handdator

Visa fullständig version : Dumpad - hjälp från de som kan


björne92
2014-11-12, 17:57
Hej har precis blivit dumpad av tjejen pga av en händelse som hände för lite mer en ett år sen. Jag har väll inte riktigt kunnat släppa det och det har alltid legat "undermedvetet" dock så tycker jag att det blivit bättre med tiden. Men nu sa hon att hon inte orkade ha det så längre, hon kände att hon inte kunde tala med mig riktigt och hon ville bara koncentrera på sig själv och göra det hon vill.
Det kom som en chock för mig, jag trodde inte de va så illa för henne, visst vi hade småbråk ibland och mindre bra perioder, det växlade men blev bättre tycker jag.
Hon sa när jag gjorde massa under veckan som hon sa att hon ville göra slut , skrev brev, bjöd hem henne och gjorde mysigt, gav ros, choklad och snackade massa och bad om en chans att försöka, att hon då drog sig längre ifrån då för hon kände sig "tvingad".
Problemet är att det känns som hon tror att det kommer bli likadant om vi skulle försöka igen vilket de inte skulle. Jag tror verkligen vi kan få det bra igen men känns som hon inte vill inse det.
Problemet är att jag älskar henne väldigt mycket, tycker hon är en 10a, vill bara få chansen att visa för henne att de kan bli bra. Men vill inte vara för på, vi har inte snackat nu på en vecka och jag funderar att gå över till henne nästa vecka och lämna några av hennes saker och samtidigt säga vad jag känner och att det kanske är bra att vi är ifrån varandra ett tag eftersom vi aldrig var de efter händelsen och att vi skulle behöva en ny start, men att vi sen kanske (underjullovet) bara kan testa. Alternativt inte snacka med henne tills på jullovet och bjuda ut henne då. Vad tycker ni?

Skickat från min D5803 via Tapatalk

WHITEFOLKS
2014-11-12, 18:00
Du hade din chans men visade det inte?

Hon ska givetvis göra som hon vill och har inga skyldigheter att ge dig en andra chans. Vad vad var "händelsen"?

björne92
2014-11-12, 18:02
Du hade din chans men visade det inte?

Hon ska givetvis göra som hon vill och har inga skyldigheter att ge dig en andra chans. Vad vad var "händelsen"?

Det var väll snarare hon som fick en chans av mig och ja hon visade att hon älskade mig under den perioden men jag hade svårt att lägga bakom mig

Skickat från min D5803 via Tapatalk

WHITEFOLKS
2014-11-12, 18:05
Det var väll snarare hon som fick en chans av mig och ja hon visade att hon älskade mig under den perioden men jag hade svårt att lägga bakom mig

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Så vad var händelsen?

antagligen tycker hon helt enkelt inte om dig så mycket, inte mer med det även om det givetvis känns tungt.

björne92
2014-11-12, 18:06
Så vad var händelsen?

antagligen tycker hon helt enkelt inte om dig så mycket, inte mer med det även om det givetvis känns tungt.

Hon säger att hon fortfarande älskar mig men att hon inte orkar ha det så som vi har det längre, men hon kanske ljuger.

Skickat från min D5803 via Tapatalk

mangemani
2014-11-12, 18:21
låter som du måste bearbeta dig själv lite innan något ska kunna funka i överhuvudtaget.
låter inte som du kan lita på henne och har svårt att lägga det det nu var bakom dig och du har visat prov på att du inte kan det också.
om ni nu fortsätter och ger det en till chans, tror du då att något skulle bli annorlunda på den fronten? är det inte bortkastad tid?

hon må vara en 10 i dina ögon, men ibland måste man förlora det man älskar för att kunna ta hand om sig själv och det i slutändan är det viktigaste, dig själv.

TheOne1994
2014-11-12, 18:44
visst har du startat en likadan tråd för snart ett år sedan ? Är det samma eller en "ny" ?

WHITEFOLKS
2014-11-12, 18:47
visst har du startat en likadan tråd för snart ett år sedan ? Är det samma eller en "ny" ?

Du har rätt.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=203752

TheOne1994
2014-11-12, 18:48
jag hittade den: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=203752

Är det denna vi ska utgå ifrån ?

mottat
2014-11-12, 18:51
Du har rätt.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=203752

Haha han tar tillbaka en tjej som varit otrogen endast för att bli dumpad 1 år senare. Måste tyvärr säga att det är lite rätt åt han. Dessutom är hon en 10a i hans ögon efter hon varit otrogen hahaha.

björne92
2014-11-12, 18:57
jag hittade den: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=203752

Är det denna vi ska utgå ifrån ?

Ja

Skickat från min D5803 via Tapatalk

björne92
2014-11-12, 18:58
Haha han tar tillbaka en tjej som varit otrogen endast för att bli dumpad 1 år senare. Måste tyvärr säga att det är lite rätt åt han. Dessutom är hon en 10a i hans ögon efter hon varit otrogen hahaha.

Roligt! :)

Skickat från min D5803 via Tapatalk

TheOne1994
2014-11-12, 19:04
vi visste nog alla ur detta skulle sluta Björne. Precis som mangemani säger: du måste bearbeta dig själv lite. Du är fortfarande en ung spoling så sådana här misstag har nästan alla varit med om.

björne92
2014-11-12, 19:06
vi visste nog alla ur detta skulle sluta Björne. Precis som mangemani säger: du måste bearbeta dig själv lite. Du är fortfarande en ung spoling så sådana här misstag har nästan alla varit med om.

Haha spoling :/ jo visst känns bara som jag inte kommer hitta någon som är lika fin som henne

Skickat från min D5803 via Tapatalk

WHITEFOLKS
2014-11-12, 19:07
Det finns massor av tjejer som inte är otrogna så du sätter dina förhoppningar rätt lågt.

en stor stark
2014-11-12, 19:08
Haha spoling :/ jo visst känns bara som jag inte kommer hitta någon som är lika fin som henne

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Det är svårt att säga, men det är nog inte alls ovanligt att man känner så tills man har fått lite perspektiv ett tag efter.
Om det är någon tröst så kanske du kommer tycka detta är något bra när väl "göra slut"-känslorna/sorgen gått över.

Tricce
2014-11-12, 19:11
Haha spoling :/ jo visst känns bara som jag inte kommer hitta någon som är lika fin som henne

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Äsch tänk inte så! Tänk istället att har du en 10a nu kan du få en 10a igen! You the man Björne!! :hbang:

TheOne1994
2014-11-12, 19:27
Äsch tänk inte så! Tänk istället att har du en 10a nu kan du få en 10a igen! You the man Björne!! :hbang:

yes ! Sen kan hon inte varit en 10:a...en 10:a är inte otrogen ;)

R Scarpa27
2014-11-12, 19:34
lägg ner allt.

det är hennes val det kan eller ska du inte påverka blir bara dumt då...

lifes a bitch och förhållanden rasar hit och dit överallt (dagens samhälles standard numera känns det som.)

anyway take care.

Anton Fräs
2014-11-12, 19:42
Släpp henne

Latissimus Dorsi
2014-11-12, 20:08
Låter som att hon varit otrogen igen, sorry.

Sniggel
2014-11-12, 20:27
Haha spoling :/ jo visst känns bara som jag inte kommer hitta någon som är lika fin som henne

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Du har gjort ett misstag (hur du hanterade händelsen upp till nu) och det där kommer aldrig funka igen. Gör slut med henne och bli överraskad när du hittar en mycket bättre tjej senare i livet.

Låter som att hon varit otrogen igen, sorry.

Hon har tappat attraktionen för honom. Att ta tillbaka henne efter hon vart otrogen lär inte ha hjälpt henne att återfå attraktion för honom.

PureWhey
2014-11-12, 20:54
Urgh.
Blir man tillsammans med någon som vart otrogen mot en ber man om att få skit. Förstår inte hur man någonsin kan lita på en person som gjort något sådant.

björne92
2014-11-12, 20:58
Tänkte lämna några grejer som är hennes och ta ett riktigt snack med henne. Om hon inte ångrat sig så får det vara

Skickat från min D5803 via Tapatalk

R Scarpa27
2014-11-12, 21:01
Tänkte lämna några grejer som är hennes och ta ett riktigt snack med henne. Om hon inte ångrat sig så får det vara

Skickat från min D5803 via Tapatalk

låt bli...

nu har du både försökt bjuda på choklad och rosor osv... och nu lämna tillbaka saker (endast för att försöka tjata igen)

hon kommer tröttna ännu mer och tycka du är mera efterhängsen...

inget illa menat, men skit i det... låt hon hämta sina saker.

Sniggel
2014-11-12, 21:02
Du gör rätt. Det kommer att göra ont. Du kommer att tycka att det är "det värsta som hänt dig". Med tiden inser du hur fel du hade. Vi är flera stycken här som har varit i liknande situationer.

TheOne1994
2014-11-12, 21:05
Tänkte lämna några grejer som är hennes och ta ett riktigt snack med henne. Om hon inte ångrat sig så får det vara

Skickat från min D5803 via Tapatalk

varför rådfrågar du om du ändå tar sådana här beslut. Hon har haft en annan kille och du ska ta ett snack med henne ? Har du läst vad folk tycker du ska göra ?

Vill hon ha sina saker kan hon hämta dom. Vad det nu som är så jvl viktigt...tandborsten och deon ?

filmjölk
2014-11-12, 21:14
Klipp kontakten med henne, tjura ett tag och håll dig borta från tjejer en månad eller två.

Donner
2014-11-12, 23:33
Har du inte kommit över händelsen tyder det ju på att du inte mår bra i förhållandet. Varför vill du vara i ett förhållande du inte mår bra av?

Och för att vara sådan....du bad om trubbel när du tog tillbaka en otrogen tjej.

Ado2000
2014-11-13, 00:42
Släpp henne, inte värt besväret, försök förtränga alla minnen med henne, kommer bli svårt men efter den tiden kommer du må bättre å det är det som är huvudsaken hur du mår.

Som sagt en tuff period som väntar men efter att den är förbi så kommer du kunna börja leta efter en ny 10a eller så hitta den 10an dig ;).

Arne Persson
2014-11-13, 07:00
Tänkte lämna några grejer som är hennes och ta ett riktigt snack med henne. Om hon inte ångrat sig så får det vara

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Lägg ner det sistnämnda tramset! Det kommer bara att en ändlös spiral av olycka för dig! Att vara toffel gör ingen lycklig allra minst dig själv!

Evankhell
2014-11-13, 08:26
10a? Pics or gtfo :D

björne92
2014-11-13, 09:13
Lägg ner det sistnämnda tramset! Det kommer bara att en ändlös spiral av olycka för dig! Att vara toffel gör ingen lycklig allra minst dig själv!

Jo det kanske är så :(

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Akerhage
2014-11-13, 09:20
Du är ung, det kommer fler 10p för dig!
Jag är gammal (iaf äldre) och blev med lämnad i maj av min flickvän/sambo som hade fattat lite extra tycke med en annan man och skulle gifta sig o skaffa barn där istället.

"what a surprise" när allt var toppen mellan oss (trodde jag). Jag saknade henne som fan, mådde riktigt skit där ett tag, men jag var bättre än henne och jag hörde inte av mig. Nu mår jag bra och saknar henne inte längre. Men, det kommer såklart vara jobbigt för dig. Du får umgås med andra, träffa lite andra tjejer, kompisar, ha aktiviteter att göra så kommer du komma över det inom sinom tid.

Livet går vidare, tro mig! Du har hela livet framför dig och gott om tid hitta den rätta och bilda familj etc. Så gör nu som ALLA andra säger här och gå vidare. Lyssna på de gamla rutinerade gubbarna, alla har vi varit i din situation och vi vet att det suger.

tlk
2014-11-13, 09:27
Jag tycker du ska satsa mer pengar på att vinna över henne och sen kan du leva drömlivet i resten av dina år där du sover på soffan medans hon blir påsatt av sina pojkvänner i sovrummet var och varannan natt.

Minimjölk
2014-11-13, 10:13
Jag tycker att många i denna tråden visar upp en rejäl avsaknad av empati.

Tycker det är riktigt tråkigt det som har hänt och du måste försöka se på hela situationen utan att försöka låta känslorna ta över. Ponera olika scenarion framöver och försök på ett ärligt sätt se vilket som gör dig mest lycklig. Gräm dig inte för mycket över vad som varit eller kunde varit utan fokusera på din framtid.

Du är en toppenkille och kommer tids nog hitta den rätta!

Slartibartfast
2014-11-13, 10:23
Jag tycker att många i denna tråden visar upp en rejäl avsaknad av empati.

Tycker det är riktigt tråkigt det som har hänt och du måste försöka se på hela situationen utan att försöka låta känslorna ta över. Ponera olika scenarion framöver och försök på ett ärligt sätt se vilket som gör dig mest lycklig. Gräm dig inte för mycket över vad som varit eller kunde varit utan fokusera på din framtid.


Jag håller med. Det är inte svartvitt. TS måste överväga vad som känns bäst för honom, alternativt, vad som känns minst dåligt. Om TS tycker att ett liv med denna tjejen är bättre än ett liv utan henne (givet att diverse killar fortsätter tömma djupt inuti henne med jämna mellanrum), så go for it!


Du är en toppenkille och kommer tids nog hitta den rätta!

Det vet vi verkligen ingenting om. Klyschor hjälper sällan i dylika situationer.

björne92
2014-11-13, 10:56
Du är ung, det kommer fler 10p för dig!
Jag är gammal (iaf äldre) och blev med lämnad i maj av min flickvän/sambo som hade fattat lite extra tycke med en annan man och skulle gifta sig o skaffa barn där istället.

"what a surprise" när allt var toppen mellan oss (trodde jag). Jag saknade henne som fan, mådde riktigt skit där ett tag, men jag var bättre än henne och jag hörde inte av mig. Nu mår jag bra och saknar henne inte längre. Men, det kommer såklart vara jobbigt för dig. Du får umgås med andra, träffa lite andra tjejer, kompisar, ha aktiviteter att göra så kommer du komma över det inom sinom tid.

Livet går vidare, tro mig! Du har hela livet framför dig och gott om tid hitta den rätta och bilda familj etc. Så gör nu som ALLA andra säger här och gå vidare. Lyssna på de gamla rutinerade gubbarna, alla har vi varit i din situation och vi vet att det suger.

Fan va tråkigt, tycker synd om dig. Jo kanske är bäst så

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Patriarch K
2014-11-13, 11:01
Allt du säger är så jäkla typiskt och klyschigt. Riktiga standardkommentarer du drar. "Jag kommer aldrig att träffa någon som är lika snygg och bra som henne och vi älskar varandra och jag lovade att jag kunde bättra mig".

Haha, vem har inte sagt det där liksom? 99.9% av alla killar som blivit dumpade troligtvis.
Jag blev själv dumpad för en månad sedan och de 3 första dagarna var inte roliga. Efter en vecka började det lugna ner sig och jag började sakta men säkert gå in på dejtingsidor för att få tankarna på annat. Under tiden träffade jag lite folk via sidan och det hjälpte extremt mycket bara för att kunna kontrollera sig själv och inse att det faktiskt finns andra som är bättre.
Nu sitter man här en månad efter dumpningen och har träffat nya grymma kvinnor där mitt fokus nu ligger.
Saknar såklart mitt ex när man tänker på allt fint man gjorde, men vafan - tänk inte på det.
Känns faktiskt nästan bättre nu än i förhållandet för så mycket pepp/energi jag fick efter det har jag inte haft på länge.

Om du vill ha en minsta chans att ha tillbaks henne måste hon sakna dig. Du ska lämna sakerna och säga "Här är dina saker. Jag älskar dig, men nu när jag tänkt på saken så är nog detta det bästa som kunde hända för att vi båda ska vara lyckliga. Jag kommer radera dig från sociala medier etc... men jag tackar så hemskt mycket för den fina tid vi haft tillsammans och önskar dig lycka till med allt."

Sedan väntar du 2-6 månader. Sedan råkar du stöta på henne på stan och snackar som om du vore en helt ny och förändrad kille. Snacka inte om hur bra ni hade det tidigare etc utan var bara allmänt glad. Snacka och få henne att skratta under någon timma. Sedan ska du bara dra därifrån och vänta på att hon hör av sig till dig.
Annars kan du vänta några veckor och dra iväg ett sms - "tack för senast, det var roligt att snacka med dig igen. Gör det gärna igen snart"....

Etc etc...och du har en chans att återfå henne när hon börjar sakna dig och inse hur grym du var.

TheOne1994
2014-11-13, 11:16
Jag tycker att många i denna tråden visar upp en rejäl avsaknad av empati.

Tycker det är riktigt tråkigt det som har hänt och du måste försöka se på hela situationen utan att försöka låta känslorna ta över. Ponera olika scenarion framöver och försök på ett ärligt sätt se vilket som gör dig mest lycklig. Gräm dig inte för mycket över vad som varit eller kunde varit utan fokusera på din framtid.

Du är en toppenkille och kommer tids nog hitta den rätta!

vi saknar inte empati. Har du läst hela tråden inkl den gamla ?

Minimjölk
2014-11-13, 11:49
Jag har läst och tycker det är smaklöst att skämta på TSs bekostnad då han väljer att ventilera ett problem som uppenbarligen tär på hans välmående. Sedan är var och en fri att tycka att han gör rätt eller fel men i hans sits är det väldigt svårt att resonera korrekt med tanke på att känslor som svallar.

TheOne1994
2014-11-13, 11:52
Jag har läst och tycker det är smaklöst att skämta på TSs bekostnad då han väljer att ventilera ett problem som uppenbarligen tär på hans välmående. Sedan är var och en fri att tycka att han gör rätt eller fel men i hans sits är det väldigt svårt att resonera korrekt med tanke på att känslor som svallar.

håller med till viss del. Problemet är att han "sökte stöd" för snart 1 år sedan då hans tjej var otrogen. Han fick många bra råd men väljer att göra som han vill, inget fel med det. Sen att ta upp samma ämne igen gör att man blir något förbannad, varför lyssna han inte första gången..därav att vissa blir eleka i tonen. Så tror jag :)

Fredszky
2014-11-13, 12:00
Finns väl bara ett sätt att lära sig...

Medusa
2014-11-13, 12:10
Lyssna på legenderna på brädan, dom har rätt, lägg ingen mer energi på den här kvinnan, gå vidare, hon har ingen respekt för dig, och det spelar ingen roll vad du gör, säger, du kommer inte återvinna den, thats it.

Det finns så många kvinnor därute, och du kommer träffa någon annan, bättre än denna otrogna slyna, som du aldrig hade träffat om du hade stannat med henne, tänk så istället.

Fokusera på dig själv.

Minimjölk
2014-11-13, 12:20
Nu vet jag inte hur du eller TS tänker men ofta när jag hamnar i en tuff sits så vill jag dels ventilera mina problem och då även ta in olika åsikter ang hur jag skall agera. Sedan väljer jag själv den väg som jag tror passar mig bäst för stunden även om då ibland går stick i stäv med rådande koncensus. Om det då senare visade sig att jag återigen resonerat fel så är inte hånskratt och tillrop likt "I told you so" det man främst fiskar efter.

Självklart skall alla säga sin syn och ge konstruktiva råd utifrån sina egna erfarenheter och tycke men jag tycker aldrig man skall sparka på någon som redan ligger.

Jag kanske var oprecis i min kritik då de flesta inläggen i denna tråden trots allt var just konstruktiva men det finns minst tre som borde tänkt två gånger innan de tryckte på send och jag ville säga min åsikt innan det eskalerade.

TheOne1994
2014-11-13, 12:27
Nu vet jag inte hur du eller TS tänker men ofta när jag hamnar i en tuff sits så vill jag dels ventilera mina problem och då även ta in olika åsikter ang hur jag skall agera. Sedan väljer jag själv den väg som jag tror passar mig bäst för stunden även om då ibland går stick i stäv med rådande koncensus. Om det då senare visade sig att jag återigen resonerat fel så är inte hånskratt och tillrop likt "I told you so" det man främst fiskar efter.

Självklart skall alla säga sin syn och ge konstruktiva råd utifrån sina egna erfarenheter och tycke men jag tycker aldrig man skall sparka på någon som redan ligger.

Jag kanske var oprecis i min kritik då de flesta inläggen i denna tråden trots allt var just konstruktiva men det finns minst tre som borde tänkt två gånger innan de tryckte på send och jag ville säga min åsikt innan det eskalerade.

ja men dom tre kan vi hoppa över, sådana finns alltid. Sen tror jag att man behöver höra dom där hårda orden i stridens hetta. Det är inte alltid mjäskandet hjälper. Vi känner nog sympati för vår vän Björne men som sagt: livet går vidare,väx dej starkare ur eländet.

Minimjölk
2014-11-13, 13:09
Du är en klok och mogen människa ( trots dina knappa 20år ;))

Lallle
2014-11-13, 13:29
Detta skrev jag i din förra tråd när hon precis varit otrogen:

"Att vara otrogen är ett tecken på en omogen personlighet. Hon nöjde sig inte med att fyllehångla lite med någon, hon var beredd att ta sig till en säng, ta av sig kläderna och ha EN ANNAN killes penis i sig. Det finns inget att överväga här. Bara att bryta ihop och komma igen. En fortsättning skulle aldrig någonsin bli detsamma igen, du skulle leva med en svartsjuka och oro som skulle äta upp er båda två.".

Med facit i hand så gick det inte så bra.

Detta skriver jag till dig nu:

Glöm henne. Hon är inte "the one", även om det känns så nu. Det är klart att hon blir ännu mer attraktiv i dina ögon när hon inte vill se dig mer, så funkar det, men lita inte på den känslan. Förstå att du måste gå vidare.

Uppföljning igen om ett år?

Derbel McDillet
2014-11-13, 13:45
Du hade en värdelös tjej och efter otroheten hade ni ett relativt värdelöst och infekterat förhållande? Det är inte för intet man säger att det finns fler fiskar i sjön... Du är typ 22? Tror du att du redan lyckats hitta den bästa tjejen för dig, efter typ fem år i "gamet", varav några varit upptagna av en kass flickvän?..

Känns såklart alltid sämst att bli dumpad men ha lite tålamod.. Du har iaf lyxen att bli dumpad av en kass flickvän som redan svikit dig. Tänk på alla stackare som blir dumpade av riktiga drömtjejer.

björne92
2014-11-13, 14:25
Nu vet jag inte hur du eller TS tänker men ofta när jag hamnar i en tuff sits så vill jag dels ventilera mina problem och då även ta in olika åsikter ang hur jag skall agera. Sedan väljer jag själv den väg som jag tror passar mig bäst för stunden även om då ibland går stick i stäv med rådande koncensus. Om det då senare visade sig att jag återigen resonerat fel så är inte hånskratt och tillrop likt "I told you so" det man främst fiskar efter.

Självklart skall alla säga sin syn och ge konstruktiva råd utifrån sina egna erfarenheter och tycke men jag tycker aldrig man skall sparka på någon som redan ligger.

Jag kanske var oprecis i min kritik då de flesta inläggen i denna tråden trots allt var just konstruktiva men det finns minst tre som borde tänkt två gånger innan de tryckte på send och jag ville säga min åsikt innan det eskalerade.

Jo du pricka väll så jag tänker

Skickat från min D5803 via Tapatalk

björne92
2014-11-13, 14:26
Detta skrev jag i din förra tråd när hon precis varit otrogen:

"Att vara otrogen är ett tecken på en omogen personlighet. Hon nöjde sig inte med att fyllehångla lite med någon, hon var beredd att ta sig till en säng, ta av sig kläderna och ha EN ANNAN killes penis i sig. Det finns inget att överväga här. Bara att bryta ihop och komma igen. En fortsättning skulle aldrig någonsin bli detsamma igen, du skulle leva med en svartsjuka och oro som skulle äta upp er båda två.".

Med facit i hand så gick det inte så bra.

Detta skriver jag till dig nu:

Glöm henne. Hon är inte "the one", även om det känns så nu. Det är klart att hon blir ännu mer attraktiv i dina ögon när hon inte vill se dig mer, så funkar det, men lita inte på den känslan. Förstå att du måste gå vidare.

Uppföljning igen om ett år?

Haha jo det kanske blir en uppföljning, haha.

Skickat från min D5803 via Tapatalk

björne92
2014-11-13, 14:27
håller med till viss del. Problemet är att han "sökte stöd" för snart 1 år sedan då hans tjej var otrogen. Han fick många bra råd men väljer att göra som han vill, inget fel med det. Sen att ta upp samma ämne igen gör att man blir något förbannad, varför lyssna han inte första gången..därav att vissa blir eleka i tonen. Så tror jag :)

Det är svårt när man älskarnågon och när ens bästa tid i livet varit med denna person

Skickat från min D5803 via Tapatalk

WHITEFOLKS
2014-11-13, 14:33
Det är för att du jämför era bästa ögonblick mot en total osäkerhet eftersom du inte vet vad du får nu. Problemet är att era bästa ögonblick kommer med största sannolikhet inte att återvända oavsett hur mycket du vill så antingen fortsätter du ett högst mediokert förhållande med henne eller så försöker du bygga ett nytt med någon annan.

Sen så är hon antagligen inte attraherad av dig längre så du har inte ens ett val i frågan.

Tyrwing
2014-11-13, 15:17
Det är svårt när man älskarnågon och när ens bästa tid i livet varit med denna person

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Du låter som mig efter min första flickvän. FAN VAD GLAD jag är att jag bröt all kontakt med henne och gick vidare. Livet blev sjukt mycket bättre efter att man blivit av med en energisugande och otrogen flickvän.