handdator

Visa fullständig version : Din son/dotter är zoofil


Latissimus Dorsi
2014-09-27, 14:27
Sist blev tråden borttagen, men då var det vissa som tjafsade sen en tidigare tråd och tjafset flyttade in i den nya tråden. Plz no tjafserino.
Personligen hade det varit en katastrof, men det skulle jag tycka om alla avvikande sexualiteter (omg).

cero
2014-09-27, 15:14
Jag gillar inte det, men vad fan ska man göra. Sexualitet är genetiskt till stor del.

filmjölk
2014-09-27, 15:21
Jag anser att alla avvikande läggningar beror på någon form av psykisk ohälsa. Medfött eller orsakat av miljön, psykisk sjukdom oavsett. Obotbart eller botbart, fortfarande psykisk sjukdom.

Jag hade försökt få vård åt min son till att bota eller lindra sjukdomen. Jag hade kanske försökt utomlands då vi anser att avvikande läggningar inte är psykiska sjukdomar i Sverige.


(Men bögarna då!!! Tänk på bögarna!! Jag vet. Jag är tillräckligt PK att jag hade accepterat det, och några andra avvikelser. Zoofili ingår inte bland det jag hade accepterat.)

cero
2014-09-27, 15:23
Jag anser att alla avvikande läggningar beror på någon form av psykisk ohälsa. Medfött eller orsakat av miljön, psykisk sjukdom oavsett. Obotbart eller botbart, fortfarande psykisk sjukdom.

Sjukdom enligt din godtyckliga definition, baserad på sociala konstruktioner?

På en annan planet så kanske folk knullar djur och spyr av tanken av att köra in kroppsdelar i andra människor.

Beelz
2014-09-27, 15:37
What ever floats your boat! Så länge ingen kommer till skada, kör på så länge det är kul!

Inlines
2014-09-27, 15:48
Såg en dokumentär från vice om hur ungdomarna i norra colombia har sin ingång i det sexuella livet med åsnor, för att lära älska bättre innan de träffar kvinnor. Det allmänt accepterat och nästa ett måste för att bli "man". Väldigt intressant hur det skiljer sig mellan olika kulturer.

Själv är jag inte lika öppensinnad, men skulle definitivt försöka hjälpa sonen att lindra begäret, och försöka ha förstående för det.

Diomedea exulans
2014-09-27, 15:48
Självklart får hon/han ha sex med djur, men bara om hon/han är 100 % säker på att djuret är med på det.

Latissimus Dorsi
2014-09-27, 15:50
Självklart får hon/han ha sex med djur, men bara om hon/han är 100 % säker på att djuret är med på det.

Och om din son/dotter blir köttätare?

Yes
2014-09-27, 15:54
Sjukdom enligt din godtyckliga definition, baserad på sociala konstruktioner?

På en annan planet så kanske folk knullar djur och spyr av tanken av att köra in kroppsdelar i andra människor.
Sex är den högsta formen av njutning som finns. Istället för att ha det med någon fantastisk man eller kvinna väljer vederbörande att ha det med ett fläskigt köttstycke som luktar dynga och säger "mu". Att kalla det sjukt är inte särskilt långsökt. I bästa fall är det bara sjukt primitivt.

Oxe
2014-09-27, 15:57
Hade inte förskjutit hen mer än ifall hen varit homofil

Diomedea exulans
2014-09-27, 16:07
Och om din son/dotter blir köttätare?

Då är det okej om djuren som han/hon äter upp lider som fan.

Grazzafukkinrazzi
2014-09-27, 16:33
Sjukdom enligt din godtyckliga definition, baserad på sociala konstruktioner?

lol, ta dig en titt på hur DSM är konstruerad och hur diagnoskriterierna ser ut för diverse sjukdomar.

anvihl
2014-09-27, 16:42
Sex är den högsta formen av njutning som finns. Istället för att ha det med någon fantastisk man eller kvinna väljer vederbörande att ha det med ett fläskigt köttstycke som luktar dynga och säger "mu". Att kalla det sjukt är inte särskilt långsökt. I bästa fall är det bara sjukt primitivt.

Och det är mer okej att ha sex med någon som luktar parfym och säger hej? Celler i olika form bara.


*popcorn**popcorn*

LoveMachine
2014-09-27, 16:53
Jag skulle nog tycka det var betydligt lugnare om hen hade sex med djur än om hen var förälskad i djur. För även om jag tycker att sexuell tillfredsställelse via djur är Loke så knepigt så skulle jag nog tycka att oförmågan att ha ett förhållande med en människa var snäppet värre, om inte annat ett större socialt problem. Det är lite som skillnaden mellan att ha en sexleksak och att döpa sin sexleksak för att sedan gifta sig med den.

AronP
2014-09-27, 17:21
Alltså jag kommer ju inte kunna göra något åt det så där det väl bara att acceptera det och fokusera på viktigare saker i livet.

Lallle
2014-09-27, 17:53
En mardröm, nästan i klass med om barnet var pedofil.

King Grub
2014-09-27, 18:03
Faderskapstest nästa.

Derbel McDillet
2014-09-27, 18:07
Vad har ni för definition här? Om ungen tänder på djur och onanerar till youtubefilmer så är det mer eller mindre skitsamma för mig men skulle jag komma på hen med en hund eller dylikt så får vi väl ha ett snack om vad som lämpar sig.. Det skulle bli ett par allvarliga snack om diskretion men mer än så? Njaa.. Accepterar man inte sina barn så är man jordens avskum.

Beelz
2014-09-27, 18:12
En mardröm, nästan i klass med om barnet var pedofil.

Haha... Dom flesta människor på denna planet har någon typ av sexuell fantasi som skulle anses som helt jävla sjuk av dom som inte utövar den... Ha sex med djur är faktiskt en mild fetisch av vad jag har sett folk göra på internet :d

Hövdingen
2014-09-27, 18:28
Sex är den högsta formen av njutning som finns.
Källa på det?

filmjölk
2014-09-27, 18:38
Vill en människa banka huvudet i tegelväggar för att hon gillar det på ett osexuellt sätt kan man anta att hon är sjuk. Går hon även igång sexuellt på det är det en läggning och helt normalt :)

Latissimus Dorsi
2014-09-27, 18:51
Jag skulle nog tycka det var betydligt lugnare om hen hade sex med djur än om hen var förälskad i djur. För även om jag tycker att sexuell tillfredsställelse via djur är Loke så knepigt så skulle jag nog tycka att oförmågan att ha ett förhållande med en människa var snäppet värre, om inte annat ett större socialt problem. Det är lite som skillnaden mellan att ha en sexleksak och att döpa sin sexleksak för att sedan gifta sig med den.

Så lindrigt kommer du inte undan. Du ska ha tjuren Conny som svärson.

Diomedea exulans
2014-09-27, 19:28
Sex är den högsta formen av njutning som finns.
Du har aldrig varit riktigt bajsnödig.

R Scarpa27
2014-09-27, 20:08
ja ibland undrar jag om min far är yoda grön har jagt blivit iaf...

hmm sedan en fråga är zoofil kärlek till djur...

tidelag betyder väl sex m djur?
zoofil kan väl i ren princio vara att man älskar sitt djur utan att sätta på det.

men hmm i vilket fall äckligt...
dock finns de ju horny hundar som försöker dra över människor lika äckliga dom...

R Scarpa27
2014-09-27, 20:09
Du har aldrig varit riktigt bajsnödig.

jultomten har talat. helt rätt :)

Yes
2014-09-27, 20:40
Och det är mer okej att ha sex med någon som luktar parfym och säger hej? Celler i olika form bara.


*popcorn**popcorn*
Vad bra. Eftersom du bara är en samling celler ser jag ingen anledning att ta nåt du skriver på allvar. Celler kan trots allt inte tänka.

Diomedea exulans
2014-09-27, 20:55
ja ibland undrar jag om min far är yoda grön har jagt blivit iaf...

hmm sedan en fråga är zoofil kärlek till djur...

tidelag betyder väl sex m djur?
zoofil kan väl i ren princio vara att man älskar sitt djur utan att sätta på det.

men hmm i vilket fall äckligt...
dock finns de ju horny hundar som försöker dra över människor lika äckliga dom...

"Fil"-delen betyder bokstavligt talat "kärlek", på latin eller grekiska eller vad det nu är. Jag har sett det användas både i termerna "som blir kär i det som står innan -fil" och "som tänder sexuellt men inte nödvändigtvis blir kär i det som står innan -fil".

Jag har även sett folk använda ändelsen "-emotionell" istället för "-fil" när de menar att man blir kär i det som är innan -emotionell. Exempel: Bettan är bisexuell, men heteroemotionell. Det betyder att Bettan tänder på båda könen, men kan bara bli kär i killar.

anvihl
2014-09-27, 21:01
Vad bra. Eftersom du bara är en samling celler ser jag ingen anledning att ta nåt du skriver på allvar. Celler kan trots allt inte tänka.

Precis min poäng. Jag finner det lustigt att någon tror att vi fyller något mer syfte i universum förutom att bara existera som en samling celler. För mig är allt celler. Vi är ett resultat av vår naturhistoria och i framtiden kommer vi bara vara historia. Så varför bry sig om en samling celler vill föröka sig med en annan samling celler såvida ingen av dessa samlingar med känslor far illa.

Yes
2014-09-27, 21:04
Du har aldrig varit riktigt bajsnödig.
Du har aldrig dragit en brunk. ;)

Yes
2014-09-27, 21:07
Precis min poäng. Jag finner det lustigt att någon tror att vi fyller något mer syfte i universum förutom att bara existera som en samling celler. För mig är allt celler. Vi är ett resultat av vår naturhistoria och i framtiden kommer vi bara vara historia. Så varför bry sig om en samling celler vill föröka sig med en annan samling celler såvida ingen av dessa samlingar med känslor far illa.
Nej, det var inte precis din poäng. Eftersom du helt och hållet underminerar dig själv finns det ingen anledning att ta nåt du skriver på allvar. Det faktum att du skriver är förstås allt bevis som behövs för att du har fel.

Mental
2014-09-27, 21:29
Du har aldrig varit riktigt bajsnödig.

Har du någonsin skitigt dig till en orgasm?

Diomedea exulans
2014-09-27, 21:31
Har du någonsin skitigt dig till en orgasm?

Har du någonsin runkat dig till en kaskadskitning?

Yes
2014-09-27, 21:35
Brunk, som sagt. Brunk.

4623
2014-09-27, 21:36
En kaskadskitning är väl sällan skönt.

Diomedea exulans
2014-09-27, 21:37
En kaskadskitning är väl sällan skönt.

Nej, jag vet, men jag kom inte på någon bra motsvarighet.

Mental
2014-09-27, 21:39
Har du någonsin runkat dig till en kaskadskitning?
Jag kan inte ens föreställa mig det som skönt.

Diomedea exulans
2014-09-27, 21:40
Jag kan inte ens föreställa mig det som skönt.

Borde skrivit "Har du någonsin runkat dig till en rejäl bajsnödighet följt av bajsande?", men det hade inte så bra klang.

Resurrected
2014-09-28, 21:29
Alltså jag kommer ju inte kunna göra något åt det så där det väl bara att acceptera det och fokusera på viktigare saker i livet.

Som vadå? Jobb och karriär? Det finns inga pengar och status i världen som hade kunnat tvätta bort skammen och besvikelsen av att ens son är en hönsapirrare. :)

AronP
2014-09-28, 21:54
Som vadå? Jobb och karriär? Det finns inga pengar och status i världen som hade kunnat tvätta bort skammen och besvikelsen av att ens son är en hönsapirrare. :)
Vara glad och tillfreds med livet. Jag ser inte hur vilket redskap som min dotter väljer att tillfredsställa sig med på hennes privata tid är ett så stort problem, så länge hon faktiskt inte skadar någon. Förstår inte varför jag ska skämmas över något jag inte kan påverka.

Herr Oberst
2014-09-28, 22:26
Hade nog hört mig för om det inte fanns plats för mig i en trekant
Pappa, son och ett dyr måste ju vara tidernas sjukaste orgie

Bossebäver
2014-09-29, 02:50
Man måste ju dock slå ett slag för toleransen här på kollo. Att säga att man är ok med djursex ger mindre debatt och personangrepp än att gilla LCHF eller syssla med crossfit. ........

Latissimus Dorsi
2014-09-29, 04:38
Man måste ju dock slå ett slag för toleransen här på kollo. Att säga att man är ok med djursex ger mindre debatt och personangrepp än att gilla LCHF eller syssla med crossfit. ........

Definitivt, kudos till kolo.

SGW
2014-09-29, 08:22
Definitivt, kudos till kolo.

Kan ju också ha att göra med att det är väldigt lätt att intellektualisera svåra frågor när de är högst hypotetiska och man inte har några känslomässiga kopplingar till dem. De flesta som svarat har säkert inte ens barn.

Om alla som skrivit att de inte hade brytt sig skulle vara såhär lugna när de faktiskt står där med ett barn som pippar getter lovar jag att äta din hatt.

Mental
2014-09-29, 08:30
Kan ju också ha att göra med att det är väldigt lätt att intellektualisera svåra frågor när de är högst hypotetiska och man inte har några känslomässiga kopplingar till dem. De flesta som svarat har säkert inte ens barn.

Om alla som skrivit att de inte hade brytt sig skulle vara såhär lugna när de faktiskt står där med ett barn som pippar getter lovar jag att äta din hatt.

Just nu är det dock 0 pers som säger inga problem, nästan alla anser att ja, det är ett problem, men som man som päron inte kan göra direkt mycket åt.

Diomedea exulans
2014-09-29, 09:15
Det är definitivt ett problem. Snarare tre problem som jag ser det:

1) Att omvärlden kommer ha svårt att acceptera mitt barn. Dvs samma problem som föräldrar till homosexuella möter, fast värre.
2) Att mitt barn kanske kommer utsätta djur för djurplågeri. Det finns definitivt djursex som inte kan räknas som djurplågeri (till exempel alla fall där djuret är av hankön och betäcker människan), men mitt barn kommer överlag ha mycket svårare att veta vad dess sexpartner vill än om denne hade haft sex med människor.
3) Förhållandebiten blir svårare. Om det ens är möjligt för ett djur att vilja leva i ett sexuellt monogamt förhållande med en människa, så finns fortfarande problemet att de flesta djur har mycket kortare livslängd än människor.

SGW
2014-09-29, 09:18
Just nu är det dock 0 pers som säger inga problem, nästan alla anser att ja, det är ett problem, men som man som päron inte kan göra direkt mycket åt.

Om du bara kollar på pollen, ja. Min poäng är att jag är undrande till om folk verkligen skulle vara såhär obrydda:

What ever floats your boat! Så länge ingen kommer till skada, kör på så länge det är kul!

Självklart får hon/han ha sex med djur, men bara om hon/han är 100 % säker på att djuret är med på det.

Alltså jag kommer ju inte kunna göra något åt det så där det väl bara att acceptera det och fokusera på viktigare saker i livet.

Precis min poäng. Jag finner det lustigt att någon tror att vi fyller något mer syfte i universum förutom att bara existera som en samling celler. För mig är allt celler. Vi är ett resultat av vår naturhistoria och i framtiden kommer vi bara vara historia. Så varför bry sig om en samling celler vill föröka sig med en annan samling celler såvida ingen av dessa samlingar med känslor far illa.

Vad har ni för definition här? Om ungen tänder på djur och onanerar till youtubefilmer så är det mer eller mindre skitsamma för mig men skulle jag komma på hen med en hund eller dylikt så får vi väl ha ett snack om vad som lämpar sig.. Det skulle bli ett par allvarliga snack om diskretion men mer än så? Njaa.. Accepterar man inte sina barn så är man jordens avskum.

Hade nog hört mig för om det inte fanns plats för mig i en trekant
Pappa, son och ett dyr måste ju vara tidernas sjukaste orgie

(Ok, fattar att Herr Oberst inlägg var ett skämt, men ändå).

Men är det så är det väl bra, antar jag? Man lär ju som du säger inte kunna göra något åt det ändå. Jag tror dock inte svaren hade varit lika självklara, enkla och obrydda då :)

AronP
2014-09-29, 09:23
Men är det så är det väl bra, antar jag? Man lär ju som du säger inte kunna göra något åt det ändå. Jag tror dock inte svaren hade varit lika självklara, enkla och obrydda då :)
Jag är citerad så jag svarar väl. Som jag säger så är det en sak som jag inte kan påverka på något sätt. Eller ja, jag vet inte om att man lyckats lösa det på något sätt. Så då kan jag antingen gå och störa mig på det, eller acceptera det och gå vidare. Det första ger ingenting positivt så då låter det andra bättre.

Om man skulle kunna göra något åt det men hen vägrade så befinner vi oss i ett annat läge.

SGW
2014-09-29, 09:25
Jag är citerad så jag svarar väl. Som jag säger så är det en sak som jag inte kan påverka på något sätt. Eller ja, jag vet inte om att man lyckats lösa det på något sätt. Så då kan jag antingen gå och störa mig på det, eller acceptera det och gå vidare. Det första ger ingenting positivt så då låter det andra bättre.

Om man skulle kunna göra något åt det men hen vägrade så befinner vi oss i ett annat läge.

Mitt originalsvar var ju till Latisimuss och då får jag hålla med honom; det är verkligen tolerant :)

SGW
2014-09-29, 09:28
Det är definitivt ett problem. Snarare tre problem som jag ser det:

1) Att omvärlden kommer ha svårt att acceptera mitt barn. Dvs samma problem som föräldrar till homosexuella möter, fast värre.
2) Att mitt barn kanske kommer utsätta djur för djurplågeri. Det finns definitivt djursex som inte kan räknas som djurplågeri (till exempel alla fall där djuret är av hankön och betäcker människan), men mitt barn kommer överlag ha mycket svårare att veta vad dess sexpartner vill än om denne hade haft sex med människor.
3) Förhållandebiten blir svårare. Om det ens är möjligt för ett djur att vilja leva i ett sexuellt monogamt förhållande med en människa, så finns fortfarande problemet att de flesta djur har mycket kortare livslängd än människor.

Skulle det verkligen vara dina största orosmoment? "Hur ska Pelle kunna hitta en monogam ko?" samt livslängd?

Min första tanke om mitt barn ville ha ett förhållande med ett djur skulle vara att denne var psykiskt sjuk eller åtminstone hade allvarliga känslomässiga problem samt att jag skulle vilja skaffa hjälp.

Diomedea exulans
2014-09-29, 09:29
Skulle det verkligen vara dina största orosmoment? "Hur ska Pelle kunna hitta en monogam ko?" samt livslängd?

Min första tanke om mitt barn ville ha ett förhållande med ett djur skulle vara att denne var psykiskt sjuk eller hade allvarliga känslomässiga problem.

Missade du punkt 1 och 2?

SGW
2014-09-29, 09:32
Missade du punkt 1 och 2?

Nej och det var inte meningen att förlöjliga det du skrev heller, även om jag ser att det såg ut som det.

Min poäng kvarstår dock. Jag hade tänkt att något var fel och skulle leta efter sätt att kunna hjälpa med problemet (som jag skulle anta fanns).

Mental
2014-09-29, 09:32
Om du bara kollar på pollen, ja. Min poäng är att jag är undrande till om folk verkligen skulle vara såhär obrydda:


Jo, men de som skriver i tråden har mera en air av trollande över sig.

Diomedea exulans
2014-09-29, 09:36
Nej och det var inte meningen att förlöjliga det du skrev heller, även om jag ser att det såg ut som det.

Min poäng kvarstår dock. Jag hade tänkt att något var fel och skulle leta efter sätt att kunna hjälpa med problemet (som jag skulle anta fanns).

Det skulle jag nog ärligt talat också. Men om jag kom fram till att det inte fanns något att göra, då skulle jag nog tycka att de där tre grejerna jag skrev innan var de största problemen.

ARMSTARK
2014-09-29, 11:09
Ett "MUU" är alltid ett "MUU", kör på bara!

Latissimus Dorsi
2014-09-29, 13:41
Kan ju också ha att göra med att det är väldigt lätt att intellektualisera svåra frågor när de är högst hypotetiska och man inte har några känslomässiga kopplingar till dem. De flesta som svarat har säkert inte ens barn.

Om alla som skrivit att de inte hade brytt sig skulle vara såhär lugna när de faktiskt står där med ett barn som pippar getter lovar jag att äta din hatt.

Syftade mer på att människor överlag förstod vad jag menar. Försök säg det här i fikarummet skall du se :)

filmjölk
2014-09-29, 16:39
Jag undrar om själva fortplantningen skulle funka med något djur. Tigrar och lejon kan få barn ihop, åsnor kan bli gravida med hästar mfl. Bara för att det redan testats (i Ryssland) med schimpanser med negativt resultat så betyder inte det att det inte är omöjligt.

Om nu barn till homosexuella mobbas i skolan vad händer då med ett barn som är människa/gädda-hybrid?

Diomedea exulans
2014-09-29, 17:33
Jag undrar om själva fortplantningen skulle funka med något djur. Tigrar och lejon kan få barn ihop, åsnor kan bli gravida med hästar mfl. Bara för att det redan testats (i Ryssland) med schimpanser med negativt resultat så betyder inte det att det inte är omöjligt.

Om nu barn till homosexuella mobbas i skolan vad händer då med ett barn som är människa/gädda-hybrid?

Det går inte.

jenni
2014-09-29, 17:42
Herregud, jag skulle nog bryta ihop men sedan ta mig samman och se till att mitt barn få behandling mot vansinnet

Loke
2014-09-29, 17:48
Det går inte.

Det kan du väl ändå inte veta säkert? Ok, gädda/människa är kanske omöjligt, men chimpans/människa är fortfarande oklart.

filmjölk
2014-09-29, 17:51
Det går inte.


Det gick säkert inte att skapa en liger eller mula innan man testade lejon+tiger eller häst+åsna heller. Innan vi upprepade gånger har gängat oss igenom hela faunan kan vi inte avskriva det.

Latissimus Dorsi
2014-09-29, 19:13
Herregud, jag skulle nog bryta ihop men sedan ta mig samman och se till att mitt barn få behandling mot vansinnet

Samma procedur vid fall av homosexualitet?

Diomedea exulans
2014-09-29, 19:15
Det kan du väl ändå inte veta säkert? Ok, gädda/människa är kanske omöjligt, men chimpans/människa är fortfarande oklart.

Det gick säkert inte att skapa en liger eller mula innan man testade lejon+tiger eller häst+åsna heller. Innan vi upprepade gånger har gängat oss igenom hela faunan kan vi inte avskriva det.

De måste ha samma antal kromosomer för att det ska gå. Människor och schimpanser har olika. Hästar och åsnor har samma. Lejon och tigrar likaså.

Gäddor och människor vet jag inte.

Yes
2014-09-29, 19:18
Hade nog hört mig för om det inte fanns plats för mig i en trekant
Pappa, son och ett dyr måste ju vara tidernas sjukaste orgie
Du säger det som något positivt...

Diomedea exulans
2014-09-29, 19:26
De måste ha samma antal kromosomer för att det ska gå. Människor och schimpanser har olika. Hästar och åsnor har samma. Lejon och tigrar likaså.

Gäddor och människor vet jag inte.

Vänta, jag hade visst fel: http://madsci.org/posts/archives/2012-06/1338620243.Ge.r.html

As it turns out, chromosome number is not the most critical. In theory, it should not really matter how many chromosomes the two parents have, if you are simply looking at the ability to produce offspring.

filmjölk
2014-09-29, 19:30
De måste ha samma antal kromosomer för att det ska gå. Människor och schimpanser har olika. Hästar och åsnor har samma. Lejon och tigrar likaså.

Gäddor och människor vet jag inte.

Personer med kromosomavvikelser är inte alltid infertila (även om de ofta är det), och kan föröka sig med personer utan samma avvikelse. Så jag ser inte hur antalet kromosomer behöver göra det helt omöjligt.

Stalin testade ju med schimpanser och misslyckades (eller så sägs det bara att det misslyckades), inseminationer är ju dessutom väldigt osexigt och stressframkallande vilket inte underlättar befruktning. Har tex. någon någon gång förfört och satt på en avslappnad och lycklig gorillahona upprepade gånger under lång tid?

Gober
2014-09-29, 19:33
Personer med kromosomavvikelser är inte alltid infertila (även om de ofta är det), och kan föröka sig med personer utan samma avvikelse. Så jag ser inte hur antalet kromosomer behöver göra det helt omöjligt.

Stalin testade ju med schimpanser och misslyckades (eller så sägs det bara att det misslyckades), inseminationer är ju dessutom väldigt osexigt och stressframkallande vilket inte underlättar befruktning. Har tex. någon någon gång förfört och satt på en avslappnad och lycklig gorillahona upprepade gånger under lång tid?

Det var ju en story för något år sedan angående en stackars orangutang som hölls som sexslav på en bordell. Apan blev helrakad och män betalade för att ligga med henne.

http://www.vice.com/read/yo1-v14n10

Diomedea exulans
2014-09-29, 19:35
Stalin testade ju med schimpanser och misslyckades (eller så sägs det bara att det misslyckades)

Jag är väldigt hårig, ganska duktigt på att klättra i träd och älskar bananer. *jorgen*

filmjölk
2014-09-29, 20:41
Det var ju en story för något år sedan angående en stackars orangutang som hölls som sexslav på en bordell. Apan blev helrakad och män betalade för att ligga med henne.

http://www.vice.com/read/yo1-v14n10


Eeeeeew.

Jag är väldigt hårig, ganska duktigt på att klättra i träd och älskar bananer. *jorgen*

Var din mor kommunist när hon var ung och åkte som inbjuden gäst till Sovjetunionen via något kommunistparti?

Yes
2014-09-29, 21:00
Det var ju en story för något år sedan angående en stackars orangutang som hölls som sexslav på en bordell. Apan blev helrakad och män betalade för att ligga med henne.

http://www.vice.com/read/yo1-v14n10
Alltså... va... f...

Hur tänkte de där egentligen?

jenni
2014-09-29, 21:06
Samma procedur vid fall av homosexualitet?

Då handlar det om samma kön inte en annan art, ett djur!

Derbel McDillet
2014-09-29, 21:14
Då handlar det om samma kön inte en annan art, ett djur!

Dina tankar är alltid så härligt djupa.

Diomedea exulans
2014-09-30, 10:55
Var din mor kommunist när hon var ung och åkte som inbjuden gäst till Sovjetunionen via något kommunistparti?

Nej. Min mor har stamtavla ända bak till 1800-talet.

Farsan är mer lurig. Vi har sämre koll på ättlingarna där, och det är han jag har ärvt hårigheten från...

Alltså... va... f...

Hur tänkte de där egentligen?

Frågan är hur de lyckades raka och våldta något som är mycket starkare än en vuxen människa. Apan var väl sjuk, svulten och/eller psykiskt nedbruten.

Latissimus Dorsi
2014-09-30, 11:44
Då handlar det om samma kön inte en annan art, ett djur!

Ok. Grattis till IG på provet.

jenni
2014-09-30, 12:58
Ok. Grattis till IG på provet.

Hur tänkte du nu?
Du av alla bedömer vems åsikt som är rätt och fel? Det är inget prov, du frågade vad folk tycker, alla tycker olika, jag gav dig mitt svar, det är inte till för att betygsättas ....

Derbel McDillet
2014-09-30, 13:04
Hur tänkte du nu?
Du av alla bedömer vems åsikt som är rätt och fel? Det är inget prov, du frågade vad folk tycker, alla tycker olika, jag gav dig mitt svar, det är inte till för att betygsättas ....

Tror du tolkar piken på fel sätt men utöver det så så betygsätts alla argument när man dryftar, det måste du inse.

jenni
2014-09-30, 13:09
Tror du tolkar piken på fel sätt men utöver det så så betygsätts alla argument när man dryftar, det måste du inse.

Jo jo
Men jag har ju rätt bestämda åsikter om detta, och ämnen som pedofili, kvinnomisshandel osv...
Vilket jag alltid får pisk för, eftersom det är fel åsikter,
Dorsi tog ju inte upp homosexuella av en slump i sin fråga till mig.
Även om jag inte har någon negativ inställning mot det utan bara en bestämd

Latissimus Dorsi
2014-09-30, 20:42
Jo jo
Men jag har ju rätt bestämda åsikter om detta, och ämnen som pedofili, kvinnomisshandel osv...
Vilket jag alltid får pisk för, eftersom det är fel åsikter,
Dorsi tog ju inte upp homosexuella av en slump i sin fråga till mig.
Även om jag inte har någon negativ inställning mot det utan bara en bestämd

Att försvara homosexuella men inte zoofiler är hyckleri, i värsta fall kan du i alla fall vara öppen med dubbelmoralen. Vad tycker du om Zoofili överlag?