handdator

Visa fullständig version : Tacka kolo..... bästa tipset du fått som hjälpt dig mest


thai
2014-09-19, 23:24
Underbar sida där man kan ta del av andras erfarenheter och tips.

Dela med er av dom tips ni fått som i känner har gett er något för eran utveckling.


Jag kan själv börja.

Jag sov bra, jag åt mycket å jag TRÄNADE MYCKET.
Körde massa övningar hårt, många set å droppset men trots det så ökade jag väldigt sakta.

Då kom tipset som kanske är självklart för en del
"du kör för många set, träna 1/3 av de du gör"
Första jag tänkte var idioti ska jag gå till gymmet å träna mindre för att bli starkare.

Men jag gav de en chans. Gick till gymmet å körde enbart 6 set bröst. Kändes konstigt att gå därifrån men de gjorde jag.

Nästa pass då det var dags för bröst så märker jag
En tydlig skillnad direkt. Helt nya krafter å ökar från ingenstans. Mer pump, mer kontakt å även mer träningsverk. Men framförallt starkare.


Tack kolo för detta tips. Styrka ökar å ökar.

PureWhey
2014-09-20, 00:23
Va?

OfT: Skriver du i MRR på FB ibland?

XXXL
2014-09-20, 00:57
Jag kan ge dig ett nytt tips, träna inte sådär hela tiden utan gör det i perioder.

För att få ökade krafter och mer ork äter man mat, punkt slut.

Xtronal
2014-09-20, 02:22
Var inte rädd för att lasta på tungt i böj och mark. Lchf är för tjockisar som inte vill träna, jämför dig inte med alla andra, väg din mat när du deffar, ha andra intressen än bara träning, våga ta i, gör det ont när du lyfter är det bäst att sluta - dessa tips har hjälpt mig mycket

Hemi
2014-09-20, 06:10
"Knäböj enligt Allan" 1 och 2, när jag loggade in första gången och hade ont i ryggen,
Arne Perssons bröstprogram och tricepsartikel har gjort mig säkrare på vad jag håller på med även om det inte ser exakt lika ut,
Sheos Squat Stretch har jag gjort en hel del.
är väl några bland de första jag skulle rekommendera någon ny att titta på.