handdator

Visa fullständig version : Hur lyckas man få medlemskap på NNIF?

Vivaldi
2014-09-17, 16:19
Idiot som jag är var jag bortrest under den dagen NNIF släppte medlemskap, som nybliven uppsalabo med fabless för baslyft verkade detta optimalt, vet någon om man kan få en nyckel/kort på annat vis?

Mvh: Vivaldi

svenbanan
2014-09-17, 16:27
Nu bor ju inte jag i Uppsala längre. Men på min tid så var inte medlemskap i NNIF samma sak som att få nyckel/kod till gymmet.

Förr behövde man inte vara med i norrlands nation för att få lösa medlemsskap i NNIF, och så är det säkerligen fortfarande.

Du ska väl helt enkelt ha tag på en styrkeförman från NNIF. Antingen kollar du på nätet efter info från NNIF (norrlands nation) för att hitta telefonnummer. Eller så går du och tittar på dörren till gymmet. Där brukar sitta en lapp om vem man ska kontakta...

spange
2014-09-19, 19:28
Datum för att lösa medlemskap för ht har redan passerat, men håll koll på nnif gym på fb - det kommer kanske att släppas fler medlemskap under terminen beroende på hur välbefolkat gymmet är.

Vivaldi
2014-09-21, 23:22
Tackar för alla svar, blev till slut ett kort på Campus 1477 till att börja med i brist av tid för att leta rätt på något annat, deras x-fit yta är iaf. grym för styrkelyft ... alltid något