag still på ca 66kg och gick inte upp ett hekto. Jag köpte gainer och såg till att ligga på överskott i princip varje dag i tre månader. Det funkade. Enligt vågen... Jag väger idag 73-74kg. Jag kan fortfarande se ganska ripped ut om jag drar in magen och spänner fram absen, så jag har inte lagt på så mkt fett. Har blivit starkare på gymmet oxå. Fått höra att jag ser bitigare ut och så vidare.
Grejen är bara den att när jag filmar mig själv och på vissa bilder ser jag ut som ett sugrör. Inget har hänt. Slappnar jag av så har jag, som ni ser på bilderna, girlyarms och mage?! Hallå, jag tränar ganska hårt?
Vad har ni för råd? Kolla bilderna och bedöm. Är inne på att deffa nu, är det en bra ide eller ska jag bulka ännu mer och sen deffa? Skulle jag kunna få mer tydliga armar om jag tex deffade nu eller behövs mer kött på dom, så att dom inte försvinner helt efter deff?

oktober78
2014-11-13, 09:43
Verkar strula m bilderna. Får inte med alla på samma.

oktober78
2014-11-13, 09:47
Vet inte varför det strular nu.. I mitt första inlägg kunde jag lägga upp alla på ett och samma inlägg.

oktober78
2014-11-13, 09:49
Hur som helst.. Gästföreläsare dom tre översta bilderna med denna. Är tagna under samma dag. Så hör ser jag ut när jag är avslappnad. Inte samma kille. :(
Mina armar?!