handdator

Visa fullständig version : Bilderna!


Allan
2004-03-29, 18:14
Tänk nu på att inte vänta till sista dagen med att ta bilderna! Det är supersvårt att pricka formen exakt - man kan gott föreställa sig att många här kommer att vara hårdast ett par dagar före eller efter Dag X.

Ta bilderna mot en neutral bakgrund - vi har sett tillräckligt många badrumsskåp, garderobshyllor och anslagstavlor nu.

Glöm inte skicka med en bild där ni håller upp nåt som visar dagens datum, en tidning eller liknande!

Se till att bilderna innehåller namn. adress, om ni vill tävla under ert nick, samt om bilderna ska maskas eller inte. Och det är vi som maskar bilderna!


allan

Herkulez
2004-03-29, 18:46
glöm inte ljuset, vääldigt svårt å bedömma när halva kroppen består av en mörk skugga, fota raktframifrån, dvs inga extrema grodvinklar

Ervin
2004-03-29, 18:49
kan man inte skicka med adressen utifall man skulle bli nån utav dom som vinner nåt? Vill helst inte ge ut adress även ifall det är lätt att få tag i den annars också.

Munter
2004-03-29, 18:56
Är jag trög i skallen eller varför hittar jag inte vad vi ska göra med bilderna? Mail eller PM till godtycklig moderator?

Allan
2004-03-29, 19:05
Info kommer. Vi håller på att styra upp det just nu. Upptäckte att det kan bli lite byte som hamnar där...


allan

Pez
2004-03-30, 00:12
OBS!

Glöm nu inte att vi vill att ni i samband med posebilderna tar och bifogar ett foto med er och en någorlunda färsk dagstidning samt en lapp med erat nick på. Det underlättar för oss och så slipper vi "fuckups". :D

Chris
2004-03-30, 10:53
Pez, jag tog mina bilder för ca 2 veckor sen, hade ingen aning att jag var tvungen att ha med en tidning!

Bilderna jag skickar heter ju Tex Chris Latsspread, då kan det väl inte bli några fuckups ändå??

Medusa
2004-03-30, 17:03
Det är likadant för mig, jag glömde att ta med en dagstidning, men jag har tidigare bilder på mig själv som ni kan jämföra med.

Jag hinner inte ta nya bilder, vad händer nu?

Allan
2004-03-30, 17:25
Skicka in bilderna bara - jag såg Chris näck för ett par veckor sen och tror mig se eventuella bildbehandlingar. Medusa - vi har dina gamla bilder att jämföra med.

allan