handdator

Visa fullständig version : Saker du stör dig på?


Maya0112
2014-10-02, 16:25
Kanske redan finns en sådan här tråd men tror inte det. :confused:
Skriv allmänna saker du kan störa dig på hos folk.

När någon smaskar; ew ew ew
När ett par sitter på bussen/resturang etc och ska hålla på och pussa på varandra HELA tiden, stör mig så mycket på detdär pussljudet höhö liksom hej och hejdåpuss räcker ok
Folk som bara "ska du ha macka till detdär smöret =)))"
När någon går sjukt långsamt framför dig
När personer ska skryta om allting hela tiden
Listan kan göras lång..

WHITEFOLKS
2014-10-02, 16:27
Folk som skapar frågetrådar utan att själva delta i dem.

Olegh
2014-10-02, 18:42
Idioter som krossar glasflaskor på cykel och gångbanor.

Wipflash
2015-05-05, 11:08
höngerhänta som bär sin klocka på högerarmen istället för den vänstra, oförklarligt irriterande, brukar inte bry mig andras utseende vanligtvis ska tilläggas. *gah!*

Diomedea exulans
2015-05-05, 11:10
Kanske redan finns en sådan här tråd men tror inte det. :confused:


Om någon stör sig på att det redan finns en tråd i ämnet så har denne ju ett ypperligt tillfälle att säga det här.

new
2015-05-05, 11:26
Negativa människor som drar ner ens humör på en ynka sekund.

Udd3n
2015-05-05, 11:33
Folk som stör sig på saker.

Diomedea exulans
2015-05-05, 11:46
Massmord.

Jansson_84
2015-05-05, 11:47
höngerhänta som bär sin klocka på högerarmen istället för den vänstra, oförklarligt irriterande, brukar inte bry mig andras utseende vanligtvis ska tilläggas. *gah!*

Då kan du ställa in dig på att irritera dig på mig. :naughty:
Äter med gaffeln i höger hand också for the record.

Holmeros
2015-05-05, 11:50
Jag brukar försöka tänka att jag inte ska lägga någon energi på att störa mig på onödiga saker, den energin kan jag göra något vettigare med.

... Meeeeeeen det funkar aldrig. jag stör mig på det mesta. Inget nämnt inget glömt.

Wipflash
2015-05-05, 11:52
Då kan du ställa in dig på att irritera dig på mig. :naughty:
Äter med gaffeln i höger hand också for the record.
äter också med gaffel i höger hand, byter dock till vänster om jag ska skära något med kniv :d
tycker att det bara vore opraktiskt att ha klockan på den arm man använder mest, mindre rörelsefrihet

Cykelcykel
2015-05-05, 12:02
Idioter som krossar glasflaskor på cykel och gångbanor.

Håller med

2 punkor förra veckan

TheOne1994
2015-05-05, 12:05
Negativa människor som drar ner ens humör på en ynka sekund.

som tar 10 timmar att bygga upp igen...suger fett det där. Gör dej av med dränerare.

Bärsärk
2015-05-05, 12:14
Orättvisor

martin89ek
2015-05-05, 12:30
Radikala feminister i sociala media och dubbelmoral.

Loke
2015-05-05, 12:35
Vuxna män som på allvar ser sig själv som sådana grillexperter att ingen annan får komma i närheten av grillen och hela evenemanget måste anpassas till den perfekta glöden. Jisses.

Raschmus
2015-05-05, 12:44
Få saker provocerar mig såsom feminist-, vänster-, hipster-, kännasigkränkt, hårigtfruntimmergnäll.

Radikala feminister i sociala media och dubbelmoral.

+1

Nixon
2015-05-05, 12:50
höngerhänta som bär sin klocka på högerarmen istället för den vänstra, oförklarligt irriterande, brukar inte bry mig andras utseende vanligtvis ska tilläggas. *gah!*

Guilty, jag bär den dessutom med urtavlan inåt :D.

Frantic
2015-05-05, 12:53
Vuxna män (20+) med alla former av tuppkam.

Nattljus
2015-05-05, 12:55
Guilty, jag bär den dessutom med urtavlan inåt :D.
Nu blev jag uppriktigt nyfiken. Varför har du urtavlan inåt? *popcorn*

Jag hade förresten också klockan på högerarmen för längesen när jag hade armbandsur. Jag tyckte det var bättre så, men minns inte varför *jorgen*

Diomedea exulans
2015-05-05, 13:05
Nu blev jag uppriktigt nyfiken. Varför har du urtavlan inåt? *popcorn*


Brukar den inte glida in av sig själv?

HMS Laestander
2015-05-05, 13:58
Radikala feminister i sociala media och dubbelmoral.

Radikala feminister i sociala media/dubbelmoral

Fixed that for you, det är praktiskt taget samma sak så onödigt att sätta ett och mellan de två. :)

Bärsärk
2015-05-05, 14:41
Jag stör mig på att folk ska ha så mycket åsikter om allt möjligt, speciellt saker de egentligen inte förstår sig på eller är insatta i. Gör man det inte bara jobbigt för sig själv att ständigt ge sig in i diskussioner där man riskerar att bli motbevisad och ha fel? Själv hatar jag att ha fel och ger mig bara in i saker som jag vet att jag kan vinna.

Politik och genus är två hetvatten just nu som alla ska ha åsikter om.

Tycker fler borde rösta blankt istället för att rösta på populära partier eller något som man "alltid har röstat på i alla år".

Rikard Jansson
2015-05-05, 15:40
Nordkorea!

Diomedea exulans
2015-05-05, 15:57
Jag stör mig på att folk ska ha så mycket åsikter om allt möjligt, speciellt saker de egentligen inte förstår sig på eller är insatta i. Gör man det inte bara jobbigt för sig själv att ständigt ge sig in i diskussioner där man riskerar att bli motbevisad och ha fel? Själv hatar jag att ha fel och ger mig bara in i saker som jag vet att jag kan vinna.

Politik och genus är två hetvatten just nu som alla ska ha åsikter om.

Tycker fler borde rösta blankt istället för att rösta på populära partier eller något som man "alltid har röstat på i alla år".

Antingen tycker jag som dig, eller så ÄR det så att folk helt enkelt vet en jävla massa mer om saker och ting än vad jag gör. Jag vet ännu inte vilket som är sant. :D

Olegh
2015-05-05, 16:09
Antingen tycker jag som dig, eller så ÄR det så att folk helt enkelt vet en jävla massa mer om saker och ting än vad jag gör. Jag vet ännu inte vilket som är sant. :D

Många är jäkligt kunniga, men få är bra på att inkludera och kommunicera ett sunt förhållningssätt till kunskapsluckor samt brister rörande teori kontra verklighet.

Diomedea exulans
2015-05-05, 16:13
Många är jäkligt kunniga, men få är bra på att inkludera och kommunicera ett sunt förhållningssätt till kunskapsluckor samt brister rörande teori kontra verklighet.

Plus att folk har spetskunskaper. Det kan kännas som om "folk" vet mer om "allt" än mig, medan i själva verket kanske någon vet mer om svenska partier, en annan vet allt om svensk utrikespolitisk historia, en tredje kan juridik, osv, och jag kanske bara har svårt att hålla isär personerna.

CalleP
2015-05-05, 16:18
Stör mig på att universum är så jävla stort. ='/

Nixon
2015-05-05, 16:22
Nu blev jag uppriktigt nyfiken. Varför har du urtavlan inåt? *popcorn*

Jag hade förresten också klockan på högerarmen för längesen när jag hade armbandsur. Jag tyckte det var bättre så, men minns inte varför *jorgen*

Gammal "skada" från jobbet när jag gick mycket i befattning som grupp/tropp/stf pluton-chef. När man ligger ner och/eller håller i ett vapen är det smidigt att kunna se klockan utan att behöva vrida vapnet alt. ta bort handen från pistolgreppet.

Bärsärk
2015-05-05, 16:43
Antingen tycker jag som dig, eller så ÄR det så att folk helt enkelt vet en jävla massa mer om saker och ting än vad jag gör. Jag vet ännu inte vilket som är sant. :D

Det var 6.3 miljoner som var röstberättigade till valet 2014 så tror inte bara det är du som har dålig koll ;) Men det är ju så många andra ämnen som folk ska uttala sig inom också, otroligt frustrerande.

Spettet
2015-05-07, 08:41
Att frasen man säger när en kund kommer in ”Ta en kopp kaffe och slå dig ner och vänta så hjälper jag alldeles strax” är tydligen kund språk för ”Var god och kom in och stör mig när jag hjälper en annan kund”

Vardagsstrulet, även om det är små saker så hatar jag verkligen när det inte flyter på även att man vet att så komme det alltid att vara att saker krånglar så önskar man varje gång att det inte skedde just nu.

AeternusRex
2015-05-07, 08:47
Att behöva upprepa mig 5 ggr om. Det spelar ingen roll hur finurligt frågan är formulerad. Svaret är detsamma!

Limpidimp
2015-05-07, 20:55
Onödiga kommentarer.

Shqypnia
2015-05-08, 08:33
När tjejen kallar på dig och det enda hon gör är leka med dig i timmar.
https://pbs.twimg.com/media/B1kO7OdIAAEvq3N.jpg

Mart|n
2015-05-08, 09:17
(Insert namn)'s när det används felaktigt. Vi använder inte 's i svenska språket för grejer i ägandeform.

J.V
2015-05-08, 10:34
Folk som stör sig så mycket på annat att de måste skapa en tråd på ämnet. Och folk som påstår att de är feminister när de egentligen bara ser män som mördare och våldtäktsmän.

Nattljus
2015-05-08, 10:39
Jag stör mig på folk som inte märker ut sina brevlådor. Folk som sätter upp oläsliga, handskrivna lappar på dörren, samt folk som inte har vett att anmäla adressändringar.

Dessutom tror jag att jag har jobbat för länge som tidningsbud, så det är möjligt att jag stör mig lite på mig själv *jorgen*

Rahf
2015-05-08, 10:47
Behovet att informera andra om minsta lilla förseelse man själv råkat ut för.

Det fläckfria, felfria, och underbara livet folk målar upp via sociala medier. Jag fullkomligt älskar dom som vågar visa sina vardagliga snedsteg.

filmjölk
2015-05-08, 11:10
Folk som skuldbelägger andra för saker som de gör mot sig själva:

"Min mamma gav mig inte en ny mobil, därför skar jag mig i armen med en förskärare"

"Du såg inte till att jag inte kräktes upp min Antabus, därför söp jag"

TheOne1994
2015-05-08, 11:15
Behovet att informera andra om minsta lilla förseelse man själv råkat ut för.

Det fläckfria, felfria, och underbara livet folk målar upp via sociala medier. Jag fullkomligt älskar dom som vågar visa sina vardagliga snedsteg.

+1
skulle vilja skriva mer men blir bara arg :)

Alexton
2015-05-08, 11:16
Folk som skuldbelägger andra för saker som de gör mot sig själva:

"Min mamma gav mig inte en ny mobil, därför skar jag mig i armen med en förskärare"

"Du såg inte till att jag inte kräktes upp min Antabus, därför söp jag"

Då frågar man om de år 14 år gamla eller bara efterblivna.

ot:

Samma spår som Filis. Grupparbete 7.5p en kille i vår 3 man grupp har inte bidragit med ett skvatt till uppgiften som ska redovisas på måndag.
Det är uppenbart vårt fel att vi inte väcker honom i tid för att komma till något av de 4 möten som spikas 1 vecka i förväg och utspelar sig 17:00.
Det är dessutom vårt fel att han inte kunnat göra sina uppgifter för att han känner sig kränkt över att han blev tilldelad den minsta och lättaste biten.

Nattljus
2015-05-08, 11:23
"Du såg inte till att jag inte kräktes upp min Antabus, därför söp jag"
Jag visste inte att du känner min syrras pojkvän?

Diomedea exulans
2015-05-08, 11:25
Behovet att informera andra om minsta lilla förseelse man själv råkat ut för.

Det fläckfria, felfria, och underbara livet folk målar upp via sociala medier. Jag fullkomligt älskar dom som vågar visa sina vardagliga snedsteg.

Allvarligt? Så fort jag släpper på tyglarna lite och börja klaga på att kvinnor hatar mig, att mina antidepressiva gör mig illamående eller att jag har fantomsmärtor i min förhud efter omskärelsen så kommer ett meddelande från morsan, farsan eller brorsan som på posten där de skriver att jag inte ska vara så öppen på Facebook.

TheOne1994
2015-05-08, 11:27
Allvarligt? Så fort jag släpper på tyglarna lite och börja klaga på att kvinnor hatar mig, att mina antidepressiva gör mig illamående eller att jag har fantomsmärtor i min förhud efter omskärelsen så kommer ett meddelande från morsan, farsan eller brorsan som på posten där de skriver att jag inte ska vara så öppen på Facebook.

ha ha ha ha du är för rolig !

funderat på standup ?

Diomedea exulans
2015-05-08, 11:27
ha ha ha ha du är för rolig !

funderat på standup ?

Ja, det är faktiskt mitt drömjobb, men jag tror jag är aningen för tråkig för att lyckas med det. Skulle behövt vara ännu lite roligare, tror jag.

TheOne1994
2015-05-08, 11:29
Ja, det är faktiskt mitt drömjobb, men jag tror jag är aningen för tråkig för att lyckas med det. Skulle behövt vara ännu lite roligare, tror jag.

Det tror inte jag. Det sägs att man ska följa sin dröm ..go for it !

Diomedea exulans
2015-05-08, 11:29
Det tror inte jag. Det sägs att man ska följa sin dröm ..go for it !

Tack. :)

4623
2015-05-08, 11:41
Tvättställ där blandaren sitter för nära kanten. Vad i helvete?

filmjölk
2015-05-08, 13:15
Jag visste inte att du känner min syrras pojkvän?

Jag känner en väldans massa missbrukare, så det är möjligt att jag känner honom.

Rahf
2015-05-09, 08:24
Allvarligt? Så fort jag släpper på tyglarna lite och börja klaga på att kvinnor hatar mig, att mina antidepressiva gör mig illamående eller att jag har fantomsmärtor i min förhud efter omskärelsen så kommer ett meddelande från morsan, farsan eller brorsan som på posten där de skriver att jag inte ska vara så öppen på Facebook.

Just det ja, vardagliga. Mhm. Precis så.

Kom igen. Nu snackar jag om saker likt en röd tröja i vit-tvätten, osv.

Olegh
2015-05-09, 08:34
Det viktiga är alltså att det ska vara ytligt och banalt :rolleyes:

Nattljus
2015-05-09, 09:20
Det viktiga är alltså att det ska vara ytligt och banalt :rolleyes:
Jepp. Orka vara djup *popcorn*

Rahf
2015-05-09, 09:26
Det viktiga är alltså att det ska vara ytligt och banalt :rolleyes:

Ja, därför att andra sidan av det felfria livet, är den rasande skärselden. Där allt är skit och varenda motgång måste användas för sympatifiskande.

Diomedea exulans
2015-05-09, 10:10
Ja, därför att andra sidan av det felfria livet, är den rasande skärselden. Där allt är skit och varenda motgång måste användas för sympatifiskande.

Ööh... Det var inget sympatifiskande från min sida, det var ett försök att vara rolig. Och eftersom en person direkt efteråt skrev att jag borde bli stå-upp-komiker så vågar jag sticka ut hakan och säga att jag lyckades.

Men om du tycker det är roligare att läsa om hur någon lagt in tvätten i fel maskin... Då vill jag nog inte ha dig på Facebook.

Kimball
2015-05-09, 10:19
När folk ska gå och trycka på knappen vid övergångsställ trots att det är uppenbart att en själv / någon annan redan tryckt. Måste finnas så många människor med inbillningen att det blir grönt snabbare ju fler som tryckt...

filmjölk
2015-05-09, 10:25
Så man får alltså inte vara positiv, ej heller reta sig på småsaker och inte vara väldigt negativ. Man får inte vara djup men ej heller ytlig. Det som är tillåtet är alltså neutralitet, försiktig positivitet och ett slags mellanläge mellan lätt irriterad och deprimerad?

Diomedea exulans
2015-05-09, 10:30
Så man får alltså inte vara positiv, ej heller reta sig på småsaker och inte vara väldigt negativ. Man får inte vara djup men ej heller ytlig. Det som är tillåtet är alltså neutralitet, försiktig positivitet och ett slags mellanläge mellan lätt irriterad och deprimerad?

En ny innebörd av uttrycket "net neutrality"?

martin89ek
2015-05-10, 18:45
Att Diomedea blev bannad, tycker han skapar en intressant kontrast här.
Men alla missköter sig ibland.
Är bans här tillfälliga? eller är det 4 lyfe.

C h r i s
2015-05-10, 18:54
Att Diomedea blev bannad, tycker han skapar en intressant kontrast här.
Men alla missköter sig ibland.
Är bans här tillfälliga? eller är det 4 lyfe.

Hoppas tillfälligt i hans fall, tråkigt för forumet om det nu skulle vara permanent. :)

R Scarpa27
2015-05-10, 19:06
Mitt susande kylskåp.... frekventa ljudet har jag levt med länge nu :D
funderar på nytt faktist, men fan mitt kylskåp är made in finland alltså bra kvallite!!!
idag finns det ju bara kinaskräp...

Bärsärk
2015-05-10, 22:49
Mitt susande kylskåp.... frekventa ljudet har jag levt med länge nu :D
funderar på nytt faktist, men fan mitt kylskåp är made in finland alltså bra kvallite!!!
idag finns det ju bara kinaskräp...

http://www.bosch-home.se/produkter/kyl-frys/kylsk%C3%A5p.html

Majsan86
2015-05-11, 00:06
En viss träningssida på Facebook som jag verkligen borde gått ur för längesen.
Tillskillnad från här där man nästan aldrig behöver skriva nåt för det finns så oerhört många kunniga som svarar på folks frågor.
I början när jag blev tillagd i den gruppen så svarade jag på saker som jag tyckte mig kunna, me
men märkte ganska snabbt att folk inte vill lära sig.
När folk svarar med fakta, så finns det minsann visst flera personer som punktförbränt fett på mage genom situps, köpt ett jättebra fettförbränningspulver på *************, blivit världsmästare i knäböj genom att bara böja i smithen, gått upp i vikt för att dom ätit för lite osv.
Absolut får man ställa "dumma" frågor annars lär man sig inte.
Men det borde verkligen vara förbjudet med dumma svar.
Och gud förbjude om nån råkar nämna att en närbild rätt upp i fiffi eller nåns nyköpta pattar inte är så träningsrelaterat, nä då är man bara avundsjuk.
Gaah

Bärsärk
2015-05-11, 00:33
Låter som en grupp för mig, länka i privat meddelande så ska jag undersöka saken!

J.V
2015-05-11, 00:39
När folk ska gå och trycka på knappen vid övergångsställ trots att det är uppenbart att en själv / någon annan redan tryckt. Måste finnas så många människor med inbillningen att det blir grönt snabbare ju fler som tryckt...Känner mig träffad. :D Men här lyser inte något som markerar att någon faktiskt tryckt, så det har blivit OCD att gå dit och trycka... även om det så står 15 pers vid trafikljuset. Och en gång räcker inte heller, av samma anledning, inget tänds ju för att markera att man tryckt, så jag MÅSTE mara på knappjäveln en 6-7 gånger i alla fall. :D

Mart|n
2015-05-11, 06:04
En viss träningssida på Facebook som jag verkligen borde gått ur för längesen.
Tillskillnad från här där man nästan aldrig behöver skriva nåt för det finns så oerhört många kunniga som svarar på folks frågor.
I början när jag blev tillagd i den gruppen så svarade jag på saker som jag tyckte mig kunna, me
men märkte ganska snabbt att folk inte vill lära sig.
När folk svarar med fakta, så finns det minsann visst flera personer som punktförbränt fett på mage genom situps, köpt ett jättebra fettförbränningspulver på *************, blivit världsmästare i knäböj genom att bara böja i smithen, gått upp i vikt för att dom ätit för lite osv.
Absolut får man ställa "dumma" frågor annars lär man sig inte.
Men det borde verkligen vara förbjudet med dumma svar.
Och gud förbjude om nån råkar nämna att en närbild rätt upp i fiffi eller nåns nyköpta pattar inte är så träningsrelaterat, nä då är man bara avundsjuk.
Gaah

Träning, kost und hälsa?

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

mangemani
2015-05-11, 06:28
En viss träningssida på Facebook som jag verkligen borde gått ur för längesen.
Tillskillnad från här där man nästan aldrig behöver skriva nåt för det finns så oerhört många kunniga som svarar på folks frågor.
I början när jag blev tillagd i den gruppen så svarade jag på saker som jag tyckte mig kunna, me
men märkte ganska snabbt att folk inte vill lära sig.
När folk svarar med fakta, så finns det minsann visst flera personer som punktförbränt fett på mage genom situps, köpt ett jättebra fettförbränningspulver på *************, blivit världsmästare i knäböj genom att bara böja i smithen, gått upp i vikt för att dom ätit för lite osv.
Absolut får man ställa "dumma" frågor annars lär man sig inte.
Men det borde verkligen vara förbjudet med dumma svar.
Och gud förbjude om nån råkar nämna att en närbild rätt upp i fiffi eller nåns nyköpta pattar inte är så träningsrelaterat, nä då är man bara avundsjuk.
Gaah

så är det väl på det här forumet med i vissa fall, speciellt bland de glada nybörjarna som skapar ett konto här, ställer en massa frågor och tror till 100% att svaren kommer att bli enkla, nått i stil med "dra i lite maskiner på gymmet och drick nån proteindrink från någon tillskottssida så kommer resultaten med raketfart", men blir tok besvikna när det visade sig att det var lite mer än så som krävdes och tom ska börja att käfta emot när svaret inte passade dem.

Röda Björnen
2015-05-11, 07:45
Jag stör mig på personer som kommer med negativ attityd.

Majsan86
2015-05-11, 08:26
Träning, kost und hälsa?

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

så är det väl på det här forumet med i vissa fall, speciellt bland de glada nybörjarna som skapar ett konto här, ställer en massa frågor och tror till 100% att svaren kommer att bli enkla, nått i stil med "dra i lite maskiner på gymmet och drick nån proteindrink från någon tillskottssida så kommer resultaten med raketfart", men blir tok besvikna när det visade sig att det var lite mer än så som krävdes och tom ska börja att käfta emot när svaret inte passade dem.
Jo frågeställningen, är ofta densamma, det är felaktiga svar som stör mig, och när dom sedan blir motbevisade med fakta så blir dom kränkta, för deras resa räknas minsann lika mycket.

Mart|n
2015-05-11, 09:19
Jag lämnade den gruppen för ett lite tag sedan. Tipsen som folk delade med sig av, var rent ut sagt horribla. Samt så kändes det så jäkla töntigt.

AeternusRex
2015-05-11, 09:30
Föräldrar som insisterar på att deras 12 åriga karategrabb kan Ninja ner vuxna män om han måste.

Lallle
2015-05-11, 20:48
Let's see..

* Vita medelklasstjejer som slentrianmässigt slänger sig med uttrycket "vita kränkta män."

* "Sköna" killar med keps bak och fram

* Dumma kolozzeum-medlemmar som "hatar" crossfit för att dom sett nån icke-representativ konstig video på youtube med idioter som kopplar nytt grepp i frivändning och för att det inte stämmer med deras bild av träning ā la bröst+triceps på måndag o.s.v. (Jag tränar ej crossfit själv.)

* 10-åringar på 9GAG som klagar över dagens musik (som tydligen bara är Nicki Minaj och Lil Wayne) och lägger upp nån bild på Kurt Cobain som ska illustrera hur mycket bättre det var förr.

Det jag kom att tänka på atm. Fyller nog på! :)

R Scarpa27
2015-05-11, 20:56
Föräldrar som insisterar på att deras 12 åriga karategrabb kan Ninja ner vuxna män om han måste.

Haha mm vilket skämt...

Be han testa på en 120kgs styrkelyftare :).

AeternusRex
2015-05-12, 08:02
Haha mm vilket skämt...

Be han testa på en 120kgs styrkelyftare :).

liknande förslag har cirkulerat varje gång personen i fråga och deras anhang pratat om hur skickliga deras Ninja barn är. Min tjej tyckte dock att det kunde bli tryckt stämning om jag eller nån annan misshandlade någons barn :-P fast drar dom igång i sommar igen.....

martin89ek
2015-05-12, 12:13
Ost som smakar svett och en finne i näsan ><

DudX
2015-05-12, 18:36
Folk som säger att det är svårt att få i sig tillräckligt med protein från vanlig mat.

Jag har problem att hamna under 200g varje dag...

jenni
2015-05-12, 21:16
Min vän åkte hem idag efter en weekend i Sthlm och ångrar mig djupt att jag inte åkte med personen till Italien :(

R Scarpa27
2015-05-14, 21:49
Mig själv...
Kan inte sluta tänka på en tjej jag såg idag, jag har nog aldrig sett så stora och vältränade ben i hela mitt liv...
Höll på och dö när hon stretchade... riktigt snygga monsterösa ben hela hon också förresten.

lookalike this girl
dock med mer muskler på benen... ahhhhhhhhhh.
https://krivstudiosblog.files.wordpress.com/2014/12/alyssa2.jpg

mangemani
2015-05-14, 21:56
scarpa, fram med mobil kameran nästa gång, det där lät riktigt intressant:D

Spettet
2015-05-15, 10:20
Kund: Hej, jag skulle vilja ha en tid.
Jag: Hej, den tidigaste tiden jag har är 14:00. Funkar det?
Kund: Du har inget tidigare?

TheOne1994
2015-05-15, 10:45
Kund: Hej, jag skulle vilja ha en tid.
Jag: Hej, den tidigaste tiden jag har är 14:00. Funkar det?
Kund: Du har inget tidigare?

ha ha ha sånt gillar jag :) lever helt i sin egen värld och varken förstår eller reagerar på sina egna utallanden.....det är bättre med sms för deras del :)

Olegh
2015-05-15, 11:05
Kolozzeum

mangemani
2015-05-15, 11:10
stör mig på folk som aldrig kommer ihåg de gånger man har hjälpt dem utan istället bara minns de få gånger som man har tackat nej.

filmjölk
2015-05-15, 12:17
Stör mig på folk som jag inte vill krama, som kramas. På samma ämne stör jag mig på mig själv att jag inte säger ifrån.

Majsan86
2015-05-15, 15:33
Stör mig på folk som jag inte vill krama, som kramas. På samma ämne stör jag mig på mig själv att jag inte säger ifrån.
Håller med, jag kramar min familj, resten av världen vill jag ha på armlängds avstånd.

anvihl
2015-05-15, 15:41
Kolozzeum

Skönt att det är så lättåtgärdat då :), sluta hänga här.

Stör mig på solen, varmt och svettigt, fyyyyy...

StarkaUlf
2015-05-15, 21:39
Kolozzeum

Gått vilse i katakomberna?

filmjölk
2015-05-15, 21:59
Håller med, jag kramar min familj, resten av världen vill jag ha på armlängds avstånd.

Hur kan man säga: "Jag tycker bra om dig, men inte tillräckligt bra för att känna mig bekväm med att krama dig, så snälla, sluta krama mig" på ett sätt som inte får en att verka efterbliven?

Majsan86
2015-05-15, 22:04
Hur kan man säga: "Jag tycker bra om dig, men inte tillräckligt bra för att känna mig bekväm med att krama dig, så snälla, sluta krama mig" på ett sätt som inte får en att verka efterbliven?
Ja det är svårt det där, jag brukar nog bara säga att jag inte är nån kram-människa och det syns nog ganska tydligt på mig att jag blir obekväm.
Men det förutsätter ju att man är tydlig med en gång.
Det är ju svårare om man låtsats va okej med det och sen ändra sig.

HMS Laestander
2015-05-16, 01:10
Stör mig på folk som jag inte vill krama, som kramas. På samma ämne stör jag mig på mig själv att jag inte säger ifrån.

Ah, de klassiska sympatikramarna som uppstår för att kram-objektet i fråga har en annan person med sig? Eller pratar vi kramar generellt?

Trouble
2015-05-16, 08:11
Kolozzeum

Wai?

Lallle
2015-05-16, 09:37
Stör mig på folk som på facebook uppmanar folk att vaccinera deras barn. Som om någon av deras facebookvänner hör till antivaccinationsligan och faktiskt ändrar uppfattning på grund av en sådan post? Nej? Och vad blir då syftet? Lika meningsfullt som att posta: "Sluta våldta nu! Nu får det vara nog."

Ceejays adept
2015-05-16, 10:28
Folk som insisterar på att skriva på engelska på instagram men kan inte stava för fem öre

martin89ek
2015-05-16, 11:50
Folk som insisterar på att skriva på engelska på instagram men kan inte stava för fem öre

Uschja, lika illa på Facebook.

Glen
2015-05-17, 20:22
Cyklister i trafiken som signalerar att dom ska svänga med armen för att därefter omedelbart svänga väldigt aggresivt utan att se sig för öht.